Lusten muizen uien en pindakaas dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
Volgens Rob was er nog geen muis binnen geweest.
BB: "Jullie moeten toch echt vanaf nu beter je best doen om iemand op het roken te betrappen!!"quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:30 schreef AnTjUh het volgende:
Joost zat dus in de DBK
Goed gespot, Joost dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Zit er weer iemand in de dbk ofzo? Geluid is weer weg
Vond Dido gister in Urban-Style leuker.... (Nat ook trouwensquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:26 schreef AnTjUh het volgende:
Dido is weer an t vissen
Wat zit ik strak in t pak he Rob?
Ah, thanxquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
Ralph kwam bij 'm, dat ze (lees:hij) gif wilden bestellen om dat er 'steeds vaker muizen binnenkomen'.
Volgens Rob was er nog geen muis binnen geweest. En volgens hem konden ze dan beter om een diervriendelijk produkt vragen.
Ralph zei daarop: nou vraag ze maar.
En dat gaat Rob doen straks.
Het is in dat BB huis een paradijs voor muizen, brokken brood, een zeer slechts stofzuigende Chantal die alleen een beetje door het huis heen loopt met de stofzuiger en de keuken gemakshalve overslaatquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lusten muizen uien en pindakaas dan?![]()
spectaculaire TV, ok.. maar Roel heeft de opdracht toch gewoon gehaald of mis ik nu ietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap je mijn berichten niet ofzo?
Ik wil graag spectaculaire tv.... en dat kan alleen als Roel zijn geld niet krijgt. Dan zal dat nog heel lang nadreunen in het huis. Als hij donderdag zijn geld gewoon krijgt, is het snel over.
Zoals gezegd hoop ik nu dat Roel BB wint, maar NIET deze 10.000 euro![]()
Ze zijn jarig vandaag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:57 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic] Ik zie allemaal stukjes taart op de startpagina van Google[/offtopic]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:
En bedankt.........Ik zit hier achter mijn pc op mijn gemakje wakker te worden, krijg ik dit opeens in beeld
Over een eventuele nieuwe bewoner: Herman de muizenvanger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef AnTjUh het volgende:
HIj heeft iets gevraagd in de DBK ik kon niet horen wat maar hij zei tegen Chantal dat BB er niet om ging lachen en dat ze t dus wel serieus namen
![]()
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn jarig vandaag.
On topic: even op een rijtje zoals het er nu voorstaat:
1. Roel's geheime missie is geslaagd.
Gevolg: hij krijgt 10K
2.De weekopdracht is gelukt, want er heeft verder niemand gerookt.
Gevolg: er mag weer besteld worden.
3. De RP heeft gefaald (hoewel er geen keiharde criteria zijn gegeven aan de hand waarvan succes of falen bepaald kunnen worden)
Gevolg: ?????????? (dat genomineerd zijn de volgende keer is pure speculatie)
Klopt toch zo?
Volgens mij meer dit:quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
even op een rijtje zoals het er nu voorstaat:
1. Roel's geheime missie is geslaagd.
Gevolg: hij krijgt 10K
2.De weekopdracht is gelukt, want er heeft verder niemand gerookt.
Gevolg: er mag weer besteld worden.
3. De RP heeft gefaald (hoewel er geen keiharde criteria zijn gegeven aan de hand waarvan succes of falen bepaald kunnen worden)
Gevolg: ?????????? (dat genomineerd zijn de volgende keer is pure speculatie)
Klopt toch zo?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:57 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic] Ik zie allemaal stukjes taart op de startpagina van Google[/offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |