Het is nog steeds onduidelijk (voor mij) of de RP nu meteen op de bank zit omdat Roel er 20 gerookt heeft, of alleen omdat ze als RP geen ruk gedaan hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
Eigenl;ijk, als je goed nadenkt, is de Roel de "Willem" van 2005
Of zal ik eerst nog meer koffie nemen?
* hoopvol naar de streams kijkt....quote:
Ooowwwwww ik wou toch zo dat dat waar wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Oke! duidelijk.. dat betekent rob, joost en lieske op de bank donderdag??
doei Rob![]()
Dont cha wish your girlfriend was hot like me....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
Op deze manier zijn de geruchten over een trafo in het huis natuurlijk niet uit te bannen
[afbeelding]
Gatverdamme!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:45 schreef AnTjUh het volgende:
Menno heeft eerst Dido zitten pesten met haar ex-vriend
Nu gaat hij gauw weer tegen haar aan slijmen
bah![]()
![]()
[afbeelding]
Ik hoop dat dit als lolletje bedoeld is, want als er ook maar ÉÉN vrouw/meid is die 100000% puur natuur is is dat Lieske wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
Op deze manier zijn de geruchten over een trafo in het huis natuurlijk niet uit te bannen
[afbeelding]
quote:
Dat dacht ik nou net van Joostquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:02 schreef speedcore het volgende:
benieuwd wanneer Menno z`n coming out gaat beleven
Die júist nietquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:02 schreef speedcore het volgende:
benieuwd wanneer Menno z`n coming out gaat beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |