Ik denk ook dat als Roel die 10.000 binnen heeft, hij best wel eens zou kunnen denken, tis goed en bedankt! Volgens mij wil hij helemaal niet winnen, hij wil gewoon een leuk bedrag, waar hij weer eventjes mee vooruit kan. Hij had het geloof ik over een wereldreis? Ik denk niet dat Roel het huis is ingegaan met het idee DIT WIL IK WINNEN! Maar hij zei ook al eens "als ik er zo en zo lang inzit, dan heb ik met het startgeld en de dagvergoeding genoeg voor een mooie wereldreis". Dit is dan een buitenkansje voor Roel, want maar 1 iemand kan die 4 ton winnen, grote kans dat jij dat niet bent, nou als je het dan toch eventjes uitzingt, heb je met die 10000 euro, plus je startgeld, plus je dagvergoeding ook een mooi bedrag. Roel lijkt me geen luxepoppetje, dus met zon bedrag zou het een goed tijdje uit kunnen zingen op reis.
Dus ik denk dat Roel dan wel eens totaal zou kunnen stoppen met het spelen van het spel na het binnenhalen van deze opdracht.
Wat ook nog mogelijk is is dat ze hem net als bij Liekse dat geld in briefjes van 5 geven en zeggen dat hij het ook verborgen moet houden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors