Carice natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef RichardQuest het volgende:
Bronstig, p?
Een kruizing tussen Philip Bloemendal en Meneer de Uilquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
http://www.justitie.nl/Im(...)eden_tcm74-91232.mp3.
Hij's geniaal!quote:
Met recht een huillie-topic. Na-oorlogse mensen die enkel van een swastika gaan huilen zijn zooooooo zielig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef RichardQuest het volgende:
hakenkruizen zijn in
De hilariteit.
En dat de topicstarter van joodse afkomst is, doet bij jou geen lichtje branden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met recht een huillie-topic. Na-oorlogse mensen die enkel van een swastika gaan huilen zijn zooooooo zielig.
Ja, man. Wat een zeikjodin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met recht een huillie-topic. Na-oorlogse mensen die enkel van een swastika gaan huilen zijn zooooooo zielig.
Ja, en Rabbin was de nieuwe Jezus zeker. Die werd immers ook vermoord door zijn eigen volk.quote:
Sommige joodse mensen zijn net als "anti-discriminatie bureau's" kunstenaars in het zo zielig mogelijk maken van zichzelf of anderen. Een swastika is op zichzelf slechts een symbool. Niets meer en niets minder. De combinatie swastika / white power tekens maakt van de swastika een haatdragend symbool.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En dat de topicstarter van joodse afkomst is, doet bij jou geen lichtje branden?
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Maar ik leid ook dan niet aan allerlei overspannen anti-disciminatie waanideeën.quote:Of is het licht reeds lang gedoofd ?
Hij staat alweer in het afvoerputje van Fok, ONZquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:53 schreef pberends het volgende:
Foute blouse moet weer helemaal in worden in 2006.
Scheelt weer in de kosten.
"Het allochtonenforum?" zou Smit zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij staat alweer in het afvoerputje van Fok, ONZ
Het is een symbool van het nazisme.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een swastika is op zichzelf slechts een symbool. Niets meer en niets minder. De combinatie swastika / white power tekens maakt van de swastika een haatdragend symbool.
Oh ja, ze zal het Oosterse (hindu volgens mij) symbool bedoeld hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat de combinatie swastika, wp en ss een niet wenselijke combinatie vormen.
Maar het swastika symbool an sich als oosters symbool is natuurlijk geen verwerpelijk symbool. In het westen heeft het logischerwijs een wrange nasmaak maar de wereld is groter dan het westen.
Nee dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja, ze zal het Oosterse (hindu volgens mij) symbool bedoeld hebben.
quote:Ik kan wel begrijpen dat de combinatie swastika, wp en ss een niet wenselijke combinatie vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |