Met alle respect, maar zo'n Buell, zeker met standaard uitlaat ziet er niet uit. Alsof ze die uitlaat eronder hebben laten knutselen bij de kwikfitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
hier zie je duidelijk dat de uitlaat van Buell afgekeken isnog een paar jaar en dan zie je geen uitlaat meer op motoren
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn profidesktop.
[[url=http://img202.imageshack.us/img202/2930/bureaublad8py.jpg]afbeelding][/URL]
Begrijpelijk, >>> R2-D2 denkt al 2 jaar over een borstoperatie <<<quote:
Verkleinen of vergrotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, >>> R2-D2 denkt al 2 jaar over een borstoperatie <<<
Nog meer dan 1200 CC ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, >>> R2-D2 denkt al 2 jaar over een borstoperatie <<<
Ter zelfbescherming heb ik dat plaatje van mij op het klaverblad er maar niet opgezetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Deze heb ik er sinds vorige week op staanverander het regelmatig [afbeelding]
en ja dat kleine schermpje hoort er ook bijik heb een 17" & een 12" TFT op mijn bureau staan
![]()
Heb je vorige week gemist, je moet wel bijblijvenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Verkleinen of vergroten
En ik zal iedereen maar voor zijn dan..... Picssss![]()
![]()
www.photobucket.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn profidesktop.
[[url=http://img202.imageshack.us/img202/2930/bureaublad8py.jpg]afbeelding][/URL]
na verkleinen zijn ze meestal niet echt mooi meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Verkleinen of vergroten
En ik zal iedereen maar voor zijn dan..... Picssss![]()
![]()
Mooie bocht om te driften op een supermotardquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze vond dit (clique - filmpje) al hard gaan![]()
wij hoeven thuis geen verantwoording af te leggen heHquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ter zelfbescherming heb ik dat plaatje van mij op het klaverblad er maar niet opgezetIk liet laatst wat pics en filmpjes aan mijn moeder zien van dat tripje naar Duitsland met OPM. Ze vond dit (clique - filmpje) al hard gaan
![]()
Worldpimber heeft sowieso ons imago al verpest door een gat in z'n broek te rijden (mam, kun je dit gat dichtnaaien en dan die klittenbanddingen erop vastmaken?) en zijn timberland op de ER5 aan gort te rijden (vader: je gaat zeker heel plat he, daarom is die schoen kapot
)
Tering, heb ik weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je vorige week gemist, je moet wel bijblijven
Spreek je uit ervaringquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
na verkleinen zijn ze meestal niet echt mooi meer![]()
vergroten kunnen ze bijna zo doen dat je geen littekens ziet zitten![]()
en bij verkleinen worden ze gewoon gesloopt![]()
Gunstige opmerkingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mooie bocht om te driften op een supermotardOf op een racer natuurlijk
![]()
Daarom denk ik er ook al zo lang over na. Nu zijn ze nog mooi en stevig (wel groot) maar over een jaar of 20 ... Dan kan ik met m'n tepels m'n navel aanrakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
na verkleinen zijn ze meestal niet echt mooi meer![]()
vergroten kunnen ze bijna zo doen dat je geen littekens ziet zitten![]()
en bij verkleinen worden ze gewoon gesloopt![]()
Dan komt alles steeds in mijn album die al een paar keer vol was.quote:
Ik moet even naar de wc geloof ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:27 schreef R2-D2 het volgende:
Daarom denk ik er ook al zo lang over na. Nu zijn ze nog mooi en stevig (wel groot) maar over een jaar of 20 ... Dan kan ik met m'n tepels m'n navel aanraken![]()
Owkee, thats it...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Daarom denk ik er ook al zo lang over na. Nu zijn ze nog mooi en stevig (wel groot) maar over een jaar of 20 ... Dan kan ik met m'n tepels m'n navel aanraken![]()
't is niet alleen die vleeshaken maar ook littekens... en wanneer ik over een jaar of twintig nog op de motor zit en over m'n schouders kijk of er verkeer aankomt en het enige wat ik zie een wapperende tiet....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moet even naar de wc geloof ik.![]()
![]()
Maar mijn vriendin heeft inderdaad al eerder op een lijst gestaan voor verkleining.
Ze zag er toch vanaf toen ze die methodes met de vleeshaken onder ogen kreeg.![]()
![]()
Je kan later altijd nog een lift doen.![]()
![]()
Jij rijdt naakt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
't is niet alleen die vleeshaken maar ook littekens... en wanneer ik over een jaar of twintig nog op de motor zit en over m'n schouders kijk of er verkeer aankomt en het enige wat ik zie een wapperende tiet....
Hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
't is niet alleen die vleeshaken maar ook littekens... en wanneer ik over een jaar of twintig nog op de motor zit en over m'n schouders kijk of er verkeer aankomt en het enige wat ik zie een wapperende tiet....
Owkayyyyyyyyyyyyyyy, klik dan maar ..... >>> hier <<<quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:43 schreef Geqxon het volgende:
Wapperende tieten voor je vizier
Grote busten moet je in je voordeel draaien"Sorry meneer agent.... reed ik nou echt te hard? *ritst motorpak een stukje open*
"
Oe, wat geil.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef R2-D2 het volgende:
Owkayyyyyyyyyyyyyyy, klik dan maar ..... >>> hier <<<
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |