je kunt ook gewoon geen spandoek makenquote:Op maandag 19 september 2005 16:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Het enige wat bij mij inschiet:
[..]
Maar dat is zo triest
quote:Op maandag 19 september 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Juanfrantastisch.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Juanfrantastisch.
en Vaduz betalenquote:Op maandag 19 september 2005 16:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
! Die is wel erg origineel. Nu moet ik zeker jouw naam erbij zetten met een ©
Hoe is het met klussen?quote:
dat krijg je als je pas zo laat hoeft te beginnenquote:
Meen je dat?quote:Op maandag 19 september 2005 16:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik maak die van Vaduz wel. Maar dan komt er ook nog wat van mij erop
Nou ja ik was eigenlijk vrij... maar ze hadden me per ongeluk ingepland...quote:Op maandag 19 september 2005 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat krijg je als je pas zo laat hoeft te beginnen
Maak er anders ff foto's van!! lijkt me een vet gezichtquote:Op maandag 19 september 2005 16:11 schreef popolon het volgende:
Aha, tornado's en hagel zo groot als golfballen worden verwacht vandaag.
Koffie
gezellig, schuilkelder al ingericht met bier en chips?quote:Op maandag 19 september 2005 16:11 schreef popolon het volgende:
Aha, tornado's en hagel zo groot als golfballen worden verwacht vandaag.
Koffie
Ja ik meen hetquote:Op maandag 19 september 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik deed maar een gooi, doe ermee wat je wil.
Keuken is afquote:
eigenlijk een onverwachte bonus... daar had je van naar PSV - Schalke kunnen gaanquote:Op maandag 19 september 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja ik was eigenlijk vrij... maar ze hadden me per ongeluk ingepland...
Maar omdat het zo druk was.. ben ik maar gaan werken.. .dus werk ik tot 18:00 vandaag..
moet toch geld hebben voor de reis
Maak dan maar morgen foto's van de schade bij daglichtquote:Op maandag 19 september 2005 16:13 schreef popolon het volgende:
Vanavond pas, ik heb geen infrarood camera
't Zal wel meevallen, meestal overdrijven ze.
Amerikanen he, doh
quote:Op maandag 19 september 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eigenlijk een onverwachte bonus... daar had je van naar PSV - Schalke kunnen gaan
quote:
Ik wil gewoon is lekker mee doen met de anderen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
waarom wil je eigelijk een spandoek?
heb je dan niet genoeg aan die 'leuke'quote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
Ik wil gewoon is lekker mee doen met de anderen.
Wat is er nou zo fout aan een spandoek? Ben je bang dat ik dadelijk mijn spandoek over die van jou ga hangenquote:Op maandag 19 september 2005 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je dan niet genoeg aan die 'leuke'vlaggetjes
vlaggetjesquote:Op maandag 19 september 2005 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je dan niet genoeg aan die 'leuke'vlaggetjes
ja ja dankjequote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
denk je wel sientje....
werkse nog verder
inderdaad doe maar niet, laat hellevoet hier buitenquote:Op maandag 19 september 2005 16:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Het enige wat bij mij inschiet:
[..]
Maar dat is zo triest
ik heb niets tegen spandoeken hoor. als het nodig is help ik even een handje met het snel ophangen/vervangen van die grote dingen die ze soms maken. dan zijn ze ook weer sneller klaar voor mijn neus en kan ik het veld weer zienquote:Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is er nou zo fout aan een spandoek? Ben je bang dat ik dadelijk mijn spandoek over die van jou ga hangen
en zat mensen die blij als een kind het stadion verlaten met 15 van die dingen in hun hand. en dat zijn dan volwassenenquote:Op maandag 19 september 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vlaggetjes
ik haat vlaggetjes bij voetbalwedstrijden
ik van 12:45 tot 15:00quote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
De 1e dag zit er weer op
Moest zelf van 8.30 - 15.25
Deze blijft hangen. Hij is net zo breed als de borderquote:Op maandag 19 september 2005 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb niets tegen spandoeken hoor. als het nodig is help ik even een handje met het snel ophangen/vervangen van die grote dingen die ze soms maken. dan zijn ze ook weer sneller klaar voor mijn neus en kan ik het veld weer zien![]()
Ach, beter als wat ik eerst had. Dankzij -Vaduz- ben ik nu een leuke aan het creeëren.quote:Op maandag 19 september 2005 16:57 schreef Superheld het volgende:
Gare spandoekteksten bedenk jij zeg AMD![]()
Druk druk druk drukquote:Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef Bjoro het volgende:
en hoe is het met onze razende reporter in spe ?
Tuuk ken ik Haaquote:Op maandag 19 september 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Ken je Haars nietDie man moet nu maar zien hoe ie de eindjes aan elkaar moet knopen.
Je avatarquote:
Wat is het nut ervan om die ieder jaar te posten ?quote:Op maandag 19 september 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
Middag. Weer verder met m'n Fok! Album top 100!
je avatarquote:
Het uitzoeken! Gisteren Unknown Pleasures, No rest for the Alonely van Caesar en Ghinzu voor het eerst in een halfjaar weer beluisterd.quote:Op maandag 19 september 2005 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het nut ervan om die ieder jaar te posten ?
Doe het rood en zonder logo'squote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Het nieuwe spandoek. (nog niet af) Komen nog tribals/logo's op.
[afbeelding]
Zo, nu eerst lekker eten.
[..]
je avatar![]()
en wat dacht je van gewoon de Ajax kleuren?quote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Om de paar jaar draai ik heel m'n platencollectie op alfabet af. Dat zijn zo'n 200 cd's en 400 bandjes. Dan draai je ook weer eens iets dat je te lang hebt laten liggen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het uitzoeken! Gisteren Unknown Pleasures, No rest for the Alonely van Caesar en Ghinzu voor het eerst in een halfjaar weer beluisterd.
Hoe is het in jullie baantjes????quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1200 * 150 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Zo, nu eerst lekker eten.
[..]
je avatar![]()
Dat kan ook.quote:Op maandag 19 september 2005 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om de paar jaar draai ik heel m'n platencollectie op alfabet af. Dat zijn zo'n 200 cd's en 400 bandjes. Dan draai je ook weer eens iets dat je te lang hebt laten liggen.
Helemaal okquote:Op maandag 19 september 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe is het in jullie baantjes????
quote:Enneh, heb jij golfer soms aangestoken
De uitbater is ziekjes....
Dat groen/gele moet dus naar rood? Komt voor elkaarquote:
Ga ik nu voor zorgenquote:Op maandag 19 september 2005 17:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
en wat dacht je van gewoon de Ajax kleuren?
als we toch inspraak hebben kan die onderste regel eraf, wij zijn de bestequote:Op maandag 19 september 2005 17:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat groen/gele moet dus naar rood? Komt voor elkaar
[..]
Ga ik nu voor zorgen
Jaja, zo kan hij wel weerquote:Op maandag 19 september 2005 18:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we toch inspraak hebben kan die onderste regel eraf, wij zijn de beste
Ja nou mijn leven is wel goed hoorquote:
Nietsquote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef Superheld het volgende:
Wat heb je met die onderste letters gedaan
Beetje onduidelijk.
Kleuren zijn beter.
Het einde van je weekend was vast het leukstquote:Op maandag 19 september 2005 18:04 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja nou mijn leven is wel goed hoorNet een heerlijk weekend gehad
En met die van jou?
Wordt op het spandoek wel wat aan gedaan.quote:Op maandag 19 september 2005 18:17 schreef Superheld het volgende:
De ruimte in de A is wel erg weinig dan.
En dat zit dan met jou in die snelkookpanquote:
hoe ziet dat juanfrantastisch eruit in de kleuren rood/geel/rood (horizontaal, de spaanse vlag) en AFC AJAX (in het wit), Wij zijn AJAX ( in het rood) , De Beste ( in het wit) ?quote:Op maandag 19 september 2005 18:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaja, zo kan hij wel weer
Update: (zo beter die kleuren, of donkerder?)
[afbeelding]
Ze gaan uit van zondag. Thuis tegen Roda JC.quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef rubbereend het volgende:
en nu maar hopen dat Juanfran nog eens gaat spelen
Voor elke Ajax thuis duel. Dus nu Ajax - FC Thun op 18 oktober 2005.quote:Op maandag 19 september 2005 18:38 schreef rubbereend het volgende:
voor welke wedstrijd is het eigenlijk modje?
ff kijken hoe die eruit ziet , vind dat geheel rode en daaronder rood en wit er niet helemaal goed uitspringenquote:Op maandag 19 september 2005 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een leuk plan SJ, vooral die Spaanse vlag erin verwerken is oke.
Schijnt een goeie film te zijn. Vanmiddag nog A beautiful mind, Trainspotting en Shawnshrank Redemption gekocht voor 15e samen!quote:
Geel/Rode letters? ik ga het even toevoegen. Moet ik weer 2 nieuwe spuitbussen kopenquote:Op maandag 19 september 2005 18:47 schreef superjoden het volgende:
[..]
ff kijken hoe die eruit ziet , vind dat geheel rode en daaronder rood en wit er niet helemaal goed uitspringen, misschien kan modje hem ff plaatsen in de spaanse kleuren
quote:Op maandag 19 september 2005 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Het hoekbankdillemma duurt voort.........
quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Avond!
FOK! album top 100 allertijden 2005
Rondje op kosten van Huntelaar de ballentrapper.
nee niet zoquote:Op maandag 19 september 2005 18:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geel/Rode letters? ik ga het even toevoegen. Moet ik weer 2 nieuwe spuitbussen kopen1 moment.
-edit-
[afbeelding]
Zo beter?
Ik vind de combinatie niet echt passen, de kleuren dan!
Op die manierquote:Op maandag 19 september 2005 18:59 schreef superjoden het volgende:
[..]
nee niet zo
zo:
hoe ziet dat juanfrantastisch eruit in de kleuren rood/geel/rood (horizontaal, de spaanse vlag) en AFC AJAX (in het wit), Wij zijn AJAX ( in het rood) , De Beste ( in het wit) ?
Die van ons is gweldig - met een losse hocker en een hoek aan 1 kant, we kunnen erbeide tegelijk op liggen en als het moet kunnen er 7 a 8 mensen opzitten.quote:
Die wij gezien hebben is gewoon L vorm, 2:65 bij 2:65. Super mooi, maar we twijfelen nog aan hoe praktisch ie is.quote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
Die van ons is gweldig - met een losse hocker en een hoek aan 1 kant, we kunnen erbeide tegelijk op liggen en als het moet kunnen er 7 a 8 mensen opzitten.
Heb je pics?quote:Op maandag 19 september 2005 19:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die wij gezien hebben is gewoon L vorm, 2:65 bij 2:65. Super mooi, maar we twijfelen nog aan hoe praktisch ie is.
Maar net wat je zegt, kunnen makkelijk 6-8 mensen op zitten. En overigens hebben wij een eettafel met 6 leren stoelen, en nog twee losse stoeltjes, dus plaatsgenoeg denk ik zo!
Nu ik terugdenk aan gister, nee.quote:Op maandag 19 september 2005 19:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je dacht dat ik in staat was er gisteren heen te gaan?
Nope!quote:Op maandag 19 september 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
Heb je pics?
Ene stuk ik korter dan het andere ofzo?quote:De hoek zit trouwens niet in de hoek als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze gaan uit van zondag. Thuis tegen Roda JC.
Het wordt morgenochtend 8 uur dat mijn wekker gaat. Dan gaan we naar de Halfords, om rode paint te halen, en rond 9 uur zijn wij op een basketbalveldje het spandoek aan het bewerken
Morgen camera mee en spuiten die handel
Waarom niet vanavond? Een vriend van mij moet om 19:00 weg
[..]
Voor elke Ajax thuis duel. Dus nu Ajax - FC Thun op 18 oktober 2005.
FC Thun zit nog steeds niet in de Eredivisie hoorquote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]en je zei gisteren dat je geen seizoenskaart hebt
nee maar dr staat ook, voor elk thuisduel van ajaxquote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
FC Thun zit nog steeds niet in de Eredivisie hoor
Anders is het toch geen Lquote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Ene stuk ik korter dan het andere ofzo?
Dus? Ik kan wel kaarten kopen voor de wedstrijdenquote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]en je zei gisteren dat je geen seizoenskaart hebt
Tof! Buiten bij zijn studio/atelier gezeten.quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef rubbereend het volgende:
hoe was t bij Bennie SCH?
Die van ons ik een verlengde L dan, met twee even lange zijdes!quote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
Anders is het toch geen L
beterquote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo beter? Ik vind hem wel strak
[afbeelding]
oke, werd op t verkeerde been gezet door dat er stond voor elke thuiswedstrijdquote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus? Ik kan wel kaarten kopen voor de wedstrijden, ik kan namelijk niet elke wedstrijd
(dit jaar dan)
quote:Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Tof! Buiten bij zijn studio/atelier gezeten.
Het bijbelcitaat over Simsom sloeg erg aan.
En nog lekker over voetbal zitten lullen. Gechikte vent en fan van Klaas Jan![]()
quote:
drukte is gezelliequote:Op maandag 19 september 2005 19:40 schreef Eilanden het volgende:
In de Domstad is het druk, maar wel OK! Alles goed daar?
Trek je joduAjax-shirt dan maar aanquote:Op maandag 19 september 2005 19:43 schreef superjoden het volgende:
[..]
drukte is gezellie, SJ over een kwartiertje pleite... moet zaalvoetballen in rotjeknor
nope nog nietquote:Op maandag 19 september 2005 19:41 schreef Vom het volgende:
Zeg Superjoden heb je al internet in je eigen huissie?
Hij is nu weer naar bedjequote:Op maandag 19 september 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Ik zit nu nog in de verkouden-fase...zit er nu ook al bijna een week mee. Sinds gisteren geen koorts meer..Vertroetel hem maar lekker dus
Wat voor internet aansluiting/verbinding heb je het liefste? (Kabel of ADSL?)quote:Op maandag 19 september 2005 19:46 schreef superjoden het volgende:
[..]
nope nog niet, beetje veel abonnementjes lopen
en aangezien het huis in A'foort nog verkocht moet worden en deze binnenkort wordt opgeleverd nog maar even niet laten aansluiten... aangezien ik straks waarschijnlijk voor 2 woningen kan gaan dokken
Bennie isquote:Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef SCH het volgende:
Tof! Buiten bij zijn studio/atelier gezeten.
Het bijbelcitaat over Simsom sloeg erg aan.
Zo kijken of je mij nadoet.quote:Op maandag 19 september 2005 19:42 schreef pfaf het volgende:
Pfffff FOK! album top 100 allertijden 2005
Daar zijn we dan. Met kramp in de vingers.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat voor internet aansluiting/verbinding heb je het liefste? (Kabel of ADSL?)
o dacht dat mijn handdoek en slippers al voldoende warenquote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Trek je joduAjax-shirt dan maar aan![]()
Tja. Heb je al verschillende foldertjes bij sommige computerwinkels gehaald? Daar staat wel wat info inquote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef superjoden het volgende:
[..]en dat vraag je aan mij, daar heb ik geen kaas van gegeten joh... pc moet aankunnen en voor de rest een beetje surfen
... tijdens die meetings spreekt iedereen over alles van FOK en heb geen idee waar ze het over hebben aangezien ik alleen in VBL kom
Best kickquote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Trek je joduAjax-shirt dan maar aan![]()
En dan helemaal de tering worden geslagenquote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Best kickOver zuid lopen met een Ajax-shirt
![]()
Dat misschien iets minderquote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
En dan helemaal de tering worden geslagen![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vom wat zie jij er lekker uit, die man ken ik.
Is dat niet Jorge Best of zoiets?
Aaaaaailantsjieieieieieieieieieiequote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef Eilanden het volgende:
Bloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesie
* Eilanden geeft Bloesie een dikke knuffel!quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aaaaaailantsjieieieieieieieieieie
Lekkere utregter van me
Wannebee!!!quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef VoreG het volgende:
heuj!
Geboren te:quote:
Goed zoquote:
Ja, het valt mee. Of tegen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hebben zo op het eerste gezicht wel eens meer overeenkomsten gehad.
Ja alleen dan een kilometertje of 10 noordelijkerquote:
Yepz.quote:
De uithof!quote:Op maandag 19 september 2005 20:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja alleen dan een kilometertje of 10 noordelijker
Vanavond/vannacht maar het 2e dvd'tje erin gooien van Friendsquote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef appelsientje het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op tv ??
heb niks te doen vanavond
Welk seizoen ben jequote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vanavond/vannacht maar het 2e dvd'tje erin gooien van Friends
Holland Sport en Expeditie Robinson zijn nu bezig.quote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef appelsientje het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op tv ??
heb niks te doen vanavond
Ik heb nu seizoen 6 erin. Maar heb ook alleen maar seizoen 5 en 6. Net bezig met sparenquote:
Welke heb jij allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 20:39 schreef appelsientje het volgende:
Hey dat is een goed idee..
ik heb 1 t/m 7moet er nog 3 hebben... maar ben binnenkort jarig
ik heb de box. en ben nou ook bezig met seizoen 6. Nu net The one where ross dates a student gezien. Nog een paar en heb ik alles erdoor. omdat ik ben begonnen bij seizoen 7. Daarna verder gaan met Joeyquote:Op maandag 19 september 2005 20:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb nu seizoen 6 erin. Maar heb ook alleen maar seizoen 5 en 6. Net bezig met sparen
[..]
Welke heb jij allemaal![]()
1tot7 dus
Die DVD van Joey is echt gaaf jaquote:Op maandag 19 september 2005 21:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb de box. en ben nou ook bezig met seizoen 6. Nu net The one where ross dates a student gezien. Nog een paar en heb ik alles erdoor. omdat ik ben begonnen bij seizoen 7. Daarna verder gaan met Joey
Geweldige TV inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
ER is geweldig weer, en wat zijn die belgen kut
Man ik moet voor het eerst in mijn TV carriere aan de zuurstof.quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
ER is geweldig weer, en wat zijn die belgen kut
Is ie nou zo dom ookquote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef Noca het volgende:
Die John is de ergste ER deelnemer ooit gewoon...
ja dat wasquote:Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sofie op BNN achter het raam die poseert als hoer, en net een peepshow heeft gedaan
inderdaadquote:Op maandag 19 september 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat wasze is namelijk echt lekker
Whehequote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef DeTolk het volgende:
Ik duik ook maar eens mijn nest in
Maar niet te hard, anders val ik erdoor.
Er komen nog heel wat dingenquote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf wijf die Sophie, Filemon was ook stoer. Leuk programma.
quote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er komen nog heel wat dingen
Filemon gaat zich (geblinddoekt) laten pijpen door een man en vrouw en kijken of hij verschil kan merken enz enz
quote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Filemon gaat zich (geblinddoekt) laten pijpen door een man en vrouw en kijken of hij verschil kan merken enz enz
OMFGWTFquote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Vandaag Jolink, morgen Balkenende
Ga zo maar even een overhemd strijken
Nick vindt John ook het stomst.
wel een leuk contrast !quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Mag jij de troonrede voorlezen ???quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik gewoon een leuke hoed op doen?![]()
Brrrr, overhemden strijkenquote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Kijk, dat is nou aan het goede aan Fok! Stel dat ik deze vraag vergeten zou zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Vraag aan Balkenende wat ze eerst doen, hij beffen of dat ze eerst aan z'n lul zuigt kwa voorspel.
Nog een vraag voor Balkie:quote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
Kijk, dat is nou aan het goede aan Fok! Stel dat ik deze vraag vergeten zou zijn.![]()
Mooi man!quote:
Naar bed jij, je wordt alleen maar zieker van die Haagse ellendequote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een vraag voor Balkie:
Raakt hij ook zo opgewonden van die paarden voor de Gouden Koets?
Ik denk dat je hierin echt de enige in nederland bent, Golfer !quote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een vraag voor Balkie:
Raakt hij ook zo opgewonden van die paarden voor de Gouden Koets?
met een leuke 'I love...' spreuk er opquote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik gewoon een leuke hoed op doen?![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik denk dat je hierin echt de enige in nederland bent, Golfer !
Ja, ja. Ik ga straks op tijd er weer in, maar moet nog even de video van Holland Sport bekijken.quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Naar bed jij, je wordt alleen maar zieker van die Haagse ellende![]()
I love Koefnoen?quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
met een leuke 'I love...' spreuk er op
quote:
Is niet zo moeilijk als je denkt hoor !!quote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef Noca het volgende:
Beter werk banaan, lijkt me ook zeer tof om een dergelijke wedstrijd in engeland te bezoeken.
Tegen die tijd ben ik niet meer minderjarig hoorquote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeten minderjarigen geen begeleider mee?![]()
hup ajax, alles om Arsenal te laten verliezenquote:
dromen over Zalm zal wel nat zijn, zalmen houden niet zo van droogquote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Ik ga ook.
Dromen over Gerrit Zalm en de hoed van Karla Peijs
-edit- sorry verkeerd gelezen. Ik heb al 6 biertjes opquote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hup ajax, alles om Arsenal te laten verliezen
jawel behalve vitas. Maar nu ga k zelfs heel hard ajax aanmoedigenquote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben jij niet voor een NederlanSCHe club die speeld in Europa?
Ja sorry, had het verkeerd gelezen. Jij moedigd ajax aan, en niet arsanaal.quote:Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel behalve vitas. Maar nu ga k zelfs heel hard ajax aanmoedigen
Zal het eens een keer uitzoeken, nu toch echt op bedjequote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk als je denkt hoor !!
Je kan met de boot naar Harwich, zit je dicht bij Ipswich Town !
Met de easyjet naar London, zitten echt veel clubs !
nee idd, arsenal is niet bepaald mijn favoriete clubquote:Op maandag 19 september 2005 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja sorry, had het verkeerd gelezen. Jij moedigd ajax aan, en niet arsanaal.![]()
Geef mij maar Chelsea of ManUtdquote:Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee idd, arsenal is niet bepaald mijn favoriete club
absoluut de moeite waard !!quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Zal het eens een keer uitzoeken, nu toch echt op bedje
Carlisle, West Hamquote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef mij maar Chelsea of ManUtd
nu ???quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
Arie en Sylvester trouwens ook erg leuk, deze show heb k in t theater gezien
nederland 2quote:
wat een kutdagen zijn het toch, was de week maar al voorbijquote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef just me het volgende:
kutzooi... net bericht gekregen dat een van onze leden van begin 50 is overleden aan een hersenbloeding![]()
trustuh Hools, morgen weer een dag!
quote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef mij maar Chelsea of ManUtd
wat krijgt ze bitterballen?quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Bjoro het volgende:
tjonge JM
hier schreeuwt de jongste mascotte om eten..daarna
Het blijft maar doorgaan deze laatste dagen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef just me het volgende:
kutzooi... net bericht gekregen dat een van onze leden van begin 50 is overleden aan een hersenbloeding![]()
Hier wil ik ff het volgende op zeggen trouwens :quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Men, houdt het nou nog niet op het klotenieuws? (ik lees het laatste nu pas)
idd verschrikkelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Het blijft maar doorgaan deze laatste dagen.
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier wil ik ff het volgend op zeggen trouwens :
Dat ik het zo giga goed vind dat mensen hier kunnen kloten/zieken/plezierhebben/betrokkenzijn/hunei/hunergernis/hundagelijksleven/ergstedingen/blijstedingen..etc etc etc
gewoon hier kwijt kunnen, en hoe we hier allemaal met elkaar meeleven.
Stijgt soms gewoon echt boven de SC topics her en der op fok uit hoor![]()
Echten
En nu verder![]()
![]()
dingen zoals VBL
![]()
dat wilde ik net zeggen, maar het programma is nog niet afgelopen zo te zienquote:
het was alleen nog maar de afkondigingquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen, maar het programma is nog niet afgelopen zo te zien
Oh zo. Ik had het verkeerd begrepen. Bedankt -Vaduz-quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er iets niet klopt bedoelt hij, of je dat aan mag geven.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:38 schreef dndiek het volgende:
Ik ga mijn laptop dichtklappen, mijn slaapbank uitklappen en dan ga ik mijn ogen sluiten
Trusten allemaal!
ook weltrusten danquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- gaat ook huppelend naar zijn hol, welterusten!</span>
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Boesje.. wij luisteren veel mooie verhalen nu.
De teksten van de dijk he
En Moderamd ach...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de nieuwe cd gekocht vandaag
We vinden eindelijk eens allebei iets leuk
Roxy Music vond ik vroeger ook wel leuk. Zal me eens verdiepen in Sauna West. (Klinkt als een verkeerde parenclub.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
leuk Nederlands bandje is Sauna West. Ze zijn in het Rotterdamse inmiddels redelijk bekend. Erg leuk, beetje Roxy Music achtig
ja, hallo!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Roxy music... hmmm is meer iets voor hiernaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |