quote:Op maandag 03 oktober 2005 16:12 schreef Speedphreax het volgende:
[...]
As if! Ga daar maar eens op zitten als volwassene. Zo'n 50cc tweetakt haalt het bij lange na niet bij zo'n 110cc of 125 4-takt die is afgeveerd op hoog gewicht.
Onderstaande ga ik wellicht zelf verkopen. Overigens worden ze wel een heel stukje duurder dan die goedkope China rommel die je veel op markplaats/speurders ziet staan
Kenteken kan wel maar dan wel alleen op Thumpstars en Monsters. Je kunt ze in Belgie door een belgische eigenaar op kenteken laten zetten en dan naar NL importeren. Er zijn in .be bedrijven die ze binnenkort met kenteken gaan leveren.
deeltje 319 mistquote:
Waaaahquote:
En, hoe was je eerste werkdagje sinds je tijdelijk ongeplande vakantie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:24 schreef bwt het volgende:
TVP
Drempelvreesquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En die stinkende BMW haalt de 3 ton niet eens volgens mij![]()
![]()
![]()
Shit had ik nu maar niet geklikt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:11 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham hier klikken.![]()
En nu ff wat doen, pics volgen hopelijk.![]()
Coolquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaaah [afbeelding] mijn ogen [afbeelding] wat heb je gedaan [afbeelding]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:45 schreef stinkie het volgende:
net ff kettingreinigen en invetten en afstellen, zie ik dat de bout waar mijn achteras mee vastzit eraf getrid is, as was ook al beginnen te schuiven.....
Morgen maar even met de auto naar het werk dan maar
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Shit had ik nu maar niet geklikt.Er stond nog alleen Hicham bij ook.
![]()
Nu zie ik helemaal groen.![]()
Nieuwsgierige aagjesquote:
En daar ben je blij om? Wat heb je gedaan danquote:
Volvoquote:Wat is de beste vrouw ter wereld?
Rijdt als een Saab, trekt als een Scania, zuigt als een Nilfisk, naait als een Husqvarna. (die van die naaimachines dan...)
Een Zweedse ..
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil het alleen graag weten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
[..]Mooi op tijd gezien
[..]
[..]
Nieuwsgierige aagjes
Het was mijn link
[..]
En daar ben je blij om? Wat heb je gedaan dan
Hij heeft het al hartstikke druk joh. Eerst 3 pagina's typen over z'n nieuwe baan, dan nog CDtjes ophalen...quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil moet het alleen graag weten.![]()
Godver, luie kubo'squote:
ik ben blij dat in nu even niet meer hoef te werkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
En daar ben je blij om? Wat heb je gedaan dan
Werken zal ie, hij heeft lang genoeg mogen niksenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij heeft het al hartstikke druk joh. Eerst 3 pagina's typen over z'n nieuwe baan, dan nog CDtjes ophalen...![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Godver, luie kubo'sHebben weer gangmakers nodig zeker
Heb het mp3'tje op repeat gezet en zit nu zo achter de PC [afbeelding] heen en weer te swingen [afbeelding]
Maar het is op een zaterdag zie ik, zaterdagavond ofzoWant Youssef werkt 's zaterdags
en zondags
en maandags
en dinsdags
en woensdags
en donderdags
en vrijdags
![]()
Ik zit weer aan mijn smileyquota in deze post dus ik ga in de volgende post verder ... [afbeelding]
Ik wens dergelijke smilies niet te zien jegens mijn postquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wens dergelijke smilies niet te zien jegens mijn post
Zouden alle Bandit rijders een steekje los hebben zitten![]()
het zal waarschijnlijk in Wolluk zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
.. okay, waar waren we gebleven
Ik zal straks even overleggen met pimber. Heb je nog meer info over die bowlingavond of is er verder nog niets bekend? Niet dat dat per se nodig is, maar wel handig om zoveel mogelijk te weten
Woohoo dan kom ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en mocht het nodig zijn kunnen jullie ook blijven pitten hoor![]()
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
je zal ook eens buiten de MC posten he
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het zal waarschijnlijk in Wolluk zijn![]()
verder is er nog niets bekend
![]()
quote:Aanwijzing
Er kon geen adres worden gevonden die aan uw invoer voldoet!
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
stond al in mijn agendaquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Samen met Loesjeen Kim
![]()
Lijkt me wel leuk!Ga alleen straks even lezen in het topic wat het exacte plan is, hou er ook rekening mee dat het vanaf morgen een maand lang vasten is
![]()
Mag ik jullie niet mee lastig vallen
![]()
![]()
Damn, echt jammer dat ik de laatste meet niet mee kon, gummen met dit weer bevalt me eigenlijk zeer goed, zeker voor de stoplichtenscheelt een paar liter zweet.
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
stond al in mijn agendamaar dat is verder niet erg hoor. Ramadan of niet, jullie zijn gewoon welkom, mits het een beetje te regelen is.
Maar het bowlen willen ze wel met eten combineren. Ik weet niet of het voor jullie dan zo leuk is, want ik neem aan dat het eerst bowlen is en dan eten.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
stond al in mijn agendamaar dat is verder niet erg hoor. Ramadan of niet, jullie zijn gewoon welkom, mits het een beetje te regelen is.
Maar het bowlen willen ze wel met eten combineren. Ik weet niet of het voor jullie dan zo leuk is, want ik neem aan dat het eerst bowlen is en dan eten.
Check de OPquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik kan zo even niet de tijd vinden dat ze het geheel willen plannen
![]()
Je bedoelt die presentatrice met het syndroom van downquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ziet die Yorinde op Veronica er smerig uit zegwat ze nu aan heeft
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:08 schreef worldpimber het volgende:![]()
Wat Pepijn daar allemaal brabbelt na die post over dat topic begrijp ik ook niet echt, maar ik neem aan dat de nieuwswaarde niet veel hoger zal liggen dan de rest van de reacties hier gewoonlijk dus niet echt nodig om er op terug te vallen
En als wij het doet hangen we er gelijk als een aap naast.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef hicham het volgende:
Wolluk = Waalwijk dus, slechts 100 km van Amsterdam vandaan
[..]
Je bedoelt die presentatrice met het syndroom van down
Begrijp echt niet welke kneus het in z'n hoofd haalt haar programma's te laten presenteren
Ik gooi altijd spontaan de TV in de woonkamer uit het raam als ik haar kop op de TV zie, we zijn nu al bezig aan onze 223ste TV en mijn vader vind het niet meer leuk
Dat is toch dat wijf met die paardenkop uit De Grote Beurt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ziet die Yorinde op Veronica er smerig uit zegwat ze nu aan heeft
![]()
Ja, en nu heeft ze iets aan waardoor het lijkt of ze iets te veel pakjes sigaretten naar binnen heeft gewerkt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is toch dat wijf met die paardenkop uit De Grote Beurt?![]()
Ja, die met die rotte kop, schorre stem en platgeslagen neus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is toch dat wijf met die paardenkop uit De Grote Beurt?![]()
quote:
quote:
Morgen Ramadan dus ?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Morgen Ramadan dus ?
Dan moet ik even mijn pannekoekfotos op gaan zoeken !!!!
Als 'jullie' het zouden doen zou ik dat ook tof vinden hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als wij het doet hangen we er gelijk als een aap naast.![]()
![]()
Ik raap die van Makster op ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij mag ook wellis tandenrapen
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:20 schreef ploderus het volgende:
Ok, het was niet helemaal de bedoeling vanavond op Fok! te komen want kheb het veel te druk, maar deze kon ik jullie gewoon niet onthouden
Ciao!
Sfeerkillerquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]Grappig gedaan, maar ik moet wel even zeggen dat het in scene is gezet heH
Het is uit 1 of andere reclame geknipt
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef ondeugend het volgende:
Morgen Ramadan dus ?
Dan moet ik even mijn pannekoekfotos op gaan zoeken !!!!
Nee, op zo'n MotoGP machine kan iedereen het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
Als 'jullie' het zouden doen zou ik dat ook tof vinden hoor
[afbeelding]
De ene aap, is de andere niet
Sorryquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef ploderus het volgende:
[..]
SfeerkillerNou issie nie leuk meer
![]()
![]()
Nou ja, nog één keertje kijken dan
Als je Rietvaerder heet wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, op zo'n MotoGP machine kan iedereen het.![]()
quote:
*kijkt naar vetkwabjes*quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zat vandaag inderdaad te denken dat ik mij morgen moet gaan inhouden met uitingen over hapjes.
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
Stug crossbandje.
[[url=http://img280.imageshack.us/img280/852/p1010967web3wt.th.jpg]afbeelding][/URL]
En het hielp geen sikkepit.![]()
quote:
Rode loctite? Geeft de kleur ook nog wat aan dan, mijn achterschijf zat ook precies hetzelfde vast.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
Vanavond eerst de remschijf eraf wezen slopen.![]()
Verder blijkt op de foto rechts dat een nacht en een dag kruipolie ook niets uitmaakt.
Zie de zwarte kopjes van de olie, was dus verder geen millimeter in het schroefdraad gezakt.![]()
Ook niet bedankteen vroegere eigenaar, die de boutjes in rode loctite had gezet.
![]()
Maar ik kan het welquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
De ene aap, is de andere niet
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:54 schreef worldpimber het volgende:
Rode loctite? Geeft de kleur ook nog wat aan dan, mijn achterschijf zat ook precies hetzelfde vast.Kreeg hem nog wel normaal los, maar met vastdraaien heb ik 2 koppen dolgedraaid. Die gaat dus een aantal jaar niet meer los, want dan moet ik moeite doen
![]()
Oprijden jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
En dolgedraaid en niet meer los zijn 2 verschillende dingen.![]()
Moeite doenjij ging die fiets toch oprijden?
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:01 schreef worldpimber het volgende:
Oprijden jaKapotrijden tegen een boom liever niet
![]()
quote:Ik weet ook niet echt hoe ik het moet zeggen, het is idd niet doldraaien. Ik heb hem eerst normaal los kunnen draaien, maar met het vastdraaien weer (netjes met de aangegeven waarden van het WPH) werden het gat waar je de imbus dus indoet in plaats van een veelhoek een rondje
![]()
zo wel duidelijk
![]()
Had Stinkie die nou ook maar op zijn brommer gebruikt.quote:Op dinsdag 05 oktober 2004 13:23 schreef _gijs_ het volgende:
hmmm. er zijn honderden verschillende typen loctite geloof ik. voor vele verschillende toepassingen, zoals o.a vlakken afdichting, schroefdraadborging, schroefdraadafdichting, voor het vastzetten van tandwielen op assen, lijm e.d
vrijwel allemaal voorzien van hun eigen kleurtje, dus lichtblauw, donkerblauw, vaal blauw,
ik gebruik thuis eigenlijk alleen loctite voor schroefdraad borging en schroefdraad afdichting.
loctite 222 voor schroefdraadborging (rood/roze)deze is vrij makkelijk ook weer los te krijgen mocht dat noodig zijn. en idd loctite 243 die blauwe voor als het nog vaster moet zitten)
en ik gebruik een rode loctite ... voor schroefdraad afdichting ( o.a geschikt voor hydrauliek pneumatiek enz.)
Tsjah, een kleine disclaimer altijd omdat een ongelukje in een klein hoekje kan zittenquote:
quote:beschrijving methode
Nou je bent nu al rijp voor de sloop met deze post i.c. met verkeerde code.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ik zal je tip in overweging nemen, alhoewel ik twijfel of mijn bouten niet gewoon al rot genoeg zijn en het nu te laat is
Meestal ram ik de inbus er namelijk wel ff goed in, maar dat zonder te pijpen en te slikken
Onbijt ze morgen![]()
Hebben we die ring nog gezien, want volgens mij kan ik me daar nog wel wat van herinneren![]()
Ke, laat maar weten waar en hoe en voor hoeveel en zoquote:
denk dat het veerclipje afgebroken is, want dat was al roestigquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
Info over loctite, via Google uit een M-F chopper topic.![]()
![]()
[..]
Had Stinkie die nou ook maar op zijn brommer gebruikt.![]()
En een veerclipje is sowiezo standaardzoals ik van een sleutelhanger gewoon zo'n rondje had gebruikt in het gat van de as.
![]()
schitterend filmpjequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:20 schreef ploderus het volgende:
Ok, het was niet helemaal de bedoeling vanavond op Fok! te komen want kheb het veel te druk, maar deze kon ik jullie gewoon niet onthouden
Ciao!
Is wel erg vroeg hoor 8.45 op het werk zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:10 schreef ondeugend het volgende:
Nee jij moet vroeg opstaan voor je nieuwe baan.
Yep, je kan je hele leven weer omgooien. Maar het is voor een goed doel toch ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Is wel erg vroeg hoor 8.45 op het werk zijn
betekend dat ik om 8 uur 10 weg moet zijn.
en dat ik dus op tijd me nest uit moet zijn om ook weg te kunnen.
Wekker stat dus op 7 uur
met een beetje mazzel ben ik dan om 7.30 er uit
wheeeeee, veeeels te vroeg
Je band is lekquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
Stug crossbandje.
[[url=http://img280.imageshack.us/img280/852/p1010967web3wt.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Nee Hicham, de e overbuurman is verderop al druk aan het klussen dus die kon ik niet vragen.![]()
Euuhquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Ke, laat maar weten waar en hoe en voor hoeveel en zo
Dan kunnen we ook een winter meet doen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:52 schreef bwt het volgende:
hey, geen vroege vogels?
Ik heb je nog 1 keer zien posten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
i-net ligt eruit thuis
bwt feli
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:52 schreef bwt het volgende:
hey, geen vroege vogels?
Viel mee gelukkigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb je nog 1 keer zien posten.
Daarna was het nagelbijten dus.![]()
![]()
Waarom denken die auto's nou niet een beetje mee?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan Makster dat ie een aparte zwaai verdiend?
Of is dat juist slecht?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:52 schreef hollander172 het volgende:
Waarom denken die auto's nou niet een beetje mee?20 meter voor de pomp..............
![]()
Waarom kon die ene druppel, die ene druppel er nou niet meer van af....?![]()
hij heeft amper motor gereden dit jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan Makster dat ie een aparte zwaai verdiend?
Of is dat juist slecht?![]()
![]()
Het is wel geinig, exact voor de voordeur viel ie uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik had het eerder dit jaar ook, precies thuis voor de deur, laaste keer gasgeven om de auto even recht in het parkeervak te zetten.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij heeft amper motor gereden dit jaaris beetje sielug
![]()
Hij is stiekem, samen met de buurjongen op het zadel van een KTM moddergevechten houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij heeft amper motor gereden dit jaaris beetje sielug
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:24 schreef hollander172 het volgende:
Het is wel geinig, exact voor de voordeur viel ie uit.
Alsof ie het aanvoelde......."Hier moest je toch zo nodig naar toe?"
![]()
Pamela Andersonquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is de beste vrouw ter wereld?
Rijdt als een Saab, trekt als een Scania, zuigt als een Nilfisk, naait als een Husqvarna. (die van die naaimachines dan...)
Een Zweedse ..
kreeg steeds van Raus te horen dat ik vaak op het randje tankquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Me too, precies de laatste ademstoot, hoefde de motor niet mer af te zetten.![]()
![]()
De benzinemeter had geliegd tegen mij...........quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kreeg steeds van Raus te horen dat ik vaak op het randje tankmaar als ik het hier zo lees dan tank ik meestal toch wel RUIM van te voren
![]()
![]()
zullen we het dan maar over motorrijden hebben ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:48 schreef hicham het volgende:
Wat een schijtzooi, ik kom maar niet op gang
Heb een maandagochtendgevoel op dinsdagochtend
Neeeehquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zullen we het dan maar over motorrijden hebben ?![]()
Daarom, en met die blonde haren lijkt het ook nog een beetje zweeds ookquote:
Vroeger welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Makster het volgende:
Daarom, en met die blonde haren lijkt het ook nog een beetje zweeds ook
Vroegah was pammie echt DE shit, niet dat ik het er nu niet op zou kunnen hoor
![]()
KAn een voordeel zijn, je weet in ieder geval wel dat je wakker bentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeger welonder die dikke laag make up leek het nog wat.
Nu heb ik genoeg foto's gezien om te weten dat ze iets te geleefd is.![]()
Als je s'ochtends wakker wordt naast Pammie schrik je gewoon 3 slagen in de rondte.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
Nu weten jullie ook waarom Randstad zo duur is![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:24 schreef Makster het volgende:
Daarentegen is het natuurlijkl ook niet verkeerd om ff die jatsers in de ochtend tegen je kin aan te leggen
Nu zitten ze er geloof ik weer in en is ze weer terug bij die loser met die knetter piel van 50 cmquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet bij met de laatste stand5 jaar geleden gingen die dingen eruit, en later wilde ze 'r weer in.
![]()
![]()
Jij ook alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:48 schreef hicham het volgende:
Wat een schijtzooi, ik kom maar niet op gang
Heb een maandagochtendgevoel op dinsdagochtend
Dit mag je zeker hier dumpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:53 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik dump het hier maar even![]()
klikbaar:
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2006SUZUKI-GSX-R-600thump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2006KAWASAKI-ZZR-1400thump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2006KAWASAKI-ZX-10Rthump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2006YAMAHA-MT-01thump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2006YAMAHA-FZ1thump.jpg]afbeelding][/url]
bron: http://www.2ri.de/index.html
Ah, ik zie het, 'r lippen zijn dikker.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het, 'r lippen zijn dikker.![]()
Ze begint wel een beetje oud te worden, maar aan de andere kant wij groeien lekker mee.![]()
De Lims zullen haar behalve verdorven ook wel een oma type vinden.![]()
Gayquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zo lelijk die opgepompte bollen
![]()
Eensz met het laatste deel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
hier zie je duidelijk dat de uitlaat van Buell afgekeken isnog een paar jaar en dan zie je geen uitlaat meer op motoren
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent van het type [afbeelding] en dan [afbeelding]
nietwaar?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent van het type [afbeelding] en dan [afbeelding]
nietwaar?
eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is echt en ziet er veel beter uit ook![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed voor de nekkrampjes die BH.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is echt en ziet er veel beter uit ook![]()
[afbeelding]
Ik heet geen PatM hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
elk hork met dikke tieten is al goed voor hem
![]()
In bed kan je passie anders ineens over zijn als je "het gevoel" niet hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Makster het volgende:
![]()
Nee niet bepaald, beter een mooie kop en wat minder lichaam dan een PLORK
Gayquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In bed kan je passie anders ineens over zijn als je "het gevoel" niet hebt.![]()
![]()
Fucking nepmotorrijderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:43 schreef Makster het volgende:
[..]
eens![]()
![]()
Dit is ook wel DE shit
Mijn desktop
[afbeelding]
quote:
Die tijd hebben we gehad limquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Fucking nepmotorrijder
Geen rijdende motor en ook nog eens geen motor op z'n desktop
[afbeelding]
Alleen jammer dat het een kawasaki is heH
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:46 schreef R2-D2 het volgende:
Mannen....
Van "Minibikes op Kenteken" naar "Dikke tieten, frieten en bier" De laatste 2 zullen vast nog wel aan bod komen vandaag![]()
Nietquote:
Met alle respect, maar zo'n Buell, zeker met standaard uitlaat ziet er niet uit. Alsof ze die uitlaat eronder hebben laten knutselen bij de kwikfitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
hier zie je duidelijk dat de uitlaat van Buell afgekeken isnog een paar jaar en dan zie je geen uitlaat meer op motoren
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn profidesktop.
[[url=http://img202.imageshack.us/img202/2930/bureaublad8py.jpg]afbeelding][/URL]
Begrijpelijk, >>> R2-D2 denkt al 2 jaar over een borstoperatie <<<quote:
Verkleinen of vergrotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, >>> R2-D2 denkt al 2 jaar over een borstoperatie <<<
Nog meer dan 1200 CC ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, >>> R2-D2 denkt al 2 jaar over een borstoperatie <<<
Ter zelfbescherming heb ik dat plaatje van mij op het klaverblad er maar niet opgezetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Deze heb ik er sinds vorige week op staanverander het regelmatig [afbeelding]
en ja dat kleine schermpje hoort er ook bijik heb een 17" & een 12" TFT op mijn bureau staan
![]()
Heb je vorige week gemist, je moet wel bijblijvenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Verkleinen of vergroten
En ik zal iedereen maar voor zijn dan..... Picssss![]()
![]()
www.photobucket.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn profidesktop.
[[url=http://img202.imageshack.us/img202/2930/bureaublad8py.jpg]afbeelding][/URL]
na verkleinen zijn ze meestal niet echt mooi meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Verkleinen of vergroten
En ik zal iedereen maar voor zijn dan..... Picssss![]()
![]()
Mooie bocht om te driften op een supermotardquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze vond dit (clique - filmpje) al hard gaan![]()
wij hoeven thuis geen verantwoording af te leggen heHquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ter zelfbescherming heb ik dat plaatje van mij op het klaverblad er maar niet opgezetIk liet laatst wat pics en filmpjes aan mijn moeder zien van dat tripje naar Duitsland met OPM. Ze vond dit (clique - filmpje) al hard gaan
![]()
Worldpimber heeft sowieso ons imago al verpest door een gat in z'n broek te rijden (mam, kun je dit gat dichtnaaien en dan die klittenbanddingen erop vastmaken?) en zijn timberland op de ER5 aan gort te rijden (vader: je gaat zeker heel plat he, daarom is die schoen kapot
)
Tering, heb ik weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je vorige week gemist, je moet wel bijblijven
Spreek je uit ervaringquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
na verkleinen zijn ze meestal niet echt mooi meer![]()
vergroten kunnen ze bijna zo doen dat je geen littekens ziet zitten![]()
en bij verkleinen worden ze gewoon gesloopt![]()
Gunstige opmerkingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mooie bocht om te driften op een supermotardOf op een racer natuurlijk
![]()
Daarom denk ik er ook al zo lang over na. Nu zijn ze nog mooi en stevig (wel groot) maar over een jaar of 20 ... Dan kan ik met m'n tepels m'n navel aanrakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
na verkleinen zijn ze meestal niet echt mooi meer![]()
vergroten kunnen ze bijna zo doen dat je geen littekens ziet zitten![]()
en bij verkleinen worden ze gewoon gesloopt![]()
Dan komt alles steeds in mijn album die al een paar keer vol was.quote:
Ik moet even naar de wc geloof ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:27 schreef R2-D2 het volgende:
Daarom denk ik er ook al zo lang over na. Nu zijn ze nog mooi en stevig (wel groot) maar over een jaar of 20 ... Dan kan ik met m'n tepels m'n navel aanraken![]()
Owkee, thats it...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Daarom denk ik er ook al zo lang over na. Nu zijn ze nog mooi en stevig (wel groot) maar over een jaar of 20 ... Dan kan ik met m'n tepels m'n navel aanraken![]()
't is niet alleen die vleeshaken maar ook littekens... en wanneer ik over een jaar of twintig nog op de motor zit en over m'n schouders kijk of er verkeer aankomt en het enige wat ik zie een wapperende tiet....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moet even naar de wc geloof ik.![]()
![]()
Maar mijn vriendin heeft inderdaad al eerder op een lijst gestaan voor verkleining.
Ze zag er toch vanaf toen ze die methodes met de vleeshaken onder ogen kreeg.![]()
![]()
Je kan later altijd nog een lift doen.![]()
![]()
Jij rijdt naakt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
't is niet alleen die vleeshaken maar ook littekens... en wanneer ik over een jaar of twintig nog op de motor zit en over m'n schouders kijk of er verkeer aankomt en het enige wat ik zie een wapperende tiet....
Hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
't is niet alleen die vleeshaken maar ook littekens... en wanneer ik over een jaar of twintig nog op de motor zit en over m'n schouders kijk of er verkeer aankomt en het enige wat ik zie een wapperende tiet....
Owkayyyyyyyyyyyyyyy, klik dan maar ..... >>> hier <<<quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:43 schreef Geqxon het volgende:
Wapperende tieten voor je vizier
Grote busten moet je in je voordeel draaien"Sorry meneer agent.... reed ik nou echt te hard? *ritst motorpak een stukje open*
"
Oe, wat geil.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef R2-D2 het volgende:
Owkayyyyyyyyyyyyyyy, klik dan maar ..... >>> hier <<<
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Toch nog een piemel gezien, al is het dan alleen maar de schaduw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, slecht gefotoshopped...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Toch nog een piemel gezien, al is het dan alleen maar de schaduw.![]()
Het hangt van het type wegdek, de bocht en het moment af. Het is niet zo dat ik vaak te langzaam een bocht in ga. Ik rijd regelmatig (tijdens meets met name) op onbekend terrein. Natuurlijk ben ik dan wel iets voorzichtiger, maar soms kun je dan een bocht ook gewoon lekker pakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef R2-D2 het volgende:
@Rausdouwer
Je was erg positief na de klaverblad-oefening, heb je nu meer zelfvertrouwen gekregen in het nemen van een afrit?
Ik had vanmorgen een omleiding waardoor ik een redelijk onbekende weg moest nemen naar m'n werk maar ik heb nog steeds geen snelheidsgevoel als ik een afrit nader. Te langzaam erin en teveel manouvreren in de bocht om de ideale lijn te vinden...
Dat had ik tijdens het klaverblad best wel, maar ja de eerste keer vloog ik ergens bijna de bocht uit dus daarna durfde ik niet meer zo goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef R2-D2 het volgende:
@Rausdouwer
Je was erg positief na de klaverblad-oefening, heb je nu meer zelfvertrouwen gekregen in het nemen van een afrit?
Ik had vanmorgen een omleiding waardoor ik een redelijk onbekende weg moest nemen naar m'n werk maar ik heb nog steeds geen snelheidsgevoel als ik een afrit nader. Te langzaam erin en teveel manouvreren in de bocht om de ideale lijn te vinden...
Er is bij mij veel snelweg maar weinig lekkere/veilige bochten. Veel bochtenwerk dat wel maar meestal wel bomen langs de weg (80 Km-wegen)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat had ik tijdens het klaverblad best wel, maar ja de eerste keer vloog ik ergens bijna de bocht uit dus daarna durfde ik niet meer zo goed.Ik heb daarvoor ooit 2x heel kort klaverblad gereden.
Ik controleer altijd na een ritje of er weer een stukje van de schaamrand af isquote:Ik vind het altijd eng als je weer platter gaat dan dat je ooit bent geweest. Ik denk dat ik dan ineens het asfalt kan kussen. Maar bij mij zit het soms een beetje tussen de oren.
Ik kom uit het zuiden des lands en werk in E'hoven. Op dit moment ben ik gedetacheerd bij een klant van ons. Met mijn werkgever ben ik in gesprek voor een eventuele verhuisregeling omdat ons kantoor naar Utrecht of Den Bosch gaat verhuizen. Dan kom ik ook wat meer in de buurt van de FOK MC heb ik begrepenquote:Ik weet niet of je een beetje uit de buurt komt (maar zo niet dan valt er nog wel wat te regelen). Ik wil wel een keertje samen wat technieken oefenen hoor.![]()
dit is op mijn werk en er staat naar mijn idee nog teveel opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:06 schreef hollander172 het volgende:
Wat een nette desktops komen hier voorbij.........![]()
Ik heb er meer zooi opstaan dan er in het scherm past.![]()
En geen motor als achtergrond.![]()
![]()
wel in de buurt van de echte Die hard meetersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er is bij mij veel snelweg maar weinig lekkere/veilige bochten. Veel bochtenwerk dat wel maar meestal wel bomen langs de weg (80 Km-wegen)
[..]
Ik controleer altijd na een ritje of er weer een stukje van de schaamrand af is![]()
[..]
Ik kom uit het zuiden des lands en werk in E'hoven. Op dit moment ben ik gedetacheerd bij een klant van ons. Met mijn werkgever ben ik in gesprek voor een eventuele verhuisregeling omdat ons kantoor naar Utrecht of Den Bosch gaat verhuizen. Dan kom ik ook wat meer in de buurt van de FOK MC heb ik begrepen.
We spreken in het nieuwe seizoen wat af daar heb ik veel zin in! Als ik met m'n broer ga rijden krijg ik alleen maar op m'n donder![]()
Kijk mannen, zo leg je duidelijk en kort uit hoe je een mooie bocht kan nemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat bij mij heel goed helpt is om hardop tegen jezelf te praten.Vooral met oefenen dan dus. Verder doe ik dat eigenlijk niet meer. Je zegt tegen jezelf wat je moet doen (zoals kijken, remmen, terugschakelen, verzitten, tegensturen, kijken en dan bocht goed doorkijken tot je er door bent).
Ik rij elke dag motor maar het is altijd in de file. Ik zou me enigszins bezwaard voelen om bij een klaverblad het verkeer op te houden om dan in volle vaart de bocht te nemen. Iemand die zich mischien aangesproken voelt?quote:Tegensturen helpt heel erg goed, dan merk je dat je automatisch iets meer gas geeft totdat je heel strak de bocht door stuurt. Helaas heb ik het dus al even niet meer geoefend en tijdens het toeren gebruik ik het dan nog te weinig.![]()
Ik gok op een echte spier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef R2-D2 het volgende:
Ja, slecht gefotoshopped...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tegen jezelf praten om een bocht in te gaan lijkt mij te bewust handelen, en dan gaat het bij mij niet goed
Ze zal het ook wel te druk hebben met pratenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze bedoelt dat ze de hele bocht aan het denken is.![]()
![]()
dat praten is alleen maar om van wat je moet doen in en voor een bocht een gewoonte te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kijk mannen, zo leg je duidelijk en kort uit hoe je een mooie bocht kan nemen![]()
En tegenmezelf praten is niet moeilijk tegenwoordig![]()
[..]
Ik rij elke dag motor maar het is altijd in de file. Ik zou me enigszins bezwaard voelen om bij een klaverblad het verkeer op te houden om dan in volle vaart de bocht te nemen. Iemand die zich mischien aangesproken voelt?
Ja ohkee maar als het groen is terug wegrijden he, je hebt me goed gehoord he!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef hicham het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/(...)ile=afl3/afl3_04.wmv
Ja, op motozoom kan je alle producten bekijken en de Nederlandse omschrijving ervang lezen om het vervolgens via het goedkopere http://www.louis.de te bestellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
Ik verveel me weer en ben op deze site terechtgekomen. Kent iemand deze zaak?
dat is het nederlandse zusje van Louis.dequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
Ik verveel me weer en ben op deze site terechtgekomen. Kent iemand deze zaak?
spuit 11quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is het nederlandse zusje van Louis.de![]()
hebben best leuk spul hoorik koop er alleen dingen die in de aanbieding zijn
![]()
als je nog goedkoper uit wilt zijn moet je bij Louis in Duitsland bestellen![]()
het is wel duidelijk dat het niet begrepen is wat daarmee bedoeld wordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef worldpimber het volgende:
Tegen jezelf praten in een bochtEen helm dragen neigt naar abnormale gedragingen ...
don't worryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is wel duidelijk dat het niet begrepen is wat daarmee bedoeld word![]()
Volgens mij kan ik ze het beste in duitsland bestellen bij louis.dequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zijn beide gay, echte motorbikkelvrouwen bestellen bij Polo Motorrad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is het nederlandse zusje van Louis.de![]()
hebben best leuk spul hoorik koop er alleen dingen die in de aanbieding zijn
![]()
als je nog goedkoper uit wilt zijn moet je bij Louis in Duitsland bestellen![]()
quote:Op zaterdag 01 oktober 2005 20:34 schreef Heavys het volgende:
Ik heb mijn TL 1000 R uit 99 vorig weekend ingeruild voor een SM
specs TL 1000 R
full race Yoshi system
powercomander
gear indicator
(Afbeelding)
specs WR
carbon velgen
Leo vince X3 compleet systeem
radiale remtangen en cilinder
instelbare kroonplaat
(Afbeelding)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
kijk eens naar de tijd van de postings![]()
Schaamrandjes controleer ik ook altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er is bij mij veel snelweg maar weinig lekkere/veilige bochten. Veel bochtenwerk dat wel maar meestal wel bomen langs de weg (80 Km-wegen)
[..]
Ik controleer altijd na een ritje of er weer een stukje van de schaamrand af is![]()
[..]
Ik kom uit het zuiden des lands en werk in E'hoven. Op dit moment ben ik gedetacheerd bij een klant van ons. Met mijn werkgever ben ik in gesprek voor een eventuele verhuisregeling omdat ons kantoor naar Utrecht of Den Bosch gaat verhuizen. Dan kom ik ook wat meer in de buurt van de FOK MC heb ik begrepen.
We spreken in het nieuwe seizoen wat af daar heb ik veel zin in! Als ik met m'n broer ga rijden krijg ik alleen maar op m'n donder![]()
Ofquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef worldpimber het volgende:
Leuk 'vrouwen zijn naïef' linkje RD²![]()
Precies! Volgens mij zei ik dat ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat praten is alleen maar om van wat je moet doen in en voor een bocht een gewoonte te maken![]()
als je het erin gestampt heb dan gaat het gewoon vanzelf
![]()
wie dat bedacht heeft![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Of
Vrouwen doen naief en mannen blijven dom
3,3 miljoen Euro.....
("No pussy is worth all that!" Eddy Murphy over Johnny Carson 's scheiding)
als dat voor jou werktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Precies! Volgens mij zei ik dat ookTijdens het meeten heb ik daar ook geen tijd voor had ik er extra nog bij gemeld. Maar als je een nieuwe techniek wilt oefenen is dit voor mij een goede manier. Gewoon zeggen wat je moet doen en dan lukt het wel.
Toen ik net mijn rijbewijs had, heb ik sommige scherpe bochten behoorlijk hard genomen. Als ik dacht dat ik het niet ging halen dan zei ik gewoon KIJKEN en wat gevloek erbij en zo en dan ging het alsnog heel goed.
Maar ja ieder zijn eigen methode hoor. Ik praat tijdens meets dus nooit mocht iemand het interessant vinden om dat te weten.Maar om iets nieuws te oefenen of om je kalmte te bewaren op het moment dat het fout gaat, dan helpt het. Dat had ik ook met die wheely of als de achterkant uitbreekt. Dan bedenk je wat je moet doen om niet op je plaat te gaan en dan voer je dat uit.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Precies! Volgens mij zei ik dat ookTijdens het meeten heb ik daar ook geen tijd voor had ik er extra nog bij gemeld. Maar als je een nieuwe techniek wilt oefenen is dit voor mij een goede manier. Gewoon zeggen wat je moet doen en dan lukt het wel.
Toen ik net mijn rijbewijs had, heb ik sommige scherpe bochten behoorlijk hard genomen. Als ik dacht dat ik het niet ging halen dan zei ik gewoon KIJKEN en wat gevloek erbij en zo en dan ging het alsnog heel goed.
Maar ja ieder zijn eigen methode hoor. Ik praat tijdens meets dus nooit mocht iemand het interessant vinden om dat te weten.Maar om iets nieuws te oefenen of om je kalmte te bewaren op het moment dat het fout gaat, dan helpt het. Dat had ik ook met die wheely of als de achterkant uitbreekt. Dan bedenk je wat je moet doen om niet op je plaat te gaan en dan voer je dat uit.
Bij mijn vorige werkgever waarbij ik veel op de weg zat heb ik RAW op MP3 laten zetten en was dat het enige wat ik draaide als ik onderweg was. Ik heb veel gelachen toen en elke-keer-weer. Wat zouden de medeweggebrukers wel niet gedacht hebben...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]RAW
![]()
hij is oud ( halverwege jaren 80 ) maar nog steeds geweldig en actueel![]()
Dat heb ik nog niet, dat wil ik dus op een zo kort mogelijke termijn erin hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als dat voor jou werktvoor mij gaat het iig heel anders; bij het naderen vd bocht probeer ik hem in te schatten en motor laten vallen en dan op gevoel erdoorheen jagen
kijken heb ik mezelf in het begin (riet&pepijn periode) aangeleerd
Ik was ook niet zo serieus, betreffende reply van Rausdauwer was gewoon geschikt als troll-voerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gewoon oefenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet, dat wil ik dus op een zo kort mogelijke termijn erin hebben.
Bij heel veel dingen heb ik dat ook niet meer nodig, maar bij het tegensturen en verzitten bijvoorbeeld nog wel. Ik kan niet van het ene moment op het andere besluiten van ik ga tegensturen en verzitten. Zo makkelijk is het nog niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als dat voor jou werktvoor mij gaat het iig heel anders; bij het naderen vd bocht probeer ik hem in te schatten en motor laten vallen en dan op gevoel erdoorheen jagen
kijken heb ik mezelf in het begin (riet&pepijn periode) aangeleerd
ik had al zo'n ideequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik was ook niet zo serieus, betreffende reply van Rausdauwer was gewoon geschikt als troll-voer![]()
[..]
Gewoon oefenen![]()
Weet nog dat ik na 1 van de eerste meets een keer tegen OPM zei dat hij mooi strak de klaverbladbochten nam terwijl ik steeds binnenkant - buitenkant - binnenkant - buitenkant etc. nam omdat ik of te strak instuurde, of te wijd. En het corrigeren daarvan ging ook niet goed, dus ging in een kronkelende lijn de bocht doorNu gaat dat echter wel goed
Al zeg ik het zelf
Als je maar blijft praten, ook na het rijden.. bedoel dat je veilig thuiskomt.quote:<bla bla>
Daarna is het weer saai...
With stupid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:51 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, Groetjes!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:22 schreef R2-D2 het volgende:
Hoe krijg ik mezelf weer in "werkmodus" als ik al in "Op-de-motor-naar-huis-modus-zat?
Eerst maar eens een kopje thee en dan concentreren op het werk i.p.v. F5-en op FOK!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben al lang thuis hoor, de <censuur> staat al te dampen op tafel.![]()
![]()
Met <censuur> schillen en het afval in een krant opvangen zag ik dat ik bij ben tot juni 2005.![]()
Jij hebt ook niet veel variatie in je online vriendenkring, 2x een Guust Geluk en 3x een Leon in je MSN lijst + 2x een vanKoolwijk in je google talkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:31 schreef bwt het volgende:
Dan zal ik mijn desktop ook maar ff showwen.
[afbeelding]
Ehhh, de offline lijst past nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel variatie in je online vriendenkring, 2x een Guust Geluk en 3x een Leon in je MSN lijst + 2x een vanKoolwijk in je google talk
En 2 19" CRT's, dat neemt nogal wat ruimte in
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef bwt het volgende:
O ja, niet iedereen heeft al een G-mail account. dus die lijst is nog erg leeg.
maar de talk functie is wel heeeeeeel fatsoenlijk van kwaliteit
De resize werkt niet helemaal goed zie ikquote:
Aan mijn desktop kan je ook zien dat ik een net meisje ben he.quote:
TTTuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Aan mijn desktop kan je ook zien dat ik een net meisje ben he.
En dan denk jij, dat ga ik maar eens proberen danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
En na de afwas eerst maar even wat eenvoudige bling bling.![]()
[[url=http://img138.imageshack.us/img138/4283/p1010971web0fe.th.jpg]afbeelding][/URL] > > [[url=http://img138.imageshack.us/img138/1347/p1010973web7hn.th.jpg]afbeelding][/URL]
En dan nu zo aan het echte werk beginnen.![]()
Derden hebben al voorspeld dat dit zo goed als onmogelijk gaat worden. De haakste slijper was de beste en snelste methode om die naven ertussen uit te halen slopen.
[[url=http://img138.imageshack.us/img138/5042/p1010974web6yo.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef Rausdouwer het volgende:
En dan denk jij, dat ga ik maar eens proberen dan
In ieder geval succes, hoop dat het je gaat lukken.![]()
quote:
Imageshackquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie niet waagt..
De meesten doen het zo.![]()
[afbeelding]
<<knip>> niet meer nodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie niet waagt..
De meesten doen het zo.![]()
[afbeelding]
Solved.quote:
quote:
Check your mailquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Mag ik het origineel, heb ook nog een bureublad nodig
![]()
edit: dat tekstdocumentje![]()
Een klok van maken lijkt me leukerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Affijn, foto achter die opengeknipte velgen, en ophangen in de huiskamer.![]()
![]()
je ben al bijna net zo populair alsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:38 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
"Reetvullers adres.txt"
"FTP_Hicham..."
Ik sta al op 2 desktopsAlleen weet ik niet wat dat bestandje op Pepijns desktop deed
Justquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
Solved.![]()
Ze maken af en toe een foutje.![]()
Computers maken toch geen fouten?![]()
Rot geprogrammeerd dus.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Juststop
using
Imageshack
geen notes voor mij![]()
Tnx Martie
edit![]()
![]()
Ik vind het wel een mooi achtergrondje![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had ik niet een tijdje geleden gepost dat ie geestelijk 12 was?
*tong uitsteekt !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
wat zit je nou te ijlen?
[..]
Ik had jouw reactie toen nog niet gelezen![]()
![]()
ik hoorde dat je chaggo was van de hongerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef hollander172 het volgende:Wat een desktops..........
Geweldig!
Dit is de mijne:
[afbeelding]
Ja ik weet wat waar staat en alles wat buiten beeld staat ken ik ook uit mijn hoofd.![]()
Check dat mapje op mijn desktop (die naakte hierboven ergensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef hollander172 het volgende:Wat een desktops..........
Geweldig!
Dit is de mijne:
[afbeelding]
Ja ik weet wat waar staat en alles wat buiten beeld staat ken ik ook uit mijn hoofd.![]()
Ik zou hier dus helemaal hondsdol van worden hè.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef hollander172 het volgende:Wat een desktops..........
Geweldig!
Dit is de mijne:
[afbeelding]
op mijn werk is een colega die heeft meer dan 250 snelkoppelingen op zijn bureaubladquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen, zo een vervuilde desktop
Maar wat heb je aan dingen die buiten het beeld staanDie kun je toch niet bereiken
(behalve dan via de windows verkenner) Of krijg je dan ergens een scrollmogelijkheid ofzo?
Zou het zelf niet weten aangezien ik mijn desktop nog nooit zo vol heb gekregen
Ow, en die map in het midden die Youssef heet is zeker expres![]()
Penny club![]()
GS500E
![]()
Ik wist dat ik altijd op je kan rekenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik hoorde dat je chaggo was van de honger![]()
hier een kadootje van mij![]()
![]()
[afbeelding]
Reflecteert mijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen, zo een vervuilde desktop
Je kan gewoon met de cursortoetsen alles bereiken, weet exact hoeveel tikjes buiten beeld iets staat.quote:Maar wat heb je aan dingen die buiten het beeld staanDie kun je toch niet bereiken
(behalve dan via de windows verkenner) Of krijg je dan ergens een scrollmogelijkheid ofzo?
Zou het zelf niet weten aangezien ik mijn desktop nog nooit zo vol heb gekregen
quote:Ow, en die map in het midden die Youssef heet is zeker expres gedaan
Penny club![]()
GS500E
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:08 schreef hollander172 het volgende:Yous staat er nog omdat ik die snel herken en fotomeuk van hier naar toe sleep.
Kom maar een keertje opruimen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zou hier dus helemaal hondsdol van worden hè.![]()
Volgens mij mag je weer schransen hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wist dat ik altijd op je kan rekenen![]()
tnx
maar ik ben helemaal niet sjaggo
hoe kom je derbij??.
Ik stuur mijn zus wel even langs...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kom maar een keertje opruimen.![]()
Niet vergeten te bukken tijdens het stoffen he?![]()
Schransen macht freiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef ondeugend het volgende:
De meinigen verschillen nogal begreep ik laatst.
Kom gezellig samen, beetje de banden aanhalen enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik stuur mijn zus wel even langs...
[afbeelding]
Ik begreep dat van een moslimjongen dat het toch steeds meer gebeurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schransen macht frei
Je mag helemaal geen voedsel/drinken tot je nemen tussen zons op en ondergang, daar besetaat iig geen twijfel over hoor![]()
He dat schept mogelijkheden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schransen macht frei
Je mag helemaal geen voedsel/drinken tot je nemen tussen zons op en ondergang, daar besetaat iig geen twijfel over hoor![]()
ik hoorde dat roken zelfs niet magquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schransen macht frei
Die heb je er ook bij natuurlijk. Net doen alsof ze goed gelovig zijn en dan gewoon zichzelf voor de gek houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik begreep dat van een moslimjongen dat het toch steeds meer gebeurt.
Wat een zondig moslim !![]()
Jij bent ook helemaal niet zelfingenomen he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef hicham het volgende:
Een klok van maken lijkt me leuker
Ik zou eigenlijk binnenhuisarchitect moeten worden met mijn goede ideeen![]()
Dat videogeheugen moet ook gebruikt worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
op mijn werk is een colega die heeft meer dan 250 snelkoppelingen op zijn bureaublad![]()
ik heb 3 maanden geleden zijn pc opgeruimd en toen waren het er 253dus inmiddels zullen er nu wel 300 op staan
![]()
Met Nederlandse vrouwen erbij hebben ze dan weer helemaal geen moeite ove rhet algemeen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ja die familie van haar vond het nog niks.![]()
Ja dat klopt! Goedenavond, ff bijlezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had ik niet een tijdje geleden gepost dat ie geestelijk 12 was?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
Er is niks op tv, het is al donker en er is niemand van de FOK MC![]()
Dat wordt een kort avondje![]()
Eehrhr, misschien dat je erg veel kracht moet zetten op die dingen, maar in het algemeen werkt het tegenhouden met een schroevendraaier en draaien met de sleutel toch sowieso slechterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Patrick281 het volgende:
Dat draait lekker mee met losschroeven, en een simpele kruiskop schroevedraaier haalt nooit de tegendruk vast die je met de sleutel erop zet.![]()
Ik heb eindelijk de moeite genomen weer mijn TV-kaart goed in te stellen dus ik kan weer het nieuws volgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
Er is niks op tv, het is al donker en er is niemand van de FOK MC![]()
Dat wordt een kort avondje![]()
Vanavond over de kermis gelopen - om de 20 meter rook je weer een vette joint.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:42 schreef worldpimber het volgende:Over het nieuws gesproken
Nederland = 1 grote hennepkwekerij, en nog mensen die het goedpraten ook
Doet jullie moeder ook mee ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schransen macht frei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |