Ga slapen dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
06:00 opstaan.
Dat zijn arbeiders tijden
Nee we zijn te oud voor Yvonnequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
Floripas = yvonne?
Ghehehequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
06:00 opstaan.
Dat zijn arbeiders tijden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef Monidique het volgende:
Zeven van de twaalf bruggen over de Eufraat zijn vernietigd door de Amerikanen deze week. Die reconstructie verloopt zo te zien voorspoedig.
Die kan door de beugel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Bush.
het is pas 11 uur joh, waar heb je het over? Dat nieuwe ramadanrooster valt nog niet mee..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:03 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Zo te zien staan jullie zo'n 5 uur later op dan ik.
It's a glorious day to die, spoken like a true Klingon.quote:New York subway system on alert
Same intelligence led to U.S. raid in Iraq, military source says
Friday, October 7, 2005; Posted: 4:02 a.m. EDT (08:02 GMT)
New York police officers search a commuter's suitcase at the Union Square subway station Thursday.
NEW YORK (CNN) -- New York City's subway system was under heightened alert Friday after officials received information from the FBI about a "specific threat," Mayor Michael Bloomberg said.
wie is wie en sta jij er ook opquote:
Jazz is een heel stuk beter te pruimen dan die EO (Jongerendag) muziek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58373#2284580
GroenLinks onder de muziek.
Neee Johan, NEEEEE!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het gaat om het meisje in het wit en ik ben uiteraard die blonde reus.
Ik sta er niet op, ei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Neee Johan, NEEEEE!!!
Dit overtreft zelfs mijn stoutste gedachten(voor zover je me daar van kan beschuldigen).
Waarom heb je zo'n slappe broek waarin je elke pisvlek onherroepelijk ziet? En waarom staat dat meisje in het wit niet in jouw oksel?
Laat mijn zojuist verorberde voedsel erbuiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik sta er niet op, ei.
Maar het meisje in wit is wel jouw meisje?quote:
jij was toch die blonde Thor aan de linkerkant?quote:
Wis en waarachtig, al is het wat ver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar het meisje in wit is wel jouw meisje?
Dat was een geintje. Ik ben een halve kop kleiner en ik lijk ook verder niet op hem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jij was toch die blonde Thor aan de linkerkant?
was dat de nummer 1? En waarom staat die roebeldame er niet bij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wis en waarachtig, al is het wat ver.
Dit is van veel langer geleden, Harry.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
was dat de nummer 1? En waarom staat die roebeldame er niet bij?
Waar komt deze nou weer vandaan dan? Ze heeft trekjes van iemand uit een voormalig Oostbloklandquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is van veel langer geleden, Harry.
Haar president heet Lula.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar komt deze nou weer vandaan dan? Ze heeft trekjes van iemand uit een voormalig Oostblokland
Jee, dat gaat wel heel lang terug.. Da's verder dan vorig jaar man! Je stuurt haar toch geen geld he?quote:
Nee, ik kom eerder in aanmerking voor financiele ondersteuning.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jee, dat gaat wel heel lang terug.. Da's verder dan vorig jaar man! Je stuurt haar toch geen geld he?
Ik snap de ophef ook niet zo. Het is een publiek geheim dat de oorlog in Irak lang de lading niet dekt dan aanvankelijk werd ingeschat. D.w.z. er zijn meer problemen ontstaan dan opgelost..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Wel merkwaardig, dat Van Baalen de opmerking van Bot ''speculatief'' noemt.
Er zit dus gewoon een DrWolffenstein op de Amerikaanse troon,quote:By controlling Iraq, Bush said, militants aim to use it to "overthrow all moderate governments in the region and establish a radical Islamic empire that spans from Spain to Indonesia." They could then develop weapons of mass destruction to "destroy Israel, intimidate Europe (and) assault the American people," he said.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er zit dus gewoon een DrWolffenstein op de Amerikaanse troon,.
Bush = impopulair -> terreur dreiging ertegen aan. -> Bush is weer populair.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:01 schreef Monidique het volgende:
Toevallig net een terreurdreiging en een brief van Al-Zawahiri aan Al-Zarkawi waarin precies bevestigd wordt wat Bush zei.! Het is dat in niet zo paranoïde ben, maar...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:53 schreef Floripas het volgende:
Middeleeuwen, Middeleeuwen, Middeleeuwen!
De klassieke tijd is voor mietjes.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:02 schreef sizzler het volgende:
Een marokkaanse schoonmaakster wilde niet bij ons thuis schoonmaken omdat er een neger tegenover ons woont. En ze is bang voor negers.
Lijkt me een gevalletje voor het moslimdiscriminatiemeldpuntquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:02 schreef sizzler het volgende:
Een marokkaanse schoonmaakster wilde niet bij ons thuis schoonmaken omdat er een neger tegenover ons woont. En ze is bang voor negers.
Ik hoop het toch niet! Er gaan hier wel allerlei sirenes af nu.... zijn we dan eindelijk bij het einde van de beschaving aangekomen?quote:
Dat klink mij als muziek in de oren.. Ga je je laptop uitlaten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:11 schreef Monidique het volgende:
Over ongeveer een half uurtje ben ik werkloos.
Uitlaten, Nescio_Nomen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klink mij als muziek in de oren.. Ga je je laptop uitlaten?
Het is een vriend van mijn broertje. Die was laatst eerst nog even binnen bezig toen we 's avonds een verjaardag hadden en hij (die neger) stond tegenover ons huis op hem te wachten en een sigaret te roken. Kwamen er gasten voor de verjaardag binnen: "Zeg, ehm, ik weet niet of je het al door had, maar er staat een neger buiten jullie huis in de gaten te houden. "quote:
quote:De Jeugd van Tegenwoordig
De Jeugd van Tegenwoordig is een Nederlandse rap-formatie, die in 2005 met Watskeburt?! een nummer-1-hit scoorde. De beats van het nummer zijn geproduceerd door Bastian, die zelf in 2001 een hit scoorde met You've got my love. Op 23 augustus 2005 haalde De Jeugd van Tegenwoordig een primeur door als eerste single eerst als ringtone uit te komen voordat ze als single gepresenteerd werden, met het nummer 'Voor je kijken doorlopen'.
De nummer-1-hit 'Watskeburt' kent vele parodieën die naderhand volgden. 'Waarsmebird' en 'Opkeplurt' zijn slechts enkele voorbeelden. Er verscheen tevens een Friese, Achterhoekse en Brabantse versie van de plaat. In de studentenwereld bleef 'Watskeburt?!' ook niet onopgemerkt. De cult parodie 'Nog Geneukt?!' van 'De Student Van Tegenwoordig' verwierf met name in de (studenten)stad Utrecht grote bekendheid. Ook werd er door Boomerang een gratis ansichtkaart gemaakt met daarop de titel van het nummer.
De leden van rapgroep 'De Jeugd van Tegenwoordig' zijn Vieze Freddie (Ook wel: Vieze Fur), Willie Wartaal en P. Dronq. Hun Producer is De Neger des Heils. De term 'Watskeburt' is bedacht door de Nederlandse rapper Heist Rockah en met zijn toestemming gebruikt door 'De Jeugd van Tegenwoordig'.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het is een vriend van mijn broertje. Die was laatst eerst nog even binnen bezig toen we 's avonds een verjaardag hadden en hij (die neger) stond tegenover ons huis op hem te wachten en een sigaret te roken. Kwamen er gasten voor de verjaardag binnen: "Zeg, ehm, ik weet niet of je het al door had, maar er staat een neger buiten jullie huis in de gaten te houden. "![]()
Vooroordelen zijn soms best grappig.
Ja. En als ik vertel dat we Marokkanen naast ons hebben wonen is een van de eerste vragen die ze stellen: "hebben jullie er last van?"quote:
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe single.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja. En als ik vertel dat we Marokkanen naast ons hebben wonen is een van de eerste vragen die ze stellen: "hebben jullie er last van?"
Wat overigens wel het geval is, maar dat komt omdat de dame in kweste zo nodig een bekende zangeres moet zijn en thuis oefent.
sizzlerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe album.
Kan je single misschien in album veranderen? is een foutje
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe album.
Kan je single misschien in album veranderen? is een foutje
Sssst ik probeer het stil te houden, het is zo al erg genoegquote:
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
Zo dat was weer een ouderwetse dag hard werken.
Ook nog een of andere enquete van de GGD ontvangen, wat een berg vragen![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:56 schreef RichardQuest het volgende:
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?
Ik heb natuurlijk op Hans gestemd. Hoewel Henk Kamp me ook wel goed lijkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Jozias van Aartsen
Hans Wiegel
Henk Kamp
Geert Dales. Wat een armoedige lijst. Schultz mag van mij wel wat meer in beel
.
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef RichardQuest het volgende:
Ik bedoel, dan zou de discussie van gisteren nog nuttig zijn geweest.
Bij Mutant vragen ze dan om een doorsnede, niet om een diameter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?
Leuk scriptieonderwerp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.
Kunnen ze meteen een verband leggen tussen geluk en diameter van de piemol.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:03 schreef RichardQuest het volgende:
Leuk scriptieonderwerp.
Is het een geluksenquete?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.
Kunnen ze meteen een verband leggen tussen geluk en diameter van de piemol.
Nee het is een gezondheidsenquête.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:09 schreef sigme het volgende:
Is het een geluksenquete?
Er is vast een verband tussen geluk en politieke voorkeur, niet?
Misschien ook wel tussen diameter -> geluk -> politieke keuze.
Zou de liefde & knuffelpolitiek van GL samenhangen met behoorlijke diameter (= geluk =veel liefde), of met minder diameter ( minder sexgeluk -> meer softe liefde & knuffelneiging )
Was ik maar wetenschappelijk onderzoeker![]()
Ja, dat had je al gezegd, maar jij begon over verband met geluk. Ik bedoel te vragen: vragen ze in die gezondheidsenquete naar je geluksbevinding?quote:
En jij gelooft dat? Mén, dat is één groot complot, of samenzwering. Big Brother weet alles en wil nog veel meer wetenquote:Ik ben willekeurig gekozen door de computer volgens de begeleidende brief.![]()
mwoaquote:
quote:Hans Wiegel - 14 (35.9 %)
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Niemand, de VVD moet opgedoekt worden - 9 (23.1 %)
|||||||||||||||||||||||
Weet niet / Geen mening - 9 (23.1 %)
|||||||||||||||||||||||
Geert Dales - 4 (10.3 %)
||||||||||
Henk Kamp - 2 (5.1 %)
|||||
Jozias van Aartsen - 1 (2.6 %)
|||
Iemand anders, namelijk... - 0 (0 %)
Ja oa. Vragen omtrent de psychische gesteldheid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:28 schreef sigme het volgende:
Ja, dat had je al gezegd, maar jij begon over verband met geluk. Ik bedoel te vragen: vragen ze in die gezondheidsenquete naar je geluksbevinding?
Dat is waarschijnlijk dezelfde enquête geweest.quote:Een tijdje terug had mijn liefste ook zo'n soort enquete, die vroeg naar algeheel welbevinden ofzo. Veel vragen over geluk, deprimerende dingen, onveiligheid, ziekte enzo.
Kostte nogal wat invultijd, ook.
Je moet je postcode invullen. Althans eerste 4 cijfers.quote:En jij gelooft dat? Mén, dat is één groot complot, of samenzwering. Big Brother weet alles en wil nog veel meer wetenHoe komt die computer anders precies aan *jouw* naam, verklaar dat maar eens
![]()
![]()
Dit is toch geen zelfbevlekking he pberends?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:38 schreef Sigismund het volgende:pberends. Vanwege zijn niet-ophoudende stroom van puike topics.
Het is wel een tijdje terug, maar ik meen dat het die enquete was waarbij je ook NAW mocht opgeven, dan kwam je in aanmerking voor een VVV-bon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:32 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet je postcode invullen. Althans eerste 4 cijfers.
Dan weten ze al wat en achterop de enquête staat een nummer. Hoewel in de begeleidende brief staat dat deze bij binnenkomst direct wordt verwijderd, maar dat is natuurlijk naïef om te geloven
Hmm dan was het toch een andere enquête. Dit is van de GGD.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:47 schreef sigme het volgende:
Het is wel een tijdje terug, maar ik meen dat het die enquete was waarbij je ook NAW mocht opgeven, dan kwam je in aanmerking voor een VVV-bon.
Dus heb ik maar weer eens mijn privacy te grabbel gegooid voor een appel en een ei![]()
Wel een VVVbon gekregen![]()
Ik meen dat die bij ons ook van de GGD was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm dan was het toch een andere enquête. Dit is van de GGD.
Zonder eventuele vvv-bon
Ik wil nu ook een vvv-bon, ze hebben zeker geen geld hier voor een vvv-bonquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:57 schreef sigme het volgende:
Ik meen dat die bij ons ook van de GGD was.
Het kan dat mijn gemeente wat extra overtuigingskracht wil inzetten, het kan ook dat ik me vergis. Het was minstens een paar maanden geleden, misschien is jouw enquete wel een vervolg-enquete, of een onderzoek naar het verschil in response bij wel / geen VVV-bon-aanbod.
We zijn allemaal proefkonijnen in het groot complot denk ik![]()
Soms is spam mail best geinigquote:Dear Maarten,
Compliment of the day to you,
With view of your profile l decided to tell you everything about me
to enable you face the fact and help me out.
My name is Judith Halima Makaolou and am here in Cotonou, Republic of
Benin West Africa with my junior brother David and we are from
Democratic Republic of Congo (DRC) but here in Cotonou as a result of
the war in my country.
We entered as a result of the war in my country which lead to the
death of my father and mother living me and David alone on earth .
And here in Cotonou, we entered as refugee. I am still a student
studying medicine and David engineering before the out break of the
war in my country.
I am 25 years of age and David is 22.
Please we need your assistance and that is why we are writing you now.
My father is a former director of mining in The Democratic Republic
of Congo and he was assassinated by the rebels.
Before the death of my father, he used my brother's name to deposit
some money as his next of kin in a FINANCE SECURITY COMPANY.
THE TOTAL AMOUNT DEPOSITED FOR US IS VALUED AT $9 MILLION DOLLARS.
And my brother is standing as the beneficiary but cannot lay claim
because they do not allow refugees to operate account in the bank and
the finance company has contacted us to come and have our fund
cleared.
Every legal document for the deposit is very safe with us.
All I need from you is to help us get the total money transferred
into your account once we change the beneficiary in your name and
favour.
The money is a very large money and we don't know how to manage the
fund or keep it and that is why we are asking you to help us transfer
it to your account oversea or to your account in your country and
also manage the money in partnership with my brother for investment
business in your company or any other place.
WE NEED THE FOLLOWING TO ENABLE CHANGE THE BENEFICIARY IN YOUR FAVOR
SO THAT YOU WILL BE STANDIND AS THE OWNER AND THE FINANCE COMPANY
WILL CONTACT YOU FOR THE TRANSFER;
YOUR FULL NAME
YOUR ADDRESS
YOUR TELEPHONE AND MOBILE AND FAX LINE.
ONCE WE RECEIVE ALL THIS AND YOUR TELEPHONE ASSURING US YOUR
READINESS AND WILLINGNESS TO HELP US CLEAR AND CLAIM OUR MONEY AND
ASSURE US ALSO OF HELPING US TO INVEST THE MONEY IN YOUR COUNTRY.
WE WILL CONTACT YOU FOR FURTHER DETAILS AS TO HOW TO MAKE THE CLAIM
OF THE FUND AND ALSO WE WILL SUBMIT FOR THE CHANGE OF THE BENEFICIARY
IN YOUR FAVOR TO ENABLE THE FINANCE COMPANY TO TRANSFER THE MONEY TO
YOUR ACCOUNT IN YOUR COUNTRY.
We wait your urgent reply.
Thank you.
Best regards,
From Judith Halima and David
quote:
quote:
Geen idee, jij linkte naar mijn complottheorie. Waar had ik dequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Waar heeft u het over? Ik ben de hele week weinig online geweest, dus ik heb een hoop gemist.
zeker geen onaardige film.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Straks maar eens kijken: http://www.imdb.com/title/tt0372784/![]()
Dat was gewoon een blijk van genegenheid. Een stukje liefde op een mooie vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee, jij linkte naar mijn complottheorie. Waar had ik de![]()
aan te danken als het niet daaraan was?
quote:Social:
Centres for women victims of domestic violence to be launched soon
Morocco TIMES 10/4/2005 | 5:07 pm
Moroccan Justice Minister, Mohamed Bouzoubaâ said on Tuesday that centres for women victim of domestic violence in the country will be created soon, reported MAP news agency.
“Now, it's time to work out a judicial framework and to reflect about specific mechanisms for women in need of social care,” Bouzoubaâ told participants in a meeting on domestic violence.
Bouzoubaâ said that “listening centres” for abused women will be created, and added that from now on, women working in the general prosecutor's office or in the judiciary police, will be in charge of domestic violence cases.
He also lashed out against violence against women and urged NGOs to coordinate their actions with general prosecutor in this issu
Linkje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
Weer een mod op non-actief gezet.
Heerlijk![]()
Dankzij jouw subforum mutant01
Wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
Weer een mod op non-actief gezet.
Heerlijk![]()
Dankzij jouw subforum mutant01
Ik moet nog zoveel leren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat was gewoon een blijk van genegenheid. Een stukje liefde op een mooie vrijdagmiddag.![]()
Daarom had ik het stuk text ook weggehaald.
Die fransen toch, ze zuigen marokko helemaal leeg!quote:Thales wins Moroccan ID cards contract
The French company Thales has announced it has won a contract from the Moroccan government to produce and personalise national identity cards based on contactless smart card technologies.
Ph: Archives.
The ¤120 million contract the company signed with the Moroccan national security service (Direction Générale de la Sécurité Nationale) will provide the world's first national-scale ID system of the kind, said Thales in a press release issued on Tuesday.
This type of ID cards will have a guaranteed lifespan of ten years and will ensure maximum document security.
The system will comprise equipment and software for ID document production, high-security consumables and connectivity with the Automated Fingerprint Identification System (AFIS), which acquires digital fingerprints and compares them with a fingerprint database.
The new ID cards will include both personal details and biometric data and meet security requirements concerning travel documents and control of migration flows.
Thales will manage production of the cards for four years, during which 20 million cards will be produced.
The same company is also expected to win another contract which will enable it to upgrade about 20 Moroccan Mirage fighter jets.
A preliminary agreement has already been signed by the Moroccan Premier, Driss Jettou, and his French counterpart, Dominique de Villepin.
The French Premier said on Tuesday that the deal will be finalised in the coming weeks with the expected visit to Morocco of the French Defence Minister, Michele Alliot-Marie.
Thales is an international electronics and systems group active in the fields of defence, aerospace, and security.
The group has operations in more than 30 countries.
Iets typisch links over joodse mensen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
TimmyASD stopt ermee.
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Nu is de vraag, wat heeft hij precies gezegd.![]()
Hmm is al wat dagen oud inderdaad, ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Volgens mij doelt hij op TimmyASD, maar da's oud nieuws toch?
Beter zeg jij nietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Iets typisch links over joodse mensen.
Ah ok was te verwachten natuurlijk. Slechtste mod ever die TimmyASDquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iets typisch links over joodse mensen.
In tijden van nood leer je je vrienden kennen, zeg ik wel eens. Beter een goeie buur dan een verre vriend. Bijvoorbeeld bij ongenuanceerde vertaalhulpquote:
Uit mijn geheugen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
Nu is de vraag, wat heeft hij precies gezegd.![]()
Deze tolk was even zijn tekst kwijt toen zijn oog je avatar bespeurde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef sigme het volgende:
[..]
In tijden van nood leer je je vrienden kennen, zeg ik wel eens. Beter een goeie buur dan een verre vriend. Bijvoorbeeld bij ongenuanceerde vertaalhulp
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel leren.
Maar je verdient extra![]()
![]()
De entiteit sigme heeft een zware dag gehad, je liefde is extra welkom en wordt hogelijk gewaardeerd.![]()
Ja, dat wordt weer consequent modden in NWSquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uit mijn geheugen:
A: Palesteijnen zijn niet te vertrouwen
B: Joden zijn niet te vertrouwen
Daarna nog wat gereutel over waar het woord jodenstreek vandaan komt.
![]()
Consequent was het zeker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer consequent modden in NWSDat betekent dus een fors strenger beleid.
Dan weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uit mijn geheugen:
A: Palesteijnen zijn niet te vertrouwen
B: Joden zijn niet te vertrouwen
Daarna nog wat gereutel over waar het woord jodenstreek vandaan komt.
![]()
Duhquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet bespreken of het consequent was of niet![]()
Ik vlieg er alleen uit d.m.v een big bang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:31 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant01 is de volgende die eruit vliegt.
Mark my words![]()
Je blaast de fok server bij TRU op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vlieg er alleen uit d.m.v een big bang.![]()
http://www.refdag.nl/arti(...)lk+in+Turkestan.htmlquote:China onderdrukt volk in Turkestan
DEN HAAG (ANP) - De wrede onderdrukking van het volk van de Oeigoeren in het westen van China is ondraaglijk geworden. Dit zei de mensenrechtenactiviste Rebiya Kadeer donderdag in Den Haag kort voor haar gesprek met Nederlandse kamerleden.
Vooral na de aanslagen in de VS in 2001 hebben de Chinezen elke schroom verloren en „schieten ons dood als vogeltjes.”
De 58-jarige Kadeer wil naar eigen zeggen vreedzaam actie voeren voor de bevrijding van haar volk. Ze is na haar vrijlating in maart naar de Verenigde Staten uitgeweken. In 2000 werd ze in een geheim proces tot acht jaar cel veroordeeld wegens „het geven van geheime informatie aan buitenlanders.”
Kadeer kwam uiteindelijk eerder vrij, mede dankzij campagnes in het buitenland zoals die van Amnesty International. Die organisatie beschuldigt Peking al geruime tijd van grootschalige en zeer ernstige schendingen van de mensenrechten, waar de Oeigoeren en niet-Chinese minderheden in West-China het slachtoffer van zijn.
De Oeigoeren zijn een aan Turken verwant islamitisch volk dat in een gebied woont dat ze Oost-Turkestan noemen. Het is nu de Autonome Oeigoerse Regio Xinjiang (XUAR). De naam duidt op verregaande autonomie, maar de hedendaagse praktijk is het tegendeel, volgens Kadeer.
Ooit beloofden de communistische machthebbers in Peking de Oeigoeren verregaande autonomie en zelfs een vooruitzicht op onafhankelijkheid. Maar in oktober 1955 maakte het regime aan die optie een einde. De regio moest opgaan in de volksrepubliek en Chinees worden. Een volkerenmoord zoals destijds in Tibet bleef de Oeigoeren bespaard, maar de toon van „totale verchinezing” was gezet, aldus een van Kadeers medewerkers.
Zestig jaar geleden woonden er slechts enkele tientallen Chinezen in de regio volgens Kadeer. Nu meer dan 10 miljoen. Officieel wonen er 20 miljoen mensen in de XUAR, van wie slechts 8 miljoen Oeigoeren. Maar de Oeigoeren vormen ondanks alles nog steeds tweederde van de bevolking, die veel groter is dan de officiële 20 miljoen inwoners, aldus Kadeer.
Peking probeert de Oeigoerse cultuur te verwoesten en met behulp van migratie van Chinezen het Oeigoerse volk te laten verdwijnen. De Chinese autoriteiten kregen voor hun „oplossing” van het Oeigoerse vraagstuk een enorme impuls met de aanslagen door islamitische extremisten in de Verenigde Staten in september 2001. De VS namen in hun „oorlog tegen terreur” voornamelijk islamitische groepen en landen in het vizier. Dat was voor Peking een lichtend voorbeeld.
De islamitische meerderheid in de XUAR kan nu in een oorlog tegen het terrorisme worden onderdrukt. Volgens Kadeer is de vervolging van de Oeigoeren sinds 2001 enorm opgevoerd. „Bij de geringste kritiek word je geëxecuteerd.” Kadeer wees met verbazing naar enkele spotprenten van Nederlandse bewindslieden in het perscentrum Nieuwspoort. „Zo’n tekeningetje kost je (daar) de kop.”
Maar de autoriteiten onderdrukken volgens haar niet enkel kritiek. De Oeigoeren hebben praktisch geen vrijheid van godsdienst, worden belemmerd handel te drijven en ze krijgen zo min mogelijk onderwijs. „De Chinezen pogen systematisch de waardigheid van de Oeigoeren te vernietigen.”
Het aantal Oeigoeren wordt voorts beperkt door gedwongen abortussen. Formeel is de wet coulant voor het dunbevolkte gebied. Oeigoeren mochten net zo veel kinderen hebben als ze wensten. Maar ook dat is veranderd. De staat stelt twee nakomelingen als maximum en gaat over tot gedwongen abortusen bij overtreders. Zelfs bij negen maanden zwangerschap deinzen de geboortebeperkers er niet voor terug abortus te plegen op Oeigoeren. Het zou in de afgelopen vijf jaren om zeker 3 miljoen zwangerschapsonderbrekingen zijn gegaan.
De vervolgingen zijn volgens Kadeer stof voor het Internationaal Strafhof in Den Haag. China zou daar moeten terechtstaan. Juridisch is dat echter nog niet mogelijk, omdat China geen partij is bij dit hof.
Kadeer is genoemd als een van de kandidaten voor de Nobelprijs voor de vrede, waarvan de winnaar vandaag werd bekendgemaakt. Indien ze de gelukkige blijkt, zou dat volgens haar „de deur openen voor de bevrijding van haar volk.”
Had je ook niet dat het op een gegeven moment een beetje aanstellerig werd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef pberends het volgende:
Zo eindelijk Passion of the Christ gezien. Wie was die enge gothic-man die de hele tijd door het verhaal heen liep?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:49 schreef Floripas het volgende:
Goedemorgen! Floripas hier.
Ik heb serieuzegehad in de moloch, mijn achterste gloeit er nog rood van op.
Christus is 1 jaar voor Christus geborenquote:De precieze dag en maand of zelfs het jaar van Jezus' geboorte kan niet definitief bepaald worden. Door onjuiste berekeningen, gebaseerd op de Romeinse kalender van Dionysius Exiguus in 525, werd steeds aangenomen dat Jezus geboren was in het jaar 1 voor Chr.
Ik ook. Luctor et vagina.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:55 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het was een zware dag voor de POLdames. Ik volhard, wat jij?
US staat bij mij nog steeds voor United States.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:14 schreef Floripas het volgende:
1,35 miljoen palestijnen zijn kinderen?
1,35 miljoen kinderen zij nfan van Ali B?
Oh, jij hebt een koppeling tussen die twee tekstjes!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
US staat bij mij nog steeds voor United States.
lol @ titelquote:Is Wouter Bos een racist?
Jeroen van velde - 07.10.2005 15:19
Bos pleit voor harde aanpak integratie
PvdA-leider Wouter Bos vindt dat de problemen rond immigratie en integratie harder moeten worden aangepakt. De politicus sprak vandaag op een conferentie van de Partij voor Europese Socialisten (PES) in Amsterdam. Bos hield de aanwezigen voor dat moet worden afgestapt van ''de traditionele houding'' van socialisten, waarbij moraliteit op de voorgrond staat. Hij riep op tot een ''open en eerlijke discussie'' over integratie en immigratie.
Bos pleit voor harde aanpak integratie
PvdA-leider Wouter Bos vindt dat de problemen rond immigratie en integratie harder moeten worden aangepakt. De politicus sprak vandaag op een conferentie van de Partij voor Europese Socialisten (PES) in Amsterdam. Bos hield de aanwezigen voor dat moet worden afgestapt van ''de traditionele houding'' van socialisten, waarbij moraliteit op de voorgrond staat. Hij riep op tot een ''open en eerlijke discussie'' over integratie en immigratie.
Volgens Bos lopen autochtonen niet dezelfde risico's als allochtonen. Dat mag worden benoemd, zo oordeelt de PvdA-leider: ''Allochtonen zijn vaker ziek, vertonen vaker crimineel gedrag en genieten gemiddeld lager onderwijs. De 'blanke belastingbetaler' vraagt zich af of hij voor zichzelf betaalt of voor 'hen'''.
Bos wil duidelijk af van alleen de traditionele benadering van de PvdA om ''moreel een punt te maken''. Dat is volgens hem namelijk niet meer voldoende. De socialisten zijn te veel gefocust geweest op succesverhalen en niet op het falen van de integratie, aldus Bos. Hij zei dat via 'de harde weg' - de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh - de socialisten in Nederland veel hebben geleerd. ''Misschien durfden we de problemen rond integratie niet te benoemen, omdat we bang waren beschuldigd te worden van racisme. Het is nu tijd de problemen te erkennen en aan te pakken. De grenzen zijn bereikt.''
Van wie is die tekst/titel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
lol @ titel
Opzich wijze woorden van Bos.
Daar gaat een links kabinetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Indymedia
http://www.indymedia.nl/nl/2005/10/30858.shtml
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Indymedia
quote:Bos een lieverdje...
anti-kwaad - 07.10.2005 16:27
Pas maar op; die Bos valt nog mee; ze wilden hem perse niet in het huidige kabinet. Maar Koenders, dat is de nieuwe PvdA man van het multiNaZionale bedrijfsleven, als prominent Bilderberg-groep lid.
Uiteraard is het wel de bedoeling dat Koenders de macht binnen de PvdA krijgt boven Wouter Bos bij de volgende verkiezingen. De PvdA gaat immers fors winnen, dus tegen die tijd...
Jaaa!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar gaat een links kabinet. Nu maar voor hun hopen dat SP en GL een fikse meerderheid saampjes krijgen.
En dan de GristenUnie er bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jaaa!
(Hoewel, GroenLinks mag van mij ook wel dieper in de modder wegzakken)
Ze zijn voor links wat www.gunzilla.net voor rechts is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:41 schreef MrX1982 het volgende:
multiNaZionale![]()
Wat een idealistische dromers zijn het ook bij indymedia. Worden die mensen ooit wakker vraag ik me weleens af
Ze heeft geen computer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:44 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom heeft je 'Grote Liefde' geen account op Fok?
dat rijmt op azijn, waarom is het een haar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef Floripas het volgende:
Ik vroeg net aan mijn nieuwe Grote Liefde of ze wist wie de fractievoorzitter van de SP is.
Lang nadenken.
Moeilijk gezicht (maar wat voor een gezchtje!)
Nog een beetje moeilijk kijken.
Blozen.
"Ehm...rozen....rozen....Rozenmarijn?"
Bijna goed, schat.
"Nieuwe grote liefde".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:44 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom heeft je 'Grote Liefde' geen account op Fok?
Het is natuurlijk een combo tussen Rosenmoller en Marijnissen, daarom is het ook zo schattig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat rijmt op azijn, waarom is het een haar?
echte partijliefde verloochend zich nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een combo tussen Rosenmoller en Marijnissen, daarom is het ook zo schattig.
Dat het een 'zij' is, is experimenteel.
Hoe bizar toepasselijk. Als ikgekwerd (aaah) dan zou ik denken dat je er een kloon van was. Doe geen moeite, je bent geen kloon maar een newbie, het is voor jou een zinloze zin.quote:
Aaah werd gek.quote:Waarom was jou dag zwaar?
Van een (heel!) ander forum, speciaal voor mij, omdat ik de "care-police van de geitenwollensokkenbrigade" ben. Ik deel aaien uit waar nodigquote:Wat een lieve emoticon. Waar hjeb je die vandaan?
telefoonsex?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:45 schreef Floripas het volgende:
Ze heeft geen computer.
En ze is niet geinteresseerd in electronische zaken. Ze houdt haar discussies liever hijgerig.
Bush doesn't like Unions.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
benieuwd hoe Bush dat gaat uitspreken
Wat stelt het woord grote liefde dan nog voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef Floripas het volgende:
"Nieuwe grote liefde".
Ik heb er elke maand wel één, hoor.
Vertel ze gelijk dat computerinbraak strafbaar isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe bizar toepasselijk. Als ikgekwerd (aaah) dan zou ik denken dat je er een kloon van was. Doe geen moeite, je bent geen kloon maar een newbie, het is voor jou een zinloze zin.
[..]
Aaah werd gek.
[..]
Van een (heel!) ander forum, speciaal voor mij, omdat ik de "care-police van de geitenwollensokkenbrigade" ben. Ik deel aaien uit waar nodig
Ik vertel ze helemaal niks voorlopig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vertel ze gelijk dat computerinbraak strafbaar is![]()
Wat een smerige idioot is het toch.quote:The government of Russia did not support Operation Iraqi Freedom, and yet the militants killed more than 180 Russian schoolchildren in Beslan.
Op dat moment: heel veel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat stelt het woord grote liefde dan nog voor
Hoe is het met je fysiek ?quote:
de Senaat is er anders wel ingetraptquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat een smerige idioot is het toch.
Bij grote liefde denk ik aan één persoon met wie je de rest van je leven samen wilt zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Floripas het volgende:
Op dat moment: heel veel.
Volgende maand: iemand anders.
Hoezo?
Ghe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bij grote liefde denk ik aan één persoon met wie je de rest van je leven samen wilt zijn.
Ik weet niet hoe het liefdesleven van een parkiet eruit ziet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:04 schreef Floripas het volgende:
Ghe.
Het idee.
We zijn toch geen parkieten?
Hmm als je de ware grote liefde vindt wordt je niet verliefd op een ander.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:06 schreef Floripas het volgende:
Parkieten blijven hun hele leven bij één partner.
Mensen blijven aan de lopende band verliefd worden.
Oh? Ben jij alleen maar op één iemand verliefd geweest in je leven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm als je de ware grote liefde vindt wordt je niet verliefd op een ander.
Volgens mij ben jij de beter gelukte kloon van mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:01 schreef Floripas het volgende:
Sigme, ik volg je nu even helegaar niet meer...
Nee maar ik heb dan ook nog niet de ware gevonden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef Floripas het volgende:
Oh? Ben jij alleen maar op één iemand verliefd geweest in je leven?
Je bent lief.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de beter gelukte kloon van mijZe hebben mij iets eerder uitgebroed, en later aan jou koninginnegelei gevoerd!
Het was onnavolgbaar. Ik verdien ook geen navolging.
Eerder een slaafse persoonlijkheid, denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Aan de lopende band verlieft worden lijkt mij geen gezonde situatie. Iemand voor altijd verheerlijken, zoals God, Bush of jezelf, duid op een veel stabielere persoonlijkheid.
Ik vind dat je een schattige idealist bent. Ik ken veel mensen met een monogame relatie die wel eens verliefd worden op een ander. Daar is niet veel mis mee, als je de afspraken die je hebt gemaakt maar niet schendt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dan ook nog niet de ware gevonden.
Een idealist hoort in een kist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Indymedia
POL lijkt wel een warm bad. Knuffels van jou, kusjes van GB, Sickie die zich verslikt.quote:
Dat is zo. Verliefdheid is vergankelijk, daarom moet je jezelf niet zomaar in elk avontuur storten wat op je weg voorbij komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Floripas het volgende:
Ik vind dat je een schattige idealist bent. Ik ken veel mensen met een monogame relatie die wel eens verliefd worden op een ander. Daar is niet veel mis mee, als je de afspraken die je hebt gemaakt maar niet schendt.
Ik denk van wel. Dat heeft verder weinig met Hollywood te maken.quote:Het is nu eenmaal fysiek niet mogelijk om maar op één persoon verliefd te blijven. Dat is Hollywoodliefde.
11,5 jaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal fysiek niet mogelijk om maar op één persoon verliefd te blijven. Dat is Hollywoodliefde.
Dat in acht nemende, natuurlijkquote:Ik ken veel mensen met een monogame relatie die wel eens verliefd worden op een ander. Daar is niet veel mis mee, als je de afspraken die je hebt gemaakt maar niet schendt.
Vertel over GB en Sickie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
POL lijkt wel een warm bad. Knuffels van jou, kusjes van GB, Sickie die zich verslikt.
Zou dat nou allemaal komen door dat plaatje? "Het communiceert makkelijker", zei Wolff. Ik hou me aanbevolen voor meer goeie tips![]()
Het is uiterst jammer dat je dat vind.quote:
Een citaat uit een boek als ondertitel, een uitspraak van een bekend persoon of een URL in je signatuur. Tenslotte moet je aanvallend discusseren met woorden die alleen met behulp van een woordenboek of Google te begrijpen zijn zodat de ander eerder zal denken dat zijn standpunten onjuist zijn omdat jij intelligent overkomt en hij/zij niet.quote:Zou dat nou allemaal komen door dat plaatje? "Het communiceert makkelijker", zei Finder. Ik hou me aanbevolen voor meer goeie tips![]()
Ghe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is uiterst jammer dat je dat vind.
[..]
Een citaat uit een boek als ondertitel, een uitspraak van een bekend persoon of een URL in je signatuur. Tenslotte moet je aanvallend discusseren met woorden die alleen met behulp van een woordenboek of Google te begrijpen zijn zodat de ander eerder zal denken dat zijn standpunten onjuist zijn omdat jij intelligent overkomt en hij/zij niet.
Gebruik alleen Latijnse spreekwoorden of gezegden als je die taal ook daadwerkelijk begrijpt en schilder andersdenken af als collaberateurs met de vijand, zoals Geert Mak, Wouter Bos en last but lot least Jan "Don Afrika" Pronk.
Podcast van Donnerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:29 schreef Floripas het volgende:
Lukt me niet om te openen. Wat staat erin?
Doe er iets aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is uiterst jammer dat je dat vind.
Komt voor de bakker. Ik hou wel van verwijzingen naar eerdere gelegenhedenquote:[..]
Ik breek er mijn hoofd over, iets passends bij mij.quote:Een citaat uit een boek als ondertitel, een uitspraak van een bekend persoon of een URL in je signatuur. Tenslotte moet je aanvallend discusseren met woorden die alleen met behulp van een woordenboek of Google te begrijpen zijn zodat de ander eerder zal denken dat zijn standpunten onjuist zijn omdat jij intelligent overkomt en hij/zij niet.
Gebruik alleen Latijnse spreekwoorden of gezegden als je die taal ook daadwerkelijk begrijpt en schilder andersdenken af als collaberateurs met de vijand, zoals Geert Mak, Wouter Bos en last but lot least Jan "Don Afrika" Pronk.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die ranzige dingen blijven plakken tussen je tanden.
Meesterlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
http://www.justitie.nl/Im(...)eden_tcm74-91232.mp3.
Wel een echte toch?>quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga morgen een kerstboom kopen
Nee hoor ik koop niets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:47 schreef JanMichiel het volgende:
Wel een echte toch?>
Oh, oh, oh!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe er iets aan![]()
[..]
Komt voor de bakker. Ik hou wel van verwijzingen naar eerdere gelegenheden.
Ik mag zeker geen Elfje zeggen?
[..]
Ik breek er mijn hoofd over, iets passends bij mij.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:41 schreef sigme het volgende:
Ik breek er mijn hoofd over, iets passends bij mij.
Als in congruent met Nomen nescio? Nomen scio.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zeg klassiek geschoolden danwel anderszins hoogontwikkelden, wat zou de latijnsche vertaling zijn voor "naam bekend"? Dan kan ik dat misschien wel een tijdje handhaven totdat ik zelf iets bedacht heb.
(Aan elkaar: senatus populusque romanus)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:52 schreef MrX1982 het volgende:
Senatus Populus que Romanus
Of: ik weet een naam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:53 schreef Floripas het volgende:
Betekent trouwens letterlijk "Ik weet mijn naam"
Grote gloeiende, Floripas. Weet je zeker dat je niet mij bent?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, oh, oh!!!!!
Mag ik een onderschrift voor je vertalen in het Latijn?
oh ik dacht gewoon los omdat de afkorting SPQR is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:55 schreef Floripas het volgende:
(Aan elkaar: senatus populusque romanus)
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:56 schreef Monidique het volgende:
Is het niet Romani?
Passend, in dit geval.quote:
http://www.absoluteastronomy.com/encyclopedia/s/sp/spqr3.htmquote:Note: Several versions are suggested about the correct meaning of the acronym, depending on the presumed declination of 'R', which can be as well Romanus (Senatus OR Populus) or Romani (plural: Senatus AND Populus) or Romae (OF Rome) or Romanorum (OF the Romans). However, Senatus Populusque Romanus is the version given on (Click link for more info and facts about Trajan's Column) Trajan's Column.
"Er zijn zelfs ringtones van mij"quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Meesterlijk
Ik waan me even in de jaren 50![]()
Ik vind het overigens wel leuk dat hij het gewoon doet
Lekkere kutkwaliteit trouwens, doe het dan gewoon in 128k.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
"Er zijn zelfs ringtones van mij".
Achterlijke cultuur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ja wat is het nou Romanus, Romae, Romani of Romanorum.
Wat achterlijk
Milfquote:John Milford (Actor, "General Hospital" (1963))
nickname "Milf"
OK! Je bent mijn beter ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:10 schreef Floripas het volgende:
Sigme, hier spreekt jouw Alter Ego, Jouw Id!
Kies maar een mooi citaat over jouzelf uit. Die van Sickie vind ik wel gepast.
Die vertaal ik vervolgens. K?
Met wie ga je dan bangen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vlieg er alleen uit d.m.v een big bang.![]()
|Stik. Waar was die uitsrpaak ook alweer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
OK! Je bent mijn beter ik.
Ik ga naar bed, ik zie het resultaat morgen wel
'truste
Donner als beltone!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
Carice natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef RichardQuest het volgende:
Bronstig, p?
Een kruizing tussen Philip Bloemendal en Meneer de Uilquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
Hij's geniaal!quote:
Met recht een huillie-topic. Na-oorlogse mensen die enkel van een swastika gaan huilen zijn zooooooo zielig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef RichardQuest het volgende:
hakenkruizen zijn in
De hilariteit.
En dat de topicstarter van joodse afkomst is, doet bij jou geen lichtje branden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met recht een huillie-topic. Na-oorlogse mensen die enkel van een swastika gaan huilen zijn zooooooo zielig.
Ja, man. Wat een zeikjodin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met recht een huillie-topic. Na-oorlogse mensen die enkel van een swastika gaan huilen zijn zooooooo zielig.
Ja, en Rabbin was de nieuwe Jezus zeker. Die werd immers ook vermoord door zijn eigen volk.quote:
Sommige joodse mensen zijn net als "anti-discriminatie bureau's" kunstenaars in het zo zielig mogelijk maken van zichzelf of anderen. Een swastika is op zichzelf slechts een symbool. Niets meer en niets minder. De combinatie swastika / white power tekens maakt van de swastika een haatdragend symbool.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En dat de topicstarter van joodse afkomst is, doet bij jou geen lichtje branden?
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Maar ik leid ook dan niet aan allerlei overspannen anti-disciminatie waanideeën.quote:Of is het licht reeds lang gedoofd ?
Hij staat alweer in het afvoerputje van Fok, ONZquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:53 schreef pberends het volgende:
Foute blouse moet weer helemaal in worden in 2006.
Scheelt weer in de kosten.
"Het allochtonenforum?" zou Smit zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij staat alweer in het afvoerputje van Fok, ONZ
Het is een symbool van het nazisme.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een swastika is op zichzelf slechts een symbool. Niets meer en niets minder. De combinatie swastika / white power tekens maakt van de swastika een haatdragend symbool.
Oh ja, ze zal het Oosterse (hindu volgens mij) symbool bedoeld hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat de combinatie swastika, wp en ss een niet wenselijke combinatie vormen.
Maar het swastika symbool an sich als oosters symbool is natuurlijk geen verwerpelijk symbool. In het westen heeft het logischerwijs een wrange nasmaak maar de wereld is groter dan het westen.
Nee dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja, ze zal het Oosterse (hindu volgens mij) symbool bedoeld hebben.
quote:Ik kan wel begrijpen dat de combinatie swastika, wp en ss een niet wenselijke combinatie vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |