Ga slapen dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
06:00 opstaan.
Dat zijn arbeiders tijden
Nee we zijn te oud voor Yvonnequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
Floripas = yvonne?
Ghehehequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
06:00 opstaan.
Dat zijn arbeiders tijden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef Monidique het volgende:
Zeven van de twaalf bruggen over de Eufraat zijn vernietigd door de Amerikanen deze week. Die reconstructie verloopt zo te zien voorspoedig.
Die kan door de beugel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Bush.
het is pas 11 uur joh, waar heb je het over? Dat nieuwe ramadanrooster valt nog niet mee..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:03 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Zo te zien staan jullie zo'n 5 uur later op dan ik.
It's a glorious day to die, spoken like a true Klingon.quote:New York subway system on alert
Same intelligence led to U.S. raid in Iraq, military source says
Friday, October 7, 2005; Posted: 4:02 a.m. EDT (08:02 GMT)
New York police officers search a commuter's suitcase at the Union Square subway station Thursday.
NEW YORK (CNN) -- New York City's subway system was under heightened alert Friday after officials received information from the FBI about a "specific threat," Mayor Michael Bloomberg said.
wie is wie en sta jij er ook opquote:
Jazz is een heel stuk beter te pruimen dan die EO (Jongerendag) muziek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58373#2284580
GroenLinks onder de muziek.
Neee Johan, NEEEEE!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het gaat om het meisje in het wit en ik ben uiteraard die blonde reus.
Ik sta er niet op, ei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Neee Johan, NEEEEE!!!
Dit overtreft zelfs mijn stoutste gedachten(voor zover je me daar van kan beschuldigen).
Waarom heb je zo'n slappe broek waarin je elke pisvlek onherroepelijk ziet? En waarom staat dat meisje in het wit niet in jouw oksel?
Laat mijn zojuist verorberde voedsel erbuiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik sta er niet op, ei.
Maar het meisje in wit is wel jouw meisje?quote:
jij was toch die blonde Thor aan de linkerkant?quote:
Wis en waarachtig, al is het wat ver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar het meisje in wit is wel jouw meisje?
Dat was een geintje. Ik ben een halve kop kleiner en ik lijk ook verder niet op hem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jij was toch die blonde Thor aan de linkerkant?
was dat de nummer 1? En waarom staat die roebeldame er niet bij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wis en waarachtig, al is het wat ver.
Dit is van veel langer geleden, Harry.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
was dat de nummer 1? En waarom staat die roebeldame er niet bij?
Waar komt deze nou weer vandaan dan? Ze heeft trekjes van iemand uit een voormalig Oostbloklandquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is van veel langer geleden, Harry.
Haar president heet Lula.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar komt deze nou weer vandaan dan? Ze heeft trekjes van iemand uit een voormalig Oostblokland
Jee, dat gaat wel heel lang terug.. Da's verder dan vorig jaar man! Je stuurt haar toch geen geld he?quote:
Nee, ik kom eerder in aanmerking voor financiele ondersteuning.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jee, dat gaat wel heel lang terug.. Da's verder dan vorig jaar man! Je stuurt haar toch geen geld he?
Ik snap de ophef ook niet zo. Het is een publiek geheim dat de oorlog in Irak lang de lading niet dekt dan aanvankelijk werd ingeschat. D.w.z. er zijn meer problemen ontstaan dan opgelost..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Wel merkwaardig, dat Van Baalen de opmerking van Bot ''speculatief'' noemt.
Er zit dus gewoon een DrWolffenstein op de Amerikaanse troon,quote:By controlling Iraq, Bush said, militants aim to use it to "overthrow all moderate governments in the region and establish a radical Islamic empire that spans from Spain to Indonesia." They could then develop weapons of mass destruction to "destroy Israel, intimidate Europe (and) assault the American people," he said.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er zit dus gewoon een DrWolffenstein op de Amerikaanse troon,.
Bush = impopulair -> terreur dreiging ertegen aan. -> Bush is weer populair.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:01 schreef Monidique het volgende:
Toevallig net een terreurdreiging en een brief van Al-Zawahiri aan Al-Zarkawi waarin precies bevestigd wordt wat Bush zei.! Het is dat in niet zo paranoïde ben, maar...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:53 schreef Floripas het volgende:
Middeleeuwen, Middeleeuwen, Middeleeuwen!
De klassieke tijd is voor mietjes.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:02 schreef sizzler het volgende:
Een marokkaanse schoonmaakster wilde niet bij ons thuis schoonmaken omdat er een neger tegenover ons woont. En ze is bang voor negers.
Lijkt me een gevalletje voor het moslimdiscriminatiemeldpuntquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:02 schreef sizzler het volgende:
Een marokkaanse schoonmaakster wilde niet bij ons thuis schoonmaken omdat er een neger tegenover ons woont. En ze is bang voor negers.
Ik hoop het toch niet! Er gaan hier wel allerlei sirenes af nu.... zijn we dan eindelijk bij het einde van de beschaving aangekomen?quote:
Dat klink mij als muziek in de oren.. Ga je je laptop uitlaten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:11 schreef Monidique het volgende:
Over ongeveer een half uurtje ben ik werkloos.
Uitlaten, Nescio_Nomen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klink mij als muziek in de oren.. Ga je je laptop uitlaten?
Het is een vriend van mijn broertje. Die was laatst eerst nog even binnen bezig toen we 's avonds een verjaardag hadden en hij (die neger) stond tegenover ons huis op hem te wachten en een sigaret te roken. Kwamen er gasten voor de verjaardag binnen: "Zeg, ehm, ik weet niet of je het al door had, maar er staat een neger buiten jullie huis in de gaten te houden. "quote:
quote:De Jeugd van Tegenwoordig
De Jeugd van Tegenwoordig is een Nederlandse rap-formatie, die in 2005 met Watskeburt?! een nummer-1-hit scoorde. De beats van het nummer zijn geproduceerd door Bastian, die zelf in 2001 een hit scoorde met You've got my love. Op 23 augustus 2005 haalde De Jeugd van Tegenwoordig een primeur door als eerste single eerst als ringtone uit te komen voordat ze als single gepresenteerd werden, met het nummer 'Voor je kijken doorlopen'.
De nummer-1-hit 'Watskeburt' kent vele parodieën die naderhand volgden. 'Waarsmebird' en 'Opkeplurt' zijn slechts enkele voorbeelden. Er verscheen tevens een Friese, Achterhoekse en Brabantse versie van de plaat. In de studentenwereld bleef 'Watskeburt?!' ook niet onopgemerkt. De cult parodie 'Nog Geneukt?!' van 'De Student Van Tegenwoordig' verwierf met name in de (studenten)stad Utrecht grote bekendheid. Ook werd er door Boomerang een gratis ansichtkaart gemaakt met daarop de titel van het nummer.
De leden van rapgroep 'De Jeugd van Tegenwoordig' zijn Vieze Freddie (Ook wel: Vieze Fur), Willie Wartaal en P. Dronq. Hun Producer is De Neger des Heils. De term 'Watskeburt' is bedacht door de Nederlandse rapper Heist Rockah en met zijn toestemming gebruikt door 'De Jeugd van Tegenwoordig'.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het is een vriend van mijn broertje. Die was laatst eerst nog even binnen bezig toen we 's avonds een verjaardag hadden en hij (die neger) stond tegenover ons huis op hem te wachten en een sigaret te roken. Kwamen er gasten voor de verjaardag binnen: "Zeg, ehm, ik weet niet of je het al door had, maar er staat een neger buiten jullie huis in de gaten te houden. "![]()
Vooroordelen zijn soms best grappig.
Ja. En als ik vertel dat we Marokkanen naast ons hebben wonen is een van de eerste vragen die ze stellen: "hebben jullie er last van?"quote:
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe single.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja. En als ik vertel dat we Marokkanen naast ons hebben wonen is een van de eerste vragen die ze stellen: "hebben jullie er last van?"
Wat overigens wel het geval is, maar dat komt omdat de dame in kweste zo nodig een bekende zangeres moet zijn en thuis oefent.
sizzlerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe album.
Kan je single misschien in album veranderen? is een foutje
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe album.
Kan je single misschien in album veranderen? is een foutje
Sssst ik probeer het stil te houden, het is zo al erg genoegquote:
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
Zo dat was weer een ouderwetse dag hard werken.
Ook nog een of andere enquete van de GGD ontvangen, wat een berg vragen![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:56 schreef RichardQuest het volgende:
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?
Ik heb natuurlijk op Hans gestemd. Hoewel Henk Kamp me ook wel goed lijkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Jozias van Aartsen
Hans Wiegel
Henk Kamp
Geert Dales. Wat een armoedige lijst. Schultz mag van mij wel wat meer in beel
.
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef RichardQuest het volgende:
Ik bedoel, dan zou de discussie van gisteren nog nuttig zijn geweest.
Bij Mutant vragen ze dan om een doorsnede, niet om een diameter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?
Leuk scriptieonderwerp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.
Kunnen ze meteen een verband leggen tussen geluk en diameter van de piemol.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:03 schreef RichardQuest het volgende:
Leuk scriptieonderwerp.
Is het een geluksenquete?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.
Kunnen ze meteen een verband leggen tussen geluk en diameter van de piemol.
Nee het is een gezondheidsenquête.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:09 schreef sigme het volgende:
Is het een geluksenquete?
Er is vast een verband tussen geluk en politieke voorkeur, niet?
Misschien ook wel tussen diameter -> geluk -> politieke keuze.
Zou de liefde & knuffelpolitiek van GL samenhangen met behoorlijke diameter (= geluk =veel liefde), of met minder diameter ( minder sexgeluk -> meer softe liefde & knuffelneiging )
Was ik maar wetenschappelijk onderzoeker![]()
Ja, dat had je al gezegd, maar jij begon over verband met geluk. Ik bedoel te vragen: vragen ze in die gezondheidsenquete naar je geluksbevinding?quote:
En jij gelooft dat? Mén, dat is één groot complot, of samenzwering. Big Brother weet alles en wil nog veel meer wetenquote:Ik ben willekeurig gekozen door de computer volgens de begeleidende brief.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |