hij heeft amper motor gereden dit jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan Makster dat ie een aparte zwaai verdiend?
Of is dat juist slecht?![]()
![]()
Het is wel geinig, exact voor de voordeur viel ie uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik had het eerder dit jaar ook, precies thuis voor de deur, laaste keer gasgeven om de auto even recht in het parkeervak te zetten.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij heeft amper motor gereden dit jaaris beetje sielug
![]()
Hij is stiekem, samen met de buurjongen op het zadel van een KTM moddergevechten houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij heeft amper motor gereden dit jaaris beetje sielug
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:24 schreef hollander172 het volgende:
Het is wel geinig, exact voor de voordeur viel ie uit.
Alsof ie het aanvoelde......."Hier moest je toch zo nodig naar toe?"
![]()
Pamela Andersonquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is de beste vrouw ter wereld?
Rijdt als een Saab, trekt als een Scania, zuigt als een Nilfisk, naait als een Husqvarna. (die van die naaimachines dan...)
Een Zweedse ..
kreeg steeds van Raus te horen dat ik vaak op het randje tankquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Me too, precies de laatste ademstoot, hoefde de motor niet mer af te zetten.![]()
![]()
De benzinemeter had geliegd tegen mij...........quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kreeg steeds van Raus te horen dat ik vaak op het randje tankmaar als ik het hier zo lees dan tank ik meestal toch wel RUIM van te voren
![]()
![]()
zullen we het dan maar over motorrijden hebben ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:48 schreef hicham het volgende:
Wat een schijtzooi, ik kom maar niet op gang
Heb een maandagochtendgevoel op dinsdagochtend
Neeeehquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zullen we het dan maar over motorrijden hebben ?![]()
Daarom, en met die blonde haren lijkt het ook nog een beetje zweeds ookquote:
Vroeger welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Makster het volgende:
Daarom, en met die blonde haren lijkt het ook nog een beetje zweeds ook
Vroegah was pammie echt DE shit, niet dat ik het er nu niet op zou kunnen hoor
![]()
KAn een voordeel zijn, je weet in ieder geval wel dat je wakker bentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeger welonder die dikke laag make up leek het nog wat.
Nu heb ik genoeg foto's gezien om te weten dat ze iets te geleefd is.![]()
Als je s'ochtends wakker wordt naast Pammie schrik je gewoon 3 slagen in de rondte.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
Nu weten jullie ook waarom Randstad zo duur is![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:24 schreef Makster het volgende:
Daarentegen is het natuurlijkl ook niet verkeerd om ff die jatsers in de ochtend tegen je kin aan te leggen
Nu zitten ze er geloof ik weer in en is ze weer terug bij die loser met die knetter piel van 50 cmquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet bij met de laatste stand5 jaar geleden gingen die dingen eruit, en later wilde ze 'r weer in.
![]()
![]()
Jij ook alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:48 schreef hicham het volgende:
Wat een schijtzooi, ik kom maar niet op gang
Heb een maandagochtendgevoel op dinsdagochtend
Dit mag je zeker hier dumpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:53 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik dump het hier maar even![]()
klikbaar:
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2006SUZUKI-GSX-R-600thump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2006KAWASAKI-ZZR-1400thump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2006KAWASAKI-ZX-10Rthump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2006YAMAHA-MT-01thump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2006YAMAHA-FZ1thump.jpg]afbeelding][/url]
bron: http://www.2ri.de/index.html
Ah, ik zie het, 'r lippen zijn dikker.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het, 'r lippen zijn dikker.![]()
Ze begint wel een beetje oud te worden, maar aan de andere kant wij groeien lekker mee.![]()
De Lims zullen haar behalve verdorven ook wel een oma type vinden.![]()
Gayquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zo lelijk die opgepompte bollen
![]()
Eensz met het laatste deel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
hier zie je duidelijk dat de uitlaat van Buell afgekeken isnog een paar jaar en dan zie je geen uitlaat meer op motoren
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent van het type [afbeelding] en dan [afbeelding]
nietwaar?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent van het type [afbeelding] en dan [afbeelding]
nietwaar?
eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is echt en ziet er veel beter uit ook![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed voor de nekkrampjes die BH.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is echt en ziet er veel beter uit ook![]()
[afbeelding]
Ik heet geen PatM hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
elk hork met dikke tieten is al goed voor hem
![]()
In bed kan je passie anders ineens over zijn als je "het gevoel" niet hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Makster het volgende:
![]()
Nee niet bepaald, beter een mooie kop en wat minder lichaam dan een PLORK
Gayquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In bed kan je passie anders ineens over zijn als je "het gevoel" niet hebt.![]()
![]()
Fucking nepmotorrijderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:43 schreef Makster het volgende:
[..]
eens![]()
![]()
Dit is ook wel DE shit
Mijn desktop
[afbeelding]
quote:
Die tijd hebben we gehad limquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Fucking nepmotorrijder
Geen rijdende motor en ook nog eens geen motor op z'n desktop
[afbeelding]
Alleen jammer dat het een kawasaki is heH
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:46 schreef R2-D2 het volgende:
Mannen....
Van "Minibikes op Kenteken" naar "Dikke tieten, frieten en bier" De laatste 2 zullen vast nog wel aan bod komen vandaag![]()
Nietquote:
Met alle respect, maar zo'n Buell, zeker met standaard uitlaat ziet er niet uit. Alsof ze die uitlaat eronder hebben laten knutselen bij de kwikfitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
hier zie je duidelijk dat de uitlaat van Buell afgekeken isnog een paar jaar en dan zie je geen uitlaat meer op motoren
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn profidesktop.
[[url=http://img202.imageshack.us/img202/2930/bureaublad8py.jpg]afbeelding][/URL]
Begrijpelijk, >>> R2-D2 denkt al 2 jaar over een borstoperatie <<<quote:
Verkleinen of vergrotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, >>> R2-D2 denkt al 2 jaar over een borstoperatie <<<
Nog meer dan 1200 CC ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, >>> R2-D2 denkt al 2 jaar over een borstoperatie <<<
Ter zelfbescherming heb ik dat plaatje van mij op het klaverblad er maar niet opgezetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Deze heb ik er sinds vorige week op staanverander het regelmatig [afbeelding]
en ja dat kleine schermpje hoort er ook bijik heb een 17" & een 12" TFT op mijn bureau staan
![]()
Heb je vorige week gemist, je moet wel bijblijvenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Verkleinen of vergroten
En ik zal iedereen maar voor zijn dan..... Picssss![]()
![]()
www.photobucket.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn profidesktop.
[[url=http://img202.imageshack.us/img202/2930/bureaublad8py.jpg]afbeelding][/URL]
na verkleinen zijn ze meestal niet echt mooi meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Verkleinen of vergroten
En ik zal iedereen maar voor zijn dan..... Picssss![]()
![]()
Mooie bocht om te driften op een supermotardquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze vond dit (clique - filmpje) al hard gaan![]()
wij hoeven thuis geen verantwoording af te leggen heHquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ter zelfbescherming heb ik dat plaatje van mij op het klaverblad er maar niet opgezetIk liet laatst wat pics en filmpjes aan mijn moeder zien van dat tripje naar Duitsland met OPM. Ze vond dit (clique - filmpje) al hard gaan
![]()
Worldpimber heeft sowieso ons imago al verpest door een gat in z'n broek te rijden (mam, kun je dit gat dichtnaaien en dan die klittenbanddingen erop vastmaken?) en zijn timberland op de ER5 aan gort te rijden (vader: je gaat zeker heel plat he, daarom is die schoen kapot
)
Tering, heb ik weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je vorige week gemist, je moet wel bijblijven
Spreek je uit ervaringquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
na verkleinen zijn ze meestal niet echt mooi meer![]()
vergroten kunnen ze bijna zo doen dat je geen littekens ziet zitten![]()
en bij verkleinen worden ze gewoon gesloopt![]()
Gunstige opmerkingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mooie bocht om te driften op een supermotardOf op een racer natuurlijk
![]()
Daarom denk ik er ook al zo lang over na. Nu zijn ze nog mooi en stevig (wel groot) maar over een jaar of 20 ... Dan kan ik met m'n tepels m'n navel aanrakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
na verkleinen zijn ze meestal niet echt mooi meer![]()
vergroten kunnen ze bijna zo doen dat je geen littekens ziet zitten![]()
en bij verkleinen worden ze gewoon gesloopt![]()
Dan komt alles steeds in mijn album die al een paar keer vol was.quote:
Ik moet even naar de wc geloof ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:27 schreef R2-D2 het volgende:
Daarom denk ik er ook al zo lang over na. Nu zijn ze nog mooi en stevig (wel groot) maar over een jaar of 20 ... Dan kan ik met m'n tepels m'n navel aanraken![]()
Owkee, thats it...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Daarom denk ik er ook al zo lang over na. Nu zijn ze nog mooi en stevig (wel groot) maar over een jaar of 20 ... Dan kan ik met m'n tepels m'n navel aanraken![]()
't is niet alleen die vleeshaken maar ook littekens... en wanneer ik over een jaar of twintig nog op de motor zit en over m'n schouders kijk of er verkeer aankomt en het enige wat ik zie een wapperende tiet....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moet even naar de wc geloof ik.![]()
![]()
Maar mijn vriendin heeft inderdaad al eerder op een lijst gestaan voor verkleining.
Ze zag er toch vanaf toen ze die methodes met de vleeshaken onder ogen kreeg.![]()
![]()
Je kan later altijd nog een lift doen.![]()
![]()
Jij rijdt naakt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
't is niet alleen die vleeshaken maar ook littekens... en wanneer ik over een jaar of twintig nog op de motor zit en over m'n schouders kijk of er verkeer aankomt en het enige wat ik zie een wapperende tiet....
Hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
't is niet alleen die vleeshaken maar ook littekens... en wanneer ik over een jaar of twintig nog op de motor zit en over m'n schouders kijk of er verkeer aankomt en het enige wat ik zie een wapperende tiet....
Owkayyyyyyyyyyyyyyy, klik dan maar ..... >>> hier <<<quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:43 schreef Geqxon het volgende:
Wapperende tieten voor je vizier
Grote busten moet je in je voordeel draaien"Sorry meneer agent.... reed ik nou echt te hard? *ritst motorpak een stukje open*
"
Oe, wat geil.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef R2-D2 het volgende:
Owkayyyyyyyyyyyyyyy, klik dan maar ..... >>> hier <<<
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Toch nog een piemel gezien, al is het dan alleen maar de schaduw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, slecht gefotoshopped...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Toch nog een piemel gezien, al is het dan alleen maar de schaduw.![]()
Het hangt van het type wegdek, de bocht en het moment af. Het is niet zo dat ik vaak te langzaam een bocht in ga. Ik rijd regelmatig (tijdens meets met name) op onbekend terrein. Natuurlijk ben ik dan wel iets voorzichtiger, maar soms kun je dan een bocht ook gewoon lekker pakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef R2-D2 het volgende:
@Rausdouwer
Je was erg positief na de klaverblad-oefening, heb je nu meer zelfvertrouwen gekregen in het nemen van een afrit?
Ik had vanmorgen een omleiding waardoor ik een redelijk onbekende weg moest nemen naar m'n werk maar ik heb nog steeds geen snelheidsgevoel als ik een afrit nader. Te langzaam erin en teveel manouvreren in de bocht om de ideale lijn te vinden...
Dat had ik tijdens het klaverblad best wel, maar ja de eerste keer vloog ik ergens bijna de bocht uit dus daarna durfde ik niet meer zo goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef R2-D2 het volgende:
@Rausdouwer
Je was erg positief na de klaverblad-oefening, heb je nu meer zelfvertrouwen gekregen in het nemen van een afrit?
Ik had vanmorgen een omleiding waardoor ik een redelijk onbekende weg moest nemen naar m'n werk maar ik heb nog steeds geen snelheidsgevoel als ik een afrit nader. Te langzaam erin en teveel manouvreren in de bocht om de ideale lijn te vinden...
Er is bij mij veel snelweg maar weinig lekkere/veilige bochten. Veel bochtenwerk dat wel maar meestal wel bomen langs de weg (80 Km-wegen)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat had ik tijdens het klaverblad best wel, maar ja de eerste keer vloog ik ergens bijna de bocht uit dus daarna durfde ik niet meer zo goed.Ik heb daarvoor ooit 2x heel kort klaverblad gereden.
Ik controleer altijd na een ritje of er weer een stukje van de schaamrand af isquote:Ik vind het altijd eng als je weer platter gaat dan dat je ooit bent geweest. Ik denk dat ik dan ineens het asfalt kan kussen. Maar bij mij zit het soms een beetje tussen de oren.
Ik kom uit het zuiden des lands en werk in E'hoven. Op dit moment ben ik gedetacheerd bij een klant van ons. Met mijn werkgever ben ik in gesprek voor een eventuele verhuisregeling omdat ons kantoor naar Utrecht of Den Bosch gaat verhuizen. Dan kom ik ook wat meer in de buurt van de FOK MC heb ik begrepenquote:Ik weet niet of je een beetje uit de buurt komt (maar zo niet dan valt er nog wel wat te regelen). Ik wil wel een keertje samen wat technieken oefenen hoor.![]()
dit is op mijn werk en er staat naar mijn idee nog teveel opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:06 schreef hollander172 het volgende:
Wat een nette desktops komen hier voorbij.........![]()
Ik heb er meer zooi opstaan dan er in het scherm past.![]()
En geen motor als achtergrond.![]()
![]()
wel in de buurt van de echte Die hard meetersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er is bij mij veel snelweg maar weinig lekkere/veilige bochten. Veel bochtenwerk dat wel maar meestal wel bomen langs de weg (80 Km-wegen)
[..]
Ik controleer altijd na een ritje of er weer een stukje van de schaamrand af is![]()
[..]
Ik kom uit het zuiden des lands en werk in E'hoven. Op dit moment ben ik gedetacheerd bij een klant van ons. Met mijn werkgever ben ik in gesprek voor een eventuele verhuisregeling omdat ons kantoor naar Utrecht of Den Bosch gaat verhuizen. Dan kom ik ook wat meer in de buurt van de FOK MC heb ik begrepen.
We spreken in het nieuwe seizoen wat af daar heb ik veel zin in! Als ik met m'n broer ga rijden krijg ik alleen maar op m'n donder![]()
Kijk mannen, zo leg je duidelijk en kort uit hoe je een mooie bocht kan nemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat bij mij heel goed helpt is om hardop tegen jezelf te praten.Vooral met oefenen dan dus. Verder doe ik dat eigenlijk niet meer. Je zegt tegen jezelf wat je moet doen (zoals kijken, remmen, terugschakelen, verzitten, tegensturen, kijken en dan bocht goed doorkijken tot je er door bent).
Ik rij elke dag motor maar het is altijd in de file. Ik zou me enigszins bezwaard voelen om bij een klaverblad het verkeer op te houden om dan in volle vaart de bocht te nemen. Iemand die zich mischien aangesproken voelt?quote:Tegensturen helpt heel erg goed, dan merk je dat je automatisch iets meer gas geeft totdat je heel strak de bocht door stuurt. Helaas heb ik het dus al even niet meer geoefend en tijdens het toeren gebruik ik het dan nog te weinig.![]()
Ik gok op een echte spier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef R2-D2 het volgende:
Ja, slecht gefotoshopped...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tegen jezelf praten om een bocht in te gaan lijkt mij te bewust handelen, en dan gaat het bij mij niet goed
Ze zal het ook wel te druk hebben met pratenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze bedoelt dat ze de hele bocht aan het denken is.![]()
![]()
dat praten is alleen maar om van wat je moet doen in en voor een bocht een gewoonte te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kijk mannen, zo leg je duidelijk en kort uit hoe je een mooie bocht kan nemen![]()
En tegenmezelf praten is niet moeilijk tegenwoordig![]()
[..]
Ik rij elke dag motor maar het is altijd in de file. Ik zou me enigszins bezwaard voelen om bij een klaverblad het verkeer op te houden om dan in volle vaart de bocht te nemen. Iemand die zich mischien aangesproken voelt?
Ja ohkee maar als het groen is terug wegrijden he, je hebt me goed gehoord he!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef hicham het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/(...)ile=afl3/afl3_04.wmv
Ja, op motozoom kan je alle producten bekijken en de Nederlandse omschrijving ervang lezen om het vervolgens via het goedkopere http://www.louis.de te bestellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
Ik verveel me weer en ben op deze site terechtgekomen. Kent iemand deze zaak?
dat is het nederlandse zusje van Louis.dequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
Ik verveel me weer en ben op deze site terechtgekomen. Kent iemand deze zaak?
spuit 11quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is het nederlandse zusje van Louis.de![]()
hebben best leuk spul hoorik koop er alleen dingen die in de aanbieding zijn
![]()
als je nog goedkoper uit wilt zijn moet je bij Louis in Duitsland bestellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |