hehequote:Op donderdag 22 september 2005 11:11 schreef Le-proffesseur het volgende:
[..]
Wordt zeker rood...dat complex!!
Idd, slechte zaak als Stevens dit gewoon zou laten gebeuren. Je eigen ploeg zwakker maken, omdat een noodlijdend provincieclubje uit Eindhoven een speler nodig heeft...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vrees dat Stevens een stokje steekt voor een vertrek van Filipovic nu het wat minder gaat met Roda. Een aanvaller kan PSV ook niet leveren aan Roda, in ruil.
haha, jezus man, komt al jouw stress van de laatste feyenoord-jaren er uit ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Idd, slechte zaak als Stevens dit gewoon zou laten gebeuren. Je eigen ploeg zwakker maken, omdat een noodlijdend provincieclubje uit Eindhoven een speler nodig heeft...
Nou opzich ben ik het wel met Cart_man eensquote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef The_M het volgende:
[..]
haha, jezus man, komt al jouw stress van de laatste feyenoord-jaren er uit ofzo?![]()
Collen was ook ooit zo'n talent die wekelijks uitblonk..... kon de top ook niet aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef Cart_man het volgende:
Ik meende ooit Basto aangeboden te hebben. Dat aanbod staat nog steeds. Collen mogen jullie er ook wel bij, voor op rechts.
Maar als Hendriks instemt heeft Steven weinig te zeggen lijkt me (tenzij hij dreigt met vertrek)...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Idd, slechte zaak als Stevens dit gewoon zou laten gebeuren. Je eigen ploeg zwakker maken, omdat een noodlijdend provincieclubje uit Eindhoven een speler nodig heeft...
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zijn ze bang dat Roda boven PSV eindigt ofzo? Eerst O-Nee en nu Flip-o-fiets
Toevallig he dat hij EN Johannes er niet zijn...... K-L-O-O-Nquote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Enchanter het volgende:
Waar is cultheld eigenlijk ?![]()
Samen met Johannes en Steef op vakantie ?
Bestuur negeert Stevens, de Koné transfer al vergeten dus?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vrees dat Stevens een stokje steekt voor een vertrek van Filipovic nu het wat minder gaat met Roda. Een aanvaller kan PSV ook niet leveren aan Roda, in ruil.
Hendriks heeft weinig te zeggen in zijn eentje, zijn wel meer lui die daarover beslissen. Maar de Euro tekens staan weer in hun ogen...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:28 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Maar als Hendriks instemt heeft Steven weinig te zeggen lijkt me (tenzij hij dreigt met vertrek)...
Op Ball kun je dus duidelijk niet bouwen, dus jammer voor hem... Misschien kan hij zich na zijn blessure toch weer in de basis spelen (voor zolang als dat duurt).quote:Op donderdag 22 september 2005 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Met Fillipovic is het misschien direct einde Ball.. mits hij komt
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga nu maar weer terug naar je eigen topic, neusje
mwah euro's..... PSV wil m huren, niet kopenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bestuur negeert Stevens, de Koné transfer al vergeten dus?
[..]
Hendriks heeft weinig te zeggen in zijn eentje, zijn wel meer lui die daarover beslissen. Maar de Euro tekens staan weer in hun ogen...![]()
Met het aantrekken van Stevens heeft ons bestuur hun eigen paard van Troje binnengehaald.
Ik heb nog geen internet in Den Haag. Johannes is overigens niet mijn kloon.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:57 schreef The_M het volgende:
[..]
Toevallig he dat hij EN Johannes er niet zijn...... K-L-O-O-N![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |