quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
ja Crudus moet er nog bij in t stadion en TLK mag er ook wel bij met zn avatar en ook mijn verse avatar mag gebruikt worden, zeker hierquote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef appelsientje het volgende:
Volgens mij is er iets mis met de OP
of Lucius die ging volgens tegen Schalke ook linksback lopenquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef JustJunior het volgende:
Tering, enkele weken. Daar zit je dan met je onderbevolkte verdedigingMisschien dat Ferreyra eindelijk een kans krijgt dan.
Alex richt zich op de wedstrijd tegen Fener trouwens. Zou mooi uitkomen om hem er weer bij te hebben. Hiddink zal dan wel kiezen voor Lamey op linksback ofzo
quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef TheVShape het volgende:
En hier hebben jullie het vast al vaak over gehad maar ik vind de uitshirtje echt spuuglelijk.... Van mij mogen we wel weer terug naar zw/wit.
Na vijf wedstrijden al 5 verliespunten, en tegen kleine clubs nog wel, dan mag je er wel vanuit gaan dat het geen denderend seizoen wordt, eerder een rampseizoen...quote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef ErikT het volgende:
Volgens mij wordt het geen denderend seizoen. Er gaat teveel mis.
Dat roep je opzich ook wel over jezelf af met Reizger, Ball en Cocu. Die spelen sowieso geen dertig wedstrijden in een seizoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:44 schreef rubbereend het volgende:
krapte valt natuurlijk wel mee, maar als vrijwel je hele verdediging geblesseerd is dan kom je snel in krapte terecht
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat roep je opzich ook wel over jezelf af met Reizger, Ball en Cocu. Die spelen sowieso geen dertig wedstrijden in een seizoen
Wat?! Ik geef Methodmich gelijk![]()
Waarom geen addo? Dan kan cocu weer naar het midden, farfan naar voren en Robert eruit.quote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef The_M het volgende:
Blijft idd niet veel over zo. Tegen Fener:
Gomes
Lamey Ooijer Cocu Lucius
Farfan Simons Affelay Beasley
Vennegoor Robert
Vrij aanvallend, maar niet veel keus geloof ik.....
Ik denk er net aan: ooijer en lamey switchen is dus ook een goede optie wellicht...quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:44 schreef Crudus het volgende:
[..]
Waarom geen addo? Dan kan cocu weer naar het midden, farfan naar voren en Robert eruit.
Ooijer Lamey Addo Lucius
Afellay Simons Cocu
Farfan VoH Beasley
Niet echt een bijster stoere centrale verdediging. Het is te hopen dat Alex weer fit is.
Goede aankopen vooralsnog, die Väyrinnen en Ball. Laten we nu weer een paniekaankoop doenquote:Hiddink: Ball niet voor winterstop terug; mogelijke transfer voor verdediging
Guus Hiddink liet tegenover het Eindhovens Dagblad weten dat Michael Ball waarschijnlijk voor de winterstop zijn rentree niet zal kunnen maken. De blessure moet zes tot acht weken genezen. "En daarna zit je met een herstelperiode van minstens vier weken. Die zien we voor de winter dus niet op het veld terug." Hiddink sluit daarom niet uit dat de ploeg op de Nederlandse markt nog versterking zal halen voor de verdediging.
Alex werkt ondertussen toe naar het duel tegen Fenerbahce. Vayrynen en De Jong worden pas in november weer verwacht.
Ja moet eerlijk zeggen dat het aankoopbeleid nog niet echt de vruchten afwerpt.. maar zoiets heeft tijd nodig ... vorig jaar viel het een keer goed de puzzels.. nu duurt het gewoon wat langer..quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Goede aankopen vooralsnog, die Väyrinnen en Ball. Laten we nu weer een paniekaankoop doen
Hoeveel miljoen had je in gedachten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:10 schreef PyTh het volgende:
Er gaat geruchten dat Hiddink Drost van Heerenveen wil halen.
Het is gewoon zuur dat Väyrynen, Ball en Reiziger meteen geblesseerd zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Goede aankopen vooralsnog, die Väyrinnen en Ball. Laten we nu weer een paniekaankoop doen
1,5 - 2 miljoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen had je in gedachten?
daarom gaat het hele verhaal ook niet door.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:05 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Is inderdaad wel erg veel voor een onervaren pikkie die nog niets heeft laten zien
't komt allemaal goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:06 schreef DeTolk het volgende:
Jullie treffen het niet he, met jullie aankopen.
Maar ik ga hem daarbij helpenquote:
Ze waren toch al geplaatstquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik ga hem daarbij helpenneem ook maar mijn PSV shirt mee... mocht het Guus lukken Australië naar het WK te brengen.. .dan zit ik wel goed daar
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:24 schreef Cart_man het volgende:
Is Reiziger over zijn lip gestruikeld, dat hij er nu een paar weken uitligt?
quote:PSV-trainer Guus Hiddink vreest Michael Ball tot aan de winterstop te moeten missen. De Engelse verdediger viel afgelopen zondag geblesseerd uit in het verloren competitieduel tegen FC Groningen (1-0).
Volgens Hiddink is Ball zes tot acht weken uit de roulatie, plus een mogelijk herstelperiode van vier weken. "Die zien we voor de winterstop niet meer terug op het veld", aldus de oefenmeeter, die niet uitsluit dat PSV nog een versterking aantrekt voor haar defensie.
Behalve Ball moet PSV ook Michael Reiziger langdurig missen met een blessure. Lichtpuntje is de naderende terugkeer van Alex. De Braziliaan hoopt in het Champions League-duel tegen Fenerbahce zijn rentree te maken.
quote:PSV- ers nemen massaal plaats in lappenmand
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF
EINDHOVEN
●
PSV houdt er rekening mee dat verdediger Michael Ball tot aan de winterstop is uitgeschakeld. De linksback liep zondag in de wedstrijd tegen FC Groningen een gescheurde knieband op. Het gewricht wordt vandaag in een brace gezet. Het duurt minstens acht weken alvorens de blessure is genezen. „ En daarna zit je met een herstelperiode van minstens vier weken. Die zien we voor de winter dus niet op het veld terug”, zei coach Guus Hiddink gisteren.
De mediale band van zijn rechterknie scheurde zondag compleet af, toen Ball een tackle wilde zetten. De Engelsman speelde in het Oosterpark zijn tweede wedstrijd voor PSV. Drie weken geleden werd hij overgenomen van Glasgow Rangers. PSV was lange tijd op zoek naar een geschikte vervanger voor Youngpyo Lee. Hiddink sluit niet uit dat hij opnieuw een verdediger zal aantrekken om de personele problemen het lijf te bieden. Ook middenvelder Jason Culina ( FC Twente) staat in de belangstelling van PSV. De blessure van Michael Reiziger is een tweede forse tegenvaller voor PSV. Reiziger verrekte tegen Groningen een spier ( de pessoa) in het bovenbeen. Hij is zeker enkele weken uitgeschakeld.
Alex hervatte gisteren de training. Hij onderwierp zich aan enkele pittige sessies met inspanningsfysioloog Luc van Agt. Alex raakte vorige week aan zijn knie geblesseerd in de wedstrijd tegen FC Utrecht. Hiddink vreest dat het duel van zaterdag tegen RBC Roosendaal nog te vroeg komt voor Alex. De coach: „ Het zou fijn uitkomen als hij er volgende week tegen Fenerbahce weer bij is.”
John de Jong en Mika Väyrynen hebben voor een ‘ second opinion’ over hun blessures een andere arts geraadpleegd. De Jong ( ontsteking aan de knieband) bezocht dr. Heijboer in Rotterdam.
„ Het duurt nog wel enkele weken voordat hij zich volledig kan belasten. Voor november zien we hem niet terug”, zei Hiddink.
Over Väyrynen is Hiddink al net zo pessimistisch. Hij consulteerde dr. Van Dijk in Amsterdam. In het onderbeen van de Fin zijn laterale scheurtjes aangetroffen.
da's echt klote, John de Jong terug zou wel heel welkom zijn trouwens en Alex kan dus hopelijke redelijk snel alweer meedoen. Tja voor die ball is het heel triest, 2 wedstrijden en dan meteen zo uitgeschakeld worden, hoe speelde ball trouwens die 2 wedstijden? ( heb psv alleen voor de CL wedstrijd op TV gezien en daar mocht ie niet meedoen toch? )quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:31 schreef rubbereend het volgende:
een volledig stuk over de blessures bij PSV:
[..]
Luister naar je avater!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:24 schreef Cart_man het volgende:
Is Reiziger over zijn lip gestruikeld, dat hij er nu een paar weken uitligt?
idd daar zitten we ook niet bepaald dik in de spelers.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef ganzenherder het volgende:
Een tijdelijke noodoplossing lijkt me trouwens om Alex en Simons centraal in de verdediging te zetten en Lucius en Ooijer dan op de backposities.
Maar dan komen we weer een echte centrale middenvelder tekort eigenlijk![]()
goed idee, alleen denk k dat ze hem echt niet laten gaan. Barreto zou ook een goede optie zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef Spideyman het volgende:
Landzaat halen, Cocu of Simons in de verdediging zegt Spidey.
Daar wil Dirk veel geld voor vangen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef Spideyman het volgende:
Landzaat halen, Cocu of Simons in de verdediging zegt Spidey.
Nou, Reiziger is pure pech, maar Ball was duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat roep je opzich ook wel over jezelf af met Reizger, Ball en Cocu. Die spelen sowieso geen dertig wedstrijden in een seizoen
Wat?! Ik geef Methodmich gelijk![]()
Waarom was Ball duidelijk? Misschien had hij er voor de rest van zijn leven geen last meer van gehad. PSV heeft gegokt en vooralsnog helaas verloren...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, Reiziger is pure pech, maar Ball was duidelijk inderdaad.
De kniebanden van Ruud waren ook kapot...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Omdat zijn kniebanden kapot zijn, dat gaat meestal niet over.... Maar goed, PSV nam de gok en betaalt nu al de prijs.
Dat wilde ik net zeggen. En volgens mij heeft Overmars ook een dergelijke blessure gehad...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De kniebanden van Ruud waren ook kapot...
Niet al enkele seizoenen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens....Aan de andere kant was hij transfervrij, dus dan kun je zo'n gok op de valreep wel nemen......quote:
Die heeft 't wel op de meeste professionele manier opgelost, een kunstkruisband erin gezet. Ergens in de USA, Vail geloof ik. Die arts behoort tot de beste. O.a. Mattheus heeft 't ook daar laten doen en nog enkele voetballers. Ik weet niet wat ze bij die Ball gedaan hebben, maar als ie nu alwéér geblesseerd is lijkt me niet bestquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar Meneer Ball verdient wel ¤ 50.000,- per weekquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef The_M het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens....Aan de andere kant was hij transfervrij, dus dan kun je zo'n gok op de valreep wel nemen......
Kalou naar PSV. Kone naar Ajax.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:54 schreef Suijk het volgende:
Zullen er nog binnenlandse transfers komen?
quote:Café komt op terrein politiebureau
De Aftrap, het supporterscafé van PSV, wordt binnenkort op een nieuwe plek gevestigd. Het café komt op het terrein van het hoofdbureau van politie, schuin tegenover het voetbalstadion.
Alle betrokkenen, de uitbater, de gemeente, de politie en PSV hebben daarover overeenstemming bereikt. Burgemeester A. Sakkers van Eindhoven heeft dit woensdag bekend gemaakt.
Het café is nu nog tijdelijk ondergebracht in een vlakbij gelegen flatgebouw. De bewoners daarvan hebben zich daar altijd tegen verzet omdat de supporters overlast zouden veroorzaken. Het nieuwe café komt in een deel van de sporthal van de politie. Het krijgt een eigen ingang.
Dat is ruim 2.5 miljoen op jaarbasis. Dat lijkt me sterk hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar Meneer Ball verdient wel ¤ 50.000,- per week![]()
![]()
Geloof ik niks van Piet... Wat zjroentje zegt.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Als je geen transfersom betaalt van een paar miljoen zou ik het wel kunnen begrijpen, maar dit is wel heel erg veel.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is ruim 2.5 miljoen op jaarbasis. Dat lijkt me sterk hoor.
Dat kan PSV nooit betalen, lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me idd wel erg veel... PSV is Sinterklaas nietquote:Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef The_M het volgende:
[..]
Dat kan PSV nooit betalen, lijkt me heel sterk.
Ik hoop nog op een echte links-back.....Hoeft niet eens een topper te zijn, als hij zijn werk daar maar goed doet. Misschien is Zonneveld wel de beste optie.....quote:Op woensdag 21 september 2005 09:54 schreef Suijk het volgende:
Zullen er nog binnenlandse transfers komen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Ball, Kone en Reiziger zijn paniekaankopen geweest, dat moge wel duidelijk zijn...
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is toch echt zo.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geloof ik niks van Piet... Wat zjroentje zegt.
En binnenlanse transfers: namen van Majstorovic, Culina en Zonneveld worden gefluisterd.
PSV spreekt toch gewoon meer aan dan Birmingham? Helemaal na de halve finale van vorig jaar....quote:Op woensdag 21 september 2005 13:30 schreef Suijk het volgende:
Het klopt wel wat PyTh zegt, dat er iets tegenover heeft moeten staan dat hij op het laatste moment Birmingham liet zitten en het vliegtuig naar Eindhoven nam.
Geloof ik niks van. Hiddink spreekt aan, PSV echt niet hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef The_M het volgende:
[..]
PSV spreekt toch gewoon meer aan dan Birmingham? Helemaal na de halve finale van vorig jaar....
Het zullen de pegels en de PL geweest zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef The_M het volgende:
[..]
PSV spreekt toch gewoon meer aan dan Birmingham? Helemaal na de halve finale van vorig jaar....
'Echt niet' is ook wel wat overdreven. 'Niet echt' is meer van toepassing. Hiddink is wel belangrijk maar om te denken dat die jongen uit idealisme naar Eindhoven is gekomen is wel wat naief ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Hiddink spreekt aan, PSV echt niet hoor.
PSV spreekt iig niet meer aan dat Birmingham City.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
'Echt niet' is ook wel wat overdreven. 'Niet echt' is meer van toepassing. Hiddink is wel belangrijk maar om te denken dat die jongen uit idealisme naar Eindhoven is gekomen is wel wat naief ja.
idd dat verdient Ball echt niet!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geloof ik niks van Piet... Wat zjroentje zegt.
En binnenlanse transfers: namen van Majstorovic, Culina en Zonneveld worden gefluisterd.
Wel man..!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat verdient Ball echt niet!
Majstorovic hoef k nie bij PSV te zien
Gewoon slecht beleid, zeker als dit salaris inderdaad zou kloppen. Had PSV best anders kunnen doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook dat Ball veel vangt, dat hij dan gelijk geblesseerd raakt is lullig voor PSV.
Dan kun je net zo goed een dolle stier achterin zetten want die majstorovic heeft ze niet allemaal op een rijtje. Dat is dan ook gelijk het verschil met Alex: hersens.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Wel man..!
2 van die kale beesten achterin. Heerlijk..!
een ongeleid projectiel is t, mallotige aanslag op Beasley vorig jaarquote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Wel man..!
quote:Ook blessure voor PSV-talent Ismail Aissati
21/9/2005 14:42
De mogelijkheden voor Guus Hiddink worden met de dag kleiner. Nu is ook Ismail Aissati voorlopig niet beschikbaar voor de PSV-coach.
Aissati trad met Jong PSV aan tegen Geldrop. Ondanks een 4-0 overwinning was er voor de 17-jarige middenvelder minder reden tot lachen. Na een half uur moest hij de vriendschappelijke wedstrijd laten voor wat die was na een schop tegen zijn kuit.
Gevreesd werd dat het kuitbeen was gebroken. Die angst bleek ongegrond, maar de zware kneuzing houdt Aissati voorlopig wel aan de kant. Onduidelijk is voor hoe lang de middenvelder moet toekijken. Aissati maakte tegen Roda JC zijn debuut in de hoofdmacht van PSV.
Alleen daarom al zou het gaaf zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Wel man..!
Gaat er toch om dat er geen tegendoelpunten vallen? Wat boeit in godsnaam het 'voetbal' achterin dan.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen voetbal meer achterin eh.
Wat een lolquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Cart_man het volgende:
Hehe, en nog een geblesseerde bij psv.
[..]
Blij dat ie dr nog isquote:21/9/2005 - 'PSV kreeg bod van 13 miljoen op Farfan'
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbalweekblad Voetbal International heeft PSV voor de transferdeadline een bod van 13 miljoen euro ontvangen voor Jefferson Farfan. PSV kocht de spits een jaar geleden voor anderhalf miljoen euro. Zijn waarde is dus snel gestegen.
Gelukkig wel inderdaad. Op dit moment maakt hij op mij een erg goede indruk. Hopelijk speelt hij ook nog volgend jaar voor PSV, maar die kans lijkt me wel erg klein, helaasquote:
De Cler zou het wel aankunnen en voor de rest Landzaat en Barretoquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef ganzenherder het volgende:
Wie hopen jullie dat er dit weekend gepresenteerd wordt?
Ikzelf zie eigenlijk amper verdedigers van PSV niveau rondlopen, misschien een paar voor de toekomst maar daar heb je nu niks aan.
De Cler viel mij dus ook al op. Ajax vond hem niet goed genoeg, maar bij AZ laat hij wekelijks zien dat hij op hoog niveau kan spelen. Sinds kort international, maar dat zegt dan ook weer niet zoveel aangezien van basten iedereen oproept die jong is en een wedstrijdje leuk speelt.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Cler zou het wel aankunnen en voor de rest Landzaat en Barreto
Maar die heeft al Europees gespeeld.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
En met Vlaar hem je wat met de toekomst
klopt maar van de andere verdedigers in Nederland zie ik er geen die het niveau van de CL aan zou kunnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar die heeft al Europees gespeeld.
Nu Afellay nogquote:VI: Contractaanbiedingen voor Aisatti, Beerens en Dufour
Volgens de papieren editie van Voetbal International heeft PSV de jonge talenten Aisatti, Beerens en Dufour een nieuwe contractaanbieding gedaan. Alle drie maakten de voorbereiding mee met de selectie van PSV. Met name Aisatti en Beerens lijken dichtbij een kans in het eerste elftal.
je mag na de winterstop één speler opgeven die al in een ander toernooi heeft gespeeld, maar Koné komt daar ook al voor in aanmerking.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef JustJunior het volgende:
Mag een speler die al UEFA cup heeft gespeeld, bij ons gewoon Champions League spelen? Of is Champions League-deelname sowieso niet mogelijk bij een aankoop
Nog even leuk nieuws tussendoor:
[..]
Nu Afellay nog
Ja! dat was dus de naamquote:Op donderdag 22 september 2005 08:42 schreef DarkShine het volgende:
PSV meldt zich bij Roda voor Filipovic...
Maar Hendriks wel...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja! dat was dus de naam
Maar Huub wil hem niet kwijt volgens mij.
Tja ik kan me er wat bij voorstellen..quote:Op donderdag 22 september 2005 08:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar Hendriks wel...
Word tijd dat die seniele oude gast oprot! We staan 1-na-laatste en hij wilt hier serieus op ingaan? We hebben juist versterking nodig!!!
Drost is een hele constante speler dit seizoen. Zeker voor zijn leeftijd. Het zijn met name de middenvelders die op dit moment falen waardoor de druk op de defensie toeneemt.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:39 schreef Suijk het volgende:
Drost vind ik toch nog redelijk vaak tegenvallen eigenlijk, maar dat kan ook aan Heerenveen liggen.
Drost heeft UEFA Cup gespeeld...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef The_M het volgende:
Als er nu nog een verdediger komt mag hij dan meedoen in de CL? Filipovic zeker niet denk ik, omdat hij net als Kone in de intertoto heeft gespeeld, maar een Zonneveld of Drost ofzo?
Sowieso niet. De inschrijftermijn van de CL is al over. Misschien na de winterstop, maar ik lees hier net dat na de winterstop maar één extra speler mag worden tegevoegd aan de selectie? Dat zal Koné dus zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef The_M het volgende:
Als er nu nog een verdediger komt mag hij dan meedoen in de CL? Filipovic zeker niet denk ik, omdat hij net als Kone in de intertoto heeft gespeeld, maar een Zonneveld of Drost ofzo?
Nee, pas na de winterstop.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef The_M het volgende:
ah mooi, kan hij meehelpen met het verfen van het nieuwe jeugdcomplex.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef Le-proffesseur het volgende:
Ik heb gehoord dat ene J. Heitinga in aanmerking komt voor de verhuur...![]()
Dan ga ik me echt afvragen of dat Kone wordt.....Voorin liggen de problemen niet echt, maar meer achterin.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sowieso niet. De inschrijftermijn van de CL is al over. Misschien na de winterstop, maar ik lees hier net dat na de winterstop maar één extra speler mag worden tegevoegd aan de selectie? Dat zal Koné dus zijn.
Wordt zeker rood...dat complex!!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah mooi, kan hij meehelpen met het verfen van het nieuwe jeugdcomplex.
hehequote:Op donderdag 22 september 2005 11:11 schreef Le-proffesseur het volgende:
[..]
Wordt zeker rood...dat complex!!
Idd, slechte zaak als Stevens dit gewoon zou laten gebeuren. Je eigen ploeg zwakker maken, omdat een noodlijdend provincieclubje uit Eindhoven een speler nodig heeft...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vrees dat Stevens een stokje steekt voor een vertrek van Filipovic nu het wat minder gaat met Roda. Een aanvaller kan PSV ook niet leveren aan Roda, in ruil.
haha, jezus man, komt al jouw stress van de laatste feyenoord-jaren er uit ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Idd, slechte zaak als Stevens dit gewoon zou laten gebeuren. Je eigen ploeg zwakker maken, omdat een noodlijdend provincieclubje uit Eindhoven een speler nodig heeft...
Nou opzich ben ik het wel met Cart_man eensquote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef The_M het volgende:
[..]
haha, jezus man, komt al jouw stress van de laatste feyenoord-jaren er uit ofzo?![]()
Collen was ook ooit zo'n talent die wekelijks uitblonk..... kon de top ook niet aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef Cart_man het volgende:
Ik meende ooit Basto aangeboden te hebben. Dat aanbod staat nog steeds. Collen mogen jullie er ook wel bij, voor op rechts.
Maar als Hendriks instemt heeft Steven weinig te zeggen lijkt me (tenzij hij dreigt met vertrek)...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Idd, slechte zaak als Stevens dit gewoon zou laten gebeuren. Je eigen ploeg zwakker maken, omdat een noodlijdend provincieclubje uit Eindhoven een speler nodig heeft...
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zijn ze bang dat Roda boven PSV eindigt ofzo? Eerst O-Nee en nu Flip-o-fiets
Toevallig he dat hij EN Johannes er niet zijn...... K-L-O-O-Nquote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Enchanter het volgende:
Waar is cultheld eigenlijk ?![]()
Samen met Johannes en Steef op vakantie ?
Bestuur negeert Stevens, de Koné transfer al vergeten dus?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vrees dat Stevens een stokje steekt voor een vertrek van Filipovic nu het wat minder gaat met Roda. Een aanvaller kan PSV ook niet leveren aan Roda, in ruil.
Hendriks heeft weinig te zeggen in zijn eentje, zijn wel meer lui die daarover beslissen. Maar de Euro tekens staan weer in hun ogen...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:28 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Maar als Hendriks instemt heeft Steven weinig te zeggen lijkt me (tenzij hij dreigt met vertrek)...
Op Ball kun je dus duidelijk niet bouwen, dus jammer voor hem... Misschien kan hij zich na zijn blessure toch weer in de basis spelen (voor zolang als dat duurt).quote:Op donderdag 22 september 2005 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Met Fillipovic is het misschien direct einde Ball.. mits hij komt
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga nu maar weer terug naar je eigen topic, neusje
mwah euro's..... PSV wil m huren, niet kopenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bestuur negeert Stevens, de Koné transfer al vergeten dus?
[..]
Hendriks heeft weinig te zeggen in zijn eentje, zijn wel meer lui die daarover beslissen. Maar de Euro tekens staan weer in hun ogen...![]()
Met het aantrekken van Stevens heeft ons bestuur hun eigen paard van Troje binnengehaald.
Ik heb nog geen internet in Den Haag. Johannes is overigens niet mijn kloon.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:57 schreef The_M het volgende:
[..]
Toevallig he dat hij EN Johannes er niet zijn...... K-L-O-O-N![]()
quote:
quote:Voorlopig nog rust voor John de Jong
22 september 2005 12:15
Een zeldzame aandoening aan de binnenband van zijn linkerknie houdt John de Jong voorlopig nog wel even aan de kant. De middenvelder ging begin deze week voor een 'second opinion' naar Rotterdam en daar werd de aard van zijn blessure bevestigd.
© Pics United - John de Jong.
PSV Kalkvorming
John de Jong (28) sloot in de voorbereiding van het seizoen weer aan bij de groep en kende invalbeurten tegen Olympique Lyon (in Korea) en Borussia Mönchengladbach. Hij kreeg weer last van zijn knie en bij een operatie werd een stukje bot verwijderd. In zijn herstelperiode bleef hij last houden van het gewricht, waarna nieuwe onderzoeken moesten plaatsvinden. "Daaruit bleek dat er kalkvorming is ontstaan aan de binnenband van mijn knie", aldus De Jong. "Het lichaam maakt dat zelf aan en het is iets wat niet zo heel vaak voorkomt. Het kan alleen genezen met rust, dus ik zal het in ieder geval een aantal weken heel rustig aan moeten doen." Voor de middenvelder is het een fikse tegenvaller en het zal zijn inziens nog wel even gaan duren voordat hij weer rustig kan gaan trainen.
PSV Mika Väyrynen
Over Mika Väyrynen kan PSV ook voorlopig nog niet beschikken. De 23-jarige Finse international heeft laterale scheurtjes in zijn onderbeen. Väyrynen wordt niet voor november terugverwacht.
diet van die enge dingen aub, Addo brrrrrrquote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef JustJunior het volgende:
[..]
![]()
Waarom niet gewoon Goessens of Ferreyra op links? Heb je tenminste een linkspoot op de backplaats
Lucius - Ooijer - Addo - Ferreyra
Maar het zal wel weer Lamey op rechts en Theo op links worden
niks mis met addoquote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
diet van die enge dingen aub, Addo brrrrrr
schoen dr opzetten?quote:
Addo speelde een prima pot tegen Schalkequote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
diet van die enge dingen aub, Addo brrrrrr
nouja, prima pot, k zal die discussie niet weer aanhalen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Addo speelde een prima pot tegen SchalkeTotdat Alex terug is laat ik liever het middenveld intact dan Simons of Cocu naar achter te halen.
met sinterklaas moet er wel één beschikbaar zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ben niet naar de stad geweest
Ik moet kijken voor zo'n chocolade schoen
Ja tis toch bijna Decemberquote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
met sinterklaas moet er wel één beschikbaar zijn
Sinterklaas komt met de jaar vroeger...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja tis toch bijna December
Dus als die verhuurt word krijgen we niks? Ook bij een huursom zien ze hier schijnbaar ¤ logo'tjes...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah euro's..... PSV wil m huren, niet kopen
Addo is echt een mis'koop' (huurquote:Op donderdag 22 september 2005 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Addo echt zo goed is waarom zetten ze hem dan niet linksback...
quote:'Radomski en Hansson concrete opties PSV'
Roy van den Berghe | 23-09-2005 00:49:56
Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Enkele bronnen binnen PSV hebben het verlanglijstje van Guus Hiddink doorgesluisd aan Voetbalzone. De Eindhovenaren zou Petter Hansson (SC Heerenveen) en Arek Radomski (Austria Wien) in de winterstop vastleggen en Predrag Filipovic per direct huren van Roda JC.
Filipovic moet de vleugels in de achterhoede van de de Brabanders versterken. Jeroen Drost, wederom Heerenveen, was eerste keus maar de Friezen laten hem niet gaan. Heerenveen zou wel bereid zijn Hansson te verkopen, maar pas in de winterstop. Enig knelpunt is de vraagprijs van Heerenveen, naar verluidt rond de vier miljoen euro.
Radomski, die bijna één miljoen euro moet opbrengen, zou per direct voor twee jaar bij PSV kunnen tekenen. Verder meldde de bron dat Pa-Modou Kah, Gregoor van Dijk (beiden Roda JC) en Simon Cziommer (Schalke 04) niet weg mochten, terwijl Frank van der Struijk (Willem II) nog te lang geblesseerd is.
Hilarischquote:
Kan een speler die verhuurd is, dan nog een keer verhuurd worden??quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:40 schreef The_M het volgende:
De Telegraaf meldt dat Ferreyra wellicht in de ruil wordt betrokken. Waarom halen ze die gozer dan in vredesnaam? Hij heeft nog geen kans gekregen bij PSV en nu willen ze hem al verhuren. Zelfs in grote nood heeft Guus geen vertrouwen in hem. Miskoop dus?
Is volgens mij Beerens hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef JustJunior het volgende:
Aissati was toch geblesseerd? Ik dacht dat hij iets gekneusd had?
Volgens mij staat hij *hier* toch echt op de eerste foto namelijk
verrek iddquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef JustJunior het volgende:
Aissati was toch geblesseerd? Ik dacht dat hij iets gekneusd had?
Volgens mij staat hij *hier* toch echt op de eerste foto namelijk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef PyTh het volgende:
Ik vind dat Guus Ferreyra Zaterdag tegen RBC gewoon moet testen op de linksback positie.
Die jongen heeft nog geen fatsoenlijke kans gehad om zich te bewijzen.
Gomes
Lucius-Ooijer-Addo-Ferreyra
Afellay-Cocu-Simons
Farfan-VoH-Kone
quote:Gomes met liesblessure aan de kant
PSV heeft er weer een geblesseerde speler bij. Doelman Gomes kan zaterdagavond niet meedoen in de thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal. Hij heeft een liesblessure.
Trainer Guus Hiddink houdt hem uit voorzorg aan de kant. Hij hoopt dat Gomes daardoor op tijd fit is voor woensdag. Dan speelt PSV in het Turkse Istanbul de Champions-Leaguewedstrijd tegen Fenerbahce.
Hiddink hoopt dat een andere Braziliaan, verdediger Alex, in die wedstrijd zijn rentree kan maken.
Van mij mag Ferreyra tegen RBC toch echt wel een kans krijgen hoor. Misschien doet die jongen het wel goed en is het links-back probleem al opgelostquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Opstelling voor morgenavond:
Zoetebier
Lamey (Lucius)- Ooijer - Addo - Lucius (Ferreyra)
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - VoH (Koné) - Koné (Beasley)
Coe, Aissati, Dufour en Beerens in de selectiequote:Doel: Zoetebier,Coe.
Verdediging: Ooijer, Lucius, Ferreyra, Addo, Lamey
Middenveld: Simons, Cocu, Afellay, Aissati, Dufour
Aanval: Vennegoor of Hesselink, Koné, Beasley, Farfán, Beerens
quote:Robert minimaal twee weken aan de kant
PSV heeft opnieuw een speler zien afhaken met een vervelende blessure. De Braziliaan Robert heeft vrijdag een scheurtje in zijn rechter bilspier opgelopen, waarmee hij minimaal twee weken langs de kant staat.
Op de training verstapte Robert zich, waarna hij zich in het ziekenhuis liet onderzoeken. Uit een MRI-scan is gebleken dat de aanvaller dus een klein scheurtje in zijn bil heeft. Het is geen hele grote blessure, maar wel een gevaarlijke omdat de gevolgen groot zijn als de speler te vroeg weer begint met trainen.
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:13 schreef jpzegthallo het volgende:
...Feyenoord draait alleen op Kuijt en Kalou, als die wegvallen is het niks meer..
Dit is echt ff wennen ja....Gelukkig spelen we tegen RBC, of is dat ook een gevaarlijke opmerking?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef JustJunior het volgende:
Tering, moet je de selectie zien voor de wedstrijd tegen RBC
[..]
Coe, Aissati, Dufour en Beerens in de selectieHet is overigens waarschijnlijk dat Ferreyra zijn debuut zal maken morgen, volgens PSV.nl. Dat zou een wijze zet zijn van Guusje
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:12 schreef Suijk het volgende:
Vanavond gaan jullie slapen en morgen op teletekst snel kijken wie er dan weer geblesseerd is.
dan hadden we Koné wel afgekeurdquote:
Agh Kone ligt over 2 dagen ook in de kreupelsquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hadden we Koné wel afgekeurd
* rubbereend klopt dat afquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh Kone ligt over 2 dagen ook in de kreupels
Gevaarlijk... Zo dacht ik ook over Groningen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:15 schreef The_M het volgende:
[..]
Dit is echt ff wennen ja....Gelukkig spelen we tegen RBC, of is dat ook een gevaarlijke opmerking?![]()
volgens de Fifa mocht dat "pakje" wat Kameroen droeg ook niet, bleek achteraf wel te mogen, tis toch één grote bende daarquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Precies en ik dacht dat de FIFA dat verbood.
Heb je het nu over de FIFA of over het bestuur van Roda?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze weten zelf de regels niet.
Het enigste wat ze willen zien zijn euro tekens
Ja, zal best maar dan nog wordt het een simpele 3-0.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:11 schreef Suijk het volgende:
RBC ruikt bloed!
Denk het ook inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, zal best maar dan nog wordt het een simpele 3-0.![]()
ja... dat dacht ik tegen grun ookquote:
quote:]Dirk's dagboek uit Zuid-Amerika (5): kwartfinale!
Met een sensationele 2-0 overwinning op groepsleider Gambia plaatste Nederland zich vannacht ten koste van de Afrikaanse ploeg voor de kwartfinale. Maker van het tweede en tegelijkertijd beslissende doelpunt was Dirk Marcellis. Een terugblik vanuit Lima.
Gefeliciteerd! Wat een pot...
"Dank je! Wat een wedstrijd zeg. Vanaf de eerste minuut klopte het gewoon. Ik had vooraf ook wel een goed gevoel, maar of dat terecht is, moet natuurlijk altijd nog maar blijken. Maar we stonden er als team en hebben super gespeeld."
Jouw moment. De goal!
"Ja, heerlijk natuurlijk. John Goossens legt die bal uit de corner natuurlijk perfect neer. Dus ik dacht laat ik hem er maar eens inkoppen. Een waanzinnig moment natuurlijk. Al had ik wel gelijk zoiets van niet te hard juichen. We moesten nog meer dan een kwartier spelen."
Een voorgevoel voor de Gambiaanse penalty?
"Ongelofelijk. Ik weet niet of het een terechte strafschop was. Maar eigenlijk maakt dat ook niet uit. De scheidsrechter geeft hem gewoon. Maakt die Gambiaanse spits hem dan is het natuurlijk een hele andere wedstrijd en hadden we nog maar heel weinig tijd gehad om er nog eentje te maken. Maar hij schuift hem er gelukkig naast. Dat geluk moet je hebben."
De 'poule des doods' hebben jullie overleefd. Nu de VS.
"Fantastisch toch. Ik heb de VS in Nederland nog tegen PSV zien oefenen. Sterk, compact team. Maar wat zegt dat. Wij zijn ook een echt team met heel veel verschillende kwaliteiten. We hoeven echt voor niemand meer bang te zijn. Maandag in Trujillo zullen we het zien."
quote:Dutch skipper Dirk leads by example
Quite a few Netherlands players have caught the eye during the FIFA U-17 World Championship Peru 2005, but there is one guy they all look up to out here.
No, it is not the tall, imposing figure of their outstanding goalkeeper Tim Krul. Nor is it the eye-catching talent of striker Diego Biseswar that draws maximum respect from those around him.
The player who carries the most authority with his team-mates when he walks around their hotel headquarters is, naturally enough, the Holland captain Dirk Marcellis, who has enjoyed a quiet, but efficient start to the tournament.
Marcellis, who has now played 22 times for the Dutch U-17 team, is in fact their record caps holder, breaking the previous mark set by none other than SV Hamburg's Holland international midfielder Rafael van der Vaart.
The PSV Eindhoven defender is, however, modesty itself when he is congratulated about this particular honour. Marcellis told FIFA.com: "To be honest, the record doesn't mean that much to me. It's nice to have it, but the important thing is what happens to the team, not my own achievements.
"I don't feel extra pressure with being the captain, but it's a big responsibility for sure. In a tournament like this, there is always pressure though. It's very exciting to take part and there's certainly nothing bigger to be involved in at our age level. It's beautiful."
The Netherlands have a tough job to qualify for the quarter-finals, knowing they probably have to beat rampant Gambia in their last Group D game to progress to the knock-out phase, but Marcellis believes their unity could be the factor that pulls them through.
He said: "We have grown together as a team, particularly during the qualifiers. It was sometimes down to the very last moments of the match when we got the goals we needed, which shows our mental strength I think. Against Germany we scored twice in the last five minutes and that was so important for us."
As for personal goals, Marcellis adds: "PSV is the team I've always supported growing up, so it's great to play for them. Jaap Stam is my favourite player and I love to watch him in action and learn things from him. My ambition at the moment is to do well with the U-17 team here of course, but I also want to get into the PSV first team. I think I have a good chance, but you never know in football.
"Making the Netherlands national team in the future is also something I am aiming for and one day I would also like to play for Barcelona, which I think is probably the dream of every Dutch player because of the strong connections between my country and the club."
Netherlands coach Ruud Kaiser rates him highly and says of Marcellis: "He is very good in one on one situations. He's tactically strong and without a doubt my captain."
Will Marcellis have the powers of motivation to lead his team into the last eight? Only time will tell, but there are no doubts that he will give everything to the cause in Lima on Friday.
Over twee seizoenen weer een jeugdspeler in de selectie?quote:Dirk Marcellis
Positie: Verdediger
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum: 13-04-1988
Leeftijd: 17 jaar
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Ferreyra kan volgens mij ook niet nog eens verhuurd worden door een hurende club.
Waar heb je dat tweede stuk vandaan? Ben wel benieuwd wat ze nu schrijven na die laatste zinquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:23 schreef JustJunior het volgende:
Dirk Marcellis doet het ondertussen erg goed op het WK u17Vannacht kopte hij het Nederlands elftal
[..]
Vind ik toch een onverstandige keuze eigenlijk, Jan moet sowieso altijd in de basis in thuiswedstrijden vind ik, en Beasly heeft toch genoeg gespeeld afgelopen tijd.quote:Vennegoor begint op de bank
Volgens het Eindhovens Dagblad begint Jan Vennegoor of Hesselink vanavond op de bank. Hiddink wil DaMarcus Beasley wedstrijdritme op laten doen met het oog op het Champions League duel van woensdag en Arouna Koné moet nog wat wennen aan het spel van PSV, zodat de Tukker vanavond op de bank begint.
Bron:psvzone
Omdat PSV geen eigenaar is van Ferreyra. Bovendien mag een speler maar 1 transfer per seizoen maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen?
Ik ben wel benieuwd wat ons vanavond dan wordt gebrachtquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vind ik toch een onverstandige keuze eigenlijk, Jan moet sowieso altijd in de basis in thuiswedstrijden vind ik, en Beasly heeft toch genoeg gespeeld afgelopen tijd.
Ik vind dat je thuis tegen RBC gewoon met 4 spitsen moet gaan spelen en 3 verdedigers. RBC komt hooguit met 1 spits, dus wat heb je te verliezen. Wat dachten jullie vande volgende opstelling:quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vind ik toch een onverstandige keuze eigenlijk, Jan moet sowieso altijd in de basis in thuiswedstrijden vind ik, en Beasly heeft toch genoeg gespeeld afgelopen tijd.
Kone mag van mij over het hele veld zwerven. Maar Kone kan ook op rechts en Farfan achter Vennegoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef DarkShine het volgende:
Koné achter de spitsen? Neem je fluitje maar weer mee!
zie het alleen niet zo 123 gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Hoppa ff RBC oprollen met een nulletje of 5 ofzo dat zou wel een mooie opsteker zijn.
Als ze vanavond niet meer winnen geef ik het echt op......Ik reken toch zeker wel op een 3-0, want de bank van PSV is toch ook beter dan RBCquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zie het alleen niet zo 123 gebeuren
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef Suijk het volgende:
RBC is degradatiekandidaat nummer 1, daar moet je met je A1 nog van winnen.
Ik ga naar Schalke toe. Kan ik daar in het stadion gewoon in mijn PSV-shirtje zitten of krijg ik dan braadworsten in mijn nek?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Kaart voor AC Milan is binnen.
Passepartout is niet nodig, ik spaar liever mijn geld voor de echte toppers in de kwart en halve finale
In het uitvak? Mar kan vast wel. In het Schalke vak moet ook nog wel kunnen. Vriend van me is toen met een paar Duitse collega's naar Duitsland Nederland gegaan in AufSchalke paar jaar geleden. Midden tussen alle Duitsers met een Cocu shirt aan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:09 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik ga naar Schalke toe. Kan ik daar in het stadion gewoon in mijn PSV-shirtje zitten of krijg ik dan braadworsten in mijn nek?
Waarschijnlijk niet in het uitvak. Maar we gaan met een groep van 25 man, dus we hebben ons eigen kleine uitvakjequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In het uitvak? Mar kan vast wel. In het Schalke vak moet ook nog wel kunnen. Vriend van me is toen met een paar Duitse collega's naar Duitsland Nederland gegaan in AufSchalke paar jaar geleden. Midden tussen alle Duitsers met een Cocu shirt aan.
En we wonnen met 1-3
Zolang PSV niet voorstaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:09 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik ga naar Schalke toe. Kan ik daar in het stadion gewoon in mijn PSV-shirtje zitten of krijg ik dan braadworsten in mijn nek?
PSV heeft dit seizoen wel de beschikking over Ferreyra. Ik weet niet hoe de FIFA-regels in elkaar zitten qua aantal verhuizingen per seizoen, maar een gehuurde speler kun je ook gewoon weer verhuren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat PSV geen eigenaar is van Ferreyra. Bovendien mag een speler maar 1 transfer per seizoen maken.
Je hebt het wel over PSV en jeugd he, dat gaat meestal niet zo goed samen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef Suijk het volgende:
RBC is degradatiekandidaat nummer 1, daar moet je met je A1 nog van winnen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je hebt het wel over PSV en jeugd he, dat gaat meestal niet zo goed samen.
5-0 moet zeker kunnen tegen RBC thuis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Goldboy het volgende:
Ik ben onderweg naar 't stadion. Ik hoop op 'n 3-0 of beter.
Ik denk dat PSV weer ouderwets gaat uithalen hoor, juist omdat dat op dit moment niet verwacht wordt. nou denk ik niet dat ze bij RBC PSV onderschatten maar de hele ploeg moet nu toch supergemotiveerd zijn om een keer flink uit te halen. En ze spelen wel in eigen huis he, dat maakt zeker verschil.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef Neoktheone het volgende:
Het riekt een beetje naar onderschatting... Ik verwacht een moeizame 3-0, met twee goals van Koné.
Dat betwijfel ik. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV heeft dit seizoen wel de beschikking over Ferreyra. Ik weet niet hoe de FIFA-regels in elkaar zitten qua aantal verhuizingen per seizoen, maar een gehuurde speler kun je ook gewoon weer verhuren.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:08 schreef Ricky_ het volgende:
Ik ga woensdag naar een Turks cafe in m'n Fener-shirt. Sorry, maar dan zal ik toch tegen jullie moeten supporteren
Ik heb liever dat PSV wint, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen tussen al die wilde Turken daar hequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef JustJunior het volgende:
[..]
![]()
Woensdag ga ik met een paar maten voor de bank hangen, biertje erbij, en daarna feesten na een welverdiende overwinning van PSV, met in de hoofdrol held Eric Addo![]()
En toen werd ik donderdag met een kater wakker.
Maar voorlopig staan we tenminste nog met 2 - 0 voor tegen RBC.
quote:Afellay met liesblessure van het veld
In de tweede helft van het competitieduel tegen RBC moest middenvelder Ibrahim Afellay van het veld met naar het zich liet aanzien een liesblessure. De ernst van de blessure is vooralsnog onduidelijk. Meer blessureproblemen kan PSV zich eigenlijk niet veroorloven in de aanloop van het duel tegen Fenerbahce.
idd kansen genoeg gehad, komt wel goed met die jongenquote:Op zondag 25 september 2005 00:25 schreef Suijk het volgende:
Als het vizier van Kone op scherp gaat staan ga je daar toch nog veel plezier aan beleven.
quote:Op zondag 25 september 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd kansen genoeg gehad, komt wel goed met die jongen![]()
denk dat Lamey dan linksback wordt gezetquote:Op zondag 25 september 2005 04:59 schreef cultheld het volgende:
Vermoedelijke basiself tegen Fener:
Gomes
Ooijer Alex Addo Ferreyra
Simons Cocu Lucius
Farfán VOH Beasley
bank: Zoetebier, Lamey, Aissati, Beerens, Goessens
nou zonder in t eerste gespeeld te hebben heb k liever niet dat ie meteen in de CL erin komtquote:Op zondag 25 september 2005 05:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil Ferrayra in de basis 1
nier lamey
Ik bedoelde dan ook op vandaagquote:Op zondag 25 september 2005 05:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou zonder in t eerste gespeeld te hebben heb k liever niet dat ie meteen in de CL erin komt
vind t ook raar dat ie niet eens is ingevallen, in de voorbereiding speelde hij wel en daarna helemaal niet meerquote:Op zondag 25 september 2005 05:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook op vandaag
Lee was ook rechtsbenigquote:Maar ik wil wel een linkspoot voor de linksback positie
Maar die kon wel wat met links dus ik vind hem meer tweebenigquote:Op zondag 25 september 2005 05:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind t ook raar dat ie niet eens is ingevallen, in de voorbereiding speelde hij wel en daarna helemaal niet meer
[..]
Lee was ook rechtsbenig
Dat ziet er op papier toch eigenlijk best nog aardig uit. Al weet ik niet wat ik van Ferreyra moet verwachten en of Alex daadwerkelijk fit is.quote:Op zondag 25 september 2005 04:59 schreef cultheld het volgende:
Vermoedelijke basiself tegen Fener:
Gomes
Ooijer Alex Addo Ferreyra
Simons Cocu Lucius
Farfán VOH Beasley
bank: Zoetebier, Lamey, Aissati, Beerens, Goessens
Ferreyra kan simpelweg het niveau niet aan daarom heeft ie nog geen enkele keer mee mogen doen, dus ik verwacht dan ook vrijwel 90% zeker dat Lamey daar gewoon lekker gaan ballenquote:Op zondag 25 september 2005 10:31 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat ziet er op papier toch eigenlijk best nog aardig uit. Al weet ik niet wat ik van Ferreyra moet verwachten en of Alex daadwerkelijk fit is.
Ik hoop dat jullie geen wissels nodig hebben want de bank is nog niet echt eredivisiewaardig.quote:Op zondag 25 september 2005 10:31 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat ziet er op papier toch eigenlijk best nog aardig uit. Al weet ik niet wat ik van Ferreyra moet verwachten en of Alex daadwerkelijk fit is.
Al bekend wie jullie ipv. Affalay willen huren?quote:Op zondag 25 september 2005 11:24 schreef WooZ het volgende:
Hopen dat Affelay niet te ernstig geblesseerd is, dan kan Theo op linksback en Addo eruit
Nee, goede spelers bij Roda zijn nu wel opquote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef DarkShine het volgende:
Al bekend wie jullie ipv. Affalay willen huren?
Sergio geloof ik.quote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Al bekend wie jullie ipv. Affalay willen huren?
Jullie hebben ook alleen maar een goede basis-elf.quote:Op zondag 25 september 2005 13:10 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nee, goede spelers bij Roda zijn nu wel op
Aissati en Carrizo hebben nóg meer talent en Afellay wordt al een topper. Dus dat belooft veel goeds voor de toekomst.quote:Op zondag 25 september 2005 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Affelay weer geblesseerd?
Hmm, jammer. Das een van de weinig psv-ers waar ik graag naar kijk.
Die jongen gaat er zeker weten wel komen, mits z'n lichaam hem niet in de weg zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |