Vooral bij winkels in dorpen. Kunnen soms nog niet eens voor 1,50 in munten teruggevenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef MartineBijl het volgende:
In de supermarkt, nadat ik 30 euro overhandig om een totaalbedrag van ¤ 24.85 te voldoen:
"Heeft u niet kleiner?"![]()
Geen grap dit![]()
Urk zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef C2000 het volgende:
[..]
Vooral bij winkels in dorpen. Kunnen soms nog niet eens voor 1,50 in munten teruggeven![]()
Helemaal mee eens, waarom zou je kleren kopen met zo'n grote merk eropquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:04 schreef missC het volgende:
-heeft u ook reclamevrije tasjes ?
"????"
-wil best betalen voor een tas, maar niet om dan zelf als lopende advertentie over straat te moeten...daarom koop ik ook geen t-shirts waar je hele borst is bedrukt met een merk....
paar keer geprobeerd, maar is echt te moeilijk
Ze vroegen me laatst of ik het (bier) van te voren wilde bestellen zodat ze er rekening mee kunnen houden. (geen gein)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef B_BOY het volgende:
"zeker een feestje?"
"NEE ik heb dorst"
(bij het halen van wat kratten bier)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:56 schreef Allan24 het volgende:
Bij de AH: "Mag ik je legitimatie even zien?" bij de aankoop van een fles Martini Bianco.
Ik ben 27...
Lolquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook errug flauw:
"Dat is dan ¤ 19,75"
"Zo, da's lang geleden"
of bij de Mac Donalds aan de kassa:
"wilt u het hier op eten?" (standaard-vraag)
"nee doe maar aan een tafeltje"
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef thefunny het volgende:
"Heeft u een bonuskaart?"
"Prettig weekend!"
"Fijne feestdagen!"
Jim Speelmans...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef jaguar het volgende:
Dit word hem? (terwijl je een broek op de toonbank neerlegd)
En dan als grap:
Nee.
Nee ik ben Henk en ik heb een enorme dwangneurose.
Ik leg systematisch broeken op de toonbank bij elke winkel.
En nu ga ik 2 andere broeken halen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef jaguar het volgende:
Dit word hem? (terwijl je een broek op de toonbank neerlegd)
En dan als grap:
Nee.
Nee ik ben Henk en ik heb een enorme dwangneurose.
Ik leg systematisch broeken op de toonbank bij elke winkel.
En nu ga ik 2 andere broeken halen.
Probeert u het eens op de tentenafdeling.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
"Sorry meneer, de maat die u zoekt hebben wij helaas niet meer in voorraad."
Of ze denken dat je 11 bent..quote:snackbar in Amersfoort bij het bestellen van een paar blikjes bier: Wil je de volgende keer appalsap bestellen, dan weten wij wat je bedoelt! Blijkbaar mogen ze geen bier verkopen???
Bij de DA, winkelmeisje tegen man die om 5 voor negen een doos tampons komt halen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:49 schreef Nolius het volgende:
"Veel plezier ermee en nog een fijn weekend" (willekeurige winkel)
wil je frietSAUUUSSSSSSSSSSSSSSS erbij?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:20 schreef Antal het volgende:
small, medium of large (elke Mac)
....heb ik een keer gehad. Werd nog leuker toen ik 's avonds achter de bar aan het werk was en wie denk je dat er wat te drinken kwam bestellen??? (d'r gezicht...wist zich even geen houding te geven maar het was ook een familieverpakking)quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef Leipo666 het volgende:
"nog een prettige avond" Etos
nadat ik daar een pakje condooms gekocht had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |