Was expresquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef Knurkie het volgende:
[..]
OMG kan dat niet met waarschuwing ik zit een broodje te eten
Niet speciaal voor jou hoor. maar voor iedereen die 's ochtends onvoorbereid zit te eten achter de pcquote:
pfieuw gelukkig...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet speciaal voor jou hoor. maar voor iedereen die 's ochtends onvoorbereid zit te eten achter de pc
Ach het zijn stadsmensen.... Ik vraag mij af of ze wel eens een koe in de wei hebben gezien!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Wat een belachelijke overtrokken reactie van Chantal over muizen.
Ralph ook trouwens: over een maand heb je er 1000 binnen.![]()
Ze komen allemaal naar binnen als het kouder wordt. Jaaaa hoor.
IEDEREEN heeft muizen buiten het huis.![]()
Maar niet iedereen heeft muizen IN huis en Ralph heeft gewoon gelijk, zodra het strax iets kouder gaat worden komt de hele muizenfamilie binnen wonen .quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
IEDEREEN heeft muizen buiten het huis.![]()
overdreven machohaantjes gedrag (verbergen en voorkomen dat ie door de mand valt)quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:06 schreef Ripley het volgende:
[..]zou wel leuk zijn, een live coming out. Ook leuk voor ingrid
![]()
Maar was joost niet de kasthomo?
Inderdaad nogal overtrokken, Chantal is echt panisch voor muizenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Wat een belachelijke overtrokken reactie van Chantal over muizen.
Ik nietquote:IEDEREEN heeft muizen buiten het huis.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:14 schreef scanman01 het volgende:
Good morning....
Het gaat nu al over muizen hoor ik. Interessant. Maar eerst koffie.
Voor zover ik de weekopdracht heb gehoord werd er gezegd dat de RP genomineerd zou worden wanneer het onder een hoedje zou spelen met de 2 gestopte nietrokers, tevens zouden ze dus worden genomineerd als ze een betrapte roker niet zouden melden, voor de rest was er geen enkele reden om genomineerd te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:27 schreef Marrije het volgende:
Roel rules!! Ik ben helemaal blij voor die jongen, ik gun hem dat geld zo!![]()
En de RP, ja, die heeft gefaald, dus op de bank!
Ik zeg, hij heeft atletiek gedaan, laat dat 'kast' maar zitten.quote:
gewone bruine ratten in de tuin zijn ook gezelligquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft muizen IN huis en Ralph heeft gewoon gelijk, zodra het strax iets kouder gaat worden komt de hele muizenfamilie binnen wonen .
Nu nog muskusratten in de tuin en het feestje is compleet
In de stad lopen ze net zo goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach het zijn stadsmensen.... Ik vraag mij af of ze wel eens een koe in de wei hebben gezien!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |