Is volgens mij Beerens hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef JustJunior het volgende:
Aissati was toch geblesseerd? Ik dacht dat hij iets gekneusd had?
Volgens mij staat hij *hier* toch echt op de eerste foto namelijk
verrek iddquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef JustJunior het volgende:
Aissati was toch geblesseerd? Ik dacht dat hij iets gekneusd had?
Volgens mij staat hij *hier* toch echt op de eerste foto namelijk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef PyTh het volgende:
Ik vind dat Guus Ferreyra Zaterdag tegen RBC gewoon moet testen op de linksback positie.
Die jongen heeft nog geen fatsoenlijke kans gehad om zich te bewijzen.
Gomes
Lucius-Ooijer-Addo-Ferreyra
Afellay-Cocu-Simons
Farfan-VoH-Kone
quote:Gomes met liesblessure aan de kant
PSV heeft er weer een geblesseerde speler bij. Doelman Gomes kan zaterdagavond niet meedoen in de thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal. Hij heeft een liesblessure.
Trainer Guus Hiddink houdt hem uit voorzorg aan de kant. Hij hoopt dat Gomes daardoor op tijd fit is voor woensdag. Dan speelt PSV in het Turkse Istanbul de Champions-Leaguewedstrijd tegen Fenerbahce.
Hiddink hoopt dat een andere Braziliaan, verdediger Alex, in die wedstrijd zijn rentree kan maken.
Van mij mag Ferreyra tegen RBC toch echt wel een kans krijgen hoor. Misschien doet die jongen het wel goed en is het links-back probleem al opgelostquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Opstelling voor morgenavond:
Zoetebier
Lamey (Lucius)- Ooijer - Addo - Lucius (Ferreyra)
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - VoH (Koné) - Koné (Beasley)
Coe, Aissati, Dufour en Beerens in de selectiequote:Doel: Zoetebier,Coe.
Verdediging: Ooijer, Lucius, Ferreyra, Addo, Lamey
Middenveld: Simons, Cocu, Afellay, Aissati, Dufour
Aanval: Vennegoor of Hesselink, Koné, Beasley, Farfán, Beerens
quote:Robert minimaal twee weken aan de kant
PSV heeft opnieuw een speler zien afhaken met een vervelende blessure. De Braziliaan Robert heeft vrijdag een scheurtje in zijn rechter bilspier opgelopen, waarmee hij minimaal twee weken langs de kant staat.
Op de training verstapte Robert zich, waarna hij zich in het ziekenhuis liet onderzoeken. Uit een MRI-scan is gebleken dat de aanvaller dus een klein scheurtje in zijn bil heeft. Het is geen hele grote blessure, maar wel een gevaarlijke omdat de gevolgen groot zijn als de speler te vroeg weer begint met trainen.
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:13 schreef jpzegthallo het volgende:
...Feyenoord draait alleen op Kuijt en Kalou, als die wegvallen is het niks meer..
Dit is echt ff wennen ja....Gelukkig spelen we tegen RBC, of is dat ook een gevaarlijke opmerking?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef JustJunior het volgende:
Tering, moet je de selectie zien voor de wedstrijd tegen RBC
[..]
Coe, Aissati, Dufour en Beerens in de selectieHet is overigens waarschijnlijk dat Ferreyra zijn debuut zal maken morgen, volgens PSV.nl. Dat zou een wijze zet zijn van Guusje
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:12 schreef Suijk het volgende:
Vanavond gaan jullie slapen en morgen op teletekst snel kijken wie er dan weer geblesseerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |