Kweenie maar welke twolla stond er achter de kassa die dat zei ?quote:"Spaart u zegeltjes nodig?" (supermarkt)
Beter dan betaalde grofheid..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Heerlijk, die betaalde beleefdheid.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Piep".
Zelfscankassa bij de C1000 in Delft.
'andere kant' (als ik het pasje er verkeerd doorheen haal, ook bij een willekeurige supermarkt)quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:12 schreef Antal het volgende:
U mag uw pasje er door halen (willekeurige supermarkt)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
"Volgende week zelfde tijd?"
-Rooie brug, Utrecht
Geweldig!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef Leipo666 het volgende:
"nog een prettige avond" Etos
nadat ik daar een pakje condooms gekocht had
En die cassiere zo van :"Wtf?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:36 schreef TeleluvR het volgende:
Met een stapel kleding aan komen, op de toonbank leggen, dan vragen ze 99 van de 100 keer:
"Deze doen?"
Nee, doe toch maar die andere....
Mijn babyeendjes -deel 3-quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:05 schreef CyFanate het volgende:
Bij supermarkt als je met veel zakken chips aan komt zetten (3 tussenuren op school): Goh, honger....... GRRRRRRR
Nee trut, dit stop ik in mijn reet en dat laat ik het de eendjes eten, nou goed?
Ja, das waar, maar ik ben bang dat we de Amerika-weg opgaan, waar mensen enkel nog beleefd zijn voor geld.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Beter dan betaalde grofheid..
Maar kan het natuurlijk anders zien..![]()
je staat in hun fotoboek met vaste gasten, dan zijn ze extra beleefd. Hoeveel weeg je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef BrauN het volgende:
Eergisteren gehoord bij de McDonald's in Zwolle.
.....
Gisteren bij de McDonald's in Zoetermeer, kassa werknemer:
.....
Nu vraag ik je... wat ís dit voor waanzin?Nieuwe policy van McDonald's? Tering, ik zou er bijna vrolijk van worden, van zulke werknemers...
Dat is totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:14 schreef Adfundum het volgende:
[..]
je staat in hun fotoboek met vaste gasten, dan zijn ze extra beleefd. Hoeveel weeg je?
Nee!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
"Mag het ietsjes meer zijn?" - Slager.
Maar dat is wel heel ruig!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef missC het volgende:
Het was te lollog om boos op te worden maar het kan toch eigenlijk niet (in de ToysRus)
Humor zou zijn om dan als slager als de klant 'ja' antwoordt er gewoon 1 kilo bij te leggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
"ja, u mag nu uw pincode intoetsen"quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:12 schreef Antal het volgende:
U mag uw pasje er door halen (willekeurige supermarkt)
Nou liever dat dan:quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, das waar, maar ik ben bang dat we de Amerika-weg opgaan, waar mensen enkel nog beleefd zijn voor geld.
wat ook leuk is....quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:47 schreef Patrick26 het volgende:
Ik hoorde een medewerkster van een natuurwinkel tegen een klant op oudjaarsdag zeggen: EN EEN GOED EINDE HE, nou ik heb in de stuipen gelegen van het lachen, en met mij nog velen![]()
![]()
wilt u menu?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:40 schreef Bakkioli het volgende:
Chinees - Sambal bij? en bij weggaan: Eet smakelijk meneel!
(echt waal he)![]()
Paupurrrrrr ihihihihihihi oneoneoneonequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Zo, ken je weer effe lekker vooruit."
Bij aankoop van 2 balen Tembaco, incl. Rizla (rood).
Nou, "Een goed uiteinde" wordt hier gewoon gezegd op oudejaarsdagquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:47 schreef Patrick26 het volgende:
Ik hoorde een medewerkster van een natuurwinkel tegen een klant op oudjaarsdag zeggen: EN EEN GOED EINDE HE, nou ik heb in de stuipen gelegen van het lachen, en met mij nog velen![]()
![]()
Nee, geef maar 100 gram te weinigquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Goeie actie, waarschijnlijk vond ze het in eerste instantie niet leuk, maar later wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Maar dat is wel heel ruig!
Ik heb een keer zo'n boekenclub meidje over de zeik gekregen.
"Hoi mag ik jou wat vragen?" (voor de 1000e keer)
"Nou, mag ik jóu wellicht iets vragen?"
"Eh... ja."
"Wat voor ondergoed heb je aan?"
"HuhWat is dat nou weer voor een vraag?"
"Ja, jij probeert mij te naaien."
Vond ze niet leuk.
Of "Nee, ik heb 100 gram besteld, en niets meer of minder".quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, geef maar 100 gram te weinig.
Daar is niks pauper aan. Tembaco is een elite-shag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Paupurrrrrr ihihihihihihi oneoneoneone
Ja idd! Ik wil alleen kijken en dan nóg weet je zelf wel wat voort soort dingen/stijl je zoekt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:27 schreef aidyl het volgende:
De meest verschrikkelijke zin als je in een kledingwinkel bent: "Kan ik u ergens mee helpen?"
ja, dat haat ik ook idd. Rot op, laat me met rust, als ik iets wil kom ik wel naar je toequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja idd! Ik wil alleen kijken en dan nóg weet je zelf wel wat voort soort dingen/stijl je zoekt.
Of juist zeggen: "ja, kunt u mijn broek van mijn reet trekken en kijken of er nog remsporen in mijn onderbroek zitten?"![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
spaart u zegeltjes
NEE
heeft u een bonuskaart
NEE OOK NIET
heeft een airmilespas
NEE GVD IK WIL GEWOON MIJN BENZINE AFREKENEN DOOS
mijn favo zelfscankassa zegt: please take your items with youquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Piep".
Zelfscankassa bij de C1000 in Delft.
Klassieker.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:47 schreef wendytje het volgende:
[..]
wilt u menu?
nee, geef me eerst maar wat je eten![]()
(me nu)
En je laat niet even weten dat je in zwolle bent?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef BrauN het volgende:
Eergisteren gehoord bij de McDonald's in Zwolle.
Bij het verlaten van het pand, werknemer bij de deur: "Heeft het u gesmaakt meneer? Mooi! En hopelijk tot de volgende keer! Een goede dag nog, hè."
'ohja, stom van mij, ik heb hier nog een briefje van 25, wacht, ik zal hem even voor je pakken'quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef MartineBijl het volgende:
In de supermarkt, nadat ik 30 euro overhandig om een totaalbedrag van ¤ 24.85 te voldoen:
"Heeft u niet kleiner?"![]()
Geen grap dit![]()
1 briefje van 20, en 1 briefje van 5, kan toch ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef MartineBijl het volgende:
In de supermarkt, nadat ik 30 euro overhandig om een totaalbedrag van ¤ 24.85 te voldoen:
"Heeft u niet kleiner?"![]()
Geen grap dit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |