Kweenie maar welke twolla stond er achter de kassa die dat zei ?quote:"Spaart u zegeltjes nodig?" (supermarkt)
Beter dan betaalde grofheid..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Heerlijk, die betaalde beleefdheid.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Piep".
Zelfscankassa bij de C1000 in Delft.
'andere kant' (als ik het pasje er verkeerd doorheen haal, ook bij een willekeurige supermarkt)quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:12 schreef Antal het volgende:
U mag uw pasje er door halen (willekeurige supermarkt)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
"Volgende week zelfde tijd?"
-Rooie brug, Utrecht
Geweldig!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef Leipo666 het volgende:
"nog een prettige avond" Etos
nadat ik daar een pakje condooms gekocht had
En die cassiere zo van :"Wtf?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:36 schreef TeleluvR het volgende:
Met een stapel kleding aan komen, op de toonbank leggen, dan vragen ze 99 van de 100 keer:
"Deze doen?"
Nee, doe toch maar die andere....
Mijn babyeendjes -deel 3-quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:05 schreef CyFanate het volgende:
Bij supermarkt als je met veel zakken chips aan komt zetten (3 tussenuren op school): Goh, honger....... GRRRRRRR
Nee trut, dit stop ik in mijn reet en dat laat ik het de eendjes eten, nou goed?
Ja, das waar, maar ik ben bang dat we de Amerika-weg opgaan, waar mensen enkel nog beleefd zijn voor geld.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Beter dan betaalde grofheid..
Maar kan het natuurlijk anders zien..![]()
je staat in hun fotoboek met vaste gasten, dan zijn ze extra beleefd. Hoeveel weeg je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef BrauN het volgende:
Eergisteren gehoord bij de McDonald's in Zwolle.
.....
Gisteren bij de McDonald's in Zoetermeer, kassa werknemer:
.....
Nu vraag ik je... wat ís dit voor waanzin?Nieuwe policy van McDonald's? Tering, ik zou er bijna vrolijk van worden, van zulke werknemers...
Dat is totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:14 schreef Adfundum het volgende:
[..]
je staat in hun fotoboek met vaste gasten, dan zijn ze extra beleefd. Hoeveel weeg je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |