Dat is niet vreemd wanneer je 20 kratten meeneemtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ze vroegen me laatst of ik het (bier) van te voren wilde bestellen zodat ze er rekening mee kunnen houden. (geen gein)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:18 schreef Devlinsect het volgende:
"Dan plaats ik de tas wel hier, zodat u straks kan betalen"![]()
"Gaat u de halve liters die u onder uw jas heeft ook betalen?"![]()
is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Slager Korrel vliegende Panthers ofzoiets ..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
"Mag het ietsjes meer zijn?" - Slager.
Dat zeggen ze als je normale kleren koopt toch ook, die trek je toch ook niet de hele dag door aan en uit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik koop een stel boxers bij de Bijenkorf: veel plezier ermee hè!
uh... Wat dacht je? Dat ik ze heel de dag door aan en uit ga trekken?
tsja... misschien lag het aan de persoon die het zeiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat zeggen ze als je normale kleren koopt toch ook, die trek je toch ook niet de hele dag door aan en uit?
Met boxershorts/lingerie vind ik het juist logischer om er plezier mee te wensen
Misschien heb jij wel zo'n uitstraling of manier van kleden dat ze 't niet zeker wistquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:54 schreef Pek het volgende:
Ik kocht ooit eens een spannend lingerie-setje voor m'n vriendin bij de Hunkemoller, vraagt die muts aan de kassa:"Is het een kadootje?"
Nee, het is voor mezelf![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:16 schreef Solitarias het volgende:
"Glaasje champagne?"
Na 4 uur durende aankoop van een pak.....
geweldigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:16 schreef Solitarias het volgende:
"Glaasje champagne?"
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:16 schreef Solitarias het volgende:
"Glaasje champagne?"
ook leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
'Ik heb een zwart-wit cartridge nodig voor mijn **** -printer'
'hoezo, print U regelmatig op zwart papier dan?'
Jimmy Speelmans!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef jaguar het volgende:
Dit word hem? (terwijl je een broek op de toonbank neerlegd)
En dan als grap:
Nee.
Nee ik ben Henk en ik heb een enorme dwangneurose.
Ik leg systematisch broeken op de toonbank bij elke winkel.
En nu ga ik 2 andere broeken halen.
wat onhumaan van jequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef umberrella het volgende:
Ohh bij de wereld winkel na het afrekenen.
"Weet u wat humanitas doet?"
ik: ehhh ja! *loopt weg*
"Heeft u niet even tijd voor mij?"
ik: nee..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:23 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
"Zo, u heeft zeker heel veel last van ratten in huis."
"U komt zeker weer voor de inhoud van de kassa."
"Zal ik het inpakken of wilt u het meteen aantrekken?" (pakje condooms)
"Wilt u meteen betalen of moet ik het weer op de rekening van O. Bin Laden zetten?" (tuincentrum)
Geweldigquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:31 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat ik koffie besteld had bij Starbuck Sauchiehallstreet, Glasgow:
"Would you like anything else?"
"Such as?"
"I don't really know"
"Guess not then"
"Well, alright"
Misschien wel het geweldigste gesprek wat ik ooit met iemand achter een balie gehad heb.![]()
Lief Schots meisje
wel een grappigequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef missC het volgende:
het meest memorabele :
we staan batterijen te kopen voor speelgoed van onze dochter, discussieren over de dikte. Mijn man zegt : ik moet meteen door naar mijn werk, lukt het je wel (kindveilig is tegenwoordig met schroefje nippeltje etc). Dus ik zeg : ja denk het wel....Roept die verkoper heel jolig : jajaja zij heeft u voorlopig niet nodig hoor, met Duracell is het dikke pret in bed !
Het was te lollog om boos op te worden maar het kan toch eigenlijk niet (in de ToysRus)
Maar da's juist mooi! Waarschijnlijk had weer de een of andere bedrijfsleider het op de heupen en zojuist weer bedacht dat dat maar aan iedereen gevraagd moet worden. Na 2 dagen is dat weer vergeten maar vooral in het begin wordt er dan bij iedereen erg op gelet, dus die meisjes weten zelf ook wel dat de vraag belachelijk is maar kunnen niet anders.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:56 schreef Allan24 het volgende:
Bij de AH: "Mag ik je legitimatie even zien?" bij de aankoop van een fles Martini Bianco.
Ik ben 27...
Die heb ik ook pas 100x gehoordquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:09 schreef ChrisJX het volgende:
"Is het een cadeautje?" aldus de jongen van de groenteafdeling nadat een klant worteltjes had gekocht
Aan de kassa pakt het scanapparaat de streepjescode op de plastic zakken waar het brood inzit niet
Klant: "Dan is het zeker gratis"
Ik: "Ja meneer, ha ha ha. U bent de eerste met deze ongelooflijk lollige grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |