quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:04 schreef ma_jojo het volgende:
Toen ik een paar jaar terug bij de bloemenwinkel werkte, kwam een vrouw een rouwkrans ophalen. Toen ze wegging, zei ik zonder erbij na te denken "Veel plezier ermee".
Die uitspraak is me wel altijd bij blijven staan.
Nee, je kunt sprookjesfiguren sparen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:24 schreef coz het volgende:
"sprookjeszegels ?"
is dat de nieuwe naam voor al die zegeltjes en punten en troep ?![]()
" .. "
Avec ceci/cela moet dat zijn. Wat nog meer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:55 schreef Prego het volgende:
en bij de Quick zeggen ze na m'n bestelling: avec souci?
souci is bezorgdheid dus ik vind het een beetje een rare vraag..
haha dit klinkt wel heel ergquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef BrauN het volgende:
Eergisteren gehoord bij de McDonald's in Zwolle.
Bij het verlaten van het pand, werknemer bij de deur: "Heeft het u gesmaakt meneer? Mooi! En hopelijk tot de volgende keer! Een goede dag nog, hè."
Gisteren bij de McDonald's in Zoetermeer, kassa werknemer: "Zóóó hier is uw maaltijd. En kijk eens aan, hier het bonnetje. Daar kunt u exact op zien wat u gekocht en betaald heeft. Eetsmakelijk meneer!"
Nu vraag ik je... wat ís dit voor waanzin?Nieuwe policy van McDonald's? Tering, ik zou er bijna vrolijk van worden, van zulke werknemers...
quote:
Je hebt zeker ook een hoop neusharen die eruit steken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij aankoop van 2 balen Tembaco, incl. Rizla (rood).
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:04 schreef ma_jojo het volgende:
Toen ik een paar jaar terug bij de bloemenwinkel werkte, kwam een vrouw een rouwkrans ophalen. Toen ze wegging, zei ik zonder erbij na te denken "Veel plezier ermee".
Die uitspraak is me wel altijd bij blijven staan.
Whahaquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:33 schreef MewBie het volgende:
Ik een keer tegen een kassiere: Je mag wel op PIN drukken hoor
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
Die shit met die broodjes
Als ik iets niet weet verzin ik een prijs.
soms is dit teveel, soms te weinig.
Boeiend
Inderdaad. Idioten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:36 schreef TeleluvR het volgende:
Met een stapel kleding aan komen, op de toonbank leggen, dan vragen ze 99 van de 100 keer:
"Deze doen?"
Nee, doe toch maar die andere....
Hehehequote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Gripper het volgende:
Afgelopen weekend, bij een burger king ergens in Duitsland. Een schattig, bloedmooi maar unwarscheinlich dom blondje, typje Jessica simpson, helpt mij.
Grip: "Gutenabend, ein doppelte whopper und ein medium coke bitte.."
BK-muts: "die whopper mit käse?"
Grip: "Ja bitte, und ein doppelte cheeseburger"
BK-muts: "auch mit käse?"
grip:" Es ist doch ein CHEESEburger, genau?"
BK-muts: "ah ja, klar..." (terwijl de uitdrukking op haar gezicht duidelijk maakte dat ze het nog steeds niet helemaal snapte.)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook errug flauw:
"Dat is dan ¤ 19,75"
"Zo, da's lang geleden"
of bij de Mac Donalds aan de kassa:
"wilt u het hier op eten?" (standaard-vraag)
"nee doe maar aan een tafeltje"
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:30 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Cassière: "Heeft u soms 20 cent?"
Ik: "Mja, soms wel."
Cassière:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef B_BOY het volgende:
scan een briefje van 50 euro in. verklein het zo dat het de helft van de grootte word.
print het briefje dubbelzijdig en stop het in je portommonee,
ga naar de winkel en reken bijvoorbeeld iets van 1,50¤ met een gewoon briefje van 50.
op dit moment zal de cassiere zeggen, heeft u niet kleiner.
Op dat moment zeg je: "O, jawel hoor.. en tover je het verkleinde briefje van 50¤ uit je portomonee.
ROFLPANTOFFEL EINZ!!!!111!1 eInz!1!!!!1111
Prachtig!quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef B_BOY het volgende:
scan een briefje van 50 euro in. verklein het zo dat het de helft van de grootte word.
ga naar de winkel en reken bijvoorbeeld iets van 1,50¤ met een gewoon briefje van 50.
Op dat moment zeg je: "O, jawel hoor.. en tover je het verkleinde briefje van 50¤ uit je portomonee.
"Sorry ik spreek geen engels" is dan mijn reactiequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:20 schreef Antal het volgende:
small, medium of large (elke Mac)
Whehehehehequote:Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef B_BOY het volgende:
waarom de fout naar jezelf trekken? Ik zeg standaard: LEER NEDERLANDS VIEZE ALLOCHTOON!!!!1!1!1einzE!!!7quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
"Sorry ik spreek geen engels" is dan mijn reactie![]()
Ik werk zelf ook in een winkel:quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef Nuna het volgende:
''Heeft U een AH bonuskaart?'' Vraagt de cassière nadat ze mijn bonuskaart + boodschappen gescant heeft.
Cassière: ''Wilt U hetzelfde bedrag pinnen?''
Klant: ''Nee, graag iets minder. ''
Hm, en klanten denken dan ook nog serieus dat ze de eerste zijn die die grap gemaakt hebben.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef buzzer het volgende:
- Wilt u een plastic zak
- Nee dank u, ik heb al één prothese..
net als in een restaurant/cafe dat met bestelling-nummertjes werkt, keihard bingo gaan roepen. En dan vooral heel hard lachen om jezelf. Die grap is zelfs de eerste keer niet grappig, laat staan als je hem meerdere keren per dag hoort.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook in een winkel:
BettyR: Gaat het zo mee?
Klant: Of wou je het komen brengen HAHAHAAHAHA
NOT!
BettyR: Er zit een luchtgat in het brood, zal ik een andere snijden of wilt U hem goedkoper mee?
Klant: Of is de bakker erdoorheen gekropen HAHAHAHAHA *kijkt andere klanten aan die half meelachen*
Wat een lol mensen. Hou daar eens mee op, we horen het 20x per dag.
Tof, dus ik was niet de enige. Het mooiste was nog wel dat die cassieres me dan aan keken, van wtf zoveel??? En ik ze vervolgens aankeek, van ja ga zelf dan zoeken doos.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
Die shit met die broodjes
Als ik iets niet weet verzin ik een prijs.
soms is dit teveel, soms te weinig.
Boeiend
bemoeit ze zich meequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:58 schreef Tha_T het volgende:
Bij de AH bij onze school in de buurt.
Kom je met van die frikandellenbroodjes aan (btw) zegt de miep:
"Daar word je dik van."
Ik: "" (aangezien ik al goed gevuld ben
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |