Je zou 'm zo je bed in willen trekkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:50 schreef Bluezz het volgende:
JOEHOEEOEOEOEOE
zie hem nou zitten op die bank ook
Snap je mijn berichten niet ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:50 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat is nog moeilijk voor Roel om zijn Smoel te houden
@Scanman Jaloers???![]()
Jawel!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:50 schreef golfer het volgende:
Maakt niet meer uit.
Opdracht geslaagd!![]()
Als Rob de lul is en op de bank zit dat levert pas leuke beelden opquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga genieten donderdag als Roel kan fluiten naar zijn geld.
Als hij het wel krijgt, gun ik hem dat van harte.... maar het niet krijgen levert zo veel leukere tv op .
Als je zijn piemOl hebt gezien, twijfel ik ook weerquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:52 schreef Loedertje het volgende:
Je zou 'm zo je bed in willen trekken
De koppen van de RP als ze horen dat Roel ongezien twintig sigaretten heeft kunnen roken is al mooi genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga genieten donderdag als Roel kan fluiten naar zijn geld.
Als hij het wel krijgt, gun ik hem dat van harte.... maar het niet krijgen levert zo veel leukere tv op .
Hm, 'smorgens lijkt het heel wat hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je zijn piemOl hebt gezien, twijfel ik ook weer
Hee loeder![]()
Dat zijn geld in rook is opgegaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
En dan vertelt BB hem donderdag dat de RP zijn missie doorhad en hij daarom geen 10.000 euro krijgt
Dit zal vast op een manier gebracht worden die hem nominaties oplevert.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
Snap je mijn berichten niet ofzo?
Ik wil graag spectaculaire tv.... en dat kan alleen als Roel zijn geld niet krijgt. Dan zal dat nog heel lang nadreunen in het huis. Als hij donderdag zijn geld gewoon krijgt, is het snel over.
Zoals gezegd hoop ik nu dat Roel BB wint, maar NIET deze 10.000 euro![]()
Maar Scandudequote:Op dinsdag 27 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil graag spectaculaire tv.... en dat kan alleen als Roel zijn geld niet krijgt. Dan zal dat nog heel lang nadreunen in het huis. Als hij donderdag zijn geld gewoon krijgt, is het snel over.
Als...maar aangezien ze keer op keer allerlei suffe verhaaltjes loopt te verzinnen en talpa ook wel doorheeft dat NL daar geen zin in heeft en er toch binnenkort een ander kind bijkomt kan ze er net zo goed uitquote:
Spectaculair zou nu zijn als ROEL dat Kunst Been van ROB pakt en er een mega grote waterpijp van bouwt!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Spectaculair zou nu zijn als ROEL dat Kunst Been van ROB pakt en er een mega grote waterpijp van bouwt!
Of 10.000 voor zich zelf of die 50.000 die ze verloren hebben weer erbij zodat de prijs weer op 400.000 staatquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Er zal wel weer een addertje onder het gras zitten, Roel zal donderdag misschien een keuze moeten maken, of het geld verdelen onder de groepsleden, of het zelf houden
Iets in die trant...
..of iedereen hoopt de komende weken ook een missie te krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als Roel het geld krijgt: 11 man zien hoe Roel 10.000 EUR prijzengeld krijgt terwijl zij met z'n allen nog 0 EUR extra geld hebben gewonnen, en daarbij gaan Rob, Lieske EN Joost enorm op hun snuffert.
Zeggen dat je allegisch bent maar ondertussen gewoon van de pindakaas snoepen. En dan ook nog zeuren als je jam krijgt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als...maar aangezien ze keer op keer allerlei suffe verhaaltjes loopt te verzinnen en talpa ook wel doorheeft dat NL daar geen zin in heeft en er toch binnenkort een ander kind bijkomt kan ze er net zo goed uit
Houdoe en bedanktquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Zeggen dat je allegisch bent maar ondertussen gewoon van de pindakaas snoepen. En dan ook nog zeuren als je jam krijgt.
Lieske... je bent de zwakste schakel. Tot ziens.
Je moet geen homo's met kasthomo's gaan vergelijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:59 schreef Stereotomy het volgende:Joost heeft Roel nooit betrapt. Hij rook alleen iets vreemds. Hij is buiten de deur gebleven.
Doet echte politie toch ook niet als ze ergens een inval moeten doen?
En een puthoerquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Zeggen dat je allegisch bent maar ondertussen gewoon van de pindakaas snoepen. En dan ook nog zeuren als je jam krijgt.
En dronken mensen die in wasmanden belanden. Zo vaak, dat de overheid er zelfs postbus 51 waarschuwingsspotjes voor heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:02 schreef Loedertje het volgende:
Je vergeet haar ontmoeting met de grootste lul van Groningen .
Dude, ik ben verder geen Tanjafan maar jouw avatar....quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
En wat deed de rookpolitie?
[afbeelding]
[afbeelding]
Arm schaapje moet ze dalijk weer huilenquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Wil je me niet meer zo laten schikkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Arm schaapje moet ze dalijk weer huilen![]()
[afbeelding]
Holy shitquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dàt ziet er dan wel weer uit als een zware allergische reactie!quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan het nog erger danquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy shit![]()
Is dat voor of na een pindakaasbad?![]()
Is geen ramp hoor want madam heeft een hutkoffer met make-upjes en een enorme grote poederdoos met dito kwast waarmee ze alle vlekjes weer zo weg swifferde vanmiddag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een *gebrek-aan-aandacht* allergiequote:Op dinsdag 27 september 2005 04:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Dàt ziet er dan wel weer uit als een zware allergische reactie!
Heb er nog een voor de Fans!quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude, ik ben verder geen Tanjafan maar jouw avatar....
Tanja ziet er best ok uit op de officiele Talpasite foto's, misschien ff inruilen![]()
![]()
Dat vind ik sowieso al vreemd, die prijzenpot had gewoon op 1 miljoen euro moeten staan, als je nagaat hoeveel Talpa / Versatel / BB eraan verdienen dan is 400.000 een flutbedrag...quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:57 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Of 10.000 voor zich zelf of die 50.000 die ze verloren hebben weer erbij zodat de prijs weer op 400.000 staat![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb er nog een voor de Fans!![]()
[afbeelding]
Vind ik ook 400.000 is een dom bedrag beter was 500.000 en nog beter 1 miljoen en dan kei hard. Net zo als de eerst keer dat briefje van Ralf die hij aan Rob gaf dat je eruit moet. En dan natuurlijk er echt uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso al vreemd, die prijzenpot had gewoon op 1 miljoen euro moeten staan, als je nagaat hoeveel Talpa / BB eraan verdient dan is 400.000 een flutbedrag...
Ze krijgen ook startgeld (de premie als ze niet vrijwillig vertrekken) en daggeld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso al vreemd, die prijzenpot had gewoon op 1 miljoen euro moeten staan, als je nagaat hoeveel Talpa / Versatel / BB eraan verdienen dan is 400.000 een flutbedrag...
Nee meer dan genoeg en als Tanja in de Playboy komt verdient ze er zeker ook nog flink wat meequote:Op dinsdag 27 september 2005 04:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze krijgen ook startgeld (de premie als ze niet vrijwillig vertrekken) en daggeld.
Plus dat ze nog bij kunnen verdiennen met dit soort geheime opdrachten.
Vind het toch best redelijk. Het is geen staatsloterijshow oid.
Dat is natuurlijk ook omdat je niet kan werken in de dagen dat je in BB zit een soort vergoeding.quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze krijgen ook startgeld (de premie als ze niet vrijwillig vertrekken) en daggeld.
Plus dat ze nog bij kunnen verdiennen met dit soort geheime opdrachten.
Vind het toch best redelijk. Het is geen staatsloterijshow oid.
Yep. Maar het is geen "Wie wordt de millionair show" oid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:18 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook omdat je niet kan werken in de dagen dat je in BB zit een soort vergoeding.
Waar staat dat glazen ding met die centen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:41 schreef BBscanner het volgende:
1e Missie geslaagd 10.000 Next Mission 350.000![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |