Dan hoop ik maar dat Nikky meeleestquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil bij deze een F&F ban!
BANZAAAAI?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:12 schreef TimmyAsd het volgende:
.. Want er zijn zo weinig bans uitgedeeld![]()
Toch tonks?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTOPIC~~
Donequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil bij deze een F&F ban!
om een slotje roepen schijnt te helpen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:12 schreef TimmyAsd het volgende:
.. Want er zijn zo weinig bans uitgedeeld![]()
Waarom is jouw naam blauw? Wat is je modforum?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is jullie mening hierover trouwens?
Dat je dat niet weet! eppo!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Waarom is jouw naam blauw? Wat is je modforum?
Ik heb er veel geld voor betaald anders hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Waarom is jouw naam blauw? Wat is je modforum?
Dan mag je niet meer in de crewfora héquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:29 schreef Bob-B het volgende:
Wat zou het betekenen als ik een ban krijg voor de crewfora?
Ik heb je daar net geband, zonder MED-je trouwens.. Als het goed is kan je er niet meer in..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:29 schreef Bob-B het volgende:
Wat zou het betekenen als ik een ban krijg voor de crewfora?
Pas als ik met U wordt aangesproken, geef ik mijn mening....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is jullie Uw mening hierover trouwens?
Nou, wat is uw mening dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Pas als ik met U wordt aangesproken, geef ik mijn mening....
Wie moet ik mailen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb je daar net geband, zonder MED-je trouwens.. Als het goed is kan je er niet meer in..
Doe doe doequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wie moet ik mailen?
zou natalie raar opkijken als ik vraag om een unban voor de crewfora?
eigenlijk heb ik hier geen mening over.....quote:
En nou maar wachtenquote:Hoi Natalie,
Een mod heeft me gebanned van de crewfora. Ik heb geen idee waarom en kan ook niks vinden in med.
Hoe moet ik er nou weer inkomen. Kan jij me unbannen?
Alvast bedankt.
Bob
HEUJ!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog terug naar je hok![]()
![]()
Je hebt iig al een stem. Doe er je voordeel meequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:42 schreef TimmyAsd het volgende:
De verkiezingen zijn nog niet begonnen
Zal ik dan voor de beste of voor de slechtste mod gaan in de verkiezingsstrijd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hebt iig al een stem. Doe er je voordeel mee
Slechtste lijkt me makkelijker te winnen voor je. Zet hem opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Zal ik dan voor de beste of voor de slechtste mod gaan in de verkiezingsstrijd?
Als je vertelt wie dat nou in je avatar is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef tonks het volgende:
Stem je mij als liefste user MrX1982
herinner je me er wel ff aan als de tijd daarvoor rijp is? Zou ik erg lief vindenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slechtste lijkt me makkelijker te winnen voor je. Zet hem op
is er geen categorie "middelmatig"?????quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zal ik dan voor de beste of voor de slechtste mod gaan in de verkiezingsstrijd?
Mocht ik er tzt aan denken kom ik er natuurlijk meteen op terug.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:48 schreef TimmyAsd het volgende:
herinner je me er wel ff aan als de tijd daarvoor rijp is? Zou ik erg lief vinden![]()
Er staan er al teveelquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mocht ik er tzt aan denken kom ik er natuurlijk meteen op terug.
Of zet anders een usernote bij jezelf
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als TimmyASD raar doet geef maar een brul.
Bel ik weer de mensen met het busje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |