quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:08 schreef Ricky_ het volgende:
Ik ga woensdag naar een Turks cafe in m'n Fener-shirt. Sorry, maar dan zal ik toch tegen jullie moeten supporteren
Ik heb liever dat PSV wint, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen tussen al die wilde Turken daar hequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef JustJunior het volgende:
[..]
![]()
Woensdag ga ik met een paar maten voor de bank hangen, biertje erbij, en daarna feesten na een welverdiende overwinning van PSV, met in de hoofdrol held Eric Addo![]()
En toen werd ik donderdag met een kater wakker.
Maar voorlopig staan we tenminste nog met 2 - 0 voor tegen RBC.
quote:Afellay met liesblessure van het veld
In de tweede helft van het competitieduel tegen RBC moest middenvelder Ibrahim Afellay van het veld met naar het zich liet aanzien een liesblessure. De ernst van de blessure is vooralsnog onduidelijk. Meer blessureproblemen kan PSV zich eigenlijk niet veroorloven in de aanloop van het duel tegen Fenerbahce.
idd kansen genoeg gehad, komt wel goed met die jongenquote:Op zondag 25 september 2005 00:25 schreef Suijk het volgende:
Als het vizier van Kone op scherp gaat staan ga je daar toch nog veel plezier aan beleven.
quote:Op zondag 25 september 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd kansen genoeg gehad, komt wel goed met die jongen![]()
denk dat Lamey dan linksback wordt gezetquote:Op zondag 25 september 2005 04:59 schreef cultheld het volgende:
Vermoedelijke basiself tegen Fener:
Gomes
Ooijer Alex Addo Ferreyra
Simons Cocu Lucius
Farfán VOH Beasley
bank: Zoetebier, Lamey, Aissati, Beerens, Goessens
nou zonder in t eerste gespeeld te hebben heb k liever niet dat ie meteen in de CL erin komtquote:Op zondag 25 september 2005 05:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil Ferrayra in de basis 1
nier lamey
Ik bedoelde dan ook op vandaagquote:Op zondag 25 september 2005 05:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou zonder in t eerste gespeeld te hebben heb k liever niet dat ie meteen in de CL erin komt
vind t ook raar dat ie niet eens is ingevallen, in de voorbereiding speelde hij wel en daarna helemaal niet meerquote:Op zondag 25 september 2005 05:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook op vandaag
Lee was ook rechtsbenigquote:Maar ik wil wel een linkspoot voor de linksback positie
Maar die kon wel wat met links dus ik vind hem meer tweebenigquote:Op zondag 25 september 2005 05:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind t ook raar dat ie niet eens is ingevallen, in de voorbereiding speelde hij wel en daarna helemaal niet meer
[..]
Lee was ook rechtsbenig
Dat ziet er op papier toch eigenlijk best nog aardig uit. Al weet ik niet wat ik van Ferreyra moet verwachten en of Alex daadwerkelijk fit is.quote:Op zondag 25 september 2005 04:59 schreef cultheld het volgende:
Vermoedelijke basiself tegen Fener:
Gomes
Ooijer Alex Addo Ferreyra
Simons Cocu Lucius
Farfán VOH Beasley
bank: Zoetebier, Lamey, Aissati, Beerens, Goessens
Ferreyra kan simpelweg het niveau niet aan daarom heeft ie nog geen enkele keer mee mogen doen, dus ik verwacht dan ook vrijwel 90% zeker dat Lamey daar gewoon lekker gaan ballenquote:Op zondag 25 september 2005 10:31 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat ziet er op papier toch eigenlijk best nog aardig uit. Al weet ik niet wat ik van Ferreyra moet verwachten en of Alex daadwerkelijk fit is.
Ik hoop dat jullie geen wissels nodig hebben want de bank is nog niet echt eredivisiewaardig.quote:Op zondag 25 september 2005 10:31 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat ziet er op papier toch eigenlijk best nog aardig uit. Al weet ik niet wat ik van Ferreyra moet verwachten en of Alex daadwerkelijk fit is.
Al bekend wie jullie ipv. Affalay willen huren?quote:Op zondag 25 september 2005 11:24 schreef WooZ het volgende:
Hopen dat Affelay niet te ernstig geblesseerd is, dan kan Theo op linksback en Addo eruit
Nee, goede spelers bij Roda zijn nu wel opquote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef DarkShine het volgende:
Al bekend wie jullie ipv. Affalay willen huren?
Sergio geloof ik.quote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Al bekend wie jullie ipv. Affalay willen huren?
Jullie hebben ook alleen maar een goede basis-elf.quote:Op zondag 25 september 2005 13:10 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nee, goede spelers bij Roda zijn nu wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |