Das geen intelligentie maar instinct.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:07 schreef demins het volgende:
[..]
Een zekere basisintelligentie kan je haar niet ontzeggen.
Dido draait te veel ze moet proberen dingen wat harder zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:10 schreef cuall het volgende:
[..]
het is zo saaaaaaaaaai, een mens moet toch wat posten
![]()
het is inmiddels iedereen wel duidelijk dat Roel niet mijn favoriet is![]()
Ddo daarentegen vind ik, ondanks haar kakkerigheid veel sympathieker en eerlijker![]()
Lieske is zo'n type die van een mug een olifant maaktquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik helaas niet met je eens Regenworm...
Ik denk dat Lieske wel een type is dat haar pijn uit zou buiten om in de belangstelling te staan. Ik ben er heilig van overtuigd dat ze daadwerkelijk pijn had, maar ze heeft er wel heel erg de nadruk op gelegd....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:13 schreef flugeltje het volgende:
Zoals Tanja nu zit kan ze zo die baby eruit schieten...
En dan heul vlug beschuit met muisjes en vooral heul veul CHAMPI het huis in!!!!
Lijkt me van wel... Die zal eerst min of meer af moeten kicken...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik weet niet of ik nu aan het zwammen ben..
maar kan het zijn dat Tanja's baby straks heel onrustig zal worden, door een nicotine te kort?
Het kwam haar wel goed uit dat ze last kreeg van de knie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik helaas niet met je eens Regenworm...
Ik denk dat Lieske wel een type is dat haar pijn uit zou buiten om in de belangstelling te staan. Ik ben er heilig van overtuigd dat ze daadwerkelijk pijn had, maar ze heeft er wel heel erg de nadruk op gelegd....
klopt...baby's van een rokende moeder hebben te maken met afkickverschijnselen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef pinkplatinum het volgende:
maar kan het zijn dat Tanja's baby straks heel onrustig zal worden, door een nicotine te kort?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:15 schreef flugeltje het volgende:
Mensen die ooit zwanger zijn geweest.... Let ff op Tanja...
Ze trekt soms wat vreemde gezichten en lijkt af en toe te willen puffen. Dit gebeurt met regelmatige tussenpozen.. Voorweëen?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:22 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
als ervaringsdeskundige zie ik niets wat wijst op een bevalling nu
Leuk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:21 schreef regenworm het volgende:
En ze kan ontzettend leuk uit de hoek komen en neemt niet echt een blad voor de mond.
Ze is zwangerquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Tanja lijkt me overigens wel het type dat urenlang met weëen loopt vóór het de rest te vertellen. Dit natuurlijk om te voorkomen dat ze allemaal om haar heen gaan zwermen. Het feit dat ze er buiten bij gaat zitten doet me ook al vreemd aan. En ze heeft al meerdere keren gelachen vandaag.
Er is iets met haar.... PUNT!
idd, zie het echt al voor me Tanja op een gegeven moment tegen de andere bewoners uhh ik geloof dat het begint. En dan al 10 cm ontsluiting blijkf te hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Tanja lijkt me overigens wel het type dat urenlang met weëen loopt vóór het de rest te vertellen. Dit natuurlijk om te voorkomen dat ze allemaal om haar heen gaan zwermen. Het feit dat ze er buiten bij gaat zitten doet me ook al vreemd aan. En ze heeft al meerdere keren gelachen vandaag.
Er is iets met haar.... PUNT!
behalve als de baby moedermelk krijgt en tanja blijft door roken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
klopt...baby's van een rokende moeder hebben te maken met afkickverschijnselen...
Ik denk dat er iets met haar is omdat ze enorm 'onTanja' is vandaag.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze is zwanger![]()
![]()
Ik denk dat de regie extra alert is om zo snel mogelijk in te grijpen.
Iedereen weet dat tanja een eigewijs kreng is en BB wil niet spellen met de gezondheid van het kind.
oke, op het roken na dan
Hier moet ik toch even op inhaken. Dido kak? Kom op zeg. Ze heeft gewoon allround kleding aan, praat zonder aardappel in de keel en loopt niet te pochen. Nee ik vind Dido geen kakker. En ik zou ze herkennen, geloof me.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ddo daarentegen vind ik, ondanks haar kakkerigheid veel sympathieker en eerlijker![]()
Ik blijf erbij dat ik vind dat je onverantwoord bezig bent om vanuit het verre Tilburg te diagnostiseren dat er iets aan de hand is met Tanja haar PUNT. Of maak ik hier geen punt?quote:
nee joh, dit gebeurt niet!quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef pinkplatinum het volgende:
Dat is het leuke van de slowchat... Ik mag hier onverantwoordelijk diagnostiseren.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik vind dat je onverantwoord bezig bent om vanuit het verre Tilburg te diagnostiseren dat er iets aan de hand is met Tanja haar PUNT. Of maak ik hier geen punt?![]()
Nou dat geloof ik dus niet hoor, gisteren gaf ze ook direct aan dat ze steken in haar buik voelde.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:25 schreef MissX het volgende:
[..]
idd, zie het echt al voor me Tanja op een gegeven moment tegen de andere bewoners uhh ik geloof dat het begint. En dan al 10 cm ontsluiting blijkf te hebben.
Dido noemde het zelf zo hoor, missschien moet je toch vakeer naar de streams / tv gaan kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even op inhaken. Dido kak? Kom op zeg. Ze heeft gewoon allround kleding aan, praat zonder aardappel in de keel en loopt niet te pochen. Nee ik vind Dido geen kakker. En ik zou ze herkennen, geloof me.
welquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef regenworm het volgende:
Gezellig ingrid ligt op bed twee streams staan er op.
Maar misschien heb je wel gelijk en starten de weeen over een uurtje of 2.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is het leuke van de slowchat... Ik mag hier onverantwoordelijk diagnostiseren.....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is het leuke van de slowchat... Ik mag hier onverantwoordelijk diagnostiseren.....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido noemde het zelf zo hoor, missschien moet je toch vakeer naar de streams / tv gaan kijken![]()
quote:Hier moet ik toch even op inhaken. Dido kak? Kom op zeg. Ze heeft gewoon allround kleding aan, praat zonder aardappel in de keel en loopt niet te pochen. Nee ik vind Dido geen kakker. En ik zou ze herkennen, geloof me.
Ik merk gewoon een verandering op in haar gedrag....quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar misschien heb je wel gelijk en starten de weeen over een uurtje of 2.
Vind het wel een leuke discussie?
Om aan alle verwarring een eind te maken, vertel Flugel, wat is er met haar PUNT en waar zit die eigenlijk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt het een beetje verkeerd begrepen schat......quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:40 schreef demins het volgende:
[..]
Om aan alle verwarring een eind te maken, vertel Flugel, wat is er met haar PUNT en waar zit die eigenlijk?
De regie is bagger....quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:38 schreef regenworm het volgende:
De regie staat weer in de slaap stand
We wachten af ik denk dat er wel iets gaande is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik merk gewoon een verandering op in haar gedrag....
Ze is op een bepaald moment gestart met nestelen, dat is 'klaar nu' (om Rob maar eens te citeren)
Voor wat betreft de babykamer, kraamhulp etc etc is alles wel geregeld nu. De baby kán gewoon komen.
En ineens veranderd Tanja van een nukkige teruggetrokken meid in iemand die bij de rest wil zitten en zelfs een praatje met ze maakt. Ze lacht, ze spreekt geanimeerd en ligt gewoon in de zon!!!
Daar nog ff bij optellen ze al een aantal dagen klaagt over steken in haar buik.
Ik denk echt dat er iets aan de hand is met Tanja...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt het een beetje verkeerd begrepen schat......
Punt betekende gewoon PUNT en niet anders....![]()
Ow![]()
![]()
![]()
als in.... "einde van de zin"
ik denk dat er twee regisseurs zijn voor vier streams.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
Zou er nog een bedoeling achter zitten, om de streams op deze manier weer te geven?
Als ze het doen om te treiteren, OK. Dan is er tenminste over nagedacht.
Maar volgens mij is het pure laksheid / desinteresse. Ze zitten te kaarten of zo.
Censuur. De anderen hadden t over pillenslikken enzo. Daarnaast versprak Nathalie zich bijna over het snuifgedrag van haar vriend, dat slikte ze dus net in.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
Zou er nog een bedoeling achter zitten, om de streams op deze manier weer te geven?
Als ze het doen om te treiteren, OK. Dan is er tenminste over nagedacht.
Maar volgens mij is het pure laksheid / desinteresse. Ze zitten te kaarten of zo.
Het is wel erg rustig in het huis zelfs de kamer is leeg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De regie is bagger....
Lijkt wel censuur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |