De weekopdracht is NIET mislukt, Roel is NIET op heterdaad betrapt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat de weekopdracht sowieso was mislukt als er iemand had gerookt, die cameraas registreren natuurlijk alles he, die RP was natuurlijk alleen ingesteld om Roel te kunnen betrappen en zo dus zijn opdracht moeulukker te maken. (Niet echt gelukt trouwens.)
Deze lijst ik even in als je het niet erg vindtquote:
Zo klopt het.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn jarig vandaag.
On topic: even op een rijtje zoals het er nu voorstaat:
1. Roel's geheime missie is geslaagd.
Gevolg: hij krijgt 10K
2.De weekopdracht is gelukt, want er heeft verder niemand gerookt.
Gevolg: er mag weer besteld worden.
3. De RP heeft gefaald (hoewel er geen keiharde criteria zijn gegeven aan de hand waarvan succes of falen bepaald kunnen worden)
Gevolg: ?????????? (dat genomineerd zijn de volgende keer is pure speculatie)
Klopt toch zo?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Deze lijst ik even in als je het niet erg vindt![]()
Rob vind ik meer het type om lampenkappen te maken van huid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef MaLo het volgende:
Maken ze dobbelstenen van kaarsevet? Echt iets voor Rob.
Het heeft wel 'geholpen' anders, de zeug is meteen uit bedquote:
misschien snurkt ze en wil men dat nederland meegenietquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
"Tanja moet haar zender checken"waarom dan? ze ligt toch alleen maar in bed ?
is het alweer voedertijd danquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het heeft wel 'geholpen' anders, de zeug is meteen uit bed![]()
Even heerlijke koffiegeuren door het huis aan het verspreiden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het heeft wel 'geholpen' anders, de zeug is meteen uit bed![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:09 schreef Stereotomy het volgende:
Of nog beter, zeggen dat 'ie alleen en relaxed wil douchen! Dan valt de RP binnen, en dan staat Roel daar gewoon zonder peuk onder de douche.![]()
Nee dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Stereotomy ik bedoeeehoeel dat ik denk dat ongeacht of de rookpolitie de "gewone rokers" hadden betrapt op roken, BB het toch zo zou draaien dat als 1 van hen een sigaretje had gerookt, dat de opdracht toch was mislukt. Ongeacht of ze waren betrapt of niet.
Die RP had dus alleen maar een functie voor Roel, om het hem lastiger te maken die 20 sigaretjes te roken, (En een NSB functie, van ieks ik moet iemand verraden, die aan het roken is geweest, anders ben ik genomineerd.)
Heeft ze nog wat meegenomen??quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:15 schreef MaLo het volgende:
Dido pulkte heel lang in haar neus en daarna stopte ze die pulkvinger in haar mond
Dat zeg ik nou wel, maar Dido heeft vanochtend ook met Menno gestoeid, en nu ditquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef Pinball het volgende:
Zou dat neuspeuteren van Menno besmettelijk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |