en nog steeds met z'n viertjes bij elkaarquote:
Ja, benieuwd hoe lang dat nog duurt. Maar goed het zijn natuurlijk ook soulmates met zo'n aparte opvoedingquote:Op maandag 12 september 2005 10:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en nog steeds met z'n viertjes bij elkaar![]()
Neem er dan wel 2, als je er 1 neemt kunnen ze elkaar niet zoethouden en kunnen ze vervelend zijn, zoals ik met m'n eerst eend hadquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:35 schreef CecilBDemented het volgende:
eendjes zijn echt zo leuk
wil ook een eend echt zo lief zijn ze
Vanaf week 6 doen ze het zelf hoor!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:15 schreef du_ke het volgende:
Goed bezig P!
Ik kan ze allevier nog steeds aaien, als je wat brood hebt tenminste. Dat is wel anders bij andere eenden, wat zijn die schuchtig zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef CecilBDemented het volgende:
kun je ze ook aaien?
Ze blijven bij elkaar, maar vechten ook met andere eendjesquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:10 schreef Tafkahs het volgende:
blijven ze altijd bij elkaar of mengen ze wel met de andere eendjes?
Joh?quote:
Eendjes zijn na een paar maanden groot, en aangezien het broedseizoen allang voorbij is zijn ze allemaal volwassen en vrijgelaten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:14 schreef DarkDancer het volgende:
heb je er nog een paar of zijn ze allemaal vergeven?
dit is wel een leuk kerstcadeau voor mijn vader!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |