Vind ik nou niet echt netjes. De boete die de supermarkt krijgt als je het alleen al niet vraagt wil je als simpele caissière niet op je geweten hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:11 schreef Geerd het volgende:
Dinsdag bij de mac heerlijk weer dus lekker wezen touren.
Kom je met helm en compleet motorpak binnen en nog vragen"hier opeten, of menemen?"
Of bij een supermarkt 2 kratjes bier?
Geerd is 1.98 en iets uit de vouwen gegroeid,
met de auto sleutel in de hand.
Omdat je een beetje haast hebt.
Mag ik je id even zien?
Ik heb de 2 kratjes doorgeschoven en ben weggelopen.
mensen die alleen al daardoor op hun pik getrapt zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vind ik nou niet echt netjes. De boete die de supermarkt krijgt als je het alleen al niet vraagt wil je als simpele caissière niet op je geweten hebben. Maargoed, de eerste zie ik de grap ook nie zo van in, dus het zal wel aan mij liggen.
Vaak ben ik er niet bij met m'n werk, en dan heb ik al de bon gegeven (gaat automatisch als je pint), en dan vervolgens 5 seconden later vragen of diegene de bon nog had gewild. Helderrr
Vind ik ook niet kunnen. Had ze dan op zijn minst ff terug gezet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vind ik nou niet echt netjes. De boete die de supermarkt krijgt als je het alleen al niet vraagt wil je als simpele caissière niet op je geweten hebben. Maargoed, de eerste zie ik de grap ook nie zo van in, dus het zal wel aan mij liggen.
Vaak ben ik er niet bij met m'n werk, en dan heb ik al de bon gegeven (gaat automatisch als je pint), en dan vervolgens 5 seconden later vragen of diegene de bon nog had gewild. Helderrr
Ik: ''Wilt U de bon erbij?''quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
- Wilt u de bon erbij
- Nee dank u, ik heb er al een tussen mijn ruitenwisser
ook echt een megagrap van de bovenste plank!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:55 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik: ''Wilt U de bon erbij?''
Klant: '' Ja, dan kan ik het aftrekken van de belasting. HAHAHA.. ''
Ik: ''''
Hoor je ook 10x per dag...
Vervolg daarvan:quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef Metro2005 het volgende:
U mag uw pasje doorhalen
U mag nu op de JA toets drukken
En vervolgens als bediende alles gaan inpakken! Omdat je het wil MEENEMEN naar dat tafeltjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook errug flauw:
"Dat is dan ¤ 19,75"
"Zo, da's lang geleden"
of bij de Mac Donalds aan de kassa:
"wilt u het hier op eten?" (standaard-vraag)
"nee doe maar aan een tafeltje"
Je wilt niet weten hoeveel klanten terug brengen, met name vrouwen!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:53 schreef lucienne2 het volgende:
bij het afrekenen:
u kunt binnen 14 dagen ruilen...
ik koop het toch omdat ik eht leuk vind. of denken ze sons dat ik mijn maat niet ken?
Hij was ws trots op zijn net behaalde rijbewijs en vond dat die er al heel oud en stoer uitzagquote:Op donderdag 1 februari 2007 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook altijd aan. Bij de boekhandel hierzo komt er 50 cent bijquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef TJDoornbos het volgende:
" Dan komt er wel 15 cent Pinkosten bij"
Jeuk Jeuk
En juist met die instelling is hij tot de 100.000 gekomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef BigBrownEyes het volgende:
Je moet eens weten hoe BOOS sommige mensen worden als je niet naar de airmiles vraagt, was een klant die een collega voor alles had uitgescholden omdat ze er niet naar had gevraagd en hij al had gepint. Kwam dus bij mij met zn klacht, die man was boos nie normaal...voor 8 zielige airmiles.
Hij had er trouwens al 100.000.....
Blond zekerquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef alsem het volgende:
Kassasletje"Mag ik je ID eens even zien?"
* alsem laat rijbewijs zien.
kassasletje: "Waar staat de datum?"![]()
Onder een bepaald bedrag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef Impry het volgende:
En nog extra moeten betalen wanneer je boven een bepaald bedrag pint?
"Nee, mag jij houden voor je plakboek"quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
* Bonnetje mee?
- Nee, we hebben net opnieuw behangen thuis.
100x per dag
Ooh zoiets had ik ook eens:quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef alsem het volgende:
Kassasletje"Mag ik je ID eens even zien?"
* alsem laat rijbewijs zien.
kassasletje: "Waar staat de datum?"![]()
Was dat bij de Jumbo vlakbij de Piushaven!??!?!?!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Ooh zoiets had ik ook eens:
Oud wijf achter de kassa toen we bier haalden: "Kunnen jullie je legitimatie laten zien?"
Wij: "Waarom, is toch duidelijk te zien dat wij oud genoeg zijn?"
Zij: "Maar ik wil het toch zien"
Wij: "Ik vraag jouw toch ook niet naar je leeftijd"
En toen mocht ik 2 a 3 maanden niet meer de supermarkt in![]()
Idd, van die mensen die gelijk denken dat ze er te jong uitzien en dat alles om hun draait.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:34 schreef Leipo666 het volgende:
mensen die alleen al daardoor op hun pik getrapt zijn
veel winkels hebben hun cassieres de uitdrukkelijke instructie gegeven iedereen, maar dan ook iedereen die alcohol koopt te vragen naar haar of zijn ID (alleen zo kan een winkel zich indekken tegen eventuele boetes)
Nee, ergens in de reeshofquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Was dat bij de Jumbo vlakbij de Piushaven!??!?!?!?!
Geef je nu toe dat je oud en lelijk bent?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef BigBrownEyes het volgende:
[..]
Moet je zeker nie bij mij sigareten komen halen, kruiken zeiker![]()
Daarom heeft ze ook een vibo natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:49 schreef Reneuh het volgende:
Nou ik wel een keer gehad toen ik zelf aan het werken was dat een vrouw batterijen aan mij vroeg. Dus ik liet haar die batterijen zien. Vroeg ze: "werken die ook in mijn vibo?"
En het was ook nog een lelijke vrouw
Omdat ze lelijk is?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:19 schreef berney het volgende:
[..]
Daarom heeft ze ook een vibo natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |