Volgens mij is peter zwaar gelovig want dominees praten ook zo...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:29 schreef MissX het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook al een tijdje. Maar ik bedacht me net opeens, ms meent ie niets van wat die zegt. Maar doet die het gewoon om ons te fokken en reacties te ontlokken.
Van alleen dat "Tan" continu gaan mijn haren al recht overeind staan.
Had wonder boven wonder helemaal geen kater.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:30 schreef cevece het volgende:
[..]
Flugel...... had jij niet een paar borrels teveel op gister ???![]()
Nog last van na-verschijnselen. Waar komt die "mildigheid" vandaan de laatste tijd ??
Op mijn kijkplezier werkt het in ieder geval averechts!quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:30 schreef bunnyma het volgende:
Moet het niet zijn: 1 rechts en 1 averechts?
Kijken ze wel goed naar het voorbeeld/
tot donderdagmiddagquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje, weet je ook hoelang ze de tijd hebben voor deze opdracht, en welke nummer pen ze moeten gebruiken (breinaalden schijnen in pennummers onderverdeeld te zijn)
Voor wat betreft de tijdsduur zie het eerdere antwoordt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje, weet je ook hoelang ze de tijd hebben voor deze opdracht, en welke nummer pen ze moeten gebruiken (breinaalden schijnen in pennummers onderverdeeld te zijn)
Helemaal true !! Ben het met je eens dat het schelden soms wel te ver gaat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had wonder boven wonder helemaal geen kater.....![]()
En nee, ik ben niet mild. Ik ben al nooit zo van het gescheld geweest. Vind het alleen jammer dat er vaak alleen maar gebashed wordt om het bashen en niet omdat het op dat moment nou écht nodig is.... Het wordt blijkbaar als zeer hip ervaren om Tanja allerhande namen naar haar hoofd te slingeren. Ik ga daar gewoon niet in mee....
Als Tanja lastig is zal ik dat ook melden, maar op dit soort zaken heeft ze zelf nu eenmaal weinig invloed.
Ze hebben maar 6 stel breinaalden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:32 schreef Cuaderno het volgende:
dan moeten ze dus 375 lapjes breien in 4 dagen. dat zijn 93,75 lapjes per dag, dus ongeveer 10 per persoon per dag. volgens mij moet dat best kunnen
Peter is een hele normale vriendelijke jongen, die het beste voor heeft met onze zwangere Tan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij is peter zwaar gelovig want dominees praten ook zo...
Met pen 9 of 10 en vrij dikke wol hebben ze dat toch zo voor elkaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor wat betreft de tijdsduur zie het eerdere antwoordt.
Pennummer is mij niet bekend, maar zo te zien is het wel een 9 of 10
Wat moet ze doen dan, de foto's in stukken scheuren en teruggeven?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:35 schreef cevece het volgende:
[..]
Helemaal true !! Ben het met je eens dat het schelden soms wel te ver gaat.
Maar blijft een vasstaand feit vandaag maar eens te meer dat Joost en Ingrid de dbk ingaan, willen ruilen voor wat post van thuis en nix krijgen en zodra zij hun kont gelicht hebben komen de foto's van de hond voor Tanja binnenwapperen, dát na alle extra's die ze al gehad heeft... moah.... ik kan niet meer mild zijn
The story of her life Tanja is gewoon een slachtoffer van de omstandighedenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had wonder boven wonder helemaal geen kater.....![]()
En nee, ik ben niet mild. Ik ben al nooit zo van het gescheld geweest. Vind het alleen jammer dat er vaak alleen maar gebashed wordt om het bashen en niet omdat het op dat moment nou écht nodig is.... Het wordt blijkbaar als zeer hip ervaren om Tanja allerhande namen naar haar hoofd te slingeren. Ik ga daar gewoon niet in mee....
Als Tanja lastig is zal ik dat ook melden, maar op dit soort zaken heeft ze zelf nu eenmaal weinig invloed.
Gert???quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter is een hele normale vriendelijke jongen, die het beste voor heeft met onze zwangere Tan.
Als we hier nu allemaal eens een stukje betrokkenheid gaan tonen met de nuchtere Groningse, zal het op dit forum een stuk gezelliger worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |