abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30963171
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 04:18 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Nee meer dan genoeg en als Tanja in de Playboy komt verdient ze er zeker ook nog flink wat mee
Playboy gaat dan acuut faiiliet!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_30963211
Die hele RP zou zich moeten schamen....ze waren liever lui dan aktief....BB heeft ze meerdere malen geattendeerd wat hun taak was en dat ze aktiever moesten zijn en controleren.... en wat doet de RP? Juist....NIETS....
Ze presteren zelfs, dat als ze een bewijsstuk vinden, de dader een paar minuten daarna een sigaret te laten roken op minimale afstand van de groep,in wezen onder hun ogen, en nog weten ze hem niet op heterdaad te betrappen....
De opdracht van de RP is volledig mislukt....liever lui dan aktief je aan je taak te houden.
RP jullie zijn de Zwakste Schakel zonder enige twijfel.

Roel,jij hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt en hebt de RP volledig te kakken gezet door zo dicht onder hun neus te roken jij verdient je geld dubbel en dwars.....
Roel rules......

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 27-09-2005 07:17:41 ]
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 08:16:58 #103
128220 Peter6000
pi_30963592
Goedemorgen iedereen, voor alweer een nieuwe BB dag

Wie moet er vandaag op gesprek bij Rob
Gaat de rookpolitie alsnog een gesprek met Roel aan
Volgen er weer net zulke leuke roddelachtige gesprekken tussen groepjes bewoners over andere bewoners, als gisteren.

Weer een nieuwe BB dag dus

PETER6000 FELICITEERT ROEL

maar hopen dat de missie wordt goedgekeurd. hij is feitelijk gezien niet betrapt, ondanks zijn onnodige risico`s
  Admin dinsdag 27 september 2005 @ 08:24:28 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30963688
De opdracht is uiteraard mislukt, de RP heeft gefaald, Roel is de kwaaie pier want ze worden voor straf nog een week op rantsoen gezet, voila!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 27 september 2005 @ 08:27:53 #105
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30963719
Roel rules!! Ik ben helemaal blij voor die jongen, ik gun hem dat geld zo!

En de RP, ja, die heeft gefaald, dus op de bank!
pi_30963800
Ik denk ook dat als Roel die 10.000 binnen heeft, hij best wel eens zou kunnen denken, tis goed en bedankt! Volgens mij wil hij helemaal niet winnen, hij wil gewoon een leuk bedrag, waar hij weer eventjes mee vooruit kan. Hij had het geloof ik over een wereldreis? Ik denk niet dat Roel het huis is ingegaan met het idee DIT WIL IK WINNEN! Maar hij zei ook al eens "als ik er zo en zo lang inzit, dan heb ik met het startgeld en de dagvergoeding genoeg voor een mooie wereldreis". Dit is dan een buitenkansje voor Roel, want maar 1 iemand kan die 4 ton winnen, grote kans dat jij dat niet bent, nou als je het dan toch eventjes uitzingt, heb je met die 10000 euro, plus je startgeld, plus je dagvergoeding ook een mooi bedrag. Roel lijkt me geen luxepoppetje, dus met zon bedrag zou het een goed tijdje uit kunnen zingen op reis.

Dus ik denk dat Roel dan wel eens totaal zou kunnen stoppen met het spelen van het spel na het binnenhalen van deze opdracht.

Wat ook nog mogelijk is is dat ze hem net als bij Liekse dat geld in briefjes van 5 geven en zeggen dat hij het ook verborgen moet houden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_30963852
Naar mijn weten zou de groep op noodrantsoen moeten als Roel zijn weekopdracht zou mislukken....hij heeft het gehaald dus
De RP mag van geluk spreken want als de RP Roel had betrapt waren zij er indirekt schuldig aan dat de groep op noodrantsoen zou komen voor de aankomende week....
Dat zou de groep de rookpolitie niet in dank hebben afgenomen.
Roel heeft dus de hele groep geholpen met zijn aktie
  dinsdag 27 september 2005 @ 08:40:23 #108
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30963863
De leukste geheime missie tot nu toe!
Roel !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30963871
Ik vind ook dat ze NSB honden die speculeren over een geheimeopdracht van een ander een nekschot moeten geven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_30963896

De leukste uitspraak van vannacht
Linda geeft de lullen van de heren flintstone namen:

Menno > Bam-Bam
Joost > Barney
Ralph > Pebbles
Rob > Fred
Roel > Dino

dinsdag 27 september 2005 @ 08:43:56 #111
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_30963904
Wie moet er nu op t nominatie lijsje dan nu Roel geslaagd is en de RP niet???
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_30963906
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 08:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind ook dat ze NSB honden die speculeren over een geheimeopdracht van een ander een nekschot moeten geven.
Mag het iets minder aub
pi_30964070
Wat nu als de rookpolitie opdracht heeft gekregen om iedereen die rookt aan te geven en als dat zou mislukken er 10k van het prijzen geld zou afgaan?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 08:57:21 #114
128220 Peter6000
pi_30964081
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 08:43 schreef AnTjUh het volgende:
Wie moet er nu op t nominatie lijsje dan nu Roel geslaagd is en de RP niet???
Niemand denk ik (een mening van mij dus, en geen feit).

De RP heeft voldoende zijn best gedaan (vermoedens omtrent Roel, het tot 2 keer toe vinden van peuken etc).

Ook wel grappig trouwens, dat BB soms 'boos' is op de bewoners dat ze paranoia worden, terwijl het met dit soort opdrachten logisch is dàt ze dat worden.

[offtopic] Ik zie allemaal stukjes taart op de startpagina van Google [/offtopic]
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:02:45 #115
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30964174
Google is 7 jaar geworden!

Laat de haan nu maar kraaien trouwens !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30964311
Ik vind dat Roel het niet handig heeft aangepakt. Hij had niet in die kleine ruimtes moeten roken, want dat ruiken ze natuurlijk Roel! ALS de opdracht is mislukt volgens BB dan is dat ook zijn eigen schuld.
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:14:33 #117
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30964400
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dat Roel het niet handig heeft aangepakt.
Hij heeft net 10.000 euro verdiend.
quote:
Hij had niet in die kleine ruimtes moeten roken, want dat ruiken ze natuurlijk Roel! ALS de opdracht is mislukt volgens BB dan is dat ook zijn eigen schuld.
Hij stopt nu met roken dus moeten ze hem met terugwerkende kracht betrappen ofzo? Hoe zie je dat voor je?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30964434
volgens mij heeft ie het gewoon gehaald de 10.000 de RP heeft hem niet betrapt en Roel mag er niet over praten dan kan hij geld ophalen bij Hummer
en zit de RP op de bank (lijkt me eerlijk aangezien ze door BB meerdere malen zijn gewaarschuwd dat er gerookt wordt maar de dader niet hebben kunnen pakken) daarbij is het niet 1 of 2 peuken maar een heel pakje in 4 dagen
pi_30964546
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:16 schreef Knurkie het volgende:
volgens mij heeft ie het gewoon gehaald de 10.000 de RP heeft hem niet betrapt en Roel mag er niet over praten dan kan hij geld ophalen bij Hummer
en zit de RP op de bank (lijkt me eerlijk aangezien ze door BB meerdere malen zijn gewaarschuwd dat er gerookt wordt maar de dader niet hebben kunnen pakken) daarbij is het niet 1 of 2 peuken maar een heel pakje in 4 dagen

Een héel pakje inderdaad
Ze zijn met z'n drieën notabene...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30964589
BB site meldt:
quote:
Vooral Roel zal fijne dromen hebben. Hij heeft immers vannacht zijn laatste sigaretten gerookt en is niet betrapt. Dat is nog eens makkelijk 10.000 euro verdienen!
Gelukt dus!
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')