quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:28 schreef Rica het volgende:
[..]
En zet alle keren maar eens achter elkaar dat zij of de andere bewoners hun verdenking uitspreken dat Roel misschien rookt of zelfs dat hij misschien een geheime opdracht heeft (zelfs dat hebben ze luidop tegen elkaar gezegd). Maar ook dat heeft hun niet tot actie aangezet.
Ze hebben er gewoon met de rookpolitiepet naar gegooid.
Het kan nooit de 20ste zijn geweest, gisteren vond RP een 1/2 sigaret in de prullenbak.quote:
Denk het nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan nooit de 20ste zijn geweest, gisteren vond RP een 1/2 sigaret in de prullenbak.
Hij loopt vandaag tegen de lamp Talpa is zuinig met geld.
ik las in de verslagen dat ie er 2 gerookt had vannacht....toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan nooit de 20ste zijn geweest, gisteren vond RP een 1/2 sigaret in de prullenbak.
Hij loopt vandaag tegen de lamp Talpa is zuinig met geld.
Yep hij heeft de laatste twee achter elkaar gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:36 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik las in de verslagen dat ie er 2 gerookt had vannacht....toch?
Van: http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Vooral Roel zal fijne dromen hebben. Hij heeft immers vannacht zijn laatste sigaretten gerookt en is niet betrapt. Dat is nog eens makkelijk 10.000 euro verdienen!
Het zou kunnen, maar je weet nooit wat voor verrassing BB nog in petto heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:41 schreef GJAman het volgende:
[..]
Van: http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Zal dit dan een bevestiging zijn?
Voor de RP wel ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar je weet nooit wat voor verrassing BB nog in petto heeft.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
En ik hoop toch zo dat Rob op de bank moet donderdagLaat het zo zijn.
directe exit ipv Ralph, Lieske of Roelquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
En ik hoop toch zo dat Rob op de bank moet donderdagLaat het zo zijn.
ze hebben dan ook niemand betrapt en het niet gemeldtquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:58 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat BB zo laf is om de RP niet op de bank te zetten trouwens.
Jawel toch? tanja enzo mogen toch niet roken? de weekopdracht is toch nog niet mislukt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Rob pakt rode pet (niet meer nodig joh) en kunststof been en staat op.
Maar ze hebben ook geen enkele moeite gedaan. Op de bank met die slappe hap!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:13 schreef D.Rose het volgende:
ze hebben dan ook niemand betrapt en het niet gemeldt
ik dacht dat Roel niet van invloed was op de weekopdracht? dan was donderdagnacht de weekopdracht toch al mislukt? toen rookte hij zijn eerste sigaret..quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:16 schreef MaLo het volgende:
De RP weet niet dat Roel zijn missie volbracht heeft, dus zij weten niet dat hun weekopdracht al mislukt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |