goed idee, alleen denk k dat ze hem echt niet laten gaan. Barreto zou ook een goede optie zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef Spideyman het volgende:
Landzaat halen, Cocu of Simons in de verdediging zegt Spidey.
Daar wil Dirk veel geld voor vangen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef Spideyman het volgende:
Landzaat halen, Cocu of Simons in de verdediging zegt Spidey.
Nou, Reiziger is pure pech, maar Ball was duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat roep je opzich ook wel over jezelf af met Reizger, Ball en Cocu. Die spelen sowieso geen dertig wedstrijden in een seizoen
Wat?! Ik geef Methodmich gelijk![]()
Waarom was Ball duidelijk? Misschien had hij er voor de rest van zijn leven geen last meer van gehad. PSV heeft gegokt en vooralsnog helaas verloren...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, Reiziger is pure pech, maar Ball was duidelijk inderdaad.
De kniebanden van Ruud waren ook kapot...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Omdat zijn kniebanden kapot zijn, dat gaat meestal niet over.... Maar goed, PSV nam de gok en betaalt nu al de prijs.
Dat wilde ik net zeggen. En volgens mij heeft Overmars ook een dergelijke blessure gehad...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De kniebanden van Ruud waren ook kapot...
Niet al enkele seizoenen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens....Aan de andere kant was hij transfervrij, dus dan kun je zo'n gok op de valreep wel nemen......quote:
Die heeft 't wel op de meeste professionele manier opgelost, een kunstkruisband erin gezet. Ergens in de USA, Vail geloof ik. Die arts behoort tot de beste. O.a. Mattheus heeft 't ook daar laten doen en nog enkele voetballers. Ik weet niet wat ze bij die Ball gedaan hebben, maar als ie nu alwéér geblesseerd is lijkt me niet bestquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar Meneer Ball verdient wel ¤ 50.000,- per weekquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef The_M het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens....Aan de andere kant was hij transfervrij, dus dan kun je zo'n gok op de valreep wel nemen......
Kalou naar PSV. Kone naar Ajax.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:54 schreef Suijk het volgende:
Zullen er nog binnenlandse transfers komen?
quote:Café komt op terrein politiebureau
De Aftrap, het supporterscafé van PSV, wordt binnenkort op een nieuwe plek gevestigd. Het café komt op het terrein van het hoofdbureau van politie, schuin tegenover het voetbalstadion.
Alle betrokkenen, de uitbater, de gemeente, de politie en PSV hebben daarover overeenstemming bereikt. Burgemeester A. Sakkers van Eindhoven heeft dit woensdag bekend gemaakt.
Het café is nu nog tijdelijk ondergebracht in een vlakbij gelegen flatgebouw. De bewoners daarvan hebben zich daar altijd tegen verzet omdat de supporters overlast zouden veroorzaken. Het nieuwe café komt in een deel van de sporthal van de politie. Het krijgt een eigen ingang.
Dat is ruim 2.5 miljoen op jaarbasis. Dat lijkt me sterk hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar Meneer Ball verdient wel ¤ 50.000,- per week![]()
![]()
Geloof ik niks van Piet... Wat zjroentje zegt.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Als je geen transfersom betaalt van een paar miljoen zou ik het wel kunnen begrijpen, maar dit is wel heel erg veel.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is ruim 2.5 miljoen op jaarbasis. Dat lijkt me sterk hoor.
Dat kan PSV nooit betalen, lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me idd wel erg veel... PSV is Sinterklaas nietquote:Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef The_M het volgende:
[..]
Dat kan PSV nooit betalen, lijkt me heel sterk.
Ik hoop nog op een echte links-back.....Hoeft niet eens een topper te zijn, als hij zijn werk daar maar goed doet. Misschien is Zonneveld wel de beste optie.....quote:Op woensdag 21 september 2005 09:54 schreef Suijk het volgende:
Zullen er nog binnenlandse transfers komen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Ball, Kone en Reiziger zijn paniekaankopen geweest, dat moge wel duidelijk zijn...
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is toch echt zo.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geloof ik niks van Piet... Wat zjroentje zegt.
En binnenlanse transfers: namen van Majstorovic, Culina en Zonneveld worden gefluisterd.
PSV spreekt toch gewoon meer aan dan Birmingham? Helemaal na de halve finale van vorig jaar....quote:Op woensdag 21 september 2005 13:30 schreef Suijk het volgende:
Het klopt wel wat PyTh zegt, dat er iets tegenover heeft moeten staan dat hij op het laatste moment Birmingham liet zitten en het vliegtuig naar Eindhoven nam.
Geloof ik niks van. Hiddink spreekt aan, PSV echt niet hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef The_M het volgende:
[..]
PSV spreekt toch gewoon meer aan dan Birmingham? Helemaal na de halve finale van vorig jaar....
Het zullen de pegels en de PL geweest zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef The_M het volgende:
[..]
PSV spreekt toch gewoon meer aan dan Birmingham? Helemaal na de halve finale van vorig jaar....
'Echt niet' is ook wel wat overdreven. 'Niet echt' is meer van toepassing. Hiddink is wel belangrijk maar om te denken dat die jongen uit idealisme naar Eindhoven is gekomen is wel wat naief ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Hiddink spreekt aan, PSV echt niet hoor.
PSV spreekt iig niet meer aan dat Birmingham City.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
'Echt niet' is ook wel wat overdreven. 'Niet echt' is meer van toepassing. Hiddink is wel belangrijk maar om te denken dat die jongen uit idealisme naar Eindhoven is gekomen is wel wat naief ja.
idd dat verdient Ball echt niet!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geloof ik niks van Piet... Wat zjroentje zegt.
En binnenlanse transfers: namen van Majstorovic, Culina en Zonneveld worden gefluisterd.
Wel man..!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat verdient Ball echt niet!
Majstorovic hoef k nie bij PSV te zien
Gewoon slecht beleid, zeker als dit salaris inderdaad zou kloppen. Had PSV best anders kunnen doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook dat Ball veel vangt, dat hij dan gelijk geblesseerd raakt is lullig voor PSV.
Dan kun je net zo goed een dolle stier achterin zetten want die majstorovic heeft ze niet allemaal op een rijtje. Dat is dan ook gelijk het verschil met Alex: hersens.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Wel man..!
2 van die kale beesten achterin. Heerlijk..!
een ongeleid projectiel is t, mallotige aanslag op Beasley vorig jaarquote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Wel man..!
quote:Ook blessure voor PSV-talent Ismail Aissati
21/9/2005 14:42
De mogelijkheden voor Guus Hiddink worden met de dag kleiner. Nu is ook Ismail Aissati voorlopig niet beschikbaar voor de PSV-coach.
Aissati trad met Jong PSV aan tegen Geldrop. Ondanks een 4-0 overwinning was er voor de 17-jarige middenvelder minder reden tot lachen. Na een half uur moest hij de vriendschappelijke wedstrijd laten voor wat die was na een schop tegen zijn kuit.
Gevreesd werd dat het kuitbeen was gebroken. Die angst bleek ongegrond, maar de zware kneuzing houdt Aissati voorlopig wel aan de kant. Onduidelijk is voor hoe lang de middenvelder moet toekijken. Aissati maakte tegen Roda JC zijn debuut in de hoofdmacht van PSV.
Alleen daarom al zou het gaaf zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Wel man..!
Gaat er toch om dat er geen tegendoelpunten vallen? Wat boeit in godsnaam het 'voetbal' achterin dan.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen voetbal meer achterin eh.
Wat een lolquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Cart_man het volgende:
Hehe, en nog een geblesseerde bij psv.
[..]
Blij dat ie dr nog isquote:21/9/2005 - 'PSV kreeg bod van 13 miljoen op Farfan'
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbalweekblad Voetbal International heeft PSV voor de transferdeadline een bod van 13 miljoen euro ontvangen voor Jefferson Farfan. PSV kocht de spits een jaar geleden voor anderhalf miljoen euro. Zijn waarde is dus snel gestegen.
Gelukkig wel inderdaad. Op dit moment maakt hij op mij een erg goede indruk. Hopelijk speelt hij ook nog volgend jaar voor PSV, maar die kans lijkt me wel erg klein, helaasquote:
De Cler zou het wel aankunnen en voor de rest Landzaat en Barretoquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef ganzenherder het volgende:
Wie hopen jullie dat er dit weekend gepresenteerd wordt?
Ikzelf zie eigenlijk amper verdedigers van PSV niveau rondlopen, misschien een paar voor de toekomst maar daar heb je nu niks aan.
De Cler viel mij dus ook al op. Ajax vond hem niet goed genoeg, maar bij AZ laat hij wekelijks zien dat hij op hoog niveau kan spelen. Sinds kort international, maar dat zegt dan ook weer niet zoveel aangezien van basten iedereen oproept die jong is en een wedstrijdje leuk speelt.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Cler zou het wel aankunnen en voor de rest Landzaat en Barreto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |