Kweenie maar welke twolla stond er achter de kassa die dat zei ?quote:"Spaart u zegeltjes nodig?" (supermarkt)
Beter dan betaalde grofheid..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Heerlijk, die betaalde beleefdheid.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Piep".
Zelfscankassa bij de C1000 in Delft.
'andere kant' (als ik het pasje er verkeerd doorheen haal, ook bij een willekeurige supermarkt)quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:12 schreef Antal het volgende:
U mag uw pasje er door halen (willekeurige supermarkt)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
"Volgende week zelfde tijd?"
-Rooie brug, Utrecht
Geweldig!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef Leipo666 het volgende:
"nog een prettige avond" Etos
nadat ik daar een pakje condooms gekocht had
En die cassiere zo van :"Wtf?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:36 schreef TeleluvR het volgende:
Met een stapel kleding aan komen, op de toonbank leggen, dan vragen ze 99 van de 100 keer:
"Deze doen?"
Nee, doe toch maar die andere....
Mijn babyeendjes -deel 3-quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:05 schreef CyFanate het volgende:
Bij supermarkt als je met veel zakken chips aan komt zetten (3 tussenuren op school): Goh, honger....... GRRRRRRR
Nee trut, dit stop ik in mijn reet en dat laat ik het de eendjes eten, nou goed?
Ja, das waar, maar ik ben bang dat we de Amerika-weg opgaan, waar mensen enkel nog beleefd zijn voor geld.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Beter dan betaalde grofheid..
Maar kan het natuurlijk anders zien..![]()
je staat in hun fotoboek met vaste gasten, dan zijn ze extra beleefd. Hoeveel weeg je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef BrauN het volgende:
Eergisteren gehoord bij de McDonald's in Zwolle.
.....
Gisteren bij de McDonald's in Zoetermeer, kassa werknemer:
.....
Nu vraag ik je... wat ís dit voor waanzin?Nieuwe policy van McDonald's? Tering, ik zou er bijna vrolijk van worden, van zulke werknemers...
Dat is totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:14 schreef Adfundum het volgende:
[..]
je staat in hun fotoboek met vaste gasten, dan zijn ze extra beleefd. Hoeveel weeg je?
Nee!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
"Mag het ietsjes meer zijn?" - Slager.
Maar dat is wel heel ruig!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef missC het volgende:
Het was te lollog om boos op te worden maar het kan toch eigenlijk niet (in de ToysRus)
Humor zou zijn om dan als slager als de klant 'ja' antwoordt er gewoon 1 kilo bij te leggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
"ja, u mag nu uw pincode intoetsen"quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:12 schreef Antal het volgende:
U mag uw pasje er door halen (willekeurige supermarkt)
Nou liever dat dan:quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, das waar, maar ik ben bang dat we de Amerika-weg opgaan, waar mensen enkel nog beleefd zijn voor geld.
wat ook leuk is....quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:47 schreef Patrick26 het volgende:
Ik hoorde een medewerkster van een natuurwinkel tegen een klant op oudjaarsdag zeggen: EN EEN GOED EINDE HE, nou ik heb in de stuipen gelegen van het lachen, en met mij nog velen![]()
![]()
wilt u menu?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:40 schreef Bakkioli het volgende:
Chinees - Sambal bij? en bij weggaan: Eet smakelijk meneel!
(echt waal he)![]()
Paupurrrrrr ihihihihihihi oneoneoneonequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Zo, ken je weer effe lekker vooruit."
Bij aankoop van 2 balen Tembaco, incl. Rizla (rood).
Nou, "Een goed uiteinde" wordt hier gewoon gezegd op oudejaarsdagquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:47 schreef Patrick26 het volgende:
Ik hoorde een medewerkster van een natuurwinkel tegen een klant op oudjaarsdag zeggen: EN EEN GOED EINDE HE, nou ik heb in de stuipen gelegen van het lachen, en met mij nog velen![]()
![]()
Nee, geef maar 100 gram te weinigquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Goeie actie, waarschijnlijk vond ze het in eerste instantie niet leuk, maar later wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Maar dat is wel heel ruig!
Ik heb een keer zo'n boekenclub meidje over de zeik gekregen.
"Hoi mag ik jou wat vragen?" (voor de 1000e keer)
"Nou, mag ik jóu wellicht iets vragen?"
"Eh... ja."
"Wat voor ondergoed heb je aan?"
"HuhWat is dat nou weer voor een vraag?"
"Ja, jij probeert mij te naaien."
Vond ze niet leuk.
Of "Nee, ik heb 100 gram besteld, en niets meer of minder".quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, geef maar 100 gram te weinig.
Daar is niks pauper aan. Tembaco is een elite-shag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Paupurrrrrr ihihihihihihi oneoneoneone
Ja idd! Ik wil alleen kijken en dan nóg weet je zelf wel wat voort soort dingen/stijl je zoekt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:27 schreef aidyl het volgende:
De meest verschrikkelijke zin als je in een kledingwinkel bent: "Kan ik u ergens mee helpen?"
ja, dat haat ik ook idd. Rot op, laat me met rust, als ik iets wil kom ik wel naar je toequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja idd! Ik wil alleen kijken en dan nóg weet je zelf wel wat voort soort dingen/stijl je zoekt.
Of juist zeggen: "ja, kunt u mijn broek van mijn reet trekken en kijken of er nog remsporen in mijn onderbroek zitten?"![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
spaart u zegeltjes
NEE
heeft u een bonuskaart
NEE OOK NIET
heeft een airmilespas
NEE GVD IK WIL GEWOON MIJN BENZINE AFREKENEN DOOS
mijn favo zelfscankassa zegt: please take your items with youquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Piep".
Zelfscankassa bij de C1000 in Delft.
Klassieker.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:47 schreef wendytje het volgende:
[..]
wilt u menu?
nee, geef me eerst maar wat je eten![]()
(me nu)
En je laat niet even weten dat je in zwolle bent?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef BrauN het volgende:
Bij het verlaten van het pand, werknemer bij de deur: "Heeft het u gesmaakt meneer? Mooi! En hopelijk tot de volgende keer! Een goede dag nog, hè."
'ohja, stom van mij, ik heb hier nog een briefje van 25, wacht, ik zal hem even voor je pakken'quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef MartineBijl het volgende:
In de supermarkt, nadat ik 30 euro overhandig om een totaalbedrag van ¤ 24.85 te voldoen:
"Heeft u niet kleiner?"![]()
Geen grap dit![]()
1 briefje van 20, en 1 briefje van 5, kan toch ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef MartineBijl het volgende:
In de supermarkt, nadat ik 30 euro overhandig om een totaalbedrag van ¤ 24.85 te voldoen:
Geen grap dit![]()
Vooral bij winkels in dorpen. Kunnen soms nog niet eens voor 1,50 in munten teruggevenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef MartineBijl het volgende:
Geen grap dit![]()
Urk zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef C2000 het volgende:
[..]
Vooral bij winkels in dorpen. Kunnen soms nog niet eens voor 1,50 in munten teruggeven![]()
Helemaal mee eens, waarom zou je kleren kopen met zo'n grote merk eropquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:04 schreef missC het volgende:
-heeft u ook reclamevrije tasjes ?
"????"
-wil best betalen voor een tas, maar niet om dan zelf als lopende advertentie over straat te moeten...daarom koop ik ook geen t-shirts waar je hele borst is bedrukt met een merk....
paar keer geprobeerd, maar is echt te moeilijk
Ze vroegen me laatst of ik het (bier) van te voren wilde bestellen zodat ze er rekening mee kunnen houden. (geen gein)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef B_BOY het volgende:
"zeker een feestje?"
"NEE ik heb dorst"
(bij het halen van wat kratten bier)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:56 schreef Allan24 het volgende:
Bij de AH: "Mag ik je legitimatie even zien?" bij de aankoop van een fles Martini Bianco.
Ik ben 27...
Lolquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook errug flauw:
"Dat is dan ¤ 19,75"
"Zo, da's lang geleden"
of bij de Mac Donalds aan de kassa:
"wilt u het hier op eten?" (standaard-vraag)
"nee doe maar aan een tafeltje"
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef thefunny het volgende:
"Heeft u een bonuskaart?"
"Prettig weekend!"
"Fijne feestdagen!"
Jim Speelmans...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef jaguar het volgende:
Dit word hem? (terwijl je een broek op de toonbank neerlegd)
En dan als grap:
Nee.
Nee ik ben Henk en ik heb een enorme dwangneurose.
Ik leg systematisch broeken op de toonbank bij elke winkel.
En nu ga ik 2 andere broeken halen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef jaguar het volgende:
En dan als grap:
Nee.
Probeert u het eens op de tentenafdeling.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
"Sorry meneer, de maat die u zoekt hebben wij helaas niet meer in voorraad."
Of ze denken dat je 11 bent..quote:snackbar in Amersfoort bij het bestellen van een paar blikjes bier: Wil je de volgende keer appalsap bestellen, dan weten wij wat je bedoelt! Blijkbaar mogen ze geen bier verkopen???
Bij de DA, winkelmeisje tegen man die om 5 voor negen een doos tampons komt halen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:49 schreef Nolius het volgende:
"Veel plezier ermee en nog een fijn weekend" (willekeurige winkel)
wil je frietSAUUUSSSSSSSSSSSSSSS erbij?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:20 schreef Antal het volgende:
small, medium of large (elke Mac)
....heb ik een keer gehad. Werd nog leuker toen ik 's avonds achter de bar aan het werk was en wie denk je dat er wat te drinken kwam bestellen??? (d'r gezicht...wist zich even geen houding te geven maar het was ook een familieverpakking)quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef Leipo666 het volgende:
"nog een prettige avond" Etos
nadat ik daar een pakje condooms gekocht had
Dat is niet vreemd wanneer je 20 kratten meeneemtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ze vroegen me laatst of ik het (bier) van te voren wilde bestellen zodat ze er rekening mee kunnen houden. (geen gein)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:18 schreef Devlinsect het volgende:
"Dan plaats ik de tas wel hier, zodat u straks kan betalen"![]()
"Gaat u de halve liters die u onder uw jas heeft ook betalen?"![]()
is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Slager Korrel vliegende Panthers ofzoiets ..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Dat zeggen ze als je normale kleren koopt toch ook, die trek je toch ook niet de hele dag door aan en uit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik koop een stel boxers bij de Bijenkorf: veel plezier ermee hè!
uh... Wat dacht je? Dat ik ze heel de dag door aan en uit ga trekken?
tsja... misschien lag het aan de persoon die het zeiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat zeggen ze als je normale kleren koopt toch ook, die trek je toch ook niet de hele dag door aan en uit?
Met boxershorts/lingerie vind ik het juist logischer om er plezier mee te wensen
Misschien heb jij wel zo'n uitstraling of manier van kleden dat ze 't niet zeker wistquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:54 schreef Pek het volgende:
Ik kocht ooit eens een spannend lingerie-setje voor m'n vriendin bij de Hunkemoller, vraagt die muts aan de kassa:"Is het een kadootje?"
Nee, het is voor mezelf![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:16 schreef Solitarias het volgende:
"Glaasje champagne?"
Na 4 uur durende aankoop van een pak.....
geweldigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:16 schreef Solitarias het volgende:
"Glaasje champagne?"
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:16 schreef Solitarias het volgende:
"Glaasje champagne?"
ook leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
'Ik heb een zwart-wit cartridge nodig voor mijn **** -printer'
'hoezo, print U regelmatig op zwart papier dan?'
Jimmy Speelmans!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef jaguar het volgende:
En dan als grap:
Nee.
wat onhumaan van jequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef umberrella het volgende:
Ohh bij de wereld winkel na het afrekenen.
"Weet u wat humanitas doet?"
ik: ehhh ja! *loopt weg*
"Heeft u niet even tijd voor mij?"
ik: nee..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:23 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
"Zo, u heeft zeker heel veel last van ratten in huis."
"U komt zeker weer voor de inhoud van de kassa."
"Zal ik het inpakken of wilt u het meteen aantrekken?" (pakje condooms)
"Wilt u meteen betalen of moet ik het weer op de rekening van O. Bin Laden zetten?" (tuincentrum)
Geweldigquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:31 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat ik koffie besteld had bij Starbuck Sauchiehallstreet, Glasgow:
"Would you like anything else?"
"Such as?"
"I don't really know"
"Guess not then"
"Well, alright"
Misschien wel het geweldigste gesprek wat ik ooit met iemand achter een balie gehad heb.![]()
Lief Schots meisje
wel een grappigequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef missC het volgende:
het meest memorabele :
we staan batterijen te kopen voor speelgoed van onze dochter, discussieren over de dikte. Mijn man zegt : ik moet meteen door naar mijn werk, lukt het je wel (kindveilig is tegenwoordig met schroefje nippeltje etc). Dus ik zeg : ja denk het wel....Roept die verkoper heel jolig : jajaja zij heeft u voorlopig niet nodig hoor, met Duracell is het dikke pret in bed !
Het was te lollog om boos op te worden maar het kan toch eigenlijk niet (in de ToysRus)
Maar da's juist mooi! Waarschijnlijk had weer de een of andere bedrijfsleider het op de heupen en zojuist weer bedacht dat dat maar aan iedereen gevraagd moet worden. Na 2 dagen is dat weer vergeten maar vooral in het begin wordt er dan bij iedereen erg op gelet, dus die meisjes weten zelf ook wel dat de vraag belachelijk is maar kunnen niet anders.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:56 schreef Allan24 het volgende:
Bij de AH: "Mag ik je legitimatie even zien?" bij de aankoop van een fles Martini Bianco.
Ik ben 27...
Die heb ik ook pas 100x gehoordquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:09 schreef ChrisJX het volgende:
"Is het een cadeautje?" aldus de jongen van de groenteafdeling nadat een klant worteltjes had gekocht
Aan de kassa pakt het scanapparaat de streepjescode op de plastic zakken waar het brood inzit niet
Klant: "Dan is het zeker gratis"
Ik: "Ja meneer, ha ha ha. U bent de eerste met deze ongelooflijk lollige grap
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:04 schreef ma_jojo het volgende:
Toen ik een paar jaar terug bij de bloemenwinkel werkte, kwam een vrouw een rouwkrans ophalen. Toen ze wegging, zei ik zonder erbij na te denken "Veel plezier ermee".
Die uitspraak is me wel altijd bij blijven staan.
Nee, je kunt sprookjesfiguren sparen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:24 schreef coz het volgende:
"sprookjeszegels ?"
is dat de nieuwe naam voor al die zegeltjes en punten en troep ?![]()
" .. "
Avec ceci/cela moet dat zijn. Wat nog meer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:55 schreef Prego het volgende:
en bij de Quick zeggen ze na m'n bestelling: avec souci?
souci is bezorgdheid dus ik vind het een beetje een rare vraag..
haha dit klinkt wel heel ergquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef BrauN het volgende:
Bij het verlaten van het pand, werknemer bij de deur: "Heeft het u gesmaakt meneer? Mooi! En hopelijk tot de volgende keer! Een goede dag nog, hè."
Gisteren bij de McDonald's in Zoetermeer, kassa werknemer: "Zóóó hier is uw maaltijd. En kijk eens aan, hier het bonnetje. Daar kunt u exact op zien wat u gekocht en betaald heeft. Eetsmakelijk meneer!"
Nu vraag ik je... wat ís dit voor waanzin?Nieuwe policy van McDonald's? Tering, ik zou er bijna vrolijk van worden, van zulke werknemers...
quote:
Je hebt zeker ook een hoop neusharen die eruit steken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij aankoop van 2 balen Tembaco, incl. Rizla (rood).
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:04 schreef ma_jojo het volgende:
Toen ik een paar jaar terug bij de bloemenwinkel werkte, kwam een vrouw een rouwkrans ophalen. Toen ze wegging, zei ik zonder erbij na te denken "Veel plezier ermee".
Die uitspraak is me wel altijd bij blijven staan.
Whahaquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:33 schreef MewBie het volgende:
Ik een keer tegen een kassiere: Je mag wel op PIN drukken hoor
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
Die shit met die broodjes
Als ik iets niet weet verzin ik een prijs.
soms is dit teveel, soms te weinig.
Boeiend
Inderdaad. Idioten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:36 schreef TeleluvR het volgende:
Met een stapel kleding aan komen, op de toonbank leggen, dan vragen ze 99 van de 100 keer:
"Deze doen?"
Nee, doe toch maar die andere....
Hehehequote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Gripper het volgende:
Afgelopen weekend, bij een burger king ergens in Duitsland. Een schattig, bloedmooi maar unwarscheinlich dom blondje, typje Jessica simpson, helpt mij.
Grip: "Gutenabend, ein doppelte whopper und ein medium coke bitte.."
BK-muts: "die whopper mit käse?"
Grip: "Ja bitte, und ein doppelte cheeseburger"
BK-muts: "auch mit käse?"
grip:" Es ist doch ein CHEESEburger, genau?"
BK-muts: "ah ja, klar..." (terwijl de uitdrukking op haar gezicht duidelijk maakte dat ze het nog steeds niet helemaal snapte.)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook errug flauw:
"Dat is dan ¤ 19,75"
"Zo, da's lang geleden"
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:30 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Cassière: "Heeft u soms 20 cent?"
Ik: "Mja, soms wel."
Cassière:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef B_BOY het volgende:
scan een briefje van 50 euro in. verklein het zo dat het de helft van de grootte word.
print het briefje dubbelzijdig en stop het in je portommonee,
ga naar de winkel en reken bijvoorbeeld iets van 1,50¤ met een gewoon briefje van 50.
op dit moment zal de cassiere zeggen, heeft u niet kleiner.
Op dat moment zeg je: "O, jawel hoor.. en tover je het verkleinde briefje van 50¤ uit je portomonee.
ROFLPANTOFFEL EINZ!!!!111!1 eInz!1!!!!1111
Prachtig!quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef B_BOY het volgende:
scan een briefje van 50 euro in. verklein het zo dat het de helft van de grootte word.
ga naar de winkel en reken bijvoorbeeld iets van 1,50¤ met een gewoon briefje van 50.
Op dat moment zeg je: "O, jawel hoor.. en tover je het verkleinde briefje van 50¤ uit je portomonee.
"Sorry ik spreek geen engels" is dan mijn reactiequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:20 schreef Antal het volgende:
small, medium of large (elke Mac)
Whehehehehequote:Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef B_BOY het volgende:
waarom de fout naar jezelf trekken? Ik zeg standaard: LEER NEDERLANDS VIEZE ALLOCHTOON!!!!1!1!1einzE!!!7quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
"Sorry ik spreek geen engels" is dan mijn reactie![]()
Ik werk zelf ook in een winkel:quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef Nuna het volgende:
''Heeft U een AH bonuskaart?'' Vraagt de cassière nadat ze mijn bonuskaart + boodschappen gescant heeft.
Cassière: ''Wilt U hetzelfde bedrag pinnen?''
Klant: ''Nee, graag iets minder. ''
Hm, en klanten denken dan ook nog serieus dat ze de eerste zijn die die grap gemaakt hebben.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef buzzer het volgende:
- Wilt u een plastic zak
- Nee dank u, ik heb al één prothese..
net als in een restaurant/cafe dat met bestelling-nummertjes werkt, keihard bingo gaan roepen. En dan vooral heel hard lachen om jezelf. Die grap is zelfs de eerste keer niet grappig, laat staan als je hem meerdere keren per dag hoort.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook in een winkel:
BettyR: Gaat het zo mee?
Klant: Of wou je het komen brengen HAHAHAAHAHA
NOT!
BettyR: Er zit een luchtgat in het brood, zal ik een andere snijden of wilt U hem goedkoper mee?
Klant: Of is de bakker erdoorheen gekropen HAHAHAHAHA *kijkt andere klanten aan die half meelachen*
Wat een lol mensen. Hou daar eens mee op, we horen het 20x per dag.
Tof, dus ik was niet de enige. Het mooiste was nog wel dat die cassieres me dan aan keken, van wtf zoveel??? En ik ze vervolgens aankeek, van ja ga zelf dan zoeken doos.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
Die shit met die broodjes
Als ik iets niet weet verzin ik een prijs.
soms is dit teveel, soms te weinig.
Boeiend
bemoeit ze zich meequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:58 schreef Tha_T het volgende:
Bij de AH bij onze school in de buurt.
Kom je met van die frikandellenbroodjes aan (btw) zegt de miep:
"Daar word je dik van."
Ik: "" (aangezien ik al goed gevuld ben
)
Vind ik nou niet echt netjes. De boete die de supermarkt krijgt als je het alleen al niet vraagt wil je als simpele caissière niet op je geweten hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:11 schreef Geerd het volgende:
Dinsdag bij de mac heerlijk weer dus lekker wezen touren.
Kom je met helm en compleet motorpak binnen en nog vragen"hier opeten, of menemen?"
Of bij een supermarkt 2 kratjes bier?
Geerd is 1.98 en iets uit de vouwen gegroeid,
met de auto sleutel in de hand.
Omdat je een beetje haast hebt.
Mag ik je id even zien?
Ik heb de 2 kratjes doorgeschoven en ben weggelopen.
mensen die alleen al daardoor op hun pik getrapt zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vind ik nou niet echt netjes. De boete die de supermarkt krijgt als je het alleen al niet vraagt wil je als simpele caissière niet op je geweten hebben. Maargoed, de eerste zie ik de grap ook nie zo van in, dus het zal wel aan mij liggen.
Vaak ben ik er niet bij met m'n werk, en dan heb ik al de bon gegeven (gaat automatisch als je pint), en dan vervolgens 5 seconden later vragen of diegene de bon nog had gewild. Helderrr
Vind ik ook niet kunnen. Had ze dan op zijn minst ff terug gezet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vind ik nou niet echt netjes. De boete die de supermarkt krijgt als je het alleen al niet vraagt wil je als simpele caissière niet op je geweten hebben. Maargoed, de eerste zie ik de grap ook nie zo van in, dus het zal wel aan mij liggen.
Vaak ben ik er niet bij met m'n werk, en dan heb ik al de bon gegeven (gaat automatisch als je pint), en dan vervolgens 5 seconden later vragen of diegene de bon nog had gewild. Helderrr
Ik: ''Wilt U de bon erbij?''quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
- Wilt u de bon erbij
- Nee dank u, ik heb er al een tussen mijn ruitenwisser
ook echt een megagrap van de bovenste plank!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:55 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik: ''Wilt U de bon erbij?''
Klant: '' Ja, dan kan ik het aftrekken van de belasting. HAHAHA.. ''
Ik: ''''
Hoor je ook 10x per dag...
Vervolg daarvan:quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef Metro2005 het volgende:
U mag uw pasje doorhalen
U mag nu op de JA toets drukken
En vervolgens als bediende alles gaan inpakken! Omdat je het wil MEENEMEN naar dat tafeltjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook errug flauw:
"Dat is dan ¤ 19,75"
"Zo, da's lang geleden"
Je wilt niet weten hoeveel klanten terug brengen, met name vrouwen!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:53 schreef lucienne2 het volgende:
bij het afrekenen:
u kunt binnen 14 dagen ruilen...
ik koop het toch omdat ik eht leuk vind. of denken ze sons dat ik mijn maat niet ken?
Hij was ws trots op zijn net behaalde rijbewijs en vond dat die er al heel oud en stoer uitzagquote:Op donderdag 1 februari 2007 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook altijd aan. Bij de boekhandel hierzo komt er 50 cent bijquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef TJDoornbos het volgende:
" Dan komt er wel 15 cent Pinkosten bij"
Jeuk Jeuk
En juist met die instelling is hij tot de 100.000 gekomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef BigBrownEyes het volgende:
Je moet eens weten hoe BOOS sommige mensen worden als je niet naar de airmiles vraagt, was een klant die een collega voor alles had uitgescholden omdat ze er niet naar had gevraagd en hij al had gepint. Kwam dus bij mij met zn klacht, die man was boos nie normaal...voor 8 zielige airmiles.
Hij had er trouwens al 100.000.....
Blond zekerquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef alsem het volgende:
Kassasletje"Mag ik je ID eens even zien?"
* alsem laat rijbewijs zien.
kassasletje: "Waar staat de datum?"![]()
Onder een bepaald bedrag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef Impry het volgende:
En nog extra moeten betalen wanneer je boven een bepaald bedrag pint?
"Nee, mag jij houden voor je plakboek"quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
* Bonnetje mee?
- Nee, we hebben net opnieuw behangen thuis.
100x per dag
Ooh zoiets had ik ook eens:quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef alsem het volgende:
Kassasletje"Mag ik je ID eens even zien?"
* alsem laat rijbewijs zien.
kassasletje: "Waar staat de datum?"![]()
Was dat bij de Jumbo vlakbij de Piushaven!??!?!?!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Ooh zoiets had ik ook eens:
Oud wijf achter de kassa toen we bier haalden: "Kunnen jullie je legitimatie laten zien?"
Wij: "Waarom, is toch duidelijk te zien dat wij oud genoeg zijn?"
Zij: "Maar ik wil het toch zien"
Wij: "Ik vraag jouw toch ook niet naar je leeftijd"
En toen mocht ik 2 a 3 maanden niet meer de supermarkt in![]()
Idd, van die mensen die gelijk denken dat ze er te jong uitzien en dat alles om hun draait.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:34 schreef Leipo666 het volgende:
mensen die alleen al daardoor op hun pik getrapt zijn
veel winkels hebben hun cassieres de uitdrukkelijke instructie gegeven iedereen, maar dan ook iedereen die alcohol koopt te vragen naar haar of zijn ID (alleen zo kan een winkel zich indekken tegen eventuele boetes)
Nee, ergens in de reeshofquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Was dat bij de Jumbo vlakbij de Piushaven!??!?!?!?!
Geef je nu toe dat je oud en lelijk bent?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef BigBrownEyes het volgende:
[..]
Moet je zeker nie bij mij sigareten komen halen, kruiken zeiker![]()
Daarom heeft ze ook een vibo natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:49 schreef Reneuh het volgende:
Nou ik wel een keer gehad toen ik zelf aan het werken was dat een vrouw batterijen aan mij vroeg. Dus ik liet haar die batterijen zien. Vroeg ze: "werken die ook in mijn vibo?"
En het was ook nog een lelijke vrouw
Omdat ze lelijk is?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:19 schreef berney het volgende:
[..]
Daarom heeft ze ook een vibo natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |