quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:18 schreef Anitra het volgende:
Jemig wt een gezeik om die foto's. Was het vorige week niet zo dat Lieske foto's had gehad? En daar werd niks van gezegd. Maar omdat het nu Tanja is die ze krijgt begint heel het forum gelijk te zeiken.
meen je dat echt? lijkt me oersaai. had het leuker gevonden als ze weer iets hadden moeten doen waar ze dag en nacht onafgebroken mee door moesten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een leuke weekopdracht![]()
Geeft ook een stukje saamhorigheidsgevoel![]()
Samen aan de gang voor het kindje![]()
De preciese opdracht staat nog ff nergens, maar geeft natuurlijk zowiezo harstikke leuke beelden dit![]()
Af en toe vraag ik me echt af, of je niet iedereen ontzettend in de zeik neemt met dit soort postings. Dit kan je toch niet echt menen. Hoe boring kan een weekopdracht zijn. Gaat geen leuke beelden opleveren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
De preciese opdracht staat nog ff nergens, maar geeft natuurlijk zowiezo harstikke leuke beelden dit![]()
Alsof wij godverdomme op saamhorigheid zitten te wachtenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:20 schreef markna het volgende:
maar voorlopig is tanja wel de eerste en de enige die het probeerd
En het is ook zo verrassend!quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
Samen een gangbang op het kindje![]()
Ze mogen 25 babydekentjes breien bestaande uit 3x5 vierkantjes van 15x15 cm. Dit is gebaseerd op 20 opgezette steken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef MissX het volgende:
wat is nou de weekopdracht, ja ze moeten breien. Maar hoeveel en wat en hoe?
Zekersquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:25 schreef Gert het volgende:
En het is ook zo verrassend!![]()
Tanja zal wel staan te kijken, waar al die stukjes aandacht voor haar ineens vandaan komen. Heel leuk voor haar!![]()
MissX, onze Peter spoort nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:23 schreef MissX het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me echt af, of je niet iedereen ontzettend in de zeik neemt met dit soort postings. Dit kan je toch niet echt menen. Hoe boring kan een weekopdracht zijn. Gaat geen leuke beelden opleveren.
En hoe lang hebben ze daarvoor (en wat is het nummer van de penquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze mogen 25 babydekentjes breien bestaande uit 3x5 vierkantjes van 15x15 cm. Dit is gebaseerd op 20 opgezette steken.
Bron: Streamverslagen van zondag 16 oktober 2005 (Flugeltje)
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Het werd tijd dat ze ook eens in het zonnetje werd gezetquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En het is ook zo verrassend!![]()
Tanja zal wel staan te kijken, waar al die stukjes aandacht voor haar ineens vandaan komen. Heel leuk voor haar!![]()
Hallo... Moet dat nou op deze manier?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tanja voor, Tanja na, alles draait om Tanja
Tanja = BB en andersom, het concept van BB is verkracht door een zwangere labiele crackhoer...
Nee dat vind ik ook al een tijdje. Maar ik bedacht me net opeens, ms meent ie niets van wat die zegt. Maar doet die het gewoon om ons te fokken en reacties te ontlokken.quote:
Flugel...... had jij niet een paar borrels teveel op gister ???quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hallo... Moet dat nou op deze manier?
Ze kan er zelf niets aan doen hoor dat BB het op deze manier speelt. En nee, ze is niet de meest hartelijke persoon die ik ooit ontmoet heb, maar de laatste tijd is ze best te pruimen.
Overigens zijn die dekentjes niet voor Tanja, het is bezigheidstherapie, niet meer en niet minder. Is namelijk heel ongezond voor een baby zo'n gebreide deken....
Juist.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zekers![]()
Dit geeft toch een stukje emotionele ondersteuning in de moeilijke dagen naar de bevalling toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |