Het zijn jouw woordenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef Gert het volgende:
Ik weet trouwens nóg iets wat je kan doen met breinaalden.
Of is het daarvoor al te laat?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef Gert het volgende:
Hoho, het waren magnetronmaaltijdjes.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoho, ik zeg niet dat ze een prinsesje is hoor.... Ik zeg alleen dat je haar alleen mag veroordelen op de zaken waar ze zélf invloed op heeft.
Toen met die magnetronmaaltijden hadden ze haar wat mij betreft per direct buiten de poorten mogen zetten met de voetafdruk nog op haar reet....
Dus bijna 16 lapjes per dag per persoon.... Best veel volgens mijquote:
ik vraag me ook af waarom bb tanja zo bevoordeeld. omdat ze zielig is en het volgens hun nodig heeft of om te kijken hoe een groep reageert als een van hen voorgetrokken wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat moet ze doen dan, de foto's in stukken scheuren en teruggeven?
Wel eens aan gedacht dat de redactie wellicht bewust Tanja wél foto's geeft als Joost en Ingrid erom vragen? Misschien is dit wel een steek richting hén en geen voortrekkerij van Tanja...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef Gert het volgende:
Toen heb ik mezelf zo ontzettend op lopen vreten.....quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat moet ze doen dan, de foto's in stukken scheuren en teruggeven?
Wel eens aan gedacht dat de redactie wellicht bewust Tanja wél foto's geeft als Joost en Ingrid erom vragen? Misschien is dit wel een steek richting hén en geen voortrekkerij van Tanja...
Nou vooruit dan..... Als iedereen erop aandringt bezwijk ik onder de druk van de groep..quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:45 schreef cuall het volgende:
[..]
je moet nog even op je beurt wachten , er staat een hele rij voor de kelderdeur
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:44 schreef misterDre het volgende:
In aansluiting op de weekopdracht: Ik denk dat ik maar afhaak!![]()
![]()
Breien misterDrequote:Op zondag 16 oktober 2005 17:44 schreef misterDre het volgende:
In aansluiting op de weekopdracht: Ik denk dat ik maar afhaak!![]()
![]()
BB is veel te bang dat ze op wil stappen, dit heeft Tanja perfect in de gaten en manipuleerd sindsdien de hele redactie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:43 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ik vraag me ook af waarom bb tanja zo bevoordeeld. omdat ze zielig is en het volgens hun nodig heeft of om te kijken hoe een groep reageert als een van hen voorgetrokken wordt.
Als ze het doen omdat ze haar zielig vinden zijn ze wel verkeerd bezig, want ze moeten toch ook weten dat constant voorgetrokken worden je niet geliefder maakt binnen een groep.
En met dat laaste ga je dus mis cual..... Ben je al mijn posts van daarstraks vergeten waarin ik aangaf dat ik het vreemd vond dat Tanja zo vrolijk en amicaal was vandaag...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:51 schreef cuall het volgende:
[..]
BB is veel te bang dat ze op wil stappen, dit heeft Tanja perfect in de gaten en manipuleerd sindsdien de hele redactie.
Zodra ze sip kijkt smijt BB snel weer iets leuks in haar schoot, om te voorkomen dat Tanja op gaat spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |