het is wel duidelijk dat het niet begrepen is wat daarmee bedoeld wordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef worldpimber het volgende:
Tegen jezelf praten in een bochtEen helm dragen neigt naar abnormale gedragingen ...
don't worryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is wel duidelijk dat het niet begrepen is wat daarmee bedoeld word![]()
Volgens mij kan ik ze het beste in duitsland bestellen bij louis.dequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zijn beide gay, echte motorbikkelvrouwen bestellen bij Polo Motorrad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is het nederlandse zusje van Louis.de![]()
hebben best leuk spul hoorik koop er alleen dingen die in de aanbieding zijn
![]()
als je nog goedkoper uit wilt zijn moet je bij Louis in Duitsland bestellen![]()
quote:Op zaterdag 01 oktober 2005 20:34 schreef Heavys het volgende:
Ik heb mijn TL 1000 R uit 99 vorig weekend ingeruild voor een SM
specs TL 1000 R
full race Yoshi system
powercomander
gear indicator
(Afbeelding)
specs WR
carbon velgen
Leo vince X3 compleet systeem
radiale remtangen en cilinder
instelbare kroonplaat
(Afbeelding)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
kijk eens naar de tijd van de postings![]()
Schaamrandjes controleer ik ook altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er is bij mij veel snelweg maar weinig lekkere/veilige bochten. Veel bochtenwerk dat wel maar meestal wel bomen langs de weg (80 Km-wegen)
[..]
Ik controleer altijd na een ritje of er weer een stukje van de schaamrand af is![]()
[..]
Ik kom uit het zuiden des lands en werk in E'hoven. Op dit moment ben ik gedetacheerd bij een klant van ons. Met mijn werkgever ben ik in gesprek voor een eventuele verhuisregeling omdat ons kantoor naar Utrecht of Den Bosch gaat verhuizen. Dan kom ik ook wat meer in de buurt van de FOK MC heb ik begrepen.
We spreken in het nieuwe seizoen wat af daar heb ik veel zin in! Als ik met m'n broer ga rijden krijg ik alleen maar op m'n donder![]()
Ofquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef worldpimber het volgende:
Leuk 'vrouwen zijn naïef' linkje RD²![]()
Precies! Volgens mij zei ik dat ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat praten is alleen maar om van wat je moet doen in en voor een bocht een gewoonte te maken![]()
als je het erin gestampt heb dan gaat het gewoon vanzelf
![]()
wie dat bedacht heeft![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Of
Vrouwen doen naief en mannen blijven dom
3,3 miljoen Euro.....
("No pussy is worth all that!" Eddy Murphy over Johnny Carson 's scheiding)
als dat voor jou werktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Precies! Volgens mij zei ik dat ookTijdens het meeten heb ik daar ook geen tijd voor had ik er extra nog bij gemeld. Maar als je een nieuwe techniek wilt oefenen is dit voor mij een goede manier. Gewoon zeggen wat je moet doen en dan lukt het wel.
Toen ik net mijn rijbewijs had, heb ik sommige scherpe bochten behoorlijk hard genomen. Als ik dacht dat ik het niet ging halen dan zei ik gewoon KIJKEN en wat gevloek erbij en zo en dan ging het alsnog heel goed.
Maar ja ieder zijn eigen methode hoor. Ik praat tijdens meets dus nooit mocht iemand het interessant vinden om dat te weten.Maar om iets nieuws te oefenen of om je kalmte te bewaren op het moment dat het fout gaat, dan helpt het. Dat had ik ook met die wheely of als de achterkant uitbreekt. Dan bedenk je wat je moet doen om niet op je plaat te gaan en dan voer je dat uit.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Precies! Volgens mij zei ik dat ookTijdens het meeten heb ik daar ook geen tijd voor had ik er extra nog bij gemeld. Maar als je een nieuwe techniek wilt oefenen is dit voor mij een goede manier. Gewoon zeggen wat je moet doen en dan lukt het wel.
Toen ik net mijn rijbewijs had, heb ik sommige scherpe bochten behoorlijk hard genomen. Als ik dacht dat ik het niet ging halen dan zei ik gewoon KIJKEN en wat gevloek erbij en zo en dan ging het alsnog heel goed.
Maar ja ieder zijn eigen methode hoor. Ik praat tijdens meets dus nooit mocht iemand het interessant vinden om dat te weten.Maar om iets nieuws te oefenen of om je kalmte te bewaren op het moment dat het fout gaat, dan helpt het. Dat had ik ook met die wheely of als de achterkant uitbreekt. Dan bedenk je wat je moet doen om niet op je plaat te gaan en dan voer je dat uit.
Bij mijn vorige werkgever waarbij ik veel op de weg zat heb ik RAW op MP3 laten zetten en was dat het enige wat ik draaide als ik onderweg was. Ik heb veel gelachen toen en elke-keer-weer. Wat zouden de medeweggebrukers wel niet gedacht hebben...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]RAW
![]()
hij is oud ( halverwege jaren 80 ) maar nog steeds geweldig en actueel![]()
Dat heb ik nog niet, dat wil ik dus op een zo kort mogelijke termijn erin hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als dat voor jou werktvoor mij gaat het iig heel anders; bij het naderen vd bocht probeer ik hem in te schatten en motor laten vallen en dan op gevoel erdoorheen jagen
kijken heb ik mezelf in het begin (riet&pepijn periode) aangeleerd
Ik was ook niet zo serieus, betreffende reply van Rausdauwer was gewoon geschikt als troll-voerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gewoon oefenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet, dat wil ik dus op een zo kort mogelijke termijn erin hebben.
Bij heel veel dingen heb ik dat ook niet meer nodig, maar bij het tegensturen en verzitten bijvoorbeeld nog wel. Ik kan niet van het ene moment op het andere besluiten van ik ga tegensturen en verzitten. Zo makkelijk is het nog niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als dat voor jou werktvoor mij gaat het iig heel anders; bij het naderen vd bocht probeer ik hem in te schatten en motor laten vallen en dan op gevoel erdoorheen jagen
kijken heb ik mezelf in het begin (riet&pepijn periode) aangeleerd
ik had al zo'n ideequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik was ook niet zo serieus, betreffende reply van Rausdauwer was gewoon geschikt als troll-voer![]()
[..]
Gewoon oefenen![]()
Weet nog dat ik na 1 van de eerste meets een keer tegen OPM zei dat hij mooi strak de klaverbladbochten nam terwijl ik steeds binnenkant - buitenkant - binnenkant - buitenkant etc. nam omdat ik of te strak instuurde, of te wijd. En het corrigeren daarvan ging ook niet goed, dus ging in een kronkelende lijn de bocht doorNu gaat dat echter wel goed
Al zeg ik het zelf
Als je maar blijft praten, ook na het rijden.. bedoel dat je veilig thuiskomt.quote:<bla bla>
Daarna is het weer saai...
With stupid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:51 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, Groetjes!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:22 schreef R2-D2 het volgende:
Hoe krijg ik mezelf weer in "werkmodus" als ik al in "Op-de-motor-naar-huis-modus-zat?
Eerst maar eens een kopje thee en dan concentreren op het werk i.p.v. F5-en op FOK!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben al lang thuis hoor, de <censuur> staat al te dampen op tafel.![]()
![]()
Met <censuur> schillen en het afval in een krant opvangen zag ik dat ik bij ben tot juni 2005.![]()
Jij hebt ook niet veel variatie in je online vriendenkring, 2x een Guust Geluk en 3x een Leon in je MSN lijst + 2x een vanKoolwijk in je google talkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:31 schreef bwt het volgende:
Dan zal ik mijn desktop ook maar ff showwen.
[afbeelding]
Ehhh, de offline lijst past nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel variatie in je online vriendenkring, 2x een Guust Geluk en 3x een Leon in je MSN lijst + 2x een vanKoolwijk in je google talk
En 2 19" CRT's, dat neemt nogal wat ruimte in
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef bwt het volgende:
O ja, niet iedereen heeft al een G-mail account. dus die lijst is nog erg leeg.
maar de talk functie is wel heeeeeeel fatsoenlijk van kwaliteit
De resize werkt niet helemaal goed zie ikquote:
Aan mijn desktop kan je ook zien dat ik een net meisje ben he.quote:
TTTuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Aan mijn desktop kan je ook zien dat ik een net meisje ben he.
En dan denk jij, dat ga ik maar eens proberen danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
En na de afwas eerst maar even wat eenvoudige bling bling.![]()
[[url=http://img138.imageshack.us/img138/4283/p1010971web0fe.th.jpg]afbeelding][/URL] > > [[url=http://img138.imageshack.us/img138/1347/p1010973web7hn.th.jpg]afbeelding][/URL]
En dan nu zo aan het echte werk beginnen.![]()
Derden hebben al voorspeld dat dit zo goed als onmogelijk gaat worden. De haakste slijper was de beste en snelste methode om die naven ertussen uit te halen slopen.
[[url=http://img138.imageshack.us/img138/5042/p1010974web6yo.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef Rausdouwer het volgende:
En dan denk jij, dat ga ik maar eens proberen dan
In ieder geval succes, hoop dat het je gaat lukken.![]()
quote:
Imageshackquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie niet waagt..
De meesten doen het zo.![]()
[afbeelding]
<<knip>> niet meer nodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie niet waagt..
De meesten doen het zo.![]()
[afbeelding]
Solved.quote:
quote:
Check your mailquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Mag ik het origineel, heb ook nog een bureublad nodig
![]()
edit: dat tekstdocumentje![]()
Een klok van maken lijkt me leukerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Affijn, foto achter die opengeknipte velgen, en ophangen in de huiskamer.![]()
![]()
je ben al bijna net zo populair alsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:38 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
"Reetvullers adres.txt"
"FTP_Hicham..."
Ik sta al op 2 desktopsAlleen weet ik niet wat dat bestandje op Pepijns desktop deed
Justquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
Solved.![]()
Ze maken af en toe een foutje.![]()
Computers maken toch geen fouten?![]()
Rot geprogrammeerd dus.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Juststop
using
Imageshack
geen notes voor mij![]()
Tnx Martie
edit![]()
![]()
Ik vind het wel een mooi achtergrondje![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had ik niet een tijdje geleden gepost dat ie geestelijk 12 was?
*tong uitsteekt !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
wat zit je nou te ijlen?
[..]
Ik had jouw reactie toen nog niet gelezen![]()
![]()
ik hoorde dat je chaggo was van de hongerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef hollander172 het volgende:Wat een desktops..........
Geweldig!
Dit is de mijne:
[afbeelding]
Ja ik weet wat waar staat en alles wat buiten beeld staat ken ik ook uit mijn hoofd.![]()
Check dat mapje op mijn desktop (die naakte hierboven ergensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef hollander172 het volgende:Wat een desktops..........
Geweldig!
Dit is de mijne:
[afbeelding]
Ja ik weet wat waar staat en alles wat buiten beeld staat ken ik ook uit mijn hoofd.![]()
Ik zou hier dus helemaal hondsdol van worden hè.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef hollander172 het volgende:Wat een desktops..........
Geweldig!
Dit is de mijne:
[afbeelding]
op mijn werk is een colega die heeft meer dan 250 snelkoppelingen op zijn bureaubladquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen, zo een vervuilde desktop
Maar wat heb je aan dingen die buiten het beeld staanDie kun je toch niet bereiken
(behalve dan via de windows verkenner) Of krijg je dan ergens een scrollmogelijkheid ofzo?
Zou het zelf niet weten aangezien ik mijn desktop nog nooit zo vol heb gekregen
Ow, en die map in het midden die Youssef heet is zeker expres![]()
Penny club![]()
GS500E
![]()
Ik wist dat ik altijd op je kan rekenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik hoorde dat je chaggo was van de honger![]()
hier een kadootje van mij![]()
![]()
[afbeelding]
Reflecteert mijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen, zo een vervuilde desktop
Je kan gewoon met de cursortoetsen alles bereiken, weet exact hoeveel tikjes buiten beeld iets staat.quote:Maar wat heb je aan dingen die buiten het beeld staanDie kun je toch niet bereiken
(behalve dan via de windows verkenner) Of krijg je dan ergens een scrollmogelijkheid ofzo?
Zou het zelf niet weten aangezien ik mijn desktop nog nooit zo vol heb gekregen
quote:Ow, en die map in het midden die Youssef heet is zeker expres gedaan
Penny club![]()
GS500E
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:08 schreef hollander172 het volgende:Yous staat er nog omdat ik die snel herken en fotomeuk van hier naar toe sleep.
Kom maar een keertje opruimen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zou hier dus helemaal hondsdol van worden hè.![]()
Volgens mij mag je weer schransen hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wist dat ik altijd op je kan rekenen![]()
tnx
maar ik ben helemaal niet sjaggo
hoe kom je derbij??.
Ik stuur mijn zus wel even langs...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kom maar een keertje opruimen.![]()
Niet vergeten te bukken tijdens het stoffen he?![]()
Schransen macht freiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef ondeugend het volgende:
De meinigen verschillen nogal begreep ik laatst.
Kom gezellig samen, beetje de banden aanhalen enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik stuur mijn zus wel even langs...
[afbeelding]
Ik begreep dat van een moslimjongen dat het toch steeds meer gebeurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schransen macht frei
Je mag helemaal geen voedsel/drinken tot je nemen tussen zons op en ondergang, daar besetaat iig geen twijfel over hoor![]()
He dat schept mogelijkheden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schransen macht frei
Je mag helemaal geen voedsel/drinken tot je nemen tussen zons op en ondergang, daar besetaat iig geen twijfel over hoor![]()
ik hoorde dat roken zelfs niet magquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schransen macht frei
Die heb je er ook bij natuurlijk. Net doen alsof ze goed gelovig zijn en dan gewoon zichzelf voor de gek houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik begreep dat van een moslimjongen dat het toch steeds meer gebeurt.
Wat een zondig moslim !![]()
Jij bent ook helemaal niet zelfingenomen he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef hicham het volgende:
Een klok van maken lijkt me leuker
Ik zou eigenlijk binnenhuisarchitect moeten worden met mijn goede ideeen![]()
Dat videogeheugen moet ook gebruikt worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
op mijn werk is een colega die heeft meer dan 250 snelkoppelingen op zijn bureaublad![]()
ik heb 3 maanden geleden zijn pc opgeruimd en toen waren het er 253dus inmiddels zullen er nu wel 300 op staan
![]()
Met Nederlandse vrouwen erbij hebben ze dan weer helemaal geen moeite ove rhet algemeen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ja die familie van haar vond het nog niks.![]()
Ja dat klopt! Goedenavond, ff bijlezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had ik niet een tijdje geleden gepost dat ie geestelijk 12 was?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
Er is niks op tv, het is al donker en er is niemand van de FOK MC![]()
Dat wordt een kort avondje![]()
Eehrhr, misschien dat je erg veel kracht moet zetten op die dingen, maar in het algemeen werkt het tegenhouden met een schroevendraaier en draaien met de sleutel toch sowieso slechterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Patrick281 het volgende:
Dat draait lekker mee met losschroeven, en een simpele kruiskop schroevedraaier haalt nooit de tegendruk vast die je met de sleutel erop zet.![]()
Ik heb eindelijk de moeite genomen weer mijn TV-kaart goed in te stellen dus ik kan weer het nieuws volgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
Er is niks op tv, het is al donker en er is niemand van de FOK MC![]()
Dat wordt een kort avondje![]()
Vanavond over de kermis gelopen - om de 20 meter rook je weer een vette joint.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:42 schreef worldpimber het volgende:Over het nieuws gesproken
Nederland = 1 grote hennepkwekerij, en nog mensen die het goedpraten ook
Doet jullie moeder ook mee ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schransen macht frei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |