Maar die heeft al Europees gespeeld.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
En met Vlaar hem je wat met de toekomst
klopt maar van de andere verdedigers in Nederland zie ik er geen die het niveau van de CL aan zou kunnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar die heeft al Europees gespeeld.
Nu Afellay nogquote:VI: Contractaanbiedingen voor Aisatti, Beerens en Dufour
Volgens de papieren editie van Voetbal International heeft PSV de jonge talenten Aisatti, Beerens en Dufour een nieuwe contractaanbieding gedaan. Alle drie maakten de voorbereiding mee met de selectie van PSV. Met name Aisatti en Beerens lijken dichtbij een kans in het eerste elftal.
je mag na de winterstop één speler opgeven die al in een ander toernooi heeft gespeeld, maar Koné komt daar ook al voor in aanmerking.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef JustJunior het volgende:
Mag een speler die al UEFA cup heeft gespeeld, bij ons gewoon Champions League spelen? Of is Champions League-deelname sowieso niet mogelijk bij een aankoop
Nog even leuk nieuws tussendoor:
[..]
Nu Afellay nog
Ja! dat was dus de naamquote:Op donderdag 22 september 2005 08:42 schreef DarkShine het volgende:
PSV meldt zich bij Roda voor Filipovic...
Maar Hendriks wel...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja! dat was dus de naam
Maar Huub wil hem niet kwijt volgens mij.
Tja ik kan me er wat bij voorstellen..quote:Op donderdag 22 september 2005 08:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar Hendriks wel...
Word tijd dat die seniele oude gast oprot! We staan 1-na-laatste en hij wilt hier serieus op ingaan? We hebben juist versterking nodig!!!
Drost is een hele constante speler dit seizoen. Zeker voor zijn leeftijd. Het zijn met name de middenvelders die op dit moment falen waardoor de druk op de defensie toeneemt.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:39 schreef Suijk het volgende:
Drost vind ik toch nog redelijk vaak tegenvallen eigenlijk, maar dat kan ook aan Heerenveen liggen.
Drost heeft UEFA Cup gespeeld...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef The_M het volgende:
Als er nu nog een verdediger komt mag hij dan meedoen in de CL? Filipovic zeker niet denk ik, omdat hij net als Kone in de intertoto heeft gespeeld, maar een Zonneveld of Drost ofzo?
Sowieso niet. De inschrijftermijn van de CL is al over. Misschien na de winterstop, maar ik lees hier net dat na de winterstop maar één extra speler mag worden tegevoegd aan de selectie? Dat zal Koné dus zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef The_M het volgende:
Als er nu nog een verdediger komt mag hij dan meedoen in de CL? Filipovic zeker niet denk ik, omdat hij net als Kone in de intertoto heeft gespeeld, maar een Zonneveld of Drost ofzo?
Nee, pas na de winterstop.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef The_M het volgende:
ah mooi, kan hij meehelpen met het verfen van het nieuwe jeugdcomplex.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef Le-proffesseur het volgende:
Ik heb gehoord dat ene J. Heitinga in aanmerking komt voor de verhuur...![]()
Dan ga ik me echt afvragen of dat Kone wordt.....Voorin liggen de problemen niet echt, maar meer achterin.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sowieso niet. De inschrijftermijn van de CL is al over. Misschien na de winterstop, maar ik lees hier net dat na de winterstop maar één extra speler mag worden tegevoegd aan de selectie? Dat zal Koné dus zijn.
Wordt zeker rood...dat complex!!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah mooi, kan hij meehelpen met het verfen van het nieuwe jeugdcomplex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |