goed idee, alleen denk k dat ze hem echt niet laten gaan. Barreto zou ook een goede optie zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef Spideyman het volgende:
Landzaat halen, Cocu of Simons in de verdediging zegt Spidey.
Daar wil Dirk veel geld voor vangen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef Spideyman het volgende:
Landzaat halen, Cocu of Simons in de verdediging zegt Spidey.
Nou, Reiziger is pure pech, maar Ball was duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat roep je opzich ook wel over jezelf af met Reizger, Ball en Cocu. Die spelen sowieso geen dertig wedstrijden in een seizoen
Wat?! Ik geef Methodmich gelijk![]()
Waarom was Ball duidelijk? Misschien had hij er voor de rest van zijn leven geen last meer van gehad. PSV heeft gegokt en vooralsnog helaas verloren...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, Reiziger is pure pech, maar Ball was duidelijk inderdaad.
De kniebanden van Ruud waren ook kapot...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Omdat zijn kniebanden kapot zijn, dat gaat meestal niet over.... Maar goed, PSV nam de gok en betaalt nu al de prijs.
Dat wilde ik net zeggen. En volgens mij heeft Overmars ook een dergelijke blessure gehad...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De kniebanden van Ruud waren ook kapot...
Niet al enkele seizoenen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens....Aan de andere kant was hij transfervrij, dus dan kun je zo'n gok op de valreep wel nemen......quote:
Die heeft 't wel op de meeste professionele manier opgelost, een kunstkruisband erin gezet. Ergens in de USA, Vail geloof ik. Die arts behoort tot de beste. O.a. Mattheus heeft 't ook daar laten doen en nog enkele voetballers. Ik weet niet wat ze bij die Ball gedaan hebben, maar als ie nu alwéér geblesseerd is lijkt me niet bestquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar Meneer Ball verdient wel ¤ 50.000,- per weekquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef The_M het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens....Aan de andere kant was hij transfervrij, dus dan kun je zo'n gok op de valreep wel nemen......
Kalou naar PSV. Kone naar Ajax.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:54 schreef Suijk het volgende:
Zullen er nog binnenlandse transfers komen?
quote:Café komt op terrein politiebureau
De Aftrap, het supporterscafé van PSV, wordt binnenkort op een nieuwe plek gevestigd. Het café komt op het terrein van het hoofdbureau van politie, schuin tegenover het voetbalstadion.
Alle betrokkenen, de uitbater, de gemeente, de politie en PSV hebben daarover overeenstemming bereikt. Burgemeester A. Sakkers van Eindhoven heeft dit woensdag bekend gemaakt.
Het café is nu nog tijdelijk ondergebracht in een vlakbij gelegen flatgebouw. De bewoners daarvan hebben zich daar altijd tegen verzet omdat de supporters overlast zouden veroorzaken. Het nieuwe café komt in een deel van de sporthal van de politie. Het krijgt een eigen ingang.
Dat is ruim 2.5 miljoen op jaarbasis. Dat lijkt me sterk hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar Meneer Ball verdient wel ¤ 50.000,- per week![]()
![]()
Geloof ik niks van Piet... Wat zjroentje zegt.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Als je geen transfersom betaalt van een paar miljoen zou ik het wel kunnen begrijpen, maar dit is wel heel erg veel.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is ruim 2.5 miljoen op jaarbasis. Dat lijkt me sterk hoor.
Dat kan PSV nooit betalen, lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me idd wel erg veel... PSV is Sinterklaas nietquote:Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef The_M het volgende:
[..]
Dat kan PSV nooit betalen, lijkt me heel sterk.
Ik hoop nog op een echte links-back.....Hoeft niet eens een topper te zijn, als hij zijn werk daar maar goed doet. Misschien is Zonneveld wel de beste optie.....quote:Op woensdag 21 september 2005 09:54 schreef Suijk het volgende:
Zullen er nog binnenlandse transfers komen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Ball, Kone en Reiziger zijn paniekaankopen geweest, dat moge wel duidelijk zijn...
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |