Vind ik toch een onverstandige keuze eigenlijk, Jan moet sowieso altijd in de basis in thuiswedstrijden vind ik, en Beasly heeft toch genoeg gespeeld afgelopen tijd.quote:Vennegoor begint op de bank
Volgens het Eindhovens Dagblad begint Jan Vennegoor of Hesselink vanavond op de bank. Hiddink wil DaMarcus Beasley wedstrijdritme op laten doen met het oog op het Champions League duel van woensdag en Arouna Koné moet nog wat wennen aan het spel van PSV, zodat de Tukker vanavond op de bank begint.
Bron:psvzone
Omdat PSV geen eigenaar is van Ferreyra. Bovendien mag een speler maar 1 transfer per seizoen maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen?
Ik ben wel benieuwd wat ons vanavond dan wordt gebrachtquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vind ik toch een onverstandige keuze eigenlijk, Jan moet sowieso altijd in de basis in thuiswedstrijden vind ik, en Beasly heeft toch genoeg gespeeld afgelopen tijd.
Ik vind dat je thuis tegen RBC gewoon met 4 spitsen moet gaan spelen en 3 verdedigers. RBC komt hooguit met 1 spits, dus wat heb je te verliezen. Wat dachten jullie vande volgende opstelling:quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vind ik toch een onverstandige keuze eigenlijk, Jan moet sowieso altijd in de basis in thuiswedstrijden vind ik, en Beasly heeft toch genoeg gespeeld afgelopen tijd.
Kone mag van mij over het hele veld zwerven. Maar Kone kan ook op rechts en Farfan achter Vennegoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef DarkShine het volgende:
Koné achter de spitsen? Neem je fluitje maar weer mee!
zie het alleen niet zo 123 gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Hoppa ff RBC oprollen met een nulletje of 5 ofzo dat zou wel een mooie opsteker zijn.
Als ze vanavond niet meer winnen geef ik het echt op......Ik reken toch zeker wel op een 3-0, want de bank van PSV is toch ook beter dan RBCquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zie het alleen niet zo 123 gebeuren
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef Suijk het volgende:
RBC is degradatiekandidaat nummer 1, daar moet je met je A1 nog van winnen.
Ik ga naar Schalke toe. Kan ik daar in het stadion gewoon in mijn PSV-shirtje zitten of krijg ik dan braadworsten in mijn nek?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Kaart voor AC Milan is binnen.
Passepartout is niet nodig, ik spaar liever mijn geld voor de echte toppers in de kwart en halve finale
In het uitvak? Mar kan vast wel. In het Schalke vak moet ook nog wel kunnen. Vriend van me is toen met een paar Duitse collega's naar Duitsland Nederland gegaan in AufSchalke paar jaar geleden. Midden tussen alle Duitsers met een Cocu shirt aan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:09 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik ga naar Schalke toe. Kan ik daar in het stadion gewoon in mijn PSV-shirtje zitten of krijg ik dan braadworsten in mijn nek?
Waarschijnlijk niet in het uitvak. Maar we gaan met een groep van 25 man, dus we hebben ons eigen kleine uitvakjequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In het uitvak? Mar kan vast wel. In het Schalke vak moet ook nog wel kunnen. Vriend van me is toen met een paar Duitse collega's naar Duitsland Nederland gegaan in AufSchalke paar jaar geleden. Midden tussen alle Duitsers met een Cocu shirt aan.
En we wonnen met 1-3
Zolang PSV niet voorstaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:09 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik ga naar Schalke toe. Kan ik daar in het stadion gewoon in mijn PSV-shirtje zitten of krijg ik dan braadworsten in mijn nek?
PSV heeft dit seizoen wel de beschikking over Ferreyra. Ik weet niet hoe de FIFA-regels in elkaar zitten qua aantal verhuizingen per seizoen, maar een gehuurde speler kun je ook gewoon weer verhuren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat PSV geen eigenaar is van Ferreyra. Bovendien mag een speler maar 1 transfer per seizoen maken.
Je hebt het wel over PSV en jeugd he, dat gaat meestal niet zo goed samen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef Suijk het volgende:
RBC is degradatiekandidaat nummer 1, daar moet je met je A1 nog van winnen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je hebt het wel over PSV en jeugd he, dat gaat meestal niet zo goed samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |