Niet de weekopdracht, hun weekopdracht. Die van de RP is niet die van de groep.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:23 schreef Sassefras het volgende:
ik dacht dat Roel niet van invloed was op de weekopdracht? dan was donderdagnacht de weekopdracht toch al mislukt? toen rookte hij zijn eerste sigaret..
Oke! duidelijk.. dat betekent rob, joost en lieske op de bank donderdag??quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet de weekopdracht, hun weekopdracht. Die van de RP is niet die van de groep.
Ik hoop het ik hoop het ik hoop het!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Oke! duidelijk.. dat betekent rob, joost en lieske op de bank donderdag??
doei Rob![]()
Willem was lelijk, Roel nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
Eigenl;ijk, als je goed nadenkt, is de Roel de "Willem" van 2005
Of zal ik eerst nog meer koffie nemen?
Het is een beetje onzeker omdat BB de regels natuurlijk per minuut aanpast, maar ik hoop het welquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Sassefras het volgende:
doei Rob![]()
dan zal donderdag blijken dat ie er 19 op heeft, nog een smak met geld wat ie dan mag incasserenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan nooit de 20ste zijn geweest, gisteren vond RP een 1/2 sigaret in de prullenbak.
Hij loopt vandaag tegen de lamp Talpa is zuinig met geld.
Een verslaafde heeft moeite om te stoppen, en het ging hem erg makkelijk af.
Dus hij zal blijven roken
Het is nog steeds onduidelijk (voor mij) of de RP nu meteen op de bank zit omdat Roel er 20 gerookt heeft, of alleen omdat ze als RP geen ruk gedaan hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
Eigenl;ijk, als je goed nadenkt, is de Roel de "Willem" van 2005
Of zal ik eerst nog meer koffie nemen?
* hoopvol naar de streams kijkt....quote:
Ooowwwwww ik wou toch zo dat dat waar wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Sassefras het volgende:
[..]
doei Rob![]()
Dont cha wish your girlfriend was hot like me....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
Op deze manier zijn de geruchten over een trafo in het huis natuurlijk niet uit te bannen
[afbeelding]
Gatverdamme!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:45 schreef AnTjUh het volgende:
Menno heeft eerst Dido zitten pesten met haar ex-vriend
Nu gaat hij gauw weer tegen haar aan slijmen
bah![]()
![]()
[afbeelding]
Ik hoop dat dit als lolletje bedoeld is, want als er ook maar ÉÉN vrouw/meid is die 100000% puur natuur is is dat Lieske wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
Op deze manier zijn de geruchten over een trafo in het huis natuurlijk niet uit te bannen
[afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |