quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach het zijn stadsmensen.... Ik vraag mij af of ze wel eens een koe in de wei hebben gezien!![]()
Ik hoop toch zo dat dat zo isquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef mrDarksand het volgende:
...
Nu kan het natuurlijk dat de regels inmiddels gewijzigd zijn, daar ik Joost ook hoorde zeggen dat wanneer ze Roel niet betrappen, dat ze dan genomineerd zouden staan.
Jaaa, een lief poesebeest in het huisquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:20 schreef CartWOman het volgende:
Dido heeft liever een kat
Ralph niet, die wil gif bestellen, omdat ze steeds vaker naar binnen komen... heb ik wat gemist??
Chantal 'dacht' gisteren dat er wat naar binnen liep. Volgens mij heeft niemand echt iets binnen gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:20 schreef CartWOman het volgende:
Dido heeft liever een kat
Ralph niet, die wil gif bestellen, omdat ze steeds vaker naar binnen komen... heb ik wat gemist??
Ach ze ziet spoken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Chantal 'dacht' gisteren dat er wat naar binnen liep. Volgens mji heeft niemand echt iets binnen gezien.
Hoezo? Wat deed ie?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:22 schreef CartWOman het volgende:
Goed zo, Rob.
Over deze post heb ik lang getwijfeld.
Ik snap helemaal wat je bedoelt, maar was het dan niet beter dat Tanja het hoofd van de RP was geweest, maar idd, Rob is een goede tweedequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat dat zo is
Of anders alleen t hoofd van de RP Rob
Dat zou toch geweldig zijn
Valt iets leuks van te maken met een Chantal-foto.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:20 schreef bemeall het volgende:
Zou BB niet gewoon stiekem een paar muisjes gekocht hebben en die loslaten in de tuin, omdat Chantal opgegeven heeft dat ze er doodsbang van is
En bedankt.........quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet speciaal voor jou hoor. maar voor iedereen die 's ochtends onvoorbereid zit te eten achter de pc
Ralph kwam bij 'm, dat ze (lees:hij) gif wilden bestellen om dat er 'steeds vaker muizen binnenkomen'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |