dat in iedergeval ,en nu dus tijd om me bedje op te zoekenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft duizenden streamers een geweldige week gegeven.
Thanks Roel![]()
Scheelt wel even dat HET DOMME GANSJE LIESKE het aan haar lieve PRIKKERT vertelde!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar van niet. Bij Lieske flikten ze dat ook in de live uitzending en dat gaan ze nu hopelijk weer doen. Ik wil zó graag Roel's reactie zien als hem dat verteld wordt![]()
De RP weet dat hij gerookt heeft en dat mocht niet. Ze hebben hem niet op heterdaad betrapt, maar dat is ook zo goed als onmogelijk. Ze weten het echter wel, dus missie mislukt. Heibel in de tent
Ik wil jouw berichten wel eens zien als Roel door Hummie wordt gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zeker.... En het wordt nog leuker als we donderdag zijn gezicht en reactie daarna zien
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat in iedergeval ,en nu dus tijd om me bedje op te zoeken![]()
weltrusten allemaal![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat in iedergeval ,en nu dus tijd om me bedje op te zoeken![]()
weltrusten allemaal![]()
Dat zou ik dan een enorme gemiste kans vinden. Roel is mijn favoriet, maar voor het programma is het veel leuker als ze zeggen dat de opdracht mislukt is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil jouw berichten wel eens zien als Roel door Hummie wordt gefeliciteerd![]()
![]()
* Stereotomy sms't nog maar eens Roel naar 1010quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik mail niet snel, maar ga nu toch BB even een mailtje sturen dat de opdracht mislukt is en ze dat in de live kenbaar moeten maken. Dat gaat scoren
Nu pas?quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel live nu: http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera3.html
De opdracht van de RP is idd mislukt en die moeten dan idd maar fijn *op de bank* gaan zitten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik mail niet snel, maar ga nu toch BB even een mailtje sturen dat de opdracht mislukt is en ze dat in de live kenbaar moeten maken. Dat gaat scoren
Hummie dankt je voor de bijdrage en het meehelpen financieren van de prijzenpotquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy sms't nog maar eens Roel naar 1010![]()
Idd, hij kan nix anders doen dan zachte vreugdesprongen maken , juichen kan nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:48 schreef svann het volgende:
Verdomde moeilijk om dit sukses met niemand te kunnen delen.
Dat is nog moeilijk voor Roel om zijn Smoel te houdenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:48 schreef svann het volgende:
Een plotselinge triomfantelijke grijns morgen is verdacht genoeg voor verhoren.
Maakt niet meer uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:48 schreef svann het volgende:
Een plotselinge triomfantelijke grijns morgen is verdacht genoeg voor verhoren.
Ik krijg donderdag een harde van Rob's gezicht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Stelletje mietjes hier... Jullie wilden toch een harde BB of niet? En dan nu moet Roel maar gewoon dat geld krijgen.
zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Wel dus als hij zegt dat hij een missie heeft of iets anders erover is het afgelopen met de 10.000quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit.
Opdracht geslaagd!![]()
Scanman is even bezig met zijn mailtje aan talpa dat de RookPolitie faalde en dus op de nominatiebank mag gaan zittenquote:
Nee, dat denk ik dus niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:50 schreef BBscanner het volgende:
Dat is nog moeilijk voor Roel om zijn Smoel te houden
Maar ze weten het niet 100% zeker dat Roel het is, ze vermoeden iets maar dat is eigenlijk niet genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar van niet. Bij Lieske flikten ze dat ook in de live uitzending en dat gaan ze nu hopelijk weer doen. Ik wil zó graag Roel's reactie zien als hem dat verteld wordt![]()
De RP weet dat hij gerookt heeft en dat mocht niet. Ze hebben hem niet op heterdaad betrapt, maar dat is ook zo goed als onmogelijk. Ze weten het echter wel, dus missie mislukt. Heibel in de tent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |