Dudequote:Op dinsdag 27 september 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
En dan vertelt BB hem donderdag dat de RP zijn missie doorhad en hij daarom geen 10.000 gulden krijgt
Nee daar is BB 2005 te soft voor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
En dan vertelt BB hem donderdag dat de RP zijn missie doorhad en hij daarom geen 10.000 euro krijgt
Dat was een van de redenen dat hij deze opdracht kreeg, denk ik zo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:37 schreef golfer het volgende:
Met stip getegen op nummer 1 voor mij die Roel.![]()
* Coraatje verwacht ook nog wel een klein addertjequote:Op dinsdag 27 september 2005 03:39 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Nee daar is BB 2005 te soft voor.
Reken maar van niet. Bij Lieske flikten ze dat ook in de live uitzending en dat gaan ze nu hopelijk weer doen. Ik wil zó graag Roel's reactie zien als hem dat verteld wordtquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:39 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Nee daar is BB 2005 te soft voor.
Inderdaad, mietjes zijn hetquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ze hem doorhadden, waar zijn ze NU dan?
Ik hoop het echtquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
* Coraatje verwacht ook nog wel een klein addertje
Hoezo komt Joost/Menno onder het gras te voorschijn?quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:40 schreef Coraatje het volgende:
* Coraatje verwacht ook nog wel een klein addertje
nee hummiequote:Op dinsdag 27 september 2005 03:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo komt Joost/Menno onder het gras te voorschijn?
Precies. En het was echt een eitje deze missie. Hij heeft het alleen zichzelf moeilijk gemaakt en daardoor is hij tegen de lamp gelopen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:39 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was een van de redenen dat hij deze opdracht kreeg, denk ik zo.
Hij heeft duizenden streamers een geweldige week gegeven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En het was echt een eitje deze missie. Hij heeft het alleen zichzelf moeilijk gemaakt en daardoor is hij tegen de lamp gelopen.
Dat zekerquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft duizenden streamers een geweldige week gegeven.
Thanks Roel![]()
dat in iedergeval ,en nu dus tijd om me bedje op te zoekenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft duizenden streamers een geweldige week gegeven.
Thanks Roel![]()
Scheelt wel even dat HET DOMME GANSJE LIESKE het aan haar lieve PRIKKERT vertelde!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar van niet. Bij Lieske flikten ze dat ook in de live uitzending en dat gaan ze nu hopelijk weer doen. Ik wil zó graag Roel's reactie zien als hem dat verteld wordt![]()
De RP weet dat hij gerookt heeft en dat mocht niet. Ze hebben hem niet op heterdaad betrapt, maar dat is ook zo goed als onmogelijk. Ze weten het echter wel, dus missie mislukt. Heibel in de tent
Ik wil jouw berichten wel eens zien als Roel door Hummie wordt gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zeker.... En het wordt nog leuker als we donderdag zijn gezicht en reactie daarna zien
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat in iedergeval ,en nu dus tijd om me bedje op te zoeken![]()
weltrusten allemaal![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat in iedergeval ,en nu dus tijd om me bedje op te zoeken![]()
weltrusten allemaal![]()
Dat zou ik dan een enorme gemiste kans vinden. Roel is mijn favoriet, maar voor het programma is het veel leuker als ze zeggen dat de opdracht mislukt is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil jouw berichten wel eens zien als Roel door Hummie wordt gefeliciteerd![]()
![]()
* Stereotomy sms't nog maar eens Roel naar 1010quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik mail niet snel, maar ga nu toch BB even een mailtje sturen dat de opdracht mislukt is en ze dat in de live kenbaar moeten maken. Dat gaat scoren
Nu pas?quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel live nu: http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera3.html
De opdracht van de RP is idd mislukt en die moeten dan idd maar fijn *op de bank* gaan zitten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik mail niet snel, maar ga nu toch BB even een mailtje sturen dat de opdracht mislukt is en ze dat in de live kenbaar moeten maken. Dat gaat scoren
Hummie dankt je voor de bijdrage en het meehelpen financieren van de prijzenpotquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy sms't nog maar eens Roel naar 1010![]()
Idd, hij kan nix anders doen dan zachte vreugdesprongen maken , juichen kan nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:48 schreef svann het volgende:
Verdomde moeilijk om dit sukses met niemand te kunnen delen.
Dat is nog moeilijk voor Roel om zijn Smoel te houdenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:48 schreef svann het volgende:
Een plotselinge triomfantelijke grijns morgen is verdacht genoeg voor verhoren.
Maakt niet meer uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:48 schreef svann het volgende:
Een plotselinge triomfantelijke grijns morgen is verdacht genoeg voor verhoren.
Ik krijg donderdag een harde van Rob's gezicht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Stelletje mietjes hier... Jullie wilden toch een harde BB of niet? En dan nu moet Roel maar gewoon dat geld krijgen.
zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Wel dus als hij zegt dat hij een missie heeft of iets anders erover is het afgelopen met de 10.000quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit.
Opdracht geslaagd!![]()
Scanman is even bezig met zijn mailtje aan talpa dat de RookPolitie faalde en dus op de nominatiebank mag gaan zittenquote:
Nee, dat denk ik dus niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:50 schreef BBscanner het volgende:
Dat is nog moeilijk voor Roel om zijn Smoel te houden
Maar ze weten het niet 100% zeker dat Roel het is, ze vermoeden iets maar dat is eigenlijk niet genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar van niet. Bij Lieske flikten ze dat ook in de live uitzending en dat gaan ze nu hopelijk weer doen. Ik wil zó graag Roel's reactie zien als hem dat verteld wordt![]()
De RP weet dat hij gerookt heeft en dat mocht niet. Ze hebben hem niet op heterdaad betrapt, maar dat is ook zo goed als onmogelijk. Ze weten het echter wel, dus missie mislukt. Heibel in de tent
Je zou 'm zo je bed in willen trekkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:50 schreef Bluezz het volgende:
JOEHOEEOEOEOEOE
zie hem nou zitten op die bank ook
Snap je mijn berichten niet ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:50 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat is nog moeilijk voor Roel om zijn Smoel te houden
@Scanman Jaloers???![]()
Jawel!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:50 schreef golfer het volgende:
Maakt niet meer uit.
Opdracht geslaagd!![]()
Als Rob de lul is en op de bank zit dat levert pas leuke beelden opquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga genieten donderdag als Roel kan fluiten naar zijn geld.
Als hij het wel krijgt, gun ik hem dat van harte.... maar het niet krijgen levert zo veel leukere tv op .
Als je zijn piemOl hebt gezien, twijfel ik ook weerquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:52 schreef Loedertje het volgende:
Je zou 'm zo je bed in willen trekken
De koppen van de RP als ze horen dat Roel ongezien twintig sigaretten heeft kunnen roken is al mooi genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga genieten donderdag als Roel kan fluiten naar zijn geld.
Als hij het wel krijgt, gun ik hem dat van harte.... maar het niet krijgen levert zo veel leukere tv op .
Hm, 'smorgens lijkt het heel wat hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je zijn piemOl hebt gezien, twijfel ik ook weer
Hee loeder![]()
Dat zijn geld in rook is opgegaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
En dan vertelt BB hem donderdag dat de RP zijn missie doorhad en hij daarom geen 10.000 euro krijgt
Dit zal vast op een manier gebracht worden die hem nominaties oplevert.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
Snap je mijn berichten niet ofzo?
Ik wil graag spectaculaire tv.... en dat kan alleen als Roel zijn geld niet krijgt. Dan zal dat nog heel lang nadreunen in het huis. Als hij donderdag zijn geld gewoon krijgt, is het snel over.
Zoals gezegd hoop ik nu dat Roel BB wint, maar NIET deze 10.000 euro![]()
Maar Scandudequote:Op dinsdag 27 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil graag spectaculaire tv.... en dat kan alleen als Roel zijn geld niet krijgt. Dan zal dat nog heel lang nadreunen in het huis. Als hij donderdag zijn geld gewoon krijgt, is het snel over.
Als...maar aangezien ze keer op keer allerlei suffe verhaaltjes loopt te verzinnen en talpa ook wel doorheeft dat NL daar geen zin in heeft en er toch binnenkort een ander kind bijkomt kan ze er net zo goed uitquote:
Spectaculair zou nu zijn als ROEL dat Kunst Been van ROB pakt en er een mega grote waterpijp van bouwt!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Spectaculair zou nu zijn als ROEL dat Kunst Been van ROB pakt en er een mega grote waterpijp van bouwt!
Of 10.000 voor zich zelf of die 50.000 die ze verloren hebben weer erbij zodat de prijs weer op 400.000 staatquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Er zal wel weer een addertje onder het gras zitten, Roel zal donderdag misschien een keuze moeten maken, of het geld verdelen onder de groepsleden, of het zelf houden
Iets in die trant...
..of iedereen hoopt de komende weken ook een missie te krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als Roel het geld krijgt: 11 man zien hoe Roel 10.000 EUR prijzengeld krijgt terwijl zij met z'n allen nog 0 EUR extra geld hebben gewonnen, en daarbij gaan Rob, Lieske EN Joost enorm op hun snuffert.
Zeggen dat je allegisch bent maar ondertussen gewoon van de pindakaas snoepen. En dan ook nog zeuren als je jam krijgt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als...maar aangezien ze keer op keer allerlei suffe verhaaltjes loopt te verzinnen en talpa ook wel doorheeft dat NL daar geen zin in heeft en er toch binnenkort een ander kind bijkomt kan ze er net zo goed uit
Houdoe en bedanktquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Zeggen dat je allegisch bent maar ondertussen gewoon van de pindakaas snoepen. En dan ook nog zeuren als je jam krijgt.
Lieske... je bent de zwakste schakel. Tot ziens.
Je moet geen homo's met kasthomo's gaan vergelijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:59 schreef Stereotomy het volgende:Joost heeft Roel nooit betrapt. Hij rook alleen iets vreemds. Hij is buiten de deur gebleven.
Doet echte politie toch ook niet als ze ergens een inval moeten doen?
En een puthoerquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Zeggen dat je allegisch bent maar ondertussen gewoon van de pindakaas snoepen. En dan ook nog zeuren als je jam krijgt.
En dronken mensen die in wasmanden belanden. Zo vaak, dat de overheid er zelfs postbus 51 waarschuwingsspotjes voor heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:02 schreef Loedertje het volgende:
Je vergeet haar ontmoeting met de grootste lul van Groningen .
Dude, ik ben verder geen Tanjafan maar jouw avatar....quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
En wat deed de rookpolitie?
[afbeelding]
[afbeelding]
Arm schaapje moet ze dalijk weer huilenquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Wil je me niet meer zo laten schikkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Arm schaapje moet ze dalijk weer huilen![]()
[afbeelding]
Holy shitquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dàt ziet er dan wel weer uit als een zware allergische reactie!quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan het nog erger danquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy shit![]()
Is dat voor of na een pindakaasbad?![]()
Is geen ramp hoor want madam heeft een hutkoffer met make-upjes en een enorme grote poederdoos met dito kwast waarmee ze alle vlekjes weer zo weg swifferde vanmiddag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een *gebrek-aan-aandacht* allergiequote:Op dinsdag 27 september 2005 04:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Dàt ziet er dan wel weer uit als een zware allergische reactie!
Heb er nog een voor de Fans!quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude, ik ben verder geen Tanjafan maar jouw avatar....
Tanja ziet er best ok uit op de officiele Talpasite foto's, misschien ff inruilen![]()
![]()
Dat vind ik sowieso al vreemd, die prijzenpot had gewoon op 1 miljoen euro moeten staan, als je nagaat hoeveel Talpa / Versatel / BB eraan verdienen dan is 400.000 een flutbedrag...quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:57 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Of 10.000 voor zich zelf of die 50.000 die ze verloren hebben weer erbij zodat de prijs weer op 400.000 staat![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb er nog een voor de Fans!![]()
[afbeelding]
Vind ik ook 400.000 is een dom bedrag beter was 500.000 en nog beter 1 miljoen en dan kei hard. Net zo als de eerst keer dat briefje van Ralf die hij aan Rob gaf dat je eruit moet. En dan natuurlijk er echt uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso al vreemd, die prijzenpot had gewoon op 1 miljoen euro moeten staan, als je nagaat hoeveel Talpa / BB eraan verdient dan is 400.000 een flutbedrag...
Ze krijgen ook startgeld (de premie als ze niet vrijwillig vertrekken) en daggeld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso al vreemd, die prijzenpot had gewoon op 1 miljoen euro moeten staan, als je nagaat hoeveel Talpa / Versatel / BB eraan verdienen dan is 400.000 een flutbedrag...
Nee meer dan genoeg en als Tanja in de Playboy komt verdient ze er zeker ook nog flink wat meequote:Op dinsdag 27 september 2005 04:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze krijgen ook startgeld (de premie als ze niet vrijwillig vertrekken) en daggeld.
Plus dat ze nog bij kunnen verdiennen met dit soort geheime opdrachten.
Vind het toch best redelijk. Het is geen staatsloterijshow oid.
Dat is natuurlijk ook omdat je niet kan werken in de dagen dat je in BB zit een soort vergoeding.quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze krijgen ook startgeld (de premie als ze niet vrijwillig vertrekken) en daggeld.
Plus dat ze nog bij kunnen verdiennen met dit soort geheime opdrachten.
Vind het toch best redelijk. Het is geen staatsloterijshow oid.
Yep. Maar het is geen "Wie wordt de millionair show" oid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:18 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook omdat je niet kan werken in de dagen dat je in BB zit een soort vergoeding.
Waar staat dat glazen ding met die centen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:41 schreef BBscanner het volgende:
1e Missie geslaagd 10.000 Next Mission 350.000![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Playboy gaat dan acuut faiiliet!quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee meer dan genoeg en als Tanja in de Playboy komt verdient ze er zeker ook nog flink wat mee![]()
![]()
![]()
Mag het iets minder aubquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind ook dat ze NSB honden die speculeren over een geheimeopdracht van een ander een nekschot moeten geven.
Niemand denk ik (een mening van mij dus, en geen feit).quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:43 schreef AnTjUh het volgende:
Wie moet er nu op t nominatie lijsje dan nu Roel geslaagd is en de RP niet???
Hij heeft net 10.000 euro verdiend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dat Roel het niet handig heeft aangepakt.
Hij stopt nu met roken dus moeten ze hem met terugwerkende kracht betrappen ofzo?quote:Hij had niet in die kleine ruimtes moeten roken, want dat ruiken ze natuurlijk Roel! ALS de opdracht is mislukt volgens BB dan is dat ook zijn eigen schuld.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:16 schreef Knurkie het volgende:
volgens mij heeft ie het gewoon gehaald de 10.000 de RP heeft hem niet betrapt en Roel mag er niet over praten dan kan hij geld ophalen bij Hummer
en zit de RP op de bank (lijkt me eerlijk aangezien ze door BB meerdere malen zijn gewaarschuwd dat er gerookt wordt maar de dader niet hebben kunnen pakken) daarbij is het niet 1 of 2 peuken maar een heel pakje in 4 dagen
Gelukt dus!quote:Vooral Roel zal fijne dromen hebben. Hij heeft immers vannacht zijn laatste sigaretten gerookt en is niet betrapt. Dat is nog eens makkelijk 10.000 euro verdienen!
precies en na de eerste waarschuwing van BB hadden de mannen zo wie zo allerter moeten zijn hij ligt bij hun op de kamer dus veel water drinken zodat je moet plassen is dan een simpele methode om hem te pakken (aangezien ze al snel dachten dat hij het was ook al zeiden ze Tanja)quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Een héel pakje inderdaad
Ze zijn met z'n drieën notabene...
Ze vinden een peuk, doen navraag, de verdenking valt op Roel, ze beleggen een 'vergadering' en vervolgens doen ze helemaal niks!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:16 schreef Knurkie het volgende:
volgens mij heeft ie het gewoon gehaald de 10.000 de RP heeft hem niet betrapt en Roel mag er niet over praten dan kan hij geld ophalen bij Hummer
en zit de RP op de bank (lijkt me eerlijk aangezien ze door BB meerdere malen zijn gewaarschuwd dat er gerookt wordt maar de dader niet hebben kunnen pakken) daarbij is het niet 1 of 2 peuken maar een heel pakje in 4 dagen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze vinden een peuk, doen navraag, de verdenking valt op Roel, ze beleggen een 'vergadering' en vervolgens doen ze helemaal niks!
Joost zit hele dagen te triktrakken, Rob hangt een beetje de hulpverlener uit en Lieske fladdert wat doelloos rond. Ze doen geen fuck met hun opdracht.
Die krijgen het donderdag flink voor de kiezen.
En zet alle keren maar eens achter elkaar dat zij of de andere bewoners hun verdenking uitspreken dat Roel misschien rookt of zelfs dat hij misschien een geheime opdracht heeft (zelfs dat hebben ze luidop tegen elkaar gezegd). Maar ook dat heeft hun niet tot actie aangezet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
![]()
en dan die aktie gisteren de inval in de badkamer ...eerst kloppen hahahah SUKKEL dan heeft ie alle tijd om die peuk weg te gooien = niet op heterdaad ze zijn fijn het haasje
Rob
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:28 schreef Rica het volgende:
[..]
En zet alle keren maar eens achter elkaar dat zij of de andere bewoners hun verdenking uitspreken dat Roel misschien rookt of zelfs dat hij misschien een geheime opdracht heeft (zelfs dat hebben ze luidop tegen elkaar gezegd). Maar ook dat heeft hun niet tot actie aangezet.
Ze hebben er gewoon met de rookpolitiepet naar gegooid.
Het kan nooit de 20ste zijn geweest, gisteren vond RP een 1/2 sigaret in de prullenbak.quote:
Denk het nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan nooit de 20ste zijn geweest, gisteren vond RP een 1/2 sigaret in de prullenbak.
Hij loopt vandaag tegen de lamp Talpa is zuinig met geld.
ik las in de verslagen dat ie er 2 gerookt had vannacht....toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan nooit de 20ste zijn geweest, gisteren vond RP een 1/2 sigaret in de prullenbak.
Yep hij heeft de laatste twee achter elkaar gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:36 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik las in de verslagen dat ie er 2 gerookt had vannacht....toch?
Van: http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Vooral Roel zal fijne dromen hebben. Hij heeft immers vannacht zijn laatste sigaretten gerookt en is niet betrapt. Dat is nog eens makkelijk 10.000 euro verdienen!
Het zou kunnen, maar je weet nooit wat voor verrassing BB nog in petto heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:41 schreef GJAman het volgende:
[..]
Van: http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Zal dit dan een bevestiging zijn?
Voor de RP wel ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar je weet nooit wat voor verrassing BB nog in petto heeft.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
En ik hoop toch zo dat Rob op de bank moet donderdagLaat het zo zijn.
directe exit ipv Ralph, Lieske of Roelquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
En ik hoop toch zo dat Rob op de bank moet donderdagLaat het zo zijn.
ze hebben dan ook niemand betrapt en het niet gemeldtquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:58 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat BB zo laf is om de RP niet op de bank te zetten trouwens.
Jawel toch? tanja enzo mogen toch niet roken? de weekopdracht is toch nog niet mislukt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Rob pakt rode pet (niet meer nodig joh) en kunststof been en staat op.
Maar ze hebben ook geen enkele moeite gedaan. Op de bank met die slappe hap!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:13 schreef D.Rose het volgende:
ze hebben dan ook niemand betrapt en het niet gemeldt
ik dacht dat Roel niet van invloed was op de weekopdracht? dan was donderdagnacht de weekopdracht toch al mislukt? toen rookte hij zijn eerste sigaret..quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:16 schreef MaLo het volgende:
De RP weet niet dat Roel zijn missie volbracht heeft, dus zij weten niet dat hun weekopdracht al mislukt is.
Niet de weekopdracht, hun weekopdracht. Die van de RP is niet die van de groep.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:23 schreef Sassefras het volgende:
ik dacht dat Roel niet van invloed was op de weekopdracht? dan was donderdagnacht de weekopdracht toch al mislukt? toen rookte hij zijn eerste sigaret..
Oke! duidelijk.. dat betekent rob, joost en lieske op de bank donderdag??quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet de weekopdracht, hun weekopdracht. Die van de RP is niet die van de groep.
Ik hoop het ik hoop het ik hoop het!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Oke! duidelijk.. dat betekent rob, joost en lieske op de bank donderdag??
doei Rob![]()
Willem was lelijk, Roel nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
Eigenl;ijk, als je goed nadenkt, is de Roel de "Willem" van 2005
Of zal ik eerst nog meer koffie nemen?
Het is een beetje onzeker omdat BB de regels natuurlijk per minuut aanpast, maar ik hoop het welquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Sassefras het volgende:
doei Rob![]()
dan zal donderdag blijken dat ie er 19 op heeft, nog een smak met geld wat ie dan mag incasserenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een verslaafde heeft moeite om te stoppen, en het ging hem erg makkelijk af.
Dus hij zal blijven roken
Het is nog steeds onduidelijk (voor mij) of de RP nu meteen op de bank zit omdat Roel er 20 gerookt heeft, of alleen omdat ze als RP geen ruk gedaan hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
Eigenl;ijk, als je goed nadenkt, is de Roel de "Willem" van 2005
Of zal ik eerst nog meer koffie nemen?
* hoopvol naar de streams kijkt....quote:
Ooowwwwww ik wou toch zo dat dat waar wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Sassefras het volgende:
[..]
doei Rob![]()
Dont cha wish your girlfriend was hot like me....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
Op deze manier zijn de geruchten over een trafo in het huis natuurlijk niet uit te bannen
[afbeelding]
Gatverdamme!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:45 schreef AnTjUh het volgende:
Menno heeft eerst Dido zitten pesten met haar ex-vriend
Nu gaat hij gauw weer tegen haar aan slijmen
bah![]()
![]()
[afbeelding]
Ik hoop dat dit als lolletje bedoeld is, want als er ook maar ÉÉN vrouw/meid is die 100000% puur natuur is is dat Lieske wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
Op deze manier zijn de geruchten over een trafo in het huis natuurlijk niet uit te bannen
[afbeelding]
quote:
Dat dacht ik nou net van Joostquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:02 schreef speedcore het volgende:
benieuwd wanneer Menno z`n coming out gaat beleven
Die júist nietquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:02 schreef speedcore het volgende:
benieuwd wanneer Menno z`n coming out gaat beleven
Was expresquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef Knurkie het volgende:
[..]
OMG kan dat niet met waarschuwing ik zit een broodje te eten
Niet speciaal voor jou hoor. maar voor iedereen die 's ochtends onvoorbereid zit te eten achter de pcquote:
pfieuw gelukkig...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet speciaal voor jou hoor. maar voor iedereen die 's ochtends onvoorbereid zit te eten achter de pc
Ach het zijn stadsmensen.... Ik vraag mij af of ze wel eens een koe in de wei hebben gezien!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Wat een belachelijke overtrokken reactie van Chantal over muizen.
Ralph ook trouwens: over een maand heb je er 1000 binnen.![]()
Ze komen allemaal naar binnen als het kouder wordt. Jaaaa hoor.
IEDEREEN heeft muizen buiten het huis.![]()
Maar niet iedereen heeft muizen IN huis en Ralph heeft gewoon gelijk, zodra het strax iets kouder gaat worden komt de hele muizenfamilie binnen wonen .quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
IEDEREEN heeft muizen buiten het huis.![]()
overdreven machohaantjes gedrag (verbergen en voorkomen dat ie door de mand valt)quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:06 schreef Ripley het volgende:
[..]zou wel leuk zijn, een live coming out. Ook leuk voor ingrid
![]()
Maar was joost niet de kasthomo?
Inderdaad nogal overtrokken, Chantal is echt panisch voor muizenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Wat een belachelijke overtrokken reactie van Chantal over muizen.
Ik nietquote:IEDEREEN heeft muizen buiten het huis.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:14 schreef scanman01 het volgende:
Good morning....
Het gaat nu al over muizen hoor ik. Interessant. Maar eerst koffie.
Voor zover ik de weekopdracht heb gehoord werd er gezegd dat de RP genomineerd zou worden wanneer het onder een hoedje zou spelen met de 2 gestopte nietrokers, tevens zouden ze dus worden genomineerd als ze een betrapte roker niet zouden melden, voor de rest was er geen enkele reden om genomineerd te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:27 schreef Marrije het volgende:
Roel rules!! Ik ben helemaal blij voor die jongen, ik gun hem dat geld zo!![]()
En de RP, ja, die heeft gefaald, dus op de bank!
Ik zeg, hij heeft atletiek gedaan, laat dat 'kast' maar zitten.quote:
gewone bruine ratten in de tuin zijn ook gezelligquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft muizen IN huis en Ralph heeft gewoon gelijk, zodra het strax iets kouder gaat worden komt de hele muizenfamilie binnen wonen .
Nu nog muskusratten in de tuin en het feestje is compleet
In de stad lopen ze net zo goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach het zijn stadsmensen.... Ik vraag mij af of ze wel eens een koe in de wei hebben gezien!![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach het zijn stadsmensen.... Ik vraag mij af of ze wel eens een koe in de wei hebben gezien!![]()
Ik hoop toch zo dat dat zo isquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef mrDarksand het volgende:
...
Nu kan het natuurlijk dat de regels inmiddels gewijzigd zijn, daar ik Joost ook hoorde zeggen dat wanneer ze Roel niet betrappen, dat ze dan genomineerd zouden staan.
Jaaa, een lief poesebeest in het huisquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:20 schreef CartWOman het volgende:
Dido heeft liever een kat
Ralph niet, die wil gif bestellen, omdat ze steeds vaker naar binnen komen... heb ik wat gemist??
Chantal 'dacht' gisteren dat er wat naar binnen liep. Volgens mij heeft niemand echt iets binnen gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:20 schreef CartWOman het volgende:
Dido heeft liever een kat
Ralph niet, die wil gif bestellen, omdat ze steeds vaker naar binnen komen... heb ik wat gemist??
Ach ze ziet spoken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Chantal 'dacht' gisteren dat er wat naar binnen liep. Volgens mji heeft niemand echt iets binnen gezien.
Hoezo? Wat deed ie?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:22 schreef CartWOman het volgende:
Goed zo, Rob.
Over deze post heb ik lang getwijfeld.
Ik snap helemaal wat je bedoelt, maar was het dan niet beter dat Tanja het hoofd van de RP was geweest, maar idd, Rob is een goede tweedequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat dat zo is
Of anders alleen t hoofd van de RP Rob
Dat zou toch geweldig zijn
Valt iets leuks van te maken met een Chantal-foto.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:20 schreef bemeall het volgende:
Zou BB niet gewoon stiekem een paar muisjes gekocht hebben en die loslaten in de tuin, omdat Chantal opgegeven heeft dat ze er doodsbang van is
En bedankt.........quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet speciaal voor jou hoor. maar voor iedereen die 's ochtends onvoorbereid zit te eten achter de pc
Ralph kwam bij 'm, dat ze (lees:hij) gif wilden bestellen om dat er 'steeds vaker muizen binnenkomen'.quote:
Lusten muizen uien en pindakaas dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
Volgens Rob was er nog geen muis binnen geweest.
BB: "Jullie moeten toch echt vanaf nu beter je best doen om iemand op het roken te betrappen!!"quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:30 schreef AnTjUh het volgende:
Joost zat dus in de DBK
Goed gespot, Joost dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Zit er weer iemand in de dbk ofzo? Geluid is weer weg
Vond Dido gister in Urban-Style leuker.... (Nat ook trouwensquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:26 schreef AnTjUh het volgende:
Dido is weer an t vissen
Wat zit ik strak in t pak he Rob?
Ah, thanxquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
Ralph kwam bij 'm, dat ze (lees:hij) gif wilden bestellen om dat er 'steeds vaker muizen binnenkomen'.
Volgens Rob was er nog geen muis binnen geweest. En volgens hem konden ze dan beter om een diervriendelijk produkt vragen.
Ralph zei daarop: nou vraag ze maar.
En dat gaat Rob doen straks.
Het is in dat BB huis een paradijs voor muizen, brokken brood, een zeer slechts stofzuigende Chantal die alleen een beetje door het huis heen loopt met de stofzuiger en de keuken gemakshalve overslaatquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lusten muizen uien en pindakaas dan?![]()
spectaculaire TV, ok.. maar Roel heeft de opdracht toch gewoon gehaald of mis ik nu ietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn jarig vandaag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:57 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic] Ik zie allemaal stukjes taart op de startpagina van Google[/offtopic]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:
En bedankt.........Ik zit hier achter mijn pc op mijn gemakje wakker te worden, krijg ik dit opeens in beeld
Over een eventuele nieuwe bewoner: Herman de muizenvanger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef AnTjUh het volgende:
HIj heeft iets gevraagd in de DBK ik kon niet horen wat maar hij zei tegen Chantal dat BB er niet om ging lachen en dat ze t dus wel serieus namen
![]()
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn jarig vandaag.
On topic: even op een rijtje zoals het er nu voorstaat:
1. Roel's geheime missie is geslaagd.
Gevolg: hij krijgt 10K
2.De weekopdracht is gelukt, want er heeft verder niemand gerookt.
Gevolg: er mag weer besteld worden.
3. De RP heeft gefaald (hoewel er geen keiharde criteria zijn gegeven aan de hand waarvan succes of falen bepaald kunnen worden)
Gevolg: ?????????? (dat genomineerd zijn de volgende keer is pure speculatie)
Klopt toch zo?
Volgens mij meer dit:quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
even op een rijtje zoals het er nu voorstaat:
3. De RP heeft gefaald (hoewel er geen keiharde criteria zijn gegeven aan de hand waarvan succes of falen bepaald kunnen worden)
Klopt toch zo?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:57 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic] Ik zie allemaal stukjes taart op de startpagina van Google[/offtopic]
Ruudje, Ruudje, Ruudjequote:
Volgens mij voor de volle 100%, of misschien wel ....weekopdracht gelukt, dus 50kquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn jarig vandaag.
Klopt toch zo?
Dat zou ik echt heel raar vinden. Volgens mij telt roken van Roel niet. Ik meen bij de opdracht gehoord te hebben dat als hij gepakt zou worden het óók geen gevolgen zou hebben voor de weekopdracht, zolang hij niets zei.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:38 schreef teamlead het volgende:
2. Weekopdracht is mislukt want Roel heeft voor zijn eigen gewin bewust de opdracht gesabotteerd
Dat dacht ik ook meteen jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ruudje, Ruudje, Ruudje
Effe knuffelen![]()
ik heb ergens gelezen vraag me niet waar dat ze zoveel jaar bestaan vandaagquote:
Roel heeft ook eens aangegeven dat als hij nu zou weten dat hij BB niet kan winnen dat hij dan liever meteen naar huis gaat om muziek te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk ook dat als Roel die 10.000 binnen heeft, hij best wel eens zou kunnen denken, tis goed en bedankt! Volgens mij wil hij helemaal niet winnen, hij wil gewoon een leuk bedrag, waar hij weer eventjes mee vooruit kan. Hij had het geloof ik over een wereldreis? Ik denk niet dat Roel het huis is ingegaan met het idee DIT WIL IK WINNEN! Maar hij zei ook al eens "als ik er zo en zo lang inzit, dan heb ik met het startgeld en de dagvergoeding genoeg voor een mooie wereldreis". Dit is dan een buitenkansje voor Roel, want maar 1 iemand kan die 4 ton winnen, grote kans dat jij dat niet bent, nou als je het dan toch eventjes uitzingt, heb je met die 10000 euro, plus je startgeld, plus je dagvergoeding ook een mooi bedrag. Roel lijkt me geen luxepoppetje, dus met zon bedrag zou het een goed tijdje uit kunnen zingen op reis.
Dus ik denk dat Roel dan wel eens totaal zou kunnen stoppen met het spelen van het spel na het binnenhalen van deze opdracht.
Wat ook nog mogelijk is is dat ze hem net als bij Liekse dat geld in briefjes van 5 geven en zeggen dat hij het ook verborgen moet houden.
Dat zou een gemiste kans zijn dan..... Hoe leuk zou het zijn als roel de groep mag gaan uitleggen in de live-uitzending dat hij gewoon voor het geld koos en niet voor de groep?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel raar vinden. Volgens mij telt roken van Roel niet. Ik meen bij de opdracht gehoord te hebben dat als hij gepakt zou worden het óók geen gevolgen zou hebben voor de weekopdracht, zolang hij niets zei.
Ik had begrepen dat de weekopdracht ook mislukt zou zijn als Roel werd gepakt. Dat Roel stiekem rookte, had geen gevolgen voor de weekopdracht, zolang hij maar NIET werd betrapt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel raar vinden. Volgens mij telt roken van Roel niet. Ik meen bij de opdracht gehoord te hebben dat als hij gepakt zou worden het óók geen gevolgen zou hebben voor de weekopdracht, zolang hij niets zei.
Volgens mij zit je fout bij 2 want roel is verteld dat zijn opdracht niet direkt de algehele opdracht laat mislukken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Volgens mij meer dit:
1.Roel's missie is geslaagd, hij krijgt 10K
2. Weekopdracht is mislukt want Roel heeft voor zijn eigen gewin bewust de opdracht gesabotteerd
3. RP heeft gefaald, gevolg nog onbekend
Ik denk 7 jaar....quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:41 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen vraag me niet waar dat ze zoveel jaar bestaan vandaag
* AnTjUh ff googlen
BB zou toch genadeloos zijn dit jaar?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:44 schreef socko het volgende:
[..]
Volgens mij zit je fout bij 2 want roel is verteld dat zijn opdracht niet direkt de algehele opdracht laat mislukken.
je ziet haar helemaal niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:46 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb al zeker 60 berichten geen gekanker op Tanja gelezen? Is ze naar huis of zo?
Ervaring?quote:
quote:
Die vieze crackhoer slaapt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:46 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb al zeker 60 berichten geen gekanker op Tanja gelezen? Is ze naar huis of zo?
[offtopic] wel grappig, in 2002 werd Google 4 op 27 september, in 2003 werd Google 5 op 7 september, in 2004 werd Google 6 op 7 september en nu toch weer 'jarig' op 27 september? [/offtopic]quote:
Meer voor Ralluf.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef MaLo het volgende:
Maken ze dobbelstenen van kaarsevet? Echt iets voor Rob.
1 maar?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Je zit een gaatje te hoog Ingrid
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Meer voor Ralluf.
"Kèèk eens Rob, heb un nieuw been voor juh gemaakt"
Zou dat neuspeuteren van Menno besmettelijk zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Je zit een gaatje te hoog Ingrid
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:01 schreef Rica het volgende:
"Kèèk eens Rob, heb un nieuw been voor juh gemaakt"
De weekopdracht is NIET mislukt, Roel is NIET op heterdaad betrapt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat de weekopdracht sowieso was mislukt als er iemand had gerookt, die cameraas registreren natuurlijk alles he, die RP was natuurlijk alleen ingesteld om Roel te kunnen betrappen en zo dus zijn opdracht moeulukker te maken. (Niet echt gelukt trouwens.)
Deze lijst ik even in als je het niet erg vindtquote:
Zo klopt het.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn jarig vandaag.
Klopt toch zo?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Deze lijst ik even in als je het niet erg vindt![]()
Rob vind ik meer het type om lampenkappen te maken van huid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef MaLo het volgende:
Maken ze dobbelstenen van kaarsevet? Echt iets voor Rob.
Het heeft wel 'geholpen' anders, de zeug is meteen uit bedquote:
misschien snurkt ze en wil men dat nederland meegenietquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
"Tanja moet haar zender checken"waarom dan? ze ligt toch alleen maar in bed ?
is het alweer voedertijd danquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het heeft wel 'geholpen' anders, de zeug is meteen uit bed![]()
Even heerlijke koffiegeuren door het huis aan het verspreiden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het heeft wel 'geholpen' anders, de zeug is meteen uit bed![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:09 schreef Stereotomy het volgende:
Of nog beter, zeggen dat 'ie alleen en relaxed wil douchen! Dan valt de RP binnen, en dan staat Roel daar gewoon zonder peuk onder de douche.![]()
Nee dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Stereotomy ik bedoeeehoeel dat ik denk dat ongeacht of de rookpolitie de "gewone rokers" hadden betrapt op roken, BB het toch zo zou draaien dat als 1 van hen een sigaretje had gerookt, dat de opdracht toch was mislukt. Ongeacht of ze waren betrapt of niet.
Die RP had dus alleen maar een functie voor Roel, om het hem lastiger te maken die 20 sigaretjes te roken, (En een NSB functie, van ieks ik moet iemand verraden, die aan het roken is geweest, anders ben ik genomineerd.)
Heeft ze nog wat meegenomen??quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:15 schreef MaLo het volgende:
Dido pulkte heel lang in haar neus en daarna stopte ze die pulkvinger in haar mond
Dat zeg ik nou wel, maar Dido heeft vanochtend ook met Menno gestoeid, en nu ditquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef Pinball het volgende:
Zou dat neuspeuteren van Menno besmettelijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |