Hmm als je de ware grote liefde vindt wordt je niet verliefd op een ander.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:06 schreef Floripas het volgende:
Parkieten blijven hun hele leven bij één partner.
Mensen blijven aan de lopende band verliefd worden.
Oh? Ben jij alleen maar op één iemand verliefd geweest in je leven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm als je de ware grote liefde vindt wordt je niet verliefd op een ander.
Volgens mij ben jij de beter gelukte kloon van mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:01 schreef Floripas het volgende:
Sigme, ik volg je nu even helegaar niet meer...
Nee maar ik heb dan ook nog niet de ware gevonden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef Floripas het volgende:
Oh? Ben jij alleen maar op één iemand verliefd geweest in je leven?
Je bent lief.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de beter gelukte kloon van mijZe hebben mij iets eerder uitgebroed, en later aan jou koninginnegelei gevoerd!
Het was onnavolgbaar. Ik verdien ook geen navolging.
Eerder een slaafse persoonlijkheid, denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Aan de lopende band verlieft worden lijkt mij geen gezonde situatie. Iemand voor altijd verheerlijken, zoals God, Bush of jezelf, duid op een veel stabielere persoonlijkheid.
Ik vind dat je een schattige idealist bent. Ik ken veel mensen met een monogame relatie die wel eens verliefd worden op een ander. Daar is niet veel mis mee, als je de afspraken die je hebt gemaakt maar niet schendt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dan ook nog niet de ware gevonden.
Een idealist hoort in een kist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Indymedia
http://www.indymedia.nl/nl/2005/10/30858.shtml
POL lijkt wel een warm bad. Knuffels van jou, kusjes van GB, Sickie die zich verslikt.quote:
Dat is zo. Verliefdheid is vergankelijk, daarom moet je jezelf niet zomaar in elk avontuur storten wat op je weg voorbij komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Floripas het volgende:
Ik vind dat je een schattige idealist bent. Ik ken veel mensen met een monogame relatie die wel eens verliefd worden op een ander. Daar is niet veel mis mee, als je de afspraken die je hebt gemaakt maar niet schendt.
Ik denk van wel. Dat heeft verder weinig met Hollywood te maken.quote:Het is nu eenmaal fysiek niet mogelijk om maar op één persoon verliefd te blijven. Dat is Hollywoodliefde.
11,5 jaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal fysiek niet mogelijk om maar op één persoon verliefd te blijven. Dat is Hollywoodliefde.
Dat in acht nemende, natuurlijkquote:Ik ken veel mensen met een monogame relatie die wel eens verliefd worden op een ander. Daar is niet veel mis mee, als je de afspraken die je hebt gemaakt maar niet schendt.
Vertel over GB en Sickie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
POL lijkt wel een warm bad. Knuffels van jou, kusjes van GB, Sickie die zich verslikt.
Zou dat nou allemaal komen door dat plaatje? "Het communiceert makkelijker", zei Wolff. Ik hou me aanbevolen voor meer goeie tips![]()
Het is uiterst jammer dat je dat vind.quote:
Een citaat uit een boek als ondertitel, een uitspraak van een bekend persoon of een URL in je signatuur. Tenslotte moet je aanvallend discusseren met woorden die alleen met behulp van een woordenboek of Google te begrijpen zijn zodat de ander eerder zal denken dat zijn standpunten onjuist zijn omdat jij intelligent overkomt en hij/zij niet.quote:Zou dat nou allemaal komen door dat plaatje? "Het communiceert makkelijker", zei Finder. Ik hou me aanbevolen voor meer goeie tips![]()
Ghe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is uiterst jammer dat je dat vind.
[..]
Een citaat uit een boek als ondertitel, een uitspraak van een bekend persoon of een URL in je signatuur. Tenslotte moet je aanvallend discusseren met woorden die alleen met behulp van een woordenboek of Google te begrijpen zijn zodat de ander eerder zal denken dat zijn standpunten onjuist zijn omdat jij intelligent overkomt en hij/zij niet.
Gebruik alleen Latijnse spreekwoorden of gezegden als je die taal ook daadwerkelijk begrijpt en schilder andersdenken af als collaberateurs met de vijand, zoals Geert Mak, Wouter Bos en last but lot least Jan "Don Afrika" Pronk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |