Vond Dido gister in Urban-Style leuker.... (Nat ook trouwensquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:26 schreef AnTjUh het volgende:
Dido is weer an t vissen
Wat zit ik strak in t pak he Rob?
Ah, thanxquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
Ralph kwam bij 'm, dat ze (lees:hij) gif wilden bestellen om dat er 'steeds vaker muizen binnenkomen'.
Volgens Rob was er nog geen muis binnen geweest. En volgens hem konden ze dan beter om een diervriendelijk produkt vragen.
Ralph zei daarop: nou vraag ze maar.
En dat gaat Rob doen straks.
Het is in dat BB huis een paradijs voor muizen, brokken brood, een zeer slechts stofzuigende Chantal die alleen een beetje door het huis heen loopt met de stofzuiger en de keuken gemakshalve overslaatquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lusten muizen uien en pindakaas dan?![]()
spectaculaire TV, ok.. maar Roel heeft de opdracht toch gewoon gehaald of mis ik nu ietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap je mijn berichten niet ofzo?
Ik wil graag spectaculaire tv.... en dat kan alleen als Roel zijn geld niet krijgt. Dan zal dat nog heel lang nadreunen in het huis. Als hij donderdag zijn geld gewoon krijgt, is het snel over.
Zoals gezegd hoop ik nu dat Roel BB wint, maar NIET deze 10.000 euro![]()
Ze zijn jarig vandaag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:57 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic] Ik zie allemaal stukjes taart op de startpagina van Google[/offtopic]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:
En bedankt.........Ik zit hier achter mijn pc op mijn gemakje wakker te worden, krijg ik dit opeens in beeld
Over een eventuele nieuwe bewoner: Herman de muizenvanger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef AnTjUh het volgende:
HIj heeft iets gevraagd in de DBK ik kon niet horen wat maar hij zei tegen Chantal dat BB er niet om ging lachen en dat ze t dus wel serieus namen
![]()
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn jarig vandaag.
On topic: even op een rijtje zoals het er nu voorstaat:
1. Roel's geheime missie is geslaagd.
Gevolg: hij krijgt 10K
2.De weekopdracht is gelukt, want er heeft verder niemand gerookt.
Gevolg: er mag weer besteld worden.
3. De RP heeft gefaald (hoewel er geen keiharde criteria zijn gegeven aan de hand waarvan succes of falen bepaald kunnen worden)
Gevolg: ?????????? (dat genomineerd zijn de volgende keer is pure speculatie)
Klopt toch zo?
Volgens mij meer dit:quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
even op een rijtje zoals het er nu voorstaat:
3. De RP heeft gefaald (hoewel er geen keiharde criteria zijn gegeven aan de hand waarvan succes of falen bepaald kunnen worden)
Klopt toch zo?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:57 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic] Ik zie allemaal stukjes taart op de startpagina van Google[/offtopic]
Ruudje, Ruudje, Ruudjequote:
Volgens mij voor de volle 100%, of misschien wel ....weekopdracht gelukt, dus 50kquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn jarig vandaag.
On topic: even op een rijtje zoals het er nu voorstaat:
Klopt toch zo?
Dat zou ik echt heel raar vinden. Volgens mij telt roken van Roel niet. Ik meen bij de opdracht gehoord te hebben dat als hij gepakt zou worden het óók geen gevolgen zou hebben voor de weekopdracht, zolang hij niets zei.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:38 schreef teamlead het volgende:
2. Weekopdracht is mislukt want Roel heeft voor zijn eigen gewin bewust de opdracht gesabotteerd
Dat dacht ik ook meteen jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ruudje, Ruudje, Ruudje
Effe knuffelen![]()
ik heb ergens gelezen vraag me niet waar dat ze zoveel jaar bestaan vandaagquote:
Roel heeft ook eens aangegeven dat als hij nu zou weten dat hij BB niet kan winnen dat hij dan liever meteen naar huis gaat om muziek te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk ook dat als Roel die 10.000 binnen heeft, hij best wel eens zou kunnen denken, tis goed en bedankt! Volgens mij wil hij helemaal niet winnen, hij wil gewoon een leuk bedrag, waar hij weer eventjes mee vooruit kan. Hij had het geloof ik over een wereldreis? Ik denk niet dat Roel het huis is ingegaan met het idee DIT WIL IK WINNEN! Maar hij zei ook al eens "als ik er zo en zo lang inzit, dan heb ik met het startgeld en de dagvergoeding genoeg voor een mooie wereldreis". Dit is dan een buitenkansje voor Roel, want maar 1 iemand kan die 4 ton winnen, grote kans dat jij dat niet bent, nou als je het dan toch eventjes uitzingt, heb je met die 10000 euro, plus je startgeld, plus je dagvergoeding ook een mooi bedrag. Roel lijkt me geen luxepoppetje, dus met zon bedrag zou het een goed tijdje uit kunnen zingen op reis.
Dus ik denk dat Roel dan wel eens totaal zou kunnen stoppen met het spelen van het spel na het binnenhalen van deze opdracht.
Wat ook nog mogelijk is is dat ze hem net als bij Liekse dat geld in briefjes van 5 geven en zeggen dat hij het ook verborgen moet houden.
Dat zou een gemiste kans zijn dan..... Hoe leuk zou het zijn als roel de groep mag gaan uitleggen in de live-uitzending dat hij gewoon voor het geld koos en niet voor de groep?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel raar vinden. Volgens mij telt roken van Roel niet. Ik meen bij de opdracht gehoord te hebben dat als hij gepakt zou worden het óók geen gevolgen zou hebben voor de weekopdracht, zolang hij niets zei.
Ik had begrepen dat de weekopdracht ook mislukt zou zijn als Roel werd gepakt. Dat Roel stiekem rookte, had geen gevolgen voor de weekopdracht, zolang hij maar NIET werd betrapt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel raar vinden. Volgens mij telt roken van Roel niet. Ik meen bij de opdracht gehoord te hebben dat als hij gepakt zou worden het óók geen gevolgen zou hebben voor de weekopdracht, zolang hij niets zei.
Volgens mij zit je fout bij 2 want roel is verteld dat zijn opdracht niet direkt de algehele opdracht laat mislukken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Volgens mij meer dit:
1.Roel's missie is geslaagd, hij krijgt 10K
2. Weekopdracht is mislukt want Roel heeft voor zijn eigen gewin bewust de opdracht gesabotteerd
3. RP heeft gefaald, gevolg nog onbekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |