Playboy gaat dan acuut faiiliet!quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee meer dan genoeg en als Tanja in de Playboy komt verdient ze er zeker ook nog flink wat mee![]()
![]()
![]()
Mag het iets minder aubquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind ook dat ze NSB honden die speculeren over een geheimeopdracht van een ander een nekschot moeten geven.
Niemand denk ik (een mening van mij dus, en geen feit).quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:43 schreef AnTjUh het volgende:
Wie moet er nu op t nominatie lijsje dan nu Roel geslaagd is en de RP niet???
Hij heeft net 10.000 euro verdiend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dat Roel het niet handig heeft aangepakt.
Hij stopt nu met roken dus moeten ze hem met terugwerkende kracht betrappen ofzo?quote:Hij had niet in die kleine ruimtes moeten roken, want dat ruiken ze natuurlijk Roel! ALS de opdracht is mislukt volgens BB dan is dat ook zijn eigen schuld.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:16 schreef Knurkie het volgende:
volgens mij heeft ie het gewoon gehaald de 10.000 de RP heeft hem niet betrapt en Roel mag er niet over praten dan kan hij geld ophalen bij Hummer
en zit de RP op de bank (lijkt me eerlijk aangezien ze door BB meerdere malen zijn gewaarschuwd dat er gerookt wordt maar de dader niet hebben kunnen pakken) daarbij is het niet 1 of 2 peuken maar een heel pakje in 4 dagen
Gelukt dus!quote:Vooral Roel zal fijne dromen hebben. Hij heeft immers vannacht zijn laatste sigaretten gerookt en is niet betrapt. Dat is nog eens makkelijk 10.000 euro verdienen!
precies en na de eerste waarschuwing van BB hadden de mannen zo wie zo allerter moeten zijn hij ligt bij hun op de kamer dus veel water drinken zodat je moet plassen is dan een simpele methode om hem te pakken (aangezien ze al snel dachten dat hij het was ook al zeiden ze Tanja)quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Een héel pakje inderdaad
Ze zijn met z'n drieën notabene...
Ze vinden een peuk, doen navraag, de verdenking valt op Roel, ze beleggen een 'vergadering' en vervolgens doen ze helemaal niks!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:16 schreef Knurkie het volgende:
volgens mij heeft ie het gewoon gehaald de 10.000 de RP heeft hem niet betrapt en Roel mag er niet over praten dan kan hij geld ophalen bij Hummer
en zit de RP op de bank (lijkt me eerlijk aangezien ze door BB meerdere malen zijn gewaarschuwd dat er gerookt wordt maar de dader niet hebben kunnen pakken) daarbij is het niet 1 of 2 peuken maar een heel pakje in 4 dagen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze vinden een peuk, doen navraag, de verdenking valt op Roel, ze beleggen een 'vergadering' en vervolgens doen ze helemaal niks!
Joost zit hele dagen te triktrakken, Rob hangt een beetje de hulpverlener uit en Lieske fladdert wat doelloos rond. Ze doen geen fuck met hun opdracht.
Die krijgen het donderdag flink voor de kiezen.
En zet alle keren maar eens achter elkaar dat zij of de andere bewoners hun verdenking uitspreken dat Roel misschien rookt of zelfs dat hij misschien een geheime opdracht heeft (zelfs dat hebben ze luidop tegen elkaar gezegd). Maar ook dat heeft hun niet tot actie aangezet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
![]()
en dan die aktie gisteren de inval in de badkamer ...eerst kloppen hahahah SUKKEL dan heeft ie alle tijd om die peuk weg te gooien = niet op heterdaad ze zijn fijn het haasje
Rob
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:28 schreef Rica het volgende:
[..]
En zet alle keren maar eens achter elkaar dat zij of de andere bewoners hun verdenking uitspreken dat Roel misschien rookt of zelfs dat hij misschien een geheime opdracht heeft (zelfs dat hebben ze luidop tegen elkaar gezegd). Maar ook dat heeft hun niet tot actie aangezet.
Ze hebben er gewoon met de rookpolitiepet naar gegooid.
Het kan nooit de 20ste zijn geweest, gisteren vond RP een 1/2 sigaret in de prullenbak.quote:
Denk het nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan nooit de 20ste zijn geweest, gisteren vond RP een 1/2 sigaret in de prullenbak.
Hij loopt vandaag tegen de lamp Talpa is zuinig met geld.
ik las in de verslagen dat ie er 2 gerookt had vannacht....toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan nooit de 20ste zijn geweest, gisteren vond RP een 1/2 sigaret in de prullenbak.
Yep hij heeft de laatste twee achter elkaar gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:36 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik las in de verslagen dat ie er 2 gerookt had vannacht....toch?
Van: http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Vooral Roel zal fijne dromen hebben. Hij heeft immers vannacht zijn laatste sigaretten gerookt en is niet betrapt. Dat is nog eens makkelijk 10.000 euro verdienen!
Het zou kunnen, maar je weet nooit wat voor verrassing BB nog in petto heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:41 schreef GJAman het volgende:
[..]
Van: http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Zal dit dan een bevestiging zijn?
Voor de RP wel ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar je weet nooit wat voor verrassing BB nog in petto heeft.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
En ik hoop toch zo dat Rob op de bank moet donderdagLaat het zo zijn.
directe exit ipv Ralph, Lieske of Roelquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
En ik hoop toch zo dat Rob op de bank moet donderdagLaat het zo zijn.
ze hebben dan ook niemand betrapt en het niet gemeldtquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:58 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat BB zo laf is om de RP niet op de bank te zetten trouwens.
Jawel toch? tanja enzo mogen toch niet roken? de weekopdracht is toch nog niet mislukt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Rob pakt rode pet (niet meer nodig joh) en kunststof been en staat op.
Maar ze hebben ook geen enkele moeite gedaan. Op de bank met die slappe hap!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:13 schreef D.Rose het volgende:
ze hebben dan ook niemand betrapt en het niet gemeldt
ik dacht dat Roel niet van invloed was op de weekopdracht? dan was donderdagnacht de weekopdracht toch al mislukt? toen rookte hij zijn eerste sigaret..quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:16 schreef MaLo het volgende:
De RP weet niet dat Roel zijn missie volbracht heeft, dus zij weten niet dat hun weekopdracht al mislukt is.
Niet de weekopdracht, hun weekopdracht. Die van de RP is niet die van de groep.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:23 schreef Sassefras het volgende:
ik dacht dat Roel niet van invloed was op de weekopdracht? dan was donderdagnacht de weekopdracht toch al mislukt? toen rookte hij zijn eerste sigaret..
Oke! duidelijk.. dat betekent rob, joost en lieske op de bank donderdag??quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet de weekopdracht, hun weekopdracht. Die van de RP is niet die van de groep.
Ik hoop het ik hoop het ik hoop het!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Oke! duidelijk.. dat betekent rob, joost en lieske op de bank donderdag??
doei Rob![]()
Willem was lelijk, Roel nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
Eigenl;ijk, als je goed nadenkt, is de Roel de "Willem" van 2005
Of zal ik eerst nog meer koffie nemen?
Het is een beetje onzeker omdat BB de regels natuurlijk per minuut aanpast, maar ik hoop het welquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Sassefras het volgende:
doei Rob![]()
dan zal donderdag blijken dat ie er 19 op heeft, nog een smak met geld wat ie dan mag incasserenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een verslaafde heeft moeite om te stoppen, en het ging hem erg makkelijk af.
Dus hij zal blijven roken
Het is nog steeds onduidelijk (voor mij) of de RP nu meteen op de bank zit omdat Roel er 20 gerookt heeft, of alleen omdat ze als RP geen ruk gedaan hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
Eigenl;ijk, als je goed nadenkt, is de Roel de "Willem" van 2005
Of zal ik eerst nog meer koffie nemen?
* hoopvol naar de streams kijkt....quote:
Ooowwwwww ik wou toch zo dat dat waar wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Sassefras het volgende:
[..]
doei Rob![]()
Dont cha wish your girlfriend was hot like me....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
Op deze manier zijn de geruchten over een trafo in het huis natuurlijk niet uit te bannen
[afbeelding]
Gatverdamme!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:45 schreef AnTjUh het volgende:
Menno heeft eerst Dido zitten pesten met haar ex-vriend
Nu gaat hij gauw weer tegen haar aan slijmen
bah![]()
![]()
[afbeelding]
Ik hoop dat dit als lolletje bedoeld is, want als er ook maar ÉÉN vrouw/meid is die 100000% puur natuur is is dat Lieske wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
Op deze manier zijn de geruchten over een trafo in het huis natuurlijk niet uit te bannen
[afbeelding]
quote:
Dat dacht ik nou net van Joostquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:02 schreef speedcore het volgende:
benieuwd wanneer Menno z`n coming out gaat beleven
Die júist nietquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:02 schreef speedcore het volgende:
benieuwd wanneer Menno z`n coming out gaat beleven
Was expresquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef Knurkie het volgende:
[..]
OMG kan dat niet met waarschuwing ik zit een broodje te eten
Niet speciaal voor jou hoor. maar voor iedereen die 's ochtends onvoorbereid zit te eten achter de pcquote:
pfieuw gelukkig...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet speciaal voor jou hoor. maar voor iedereen die 's ochtends onvoorbereid zit te eten achter de pc
Ach het zijn stadsmensen.... Ik vraag mij af of ze wel eens een koe in de wei hebben gezien!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Wat een belachelijke overtrokken reactie van Chantal over muizen.
Ralph ook trouwens: over een maand heb je er 1000 binnen.![]()
Ze komen allemaal naar binnen als het kouder wordt. Jaaaa hoor.
IEDEREEN heeft muizen buiten het huis.![]()
Maar niet iedereen heeft muizen IN huis en Ralph heeft gewoon gelijk, zodra het strax iets kouder gaat worden komt de hele muizenfamilie binnen wonen .quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
IEDEREEN heeft muizen buiten het huis.![]()
overdreven machohaantjes gedrag (verbergen en voorkomen dat ie door de mand valt)quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:06 schreef Ripley het volgende:
[..]zou wel leuk zijn, een live coming out. Ook leuk voor ingrid
![]()
Maar was joost niet de kasthomo?
Inderdaad nogal overtrokken, Chantal is echt panisch voor muizenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Wat een belachelijke overtrokken reactie van Chantal over muizen.
Ik nietquote:IEDEREEN heeft muizen buiten het huis.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:14 schreef scanman01 het volgende:
Good morning....
Het gaat nu al over muizen hoor ik. Interessant. Maar eerst koffie.
Voor zover ik de weekopdracht heb gehoord werd er gezegd dat de RP genomineerd zou worden wanneer het onder een hoedje zou spelen met de 2 gestopte nietrokers, tevens zouden ze dus worden genomineerd als ze een betrapte roker niet zouden melden, voor de rest was er geen enkele reden om genomineerd te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:27 schreef Marrije het volgende:
Roel rules!! Ik ben helemaal blij voor die jongen, ik gun hem dat geld zo!![]()
En de RP, ja, die heeft gefaald, dus op de bank!
Ik zeg, hij heeft atletiek gedaan, laat dat 'kast' maar zitten.quote:
gewone bruine ratten in de tuin zijn ook gezelligquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft muizen IN huis en Ralph heeft gewoon gelijk, zodra het strax iets kouder gaat worden komt de hele muizenfamilie binnen wonen .
Nu nog muskusratten in de tuin en het feestje is compleet
In de stad lopen ze net zo goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach het zijn stadsmensen.... Ik vraag mij af of ze wel eens een koe in de wei hebben gezien!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |