Dan hoop ik maar dat Nikky meeleestquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil bij deze een F&F ban!
BANZAAAAI?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:12 schreef TimmyAsd het volgende:
.. Want er zijn zo weinig bans uitgedeeld![]()
Toch tonks?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTOPIC~~
Donequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil bij deze een F&F ban!
om een slotje roepen schijnt te helpen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:12 schreef TimmyAsd het volgende:
.. Want er zijn zo weinig bans uitgedeeld![]()
Waarom is jouw naam blauw? Wat is je modforum?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is jullie mening hierover trouwens?
Dat je dat niet weet! eppo!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Waarom is jouw naam blauw? Wat is je modforum?
Ik heb er veel geld voor betaald anders hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Waarom is jouw naam blauw? Wat is je modforum?
Dan mag je niet meer in de crewfora héquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:29 schreef Bob-B het volgende:
Wat zou het betekenen als ik een ban krijg voor de crewfora?
Ik heb je daar net geband, zonder MED-je trouwens.. Als het goed is kan je er niet meer in..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:29 schreef Bob-B het volgende:
Wat zou het betekenen als ik een ban krijg voor de crewfora?
Pas als ik met U wordt aangesproken, geef ik mijn mening....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is jullie Uw mening hierover trouwens?
Nou, wat is uw mening dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Pas als ik met U wordt aangesproken, geef ik mijn mening....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |