Ga slapen dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
06:00 opstaan.
Dat zijn arbeiders tijden
Nee we zijn te oud voor Yvonnequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
Floripas = yvonne?
Ghehehequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
06:00 opstaan.
Dat zijn arbeiders tijden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef Monidique het volgende:
Zeven van de twaalf bruggen over de Eufraat zijn vernietigd door de Amerikanen deze week. Die reconstructie verloopt zo te zien voorspoedig.
Die kan door de beugel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Bush.
het is pas 11 uur joh, waar heb je het over? Dat nieuwe ramadanrooster valt nog niet mee..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:03 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Zo te zien staan jullie zo'n 5 uur later op dan ik.
It's a glorious day to die, spoken like a true Klingon.quote:New York subway system on alert
Same intelligence led to U.S. raid in Iraq, military source says
Friday, October 7, 2005; Posted: 4:02 a.m. EDT (08:02 GMT)
New York police officers search a commuter's suitcase at the Union Square subway station Thursday.
NEW YORK (CNN) -- New York City's subway system was under heightened alert Friday after officials received information from the FBI about a "specific threat," Mayor Michael Bloomberg said.
wie is wie en sta jij er ook opquote:
Jazz is een heel stuk beter te pruimen dan die EO (Jongerendag) muziek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58373#2284580
GroenLinks onder de muziek.
Neee Johan, NEEEEE!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het gaat om het meisje in het wit en ik ben uiteraard die blonde reus.
Ik sta er niet op, ei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Neee Johan, NEEEEE!!!
Dit overtreft zelfs mijn stoutste gedachten(voor zover je me daar van kan beschuldigen).
Waarom heb je zo'n slappe broek waarin je elke pisvlek onherroepelijk ziet? En waarom staat dat meisje in het wit niet in jouw oksel?
Laat mijn zojuist verorberde voedsel erbuiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik sta er niet op, ei.
Maar het meisje in wit is wel jouw meisje?quote:
jij was toch die blonde Thor aan de linkerkant?quote:
Wis en waarachtig, al is het wat ver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar het meisje in wit is wel jouw meisje?
Dat was een geintje. Ik ben een halve kop kleiner en ik lijk ook verder niet op hem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jij was toch die blonde Thor aan de linkerkant?
was dat de nummer 1? En waarom staat die roebeldame er niet bij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wis en waarachtig, al is het wat ver.
Dit is van veel langer geleden, Harry.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
was dat de nummer 1? En waarom staat die roebeldame er niet bij?
Waar komt deze nou weer vandaan dan? Ze heeft trekjes van iemand uit een voormalig Oostbloklandquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is van veel langer geleden, Harry.
Haar president heet Lula.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar komt deze nou weer vandaan dan? Ze heeft trekjes van iemand uit een voormalig Oostblokland
Jee, dat gaat wel heel lang terug.. Da's verder dan vorig jaar man! Je stuurt haar toch geen geld he?quote:
Nee, ik kom eerder in aanmerking voor financiele ondersteuning.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jee, dat gaat wel heel lang terug.. Da's verder dan vorig jaar man! Je stuurt haar toch geen geld he?
Ik snap de ophef ook niet zo. Het is een publiek geheim dat de oorlog in Irak lang de lading niet dekt dan aanvankelijk werd ingeschat. D.w.z. er zijn meer problemen ontstaan dan opgelost..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Wel merkwaardig, dat Van Baalen de opmerking van Bot ''speculatief'' noemt.
Er zit dus gewoon een DrWolffenstein op de Amerikaanse troon,quote:By controlling Iraq, Bush said, militants aim to use it to "overthrow all moderate governments in the region and establish a radical Islamic empire that spans from Spain to Indonesia." They could then develop weapons of mass destruction to "destroy Israel, intimidate Europe (and) assault the American people," he said.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er zit dus gewoon een DrWolffenstein op de Amerikaanse troon,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |