nee joh.... mijn zus heeft ook gerookt bij twee van haar kinderen en flink ook.... niks van te merken... de kinderen waren zelfs van een behoorlijk gewicht.... Het waren schatjes na de geboorte (nu iets minder, maar goed...). Nog nooit van gehoord dus...quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Tanja vraagt nu belangstellend aan Rob wat hij aan het maken is.....
Ze heeft sinds gisteren (vroedvrouwen) het vertrouwen dat het wel goed gaat komen met die bevalling. Dat geeft haar zelfvertrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Tanja vraagt nu belangstellend aan Rob wat hij aan het maken is.....
En nog zijn er mensen die niet geloven dat er iets vreemds is met Tanja vandaag....
Ha haquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:44 schreef style het volgende:
Het gaat slecht met mij. Ik schrok vannacht wakker en was er van overtuigd dat Tanja zou gaan bevallen![]()
Echt héél belangstellend en vriendelijk....quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit wordt inderdaad verdacht...
Hoe vroeg ze het? Was het "Wat ben je aan het maken, lelijke manke schurftkop"? Of..... vroeg ze het.... vriendelijk?
Iets aan de handquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echt héél belangstellend en vriendelijk....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:00 schreef Cuaderno het volgende:
yessss weekopdracht!
rock the craddlequote:Op zondag 16 oktober 2005 17:01 schreef regenworm het volgende:
de weekopdracht ben benieuwd is met een baby
jezus breien baby kleedjesquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:01 schreef regenworm het volgende:
de weekopdracht ben benieuwd is met een baby
Heb wel het idee wat ze het express doet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:05 schreef Bocaj het volgende:
Haha ingrid krijgt (eindelijk) een waarschuwing voor haar zender!
Of het ook daadwerkelijk gebeurd is punt 2.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:05 schreef regenworm het volgende:
25o euro boete voor ingrid en haar zender.
fluisteren mag nog steeds
Dat mis ik nou net! Krijgt zij wel zomaar foto's????quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:06 schreef cuall het volgende:
en wie krijgt er weer iets leuks in de vorm van foto's
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tanja natuurlijk![]()
![]()
Wordt erquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:08 schreef cuall het volgende:
Joost wilde heel graag iets van thuis, kaartje of een foto en wie krijgt er wat![]()
Tanja doet ook lekker mee![]()
![]()
tanja heeft het toch verdiend, ze heeft het moeiljk en krijgt haast nooit watquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:08 schreef cuall het volgende:
Joost wilde heel graag iets van thuis, kaartje of een foto en wie krijgt er wat![]()
Tanja doet ook lekker mee![]()
![]()
En jouw zus staat model voor heel zwanger Nederland in het algemeen en zwangere Tanja in het bijzonder? Roken tijdens zwangerschap is slecht....heel slecht. Je brengt een verslaafd kind ter wereld dat lichter is dan oorspronkelijk bedoeld. Om van alle andere medische gevolgen nog maar te zwijgen. Of een kind lief is of niet heeft er niet zoveel mee te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:51 schreef ridder204 het volgende:
[..]
nee joh.... mijn zus heeft ook gerookt bij twee van haar kinderen en flink ook.... niks van te merken... de kinderen waren zelfs van een behoorlijk gewicht.... Het waren schatjes na de geboorte (nu iets minder, maar goed...). Nog nooit van gehoord dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |