Ja. En als ik vertel dat we Marokkanen naast ons hebben wonen is een van de eerste vragen die ze stellen: "hebben jullie er last van?"quote:
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe single.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja. En als ik vertel dat we Marokkanen naast ons hebben wonen is een van de eerste vragen die ze stellen: "hebben jullie er last van?"
Wat overigens wel het geval is, maar dat komt omdat de dame in kweste zo nodig een bekende zangeres moet zijn en thuis oefent.
sizzlerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe album.
Kan je single misschien in album veranderen? is een foutje
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Rappert Yes-R blijkt grote dierenvriend met nieuwe album.
Kan je single misschien in album veranderen? is een foutje
Sssst ik probeer het stil te houden, het is zo al erg genoegquote:
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
Zo dat was weer een ouderwetse dag hard werken.
Ook nog een of andere enquete van de GGD ontvangen, wat een berg vragen![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:56 schreef RichardQuest het volgende:
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?
Ik heb natuurlijk op Hans gestemd. Hoewel Henk Kamp me ook wel goed lijkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Jozias van Aartsen
Hans Wiegel
Henk Kamp
Geert Dales. Wat een armoedige lijst. Schultz mag van mij wel wat meer in beel
.
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef RichardQuest het volgende:
Ik bedoel, dan zou de discussie van gisteren nog nuttig zijn geweest.
Bij Mutant vragen ze dan om een doorsnede, niet om een diameter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vroegen ze nog om de diameter van je piemol?
Leuk scriptieonderwerp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.
Kunnen ze meteen een verband leggen tussen geluk en diameter van de piemol.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:03 schreef RichardQuest het volgende:
Leuk scriptieonderwerp.
Is het een geluksenquete?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen. Mss een verbeterpunt voor een volgende enquete.
Kunnen ze meteen een verband leggen tussen geluk en diameter van de piemol.
Nee het is een gezondheidsenquête.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:09 schreef sigme het volgende:
Is het een geluksenquete?
Er is vast een verband tussen geluk en politieke voorkeur, niet?
Misschien ook wel tussen diameter -> geluk -> politieke keuze.
Zou de liefde & knuffelpolitiek van GL samenhangen met behoorlijke diameter (= geluk =veel liefde), of met minder diameter ( minder sexgeluk -> meer softe liefde & knuffelneiging )
Was ik maar wetenschappelijk onderzoeker![]()
Ja, dat had je al gezegd, maar jij begon over verband met geluk. Ik bedoel te vragen: vragen ze in die gezondheidsenquete naar je geluksbevinding?quote:
En jij gelooft dat? Mén, dat is één groot complot, of samenzwering. Big Brother weet alles en wil nog veel meer wetenquote:Ik ben willekeurig gekozen door de computer volgens de begeleidende brief.![]()
mwoaquote:
quote:Hans Wiegel - 14 (35.9 %)
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Niemand, de VVD moet opgedoekt worden - 9 (23.1 %)
|||||||||||||||||||||||
Weet niet / Geen mening - 9 (23.1 %)
|||||||||||||||||||||||
Geert Dales - 4 (10.3 %)
||||||||||
Henk Kamp - 2 (5.1 %)
|||||
Jozias van Aartsen - 1 (2.6 %)
|||
Iemand anders, namelijk... - 0 (0 %)
Ja oa. Vragen omtrent de psychische gesteldheid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:28 schreef sigme het volgende:
Ja, dat had je al gezegd, maar jij begon over verband met geluk. Ik bedoel te vragen: vragen ze in die gezondheidsenquete naar je geluksbevinding?
Dat is waarschijnlijk dezelfde enquête geweest.quote:Een tijdje terug had mijn liefste ook zo'n soort enquete, die vroeg naar algeheel welbevinden ofzo. Veel vragen over geluk, deprimerende dingen, onveiligheid, ziekte enzo.
Kostte nogal wat invultijd, ook.
Je moet je postcode invullen. Althans eerste 4 cijfers.quote:En jij gelooft dat? Mén, dat is één groot complot, of samenzwering. Big Brother weet alles en wil nog veel meer wetenHoe komt die computer anders precies aan *jouw* naam, verklaar dat maar eens
![]()
![]()
Dit is toch geen zelfbevlekking he pberends?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:38 schreef Sigismund het volgende:pberends. Vanwege zijn niet-ophoudende stroom van puike topics.
Het is wel een tijdje terug, maar ik meen dat het die enquete was waarbij je ook NAW mocht opgeven, dan kwam je in aanmerking voor een VVV-bon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:32 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet je postcode invullen. Althans eerste 4 cijfers.
Dan weten ze al wat en achterop de enquête staat een nummer. Hoewel in de begeleidende brief staat dat deze bij binnenkomst direct wordt verwijderd, maar dat is natuurlijk naïef om te geloven
Hmm dan was het toch een andere enquête. Dit is van de GGD.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:47 schreef sigme het volgende:
Het is wel een tijdje terug, maar ik meen dat het die enquete was waarbij je ook NAW mocht opgeven, dan kwam je in aanmerking voor een VVV-bon.
Dus heb ik maar weer eens mijn privacy te grabbel gegooid voor een appel en een ei![]()
Wel een VVVbon gekregen![]()
Ik meen dat die bij ons ook van de GGD was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm dan was het toch een andere enquête. Dit is van de GGD.
Zonder eventuele vvv-bon
Ik wil nu ook een vvv-bon, ze hebben zeker geen geld hier voor een vvv-bonquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:57 schreef sigme het volgende:
Ik meen dat die bij ons ook van de GGD was.
Het kan dat mijn gemeente wat extra overtuigingskracht wil inzetten, het kan ook dat ik me vergis. Het was minstens een paar maanden geleden, misschien is jouw enquete wel een vervolg-enquete, of een onderzoek naar het verschil in response bij wel / geen VVV-bon-aanbod.
We zijn allemaal proefkonijnen in het groot complot denk ik![]()
Soms is spam mail best geinigquote:Dear Maarten,
Compliment of the day to you,
With view of your profile l decided to tell you everything about me
to enable you face the fact and help me out.
My name is Judith Halima Makaolou and am here in Cotonou, Republic of
Benin West Africa with my junior brother David and we are from
Democratic Republic of Congo (DRC) but here in Cotonou as a result of
the war in my country.
We entered as a result of the war in my country which lead to the
death of my father and mother living me and David alone on earth .
And here in Cotonou, we entered as refugee. I am still a student
studying medicine and David engineering before the out break of the
war in my country.
I am 25 years of age and David is 22.
Please we need your assistance and that is why we are writing you now.
My father is a former director of mining in The Democratic Republic
of Congo and he was assassinated by the rebels.
Before the death of my father, he used my brother's name to deposit
some money as his next of kin in a FINANCE SECURITY COMPANY.
THE TOTAL AMOUNT DEPOSITED FOR US IS VALUED AT $9 MILLION DOLLARS.
And my brother is standing as the beneficiary but cannot lay claim
because they do not allow refugees to operate account in the bank and
the finance company has contacted us to come and have our fund
cleared.
Every legal document for the deposit is very safe with us.
All I need from you is to help us get the total money transferred
into your account once we change the beneficiary in your name and
favour.
The money is a very large money and we don't know how to manage the
fund or keep it and that is why we are asking you to help us transfer
it to your account oversea or to your account in your country and
also manage the money in partnership with my brother for investment
business in your company or any other place.
WE NEED THE FOLLOWING TO ENABLE CHANGE THE BENEFICIARY IN YOUR FAVOR
SO THAT YOU WILL BE STANDIND AS THE OWNER AND THE FINANCE COMPANY
WILL CONTACT YOU FOR THE TRANSFER;
YOUR FULL NAME
YOUR ADDRESS
YOUR TELEPHONE AND MOBILE AND FAX LINE.
ONCE WE RECEIVE ALL THIS AND YOUR TELEPHONE ASSURING US YOUR
READINESS AND WILLINGNESS TO HELP US CLEAR AND CLAIM OUR MONEY AND
ASSURE US ALSO OF HELPING US TO INVEST THE MONEY IN YOUR COUNTRY.
WE WILL CONTACT YOU FOR FURTHER DETAILS AS TO HOW TO MAKE THE CLAIM
OF THE FUND AND ALSO WE WILL SUBMIT FOR THE CHANGE OF THE BENEFICIARY
IN YOUR FAVOR TO ENABLE THE FINANCE COMPANY TO TRANSFER THE MONEY TO
YOUR ACCOUNT IN YOUR COUNTRY.
We wait your urgent reply.
Thank you.
Best regards,
From Judith Halima and David
quote:
quote:
Geen idee, jij linkte naar mijn complottheorie. Waar had ik dequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Waar heeft u het over? Ik ben de hele week weinig online geweest, dus ik heb een hoop gemist.
zeker geen onaardige film.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Straks maar eens kijken: http://www.imdb.com/title/tt0372784/![]()
Dat was gewoon een blijk van genegenheid. Een stukje liefde op een mooie vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee, jij linkte naar mijn complottheorie. Waar had ik de![]()
aan te danken als het niet daaraan was?
quote:Social:
Centres for women victims of domestic violence to be launched soon
Morocco TIMES 10/4/2005 | 5:07 pm
Moroccan Justice Minister, Mohamed Bouzoubaâ said on Tuesday that centres for women victim of domestic violence in the country will be created soon, reported MAP news agency.
“Now, it's time to work out a judicial framework and to reflect about specific mechanisms for women in need of social care,” Bouzoubaâ told participants in a meeting on domestic violence.
Bouzoubaâ said that “listening centres” for abused women will be created, and added that from now on, women working in the general prosecutor's office or in the judiciary police, will be in charge of domestic violence cases.
He also lashed out against violence against women and urged NGOs to coordinate their actions with general prosecutor in this issu
Linkje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
Weer een mod op non-actief gezet.
Heerlijk![]()
Dankzij jouw subforum mutant01
Wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
Weer een mod op non-actief gezet.
Heerlijk![]()
Dankzij jouw subforum mutant01
Ik moet nog zoveel leren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat was gewoon een blijk van genegenheid. Een stukje liefde op een mooie vrijdagmiddag.![]()
Daarom had ik het stuk text ook weggehaald.
Die fransen toch, ze zuigen marokko helemaal leeg!quote:Thales wins Moroccan ID cards contract
The French company Thales has announced it has won a contract from the Moroccan government to produce and personalise national identity cards based on contactless smart card technologies.
Ph: Archives.
The ¤120 million contract the company signed with the Moroccan national security service (Direction Générale de la Sécurité Nationale) will provide the world's first national-scale ID system of the kind, said Thales in a press release issued on Tuesday.
This type of ID cards will have a guaranteed lifespan of ten years and will ensure maximum document security.
The system will comprise equipment and software for ID document production, high-security consumables and connectivity with the Automated Fingerprint Identification System (AFIS), which acquires digital fingerprints and compares them with a fingerprint database.
The new ID cards will include both personal details and biometric data and meet security requirements concerning travel documents and control of migration flows.
Thales will manage production of the cards for four years, during which 20 million cards will be produced.
The same company is also expected to win another contract which will enable it to upgrade about 20 Moroccan Mirage fighter jets.
A preliminary agreement has already been signed by the Moroccan Premier, Driss Jettou, and his French counterpart, Dominique de Villepin.
The French Premier said on Tuesday that the deal will be finalised in the coming weeks with the expected visit to Morocco of the French Defence Minister, Michele Alliot-Marie.
Thales is an international electronics and systems group active in the fields of defence, aerospace, and security.
The group has operations in more than 30 countries.
Iets typisch links over joodse mensen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
TimmyASD stopt ermee.
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Nu is de vraag, wat heeft hij precies gezegd.![]()
Hmm is al wat dagen oud inderdaad, ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Volgens mij doelt hij op TimmyASD, maar da's oud nieuws toch?
Beter zeg jij nietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Iets typisch links over joodse mensen.
Ah ok was te verwachten natuurlijk. Slechtste mod ever die TimmyASDquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iets typisch links over joodse mensen.
In tijden van nood leer je je vrienden kennen, zeg ik wel eens. Beter een goeie buur dan een verre vriend. Bijvoorbeeld bij ongenuanceerde vertaalhulpquote:
Uit mijn geheugen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
Nu is de vraag, wat heeft hij precies gezegd.![]()
Deze tolk was even zijn tekst kwijt toen zijn oog je avatar bespeurde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef sigme het volgende:
[..]
In tijden van nood leer je je vrienden kennen, zeg ik wel eens. Beter een goeie buur dan een verre vriend. Bijvoorbeeld bij ongenuanceerde vertaalhulp
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel leren.
Maar je verdient extra![]()
![]()
De entiteit sigme heeft een zware dag gehad, je liefde is extra welkom en wordt hogelijk gewaardeerd.![]()
Ja, dat wordt weer consequent modden in NWSquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uit mijn geheugen:
A: Palesteijnen zijn niet te vertrouwen
B: Joden zijn niet te vertrouwen
Daarna nog wat gereutel over waar het woord jodenstreek vandaan komt.
![]()
Consequent was het zeker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer consequent modden in NWSDat betekent dus een fors strenger beleid.
Dan weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uit mijn geheugen:
A: Palesteijnen zijn niet te vertrouwen
B: Joden zijn niet te vertrouwen
Daarna nog wat gereutel over waar het woord jodenstreek vandaan komt.
![]()
Duhquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet bespreken of het consequent was of niet![]()
Ik vlieg er alleen uit d.m.v een big bang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:31 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant01 is de volgende die eruit vliegt.
Mark my words![]()
Je blaast de fok server bij TRU op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vlieg er alleen uit d.m.v een big bang.![]()
http://www.refdag.nl/arti(...)lk+in+Turkestan.htmlquote:China onderdrukt volk in Turkestan
DEN HAAG (ANP) - De wrede onderdrukking van het volk van de Oeigoeren in het westen van China is ondraaglijk geworden. Dit zei de mensenrechtenactiviste Rebiya Kadeer donderdag in Den Haag kort voor haar gesprek met Nederlandse kamerleden.
Vooral na de aanslagen in de VS in 2001 hebben de Chinezen elke schroom verloren en „schieten ons dood als vogeltjes.”
De 58-jarige Kadeer wil naar eigen zeggen vreedzaam actie voeren voor de bevrijding van haar volk. Ze is na haar vrijlating in maart naar de Verenigde Staten uitgeweken. In 2000 werd ze in een geheim proces tot acht jaar cel veroordeeld wegens „het geven van geheime informatie aan buitenlanders.”
Kadeer kwam uiteindelijk eerder vrij, mede dankzij campagnes in het buitenland zoals die van Amnesty International. Die organisatie beschuldigt Peking al geruime tijd van grootschalige en zeer ernstige schendingen van de mensenrechten, waar de Oeigoeren en niet-Chinese minderheden in West-China het slachtoffer van zijn.
De Oeigoeren zijn een aan Turken verwant islamitisch volk dat in een gebied woont dat ze Oost-Turkestan noemen. Het is nu de Autonome Oeigoerse Regio Xinjiang (XUAR). De naam duidt op verregaande autonomie, maar de hedendaagse praktijk is het tegendeel, volgens Kadeer.
Ooit beloofden de communistische machthebbers in Peking de Oeigoeren verregaande autonomie en zelfs een vooruitzicht op onafhankelijkheid. Maar in oktober 1955 maakte het regime aan die optie een einde. De regio moest opgaan in de volksrepubliek en Chinees worden. Een volkerenmoord zoals destijds in Tibet bleef de Oeigoeren bespaard, maar de toon van „totale verchinezing” was gezet, aldus een van Kadeers medewerkers.
Zestig jaar geleden woonden er slechts enkele tientallen Chinezen in de regio volgens Kadeer. Nu meer dan 10 miljoen. Officieel wonen er 20 miljoen mensen in de XUAR, van wie slechts 8 miljoen Oeigoeren. Maar de Oeigoeren vormen ondanks alles nog steeds tweederde van de bevolking, die veel groter is dan de officiële 20 miljoen inwoners, aldus Kadeer.
Peking probeert de Oeigoerse cultuur te verwoesten en met behulp van migratie van Chinezen het Oeigoerse volk te laten verdwijnen. De Chinese autoriteiten kregen voor hun „oplossing” van het Oeigoerse vraagstuk een enorme impuls met de aanslagen door islamitische extremisten in de Verenigde Staten in september 2001. De VS namen in hun „oorlog tegen terreur” voornamelijk islamitische groepen en landen in het vizier. Dat was voor Peking een lichtend voorbeeld.
De islamitische meerderheid in de XUAR kan nu in een oorlog tegen het terrorisme worden onderdrukt. Volgens Kadeer is de vervolging van de Oeigoeren sinds 2001 enorm opgevoerd. „Bij de geringste kritiek word je geëxecuteerd.” Kadeer wees met verbazing naar enkele spotprenten van Nederlandse bewindslieden in het perscentrum Nieuwspoort. „Zo’n tekeningetje kost je (daar) de kop.”
Maar de autoriteiten onderdrukken volgens haar niet enkel kritiek. De Oeigoeren hebben praktisch geen vrijheid van godsdienst, worden belemmerd handel te drijven en ze krijgen zo min mogelijk onderwijs. „De Chinezen pogen systematisch de waardigheid van de Oeigoeren te vernietigen.”
Het aantal Oeigoeren wordt voorts beperkt door gedwongen abortussen. Formeel is de wet coulant voor het dunbevolkte gebied. Oeigoeren mochten net zo veel kinderen hebben als ze wensten. Maar ook dat is veranderd. De staat stelt twee nakomelingen als maximum en gaat over tot gedwongen abortusen bij overtreders. Zelfs bij negen maanden zwangerschap deinzen de geboortebeperkers er niet voor terug abortus te plegen op Oeigoeren. Het zou in de afgelopen vijf jaren om zeker 3 miljoen zwangerschapsonderbrekingen zijn gegaan.
De vervolgingen zijn volgens Kadeer stof voor het Internationaal Strafhof in Den Haag. China zou daar moeten terechtstaan. Juridisch is dat echter nog niet mogelijk, omdat China geen partij is bij dit hof.
Kadeer is genoemd als een van de kandidaten voor de Nobelprijs voor de vrede, waarvan de winnaar vandaag werd bekendgemaakt. Indien ze de gelukkige blijkt, zou dat volgens haar „de deur openen voor de bevrijding van haar volk.”
Had je ook niet dat het op een gegeven moment een beetje aanstellerig werd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef pberends het volgende:
Zo eindelijk Passion of the Christ gezien. Wie was die enge gothic-man die de hele tijd door het verhaal heen liep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |