Ja. En als ik vertel dat we Marokkanen naast ons hebben wonen is een van de eerste vragen die ze stellen: "hebben jullie er last van?"quote:
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe single.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja. En als ik vertel dat we Marokkanen naast ons hebben wonen is een van de eerste vragen die ze stellen: "hebben jullie er last van?"
Wat overigens wel het geval is, maar dat komt omdat de dame in kweste zo nodig een bekende zangeres moet zijn en thuis oefent.
sizzlerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe album.
Kan je single misschien in album veranderen? is een foutje
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe album.
Kan je single misschien in album veranderen? is een foutje
Sssst ik probeer het stil te houden, het is zo al erg genoegquote:
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
Zo dat was weer een ouderwetse dag hard werken.
Ook nog een of andere enquete van de GGD ontvangen, wat een berg vragen![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:56 schreef RichardQuest het volgende:
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?
Ik heb natuurlijk op Hans gestemd. Hoewel Henk Kamp me ook wel goed lijkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Jozias van Aartsen
Hans Wiegel
Henk Kamp
Geert Dales. Wat een armoedige lijst. Schultz mag van mij wel wat meer in beel
.
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef RichardQuest het volgende:
Ik bedoel, dan zou de discussie van gisteren nog nuttig zijn geweest.
Bij Mutant vragen ze dan om een doorsnede, niet om een diameter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?
Leuk scriptieonderwerp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.
Kunnen ze meteen een verband leggen tussen geluk en diameter van de piemol.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:03 schreef RichardQuest het volgende:
Leuk scriptieonderwerp.
Is het een geluksenquete?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.
Kunnen ze meteen een verband leggen tussen geluk en diameter van de piemol.
Nee het is een gezondheidsenquête.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:09 schreef sigme het volgende:
Is het een geluksenquete?
Er is vast een verband tussen geluk en politieke voorkeur, niet?
Misschien ook wel tussen diameter -> geluk -> politieke keuze.
Zou de liefde & knuffelpolitiek van GL samenhangen met behoorlijke diameter (= geluk =veel liefde), of met minder diameter ( minder sexgeluk -> meer softe liefde & knuffelneiging )
Was ik maar wetenschappelijk onderzoeker![]()
Ja, dat had je al gezegd, maar jij begon over verband met geluk. Ik bedoel te vragen: vragen ze in die gezondheidsenquete naar je geluksbevinding?quote:
En jij gelooft dat? Mén, dat is één groot complot, of samenzwering. Big Brother weet alles en wil nog veel meer wetenquote:Ik ben willekeurig gekozen door de computer volgens de begeleidende brief.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |