5-0 moet zeker kunnen tegen RBC thuis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Goldboy het volgende:
Ik ben onderweg naar 't stadion. Ik hoop op 'n 3-0 of beter.
Ik denk dat PSV weer ouderwets gaat uithalen hoor, juist omdat dat op dit moment niet verwacht wordt. nou denk ik niet dat ze bij RBC PSV onderschatten maar de hele ploeg moet nu toch supergemotiveerd zijn om een keer flink uit te halen. En ze spelen wel in eigen huis he, dat maakt zeker verschil.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef Neoktheone het volgende:
Het riekt een beetje naar onderschatting... Ik verwacht een moeizame 3-0, met twee goals van Koné.
Dat betwijfel ik. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV heeft dit seizoen wel de beschikking over Ferreyra. Ik weet niet hoe de FIFA-regels in elkaar zitten qua aantal verhuizingen per seizoen, maar een gehuurde speler kun je ook gewoon weer verhuren.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:08 schreef Ricky_ het volgende:
Ik ga woensdag naar een Turks cafe in m'n Fener-shirt. Sorry, maar dan zal ik toch tegen jullie moeten supporteren
Ik heb liever dat PSV wint, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen tussen al die wilde Turken daar hequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef JustJunior het volgende:
[..]
![]()
Woensdag ga ik met een paar maten voor de bank hangen, biertje erbij, en daarna feesten na een welverdiende overwinning van PSV, met in de hoofdrol held Eric Addo![]()
En toen werd ik donderdag met een kater wakker.
Maar voorlopig staan we tenminste nog met 2 - 0 voor tegen RBC.
quote:Afellay met liesblessure van het veld
In de tweede helft van het competitieduel tegen RBC moest middenvelder Ibrahim Afellay van het veld met naar het zich liet aanzien een liesblessure. De ernst van de blessure is vooralsnog onduidelijk. Meer blessureproblemen kan PSV zich eigenlijk niet veroorloven in de aanloop van het duel tegen Fenerbahce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |