Playboy gaat dan acuut faiiliet!quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee meer dan genoeg en als Tanja in de Playboy komt verdient ze er zeker ook nog flink wat mee![]()
![]()
![]()
Mag het iets minder aubquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind ook dat ze NSB honden die speculeren over een geheimeopdracht van een ander een nekschot moeten geven.
Niemand denk ik (een mening van mij dus, en geen feit).quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:43 schreef AnTjUh het volgende:
Wie moet er nu op t nominatie lijsje dan nu Roel geslaagd is en de RP niet???
Hij heeft net 10.000 euro verdiend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dat Roel het niet handig heeft aangepakt.
Hij stopt nu met roken dus moeten ze hem met terugwerkende kracht betrappen ofzo?quote:Hij had niet in die kleine ruimtes moeten roken, want dat ruiken ze natuurlijk Roel! ALS de opdracht is mislukt volgens BB dan is dat ook zijn eigen schuld.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:16 schreef Knurkie het volgende:
volgens mij heeft ie het gewoon gehaald de 10.000 de RP heeft hem niet betrapt en Roel mag er niet over praten dan kan hij geld ophalen bij Hummer
en zit de RP op de bank (lijkt me eerlijk aangezien ze door BB meerdere malen zijn gewaarschuwd dat er gerookt wordt maar de dader niet hebben kunnen pakken) daarbij is het niet 1 of 2 peuken maar een heel pakje in 4 dagen
Gelukt dus!quote:Vooral Roel zal fijne dromen hebben. Hij heeft immers vannacht zijn laatste sigaretten gerookt en is niet betrapt. Dat is nog eens makkelijk 10.000 euro verdienen!
precies en na de eerste waarschuwing van BB hadden de mannen zo wie zo allerter moeten zijn hij ligt bij hun op de kamer dus veel water drinken zodat je moet plassen is dan een simpele methode om hem te pakken (aangezien ze al snel dachten dat hij het was ook al zeiden ze Tanja)quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Een héel pakje inderdaad
Ze zijn met z'n drieën notabene...
Ze vinden een peuk, doen navraag, de verdenking valt op Roel, ze beleggen een 'vergadering' en vervolgens doen ze helemaal niks!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:16 schreef Knurkie het volgende:
volgens mij heeft ie het gewoon gehaald de 10.000 de RP heeft hem niet betrapt en Roel mag er niet over praten dan kan hij geld ophalen bij Hummer
en zit de RP op de bank (lijkt me eerlijk aangezien ze door BB meerdere malen zijn gewaarschuwd dat er gerookt wordt maar de dader niet hebben kunnen pakken) daarbij is het niet 1 of 2 peuken maar een heel pakje in 4 dagen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze vinden een peuk, doen navraag, de verdenking valt op Roel, ze beleggen een 'vergadering' en vervolgens doen ze helemaal niks!
Joost zit hele dagen te triktrakken, Rob hangt een beetje de hulpverlener uit en Lieske fladdert wat doelloos rond. Ze doen geen fuck met hun opdracht.
Die krijgen het donderdag flink voor de kiezen.
En zet alle keren maar eens achter elkaar dat zij of de andere bewoners hun verdenking uitspreken dat Roel misschien rookt of zelfs dat hij misschien een geheime opdracht heeft (zelfs dat hebben ze luidop tegen elkaar gezegd). Maar ook dat heeft hun niet tot actie aangezet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
![]()
en dan die aktie gisteren de inval in de badkamer ...eerst kloppen hahahah SUKKEL dan heeft ie alle tijd om die peuk weg te gooien = niet op heterdaad ze zijn fijn het haasje
Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |