abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31265138
Bronstig, p?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31265323
hakenkruizen zijn in

De hilariteit .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31265572
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef RichardQuest het volgende:
Bronstig, p?
Carice natuurlijk.
pi_31265707

vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:52:37 #280
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31265764
quote:
Een kruizing tussen Philip Bloemendal en Meneer de Uil
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31265846
Victor uit ONM.

Hoe weet ik dit
pi_31265931
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31266149
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:55 schreef MrX1982 het volgende:
Victor uit ONM.

Hoe weet ik dit
Hij's geniaal!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:04:58 #285
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31266198
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef RichardQuest het volgende:
hakenkruizen zijn in

De hilariteit .
Met recht een huillie-topic. Na-oorlogse mensen die enkel van een swastika gaan huilen zijn zooooooo zielig.
pi_31266403
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Met recht een huillie-topic. Na-oorlogse mensen die enkel van een swastika gaan huilen zijn zooooooo zielig.
En dat de topicstarter van joodse afkomst is, doet bij jou geen lichtje branden?
Of is het licht reeds lang gedoofd ?
pi_31266439
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja, man. Wat een zeikjodin.
pi_31266535
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, man. Wat een zeikjodin.
Ja, en Rabbin was de nieuwe Jezus zeker. Die werd immers ook vermoord door zijn eigen volk.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:19:05 #290
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31266624
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En dat de topicstarter van joodse afkomst is, doet bij jou geen lichtje branden?
Sommige joodse mensen zijn net als "anti-discriminatie bureau's" kunstenaars in het zo zielig mogelijk maken van zichzelf of anderen. Een swastika is op zichzelf slechts een symbool. Niets meer en niets minder. De combinatie swastika / white power tekens maakt van de swastika een haatdragend symbool.
quote:
Of is het licht reeds lang gedoofd ?
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Maar ik leid ook dan niet aan allerlei overspannen anti-disciminatie waanideeën.
pi_31266848
quote:
Maar ik leid ook dan niet aan allerlei overspannen anti-disciminatie waanideeën.
Nee? .
pi_31266968
Ik kan wel begrijpen dat de combinatie swastika, wp en ss een niet wenselijke combinatie vormen.

Maar het swastika symbool an sich als oosters symbool is natuurlijk geen verwerpelijk symbool. In het westen heeft het logischerwijs een wrange nasmaak maar de wereld is groter dan het westen.
pi_31267031
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:53 schreef pberends het volgende:
Foute blouse moet weer helemaal in worden in 2006.

Scheelt weer in de kosten.
Hij staat alweer in het afvoerputje van Fok, ONZ
pi_31267056
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hij staat alweer in het afvoerputje van Fok, ONZ
"Het allochtonenforum?" zou Smit zeggen.
pi_31267146
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een swastika is op zichzelf slechts een symbool. Niets meer en niets minder. De combinatie swastika / white power tekens maakt van de swastika een haatdragend symbool.
Het is een symbool van het nazisme.
Dus.. dat 'slechts' van je slaat nergens op.
Je wilt niet snappen dat mensen het niet leuk vinden en daar iets van zeggen?
Tjongeee... misschien is 90% van haar familie uitgemoord ooit.
Misschien heeft ze een grootouder die een leven lang gekweld werd met nachtmerries bijv .
Ik snap je logica wel. Buitenlanderhaat is voor jou normaal, dan is jodenhaat ook allemaal acceptabel, nietdan ?
Had jij niet een indische ouder en indische tantes en ooms?
Zeg tegen hun eens voor de lol: rot op naar je eigen land.
pi_31267147
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat de combinatie swastika, wp en ss een niet wenselijke combinatie vormen.

Maar het swastika symbool an sich als oosters symbool is natuurlijk geen verwerpelijk symbool. In het westen heeft het logischerwijs een wrange nasmaak maar de wereld is groter dan het westen.
Oh ja, ze zal het Oosterse (hindu volgens mij) symbool bedoeld hebben.
pi_31267177
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja, ze zal het Oosterse (hindu volgens mij) symbool bedoeld hebben.
Nee dus.
quote:
pi_31267331
Daarom, dus is het een fascistische uiting, waar ik me ook aan kan storen.
pi_31267427
Logisch ik ook.

Zeker als het mensen zijn die niet weten wat voor onzin ze in dit geval op een rekenmachine zetten. "Stoer" doen met dat soort symbolen in de WOII context is uitermate ranzig.
pi_31267650
Fuck it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')